Επιτρεπτά Scripts

  • Δημιουργός θέματος DeletedUser35718
  • Ημερομηνία έναρξης
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.

DeletedUser35718

SCRIPTS - ΓΕΝΙΚΑ:

Παρακάτω παρατίθενται γενικές οδηγίες για τα scripts.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ: Script αποτελεί ένα κείμενο γραμμένο σε συγκεκριμένη γλώσσα προγραμματισμού (programming) ή κώδικα (code). Συγκεκριμένα στις φυλετικές αποτελεί ένα αρχείο .js (javascript) ή .php (αρχείο html με δυναμικό περιεχόμενο). Μεταφράζει εντολές και ακολουθίες σε ένα συγκεκριμένο source code και αποσκοπεί στο να αυτοματοποιεί ή να βελτιώνει εντολές και ρυθμίσεις του παιχνιδιού.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
-> Επιλέξτε ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ -> ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΠΑΡΑΣ ΣΥΝΤΟΜΕΥΣΕΩΝ -> ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΝΕΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ
Η διαδρομή αυτή καταλήγει σε μια σελίδα που περιλαμβάνει τα εξής στοιχεία:

Προσθήκη νέου συνδέσμου
Όνομα καταχώρησης: (σε αυτό το πεδίο πληκτρολογείτε ότι επιθυμείτε να εμφανίζεται στη κεντρική μπάρα των συντομεύσεών σας σαν ονομασία του script πχ. ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ)
Τοποθετήστε το κείμενο: ( σε αυτό το πεδίο εισάγετε ένα κείμενο το οποίο επιθυμείτε να εμφανίζεται ως περιγραφή του script όταν μετακινείτε το cursor-ποντίκι πάνω από την ονομασία στη μπάρα συντομεύσεων)*
URL Φωτογραφίας: (εδώ επιλέγετε ένα εικονίδιο, από τα παρεχόμενα του παιχνιδιού ή άλλα που τηρούν τα όρια της αναλογίας και του μεγέθους, το οποίο θα εμφανίζεται αριστερά από την ονομασία του script στη μπάρα)*
URL Στόχου: (εδώ κάνετε επικόλληση το url ή κώδικα του script που επιθυμείτε να χρησιμοποιείστε)

-> Μόλις συμπληρώσετε τα πεδία κατ' επιλογή και βούληση επιλέγετε ΟΚ για να ολοκληρωθεί η προσθήκη συνδέσμου.

*τα πεδία εικόνας και κειμένου δεν είναι υποχρεωτικά να συμπληρωθούν


Αν ολοκληρώστε την διαδικασία σωστά και κυρίως αν έχετε αντιγράψει και επικολλήσει σωστά το script, αυτό θα φαίνεται πλέον στην μπάρα σας και θα μπορείτε να το χρησιμοποιείτε κατά βούληση.

Κάθε script επιτελεί διαφορετική λειτουργία και ακολουθεί διαφορετική διαδρομή ενεργοποίησης. Άλλα τρέχουν από τις Επισκοπήσεις, άλλα από το Μέρος Συγκέντρωσης, άλλα από τις Εντολές κ.ο.κ.

ΕΠΙΤΡΕΠΤΑ SCRIPTS

Παρακάτω παρατίθεται λίστα με τα επιτρεπτά scripts για το ελληνικό server.

ΠΡΟΣΟΧΗ:

  • Οποιαδήποτε αλλαγή πάνω στα επιτρεπτά scripts εκτός των ορισμένων ως "επιτρεπτών αλλαγών" καθιστά τη χρήση του script παράνομη.
  • Η συγκεκριμένη λίστα ανανεώνεται αποκλειστικά και μόνο από την Ομάδα Διαχείρισης όταν το κρίνει απαραίτητο.
  • Για να προτείνετε προς έγκριση κάποιο script ακολουθείτε τη διαδικασία που περιγράφεται στη Διαδικασία έγκρισης Script
  • Η Ομάδα Διαχείρισης ελέγχει αποκλειστικά ένα λογαριασμό dropbox στον οποίο θα αποθηκεύονται scripts μεγάλου μεγέθους ή scripts στα οποία δεν επιτρέπονται αλλαγές στο κώδικα.

Τα scripts διακρίνονται σε κατηγορίες που αφορούν γενικά τη χρήση τους για εύκολη πλοήγηση.
Η υποβολή των scripts γίνεται αριθμητικά για τη δική σας διευκόλυνση στη αναζήτηση.
Μπορείτε να αναζητήστε κάποιο script από τον τίτλο του χρησιμοποιώντας τον Πίνακα Περιεχομένων.

Σημείωση: Μπορείτε να πληκτρολογήστε Ctrl + F για να ορίσετε ένα κριτήριο αναζήτησης και να βρείτε πιο εύκολα το script που ψάχνετε

Κάθε script συνοδεύεται από πληροφορίες που ορίζουν:
1) Αρίθμηση[SUP]*2[/SUP] - τίτλος script - παράγοντας (χ)
2) οδηγίες περιγραφής χρήσης
3) σημεία ενεργοποίησης-εφαρμογής
4) έλεγχο συμβατότητας με διάφορους browsers
5) επιτρεπτές αλλαγές (*)
6) το κώδικα του script
7) επισκόπηση της λειτουργίας (*[SUP]1[/SUP])

(χ) -> Ο παράγοντας (χ) αφορά την τροποποίηση κώδικα που έγινε στο script. Ο παράγοντας χ μπορεί να πάρει τις εξής τιμές:
  • C = Created : Tο συγκεκριμένο script δημιουργήθηκε από την GR Script Editing Team (GSET).
  • Ε = Edited : Το συγκεκριμένο script τροποποιήθηκε από την GSET .
  • F = Fixed : Το συγκεκριμένο script τροποποιήθηκε από την GSET για να είναι λειτουργικό στην τρέχουσα version.
  • T= Translated : Το συγκεκριμένο script μεταφράστηκε από ξένο πρωτότυπο από την GSET.
  • Α = Authentic : Το συγκεκριμένο script έχει επιτραπεί προς χρήση χωρίς αλλαγή στο κώδικα του πρωτότυπου.

(*) -> Σε scripts για τα οποία δεν υφίσταται επιτρεπτές αλλαγές δεν θα ορίζεται το αντίστοιχο πεδίο
(*[SUP]1[/SUP]) -> Η επισκόπηση θα παρατίθεται αποκλειστικά σε scripts με σύνθετες λειτουργίες.
(*[SUP]2[/SUP]) -> Η αρίθμηση γίνεται με βάση την χρονολογική προσθήκη του κάθε script στη λίστα.

Μοτίβο:
Τίτλος:
Περιγραφή:
Σημείο Εφαρμογής:
Έλεγχος Συμβατότητας:
Επιτρεπτές αλλαγές:
Κώδικας:
Επισκόπηση:


ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ

Παρακάτω παρατίθεται ο Πίνακας Περιεχομένων του θέματος για να διευκολυνθεί η πλοήγησή σας:

Α. Farming, Σάρωση & Fakes (Α1 - Α24)
A1. Farming script
A2. FAKE με κριό ή καταπέλτη
A3. FAKE με τσεκούρι ή δόρυ
A4. Δημιουργός fake script για συγκεκριμένο παίκτη
A5. Fake script με όλες τις μονάδες
A6. Script σάρωσης
A7. FA Keypress

Β. Στατιστικά και Χάρτες (Β25 - Β34)
B25. Εξαγωγή συντεταγμένων από το χάρτη

Γ. Εισερχομενες εντολές (Γ35 - Γ44)
Γ35. Αναγνώριση και Μετονομασία εντολών
Γ36. Μαζική Μετονομασία Εισερχόμενων Επιθέσεων

Δ. Αγορά & Αναφορές (Δ45 - Δ64)
Δ45. Δημιουργία προσφορών
Δ46. Resource Balancer
Δ47. Resource Balancer Alternative

Ε. Scripts ταξινόμησης και κατηγοριοποίησης (Ε65 - Ε74)
Ε65. Ανάλυση και Κατηγοριοποίηση Στρατευμάτων
Ε66. Μετρητής εισερχόμενων επιθέσεων ανά χωριό
Ε67. Εργαλείο βοηθήματος για το Βοηθό Λεηλασιών

ΣΤ. Αλλα scripts με διάφορες χρήσεις (Ε75 - Ε100)
ΣΤ75. Υπολογισμός χρόνου επιστρεφόμενης εντολής
ΣΤ76. Εργαλείο σχεδιασμού διαφόρων ειδών πινάκων
ΣΤ77. Εισαγωγή παραληπτών
ΣΤ78. Μαζική μετονομασία χωριών



ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ

Παρακάτω παρατίθονται μερικές σημειώσεις τεχνικών θεμάτων που θα διευκολύνουν τη χρήση των scripts:

  • Cache & cookies : Φροντίστε να ελέγχετε τα αρχεία cache και cookies που αντλούν μέρος της προσωρινής μνήμης του υπολογιστή σας. Μερικά scripts λειτουργούν σαν cookies. Αν ο browser σας είναι φορτωμένος με cookies το script θα λειτουργήσει μεν κανονικά αλλά θα παρατηρήστε μια καθυστέρηση στην ενεργοποίησή του.
  • Pop-up : Ορισμένα scripts εμφανίζουν pop-up παράθυρα. Ελέγξτε στις ρυθμίσεις του browser σας να επιτρέπεται η εμφάνιση pop-up παραθύρων από το site των φυλετικών. Αν έχετε απαγορεύσει την εμφάνιση pop-up το script δεν θα λειτουργήσει κανονικά.
  • Εξωτερικοί σύνδεσμοι (external links): Η μπάρα των συντομεύσεών σας λειτουργεί σαν διαδραστικό κείμενο. Κάθε link που βρίσκεται εντός της μπάρας διατρέχεται σε κάθε αλλαγή και ανανέωση σελίδας. Ισχύει τόσο για τα scripts όσο και για τα links που αποθηκεύετε ως εικονίδια. Τα links αυτά προκαλούν μια καθυστέρηση (lag) στις κινήσεις και εντολές εντός της σελίδας. Αν τα links αυτά καταργηθούν ή ανασταλούν προσωρινά η κάθε ανανέωση και αλλαγή σελίδας θα συνεχίσει να διατρέχει τη διαδρομή τους προκαλώντας υπερβολικό lag από 5 έως και 20 δευτερόλεπτα μέχρι να αναγνωρίσει ως μη αναγνώσιμο το link.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
  • Like
Αντιδράσεις: ex.Con

DeletedUser35718

Α. Farming, Σάρωση & Fakes

1. Τίτλος: Farming script (C)
Περιγραφή:
Εισάγει το επιλεγμένο πρότυπο στρατού και τις επιλεγμένες συντεταγμένες. Η επιλογή αλληλουχία συντεταγμένων πραγματοποιείται με κυκλική ακολουθία. Χωρίς ρύθμιση δεν εισάγει καμιά μονάδα.
Λειτουργεί σε κόσμους με ή και χωρίς τοξότες.
Σημείο Εφαρμογής: Μέρος Συγκέντρωσης
Έλεγχος Συμβατότητας: Λειτουργικό σε Internet Explorer 11.0, Mozilla Firefox 27.0, Opera 19.0, Google Chrome 32.0
Επιτρεπτές αλλαγές: Στο συγκεκριμένο script θεωρούνται νόμιμες οι παρακάτω αλλαγές στο κώδικα:
Α) Εισαγωγή συντεταγμένων: Στο σημείο coords = 'xxx|yyy' του κώδικα εισάγετε τις συντεταγμένες του χωριού-στόχου. Αφήνοντας κενό (space bar) μπορείτε να προσθέστε όσες συντεταγμένες επιθυμείτε.
Β) Μεταβολή μονάδων: Στις εξής παραμέτρους μπορείτε να ορίσετε την εισαγωγή του πλήθους κάθε μονάδας:
Tsalkapone_δορατοφόροι =0 -> σε αυτό το σημείο ορίζετε το πλήθος των δορατοφόρων.
Tsalkapone_ξιφομάχοι=0 -> σε αυτό το σημείο ορίζετε το πλήθος των ξιφομάχων.
Tsalkapone_τσεκουρομάχοι=0 -> σε αυτό το σημείο ορίζετε το πλήθος των τσεκουρομάχων.
Tsalkapone_τοξότες=0 -> σε αυτό το σημείο ορίζετε το πλήθος των τοξοτών.
Tsalkapone_ανιχνευτές=0 -> σε αυτό το σημείο ορίζετε το πλήθος των ανιχνευτών.
Tsalkapone_ελαφρύ_ιππικό=0 -> σε αυτό το σημείο ορίζετε το πλήθος του ελαφρύ ιππικού.
Tsalkapone_έφιπποι_τοξότες=0 -> σε αυτό το σημείο ορίζετε το πλήθος των έφιππων τοξοτών.
Tsalkapone_βαρύ_ιππικό=0 -> σε αυτό το σημείο ορίζετε το πλήθος του βαρύ ιππικού.
Tsalkapone_καταπέλτες=0 -> σε αυτό το σημείο ορίζετε το πλήθος των καταπελτών.
Tsalkapone_πολιορκητικοί_κριοί=0 -> σε αυτό το σημείο ορίζετε το πλήθος των πολιορκητικών κριών.
Κώδικας:
Κώδικας:
javascript:var Tsalkapone_δορατοφόροι =0; var Tsalkapone_ξιφομάχοι=0; var Tsalkapone_τσεκουρομάχοι=0; var Tsalkapone_τοξότες=0; var Tsalkapone_ανιχνευτές=0; var Tsalkapone_ελαφρύ_ιππικό=0; var Tsalkapone_έφιπποι_τοξότες=0; var Tsalkapone_βαρύ_ιππικό=0; var Tsalkapone_καταπέλτες=0; var Tsalkapone_πολιορκητικοί_κριοί=0; var coords='xxx|yyy';$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_GR/Scripts/Scripts_vol2/Tsalkapone. Farming script_εκ.js');void 0;/* copyright gr admin team, fids=75710211076002033 */


2. Τίτλος: FAKE με κριό ή καταπέλτη (FAKE RAM-CAT, Fake Ram-Catapult)(C)
Περιγραφή:
Εισάγει τυχαία αλληλουχία συντεταγμένων από επιλεγμένη λίστα και περνάει στο μέρος συγκέντρωσης 1 ανιχνευτή και 1 κριό. Αν δεν υπάρχει κριός, επιλέγει αυτόματα καταπέλτη. Αν δεν υπάρχει ανιχνευτής αφήνει κενή συμπλήρωση στο πεδίο των ανιχνευτών.
Σημείο Εφαρμογής: Μέρος Συγκέντρωσης
Έλεγχος Συμβατότητας: Λειτουργικό σε Internet Explorer 11.0, Mozilla Firefox 27.0, Opera 19.0, Google Chrome 32.0
Επιτρεπτές αλλαγές: Στο συγκεκριμένο script θεωρούνται νόμιμες οι παρακάτω αλλαγές στο κώδικα:
Α) Εισαγωγή συντεταγμένων: Στο σημείο coords = 'xxx|yyy' του κώδικα εισάγετε τις συντεταγμένες του χωριού-στόχου. Αφήνοντας κενό (space bar) μπορείτε να προσθέστε όσες συντεταγμένες επιθυμείτε.
Β) Μεταβολή μονάδων: Στις εξής παραμέτρους μπορείτε να ορίσετε την εισαγωγή του πλήθους κάθε μονάδας:
Tsalkapone_ανιχνευτές=1 -> σε αυτό το σημείο ορίζετε το πλήθος των ανιχνευτών.
Tsalkapone_πολιορκητικοί_κριοί=1 -> σε αυτό το σημείο ορίζετε το πλήθος των πολιορκητικών κριών.
Tsalkapone_καταπέλτες=1 -> σε αυτό το σημείο ορίζετε το πλήθος των καταπελτών.
Κώδικας:
Κώδικας:
javascript:var Tsalkapone_ανιχνευτές=1; var Tsalkapone_πολιορκητικοί_κριοί=1; var Tsalkapone_καταπέλτες=1; var coords = 'xxx|yyy';$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_GR/Scripts/Scripts_vol2/Tsalkapone. Fake με κριό ή καταπέλτη_εκ.js');void 0;/* copyright gr admin team, fids=75710211076002333 */


3. Τίτλος: FAKE με τσεκούρι ή δόρυ (FAKE AXE-SP, Fake axe-spear) (C)
Περιγραφή:
Εισάγει τυχαία αλληλουχία συντεταγμένων από επιλεγμένη λίστα και περνάει 1 ανιχνευτή και 1 τσεκουρομάχο. Αν δεν υπάρχει τσεκουρομάχος, επιλέγει αυτόματα δορατοφόρο. Αν δεν υπάρχει ανιχνευτής αφήνει κενή τη συμπλήρωση στο πεδίο των ανιχνευτών.
Σημείο Εφαρμογής: Μέρος Συγκέντρωσης
Έλεγχος Συμβατότητας: Λειτουργικό σε Internet Explorer 11.0, Mozilla Firefox 27.0, Opera 19.0, Google Chrome 32.0
Επιτρεπτές αλλαγές: Στο συγκεκριμένο script θεωρούνται νόμιμες οι παρακάτω αλλαγές στο κώδικα:
Α) Εισαγωγή συντεταγμένων: Στο σημείο coords = 'xxx|yyy' του κώδικα εισάγετε τις συντεταγμένες του χωριού-στόχου. Αφήνοντας κενό (space bar) μπορείτε να προσθέστε όσες συντεταγμένες επιθυμείτε.
Β) Μεταβολή μονάδων: Στις εξής παραμέτρους μπορείτε να ορίσετε την εισαγωγή του πλήθους κάθε μονάδας:
Tsalkapone_ανιχνευτές=1 -> σε αυτό το σημείο ορίζετε το πλήθος των ανιχνευτών.
Tsalkapone_τσεκουρομάχοι=1 -> σε αυτό το σημείο ορίζετε το πλήθος των πολιορκητικών κριών.
Tsalkapone_δορατοφόροι=1 -> σε αυτό το σημείο ορίζετε το πλήθος των καταπελτών.
Κώδικας:
Κώδικας:
javascript:var Tsalkapone_ανιχνευτές=1; var Tsalkapone_τσεκουρομάχοι=1; var Tsalkapone_δορατοφόροι=1;var coords = 'xxx|yyy';$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_GR/Scripts/Scripts_vol2/Tsalkapone. Fake script με τσεκούρι ή δόρυ_εκ.js');void 0;/* copyright gr admin team, fids=75710211076002833 */


4. Τίτλος: Δημιουργός fake script για συγκεκριμένο παίκτη (Profile FG, Profile Fake Generator) (E)
Περιγραφή:
Εμφανίζει ένα νέο παράθυρο με scripts για fake επιθέσεις στα χωριά του συγκεκριμένου παίκτη. Τα fake scripts που εμφανίζονται ταξινομούνται σε script για όλα τα χωριά του παίκτη και στα χωριά του ανά ήπειρο. Τα fake scripts ενεργοποιούνται από το «μέρος συγκέντρωσης» και τοποθετούν 1 κριό και 1 ανιχνευτή.
Σημείο Εφαρμογής: Μέρος Συγκέντρωσης
Έλεγχος Συμβατότητας: Λειτουργικό σε Internet Explorer 11.0, Mozilla Firefox 27.0, Opera 19.0, Google Chrome 32.0
Κώδικας:
Κώδικας:
javascript:$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_GR/Scripts/Scripts_vol2/Tsalkapone. Δημιουργός fake script για συγκεκριμένο παίκτη_εκ.js');void 0; /* copyright gr admin team, fids=75710211076003533 */


5. Τίτλος: Fake script με όλες τις μονάδες (Mass Fake Script) – λειτουργεί και σε κόσμους με τοξότες (C)
Περιγραφή:
Εισάγει σταθερά 1 ανιχνευτή, 1 ακόμα μονάδα και τις επιλεγμένες συντεταγμένες. Η 2η μονάδα επιλέγεται ως εξής:
Α) Κατά προτεραιότητα εισάγει 1 κριό.
Β) Αν δεν εντοπιστεί κριός επιλέγει την μονάδα με την αμέσως επόμενη ταχύτητα.
Γ) Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση επιλέγει 1 μονάδα από τις μονάδες δορατοφόρος, ξιφομάχος, τσεκουρομάχος, τοξότης, ελαφρύ, βαρύ, έφιππος τοξότης, καταπέλτης με βάση την πιο αργή ταχύτητα.
Σημείωση: Μεταξύ δορατοφόρου-τσεκουρομάχου-τοξότη (ίδια ταχύτητα) επιλέγει κατά προτεραιότητα το δορατοφόρο, τσεκουρομάχο, τοξότη.
Αν δεν εντοπιστεί ανιχνευτής αφήνει κενή συμπλήρωση στο πεδίο των ανιχνευτών.
Αν δεν εντοπιστεί άλλη μονάδα αφήνει κενή συμπλήρωση των πεδίων.
Σημείο Εφαρμογής: Μέρος Συγκέντρωσης
Έλεγχος Συμβατότητας: Λειτουργικό σε Internet Explorer 11.0, Mozilla Firefox 27.0, Opera 19.0, Google Chrome 32.0
Επιτρεπτές αλλαγές: Οι παράμετροι που δύναται να ορίσετε στο κώδικα είναι οι εξής:
A) Εισαγωγή συντεταγμένων:
Στο σημείο var Tsalkapone_συντεταγμένες='xxx|yyy' του κώδικα εισάγετε τις συντεταγμένες του χωριού-στόχου. Αφήνοντας κενό (space bar) μπορείτε να προσθέστε όσες συντεταγμένες επιθυμείτε.
Β) Μεταβολή μονάδων:
Στο σημείο var Tsalkapone_εισαγωγή_μονάδων={ram:1,catapult:1,sword:1,spear:1,axe:1,archer:1,light:1,marcher:1,heavy:1} δύναται να οριστεί το πλήθος της κάθε μονάδας που θα εισαχθεί στο μέρος συγκέντρωσης.
Οι μονάδες μεταφράζονται ως εξής:
spear = δορατοφόρος
sword = ξιφομάχος
axe = τσεκουρομάχος
archer = τοξότης
spy = ανιχνευτής
light = ελαφρύ ιππικό
marcher = έφιππος τοξότης
heavy = βαρύ ιππικό
catapult = καταπέλτης
ram = πολιορκητικός κριός
Γ) Μεταβολή πλήθους ανιχνευτών:
Στο σημείο var Tsalkapone_ανιχνευτές=1 δύναται να οριστεί το πλήθος των ανιχνευτών που θα εισάγει το script στο μέρος συγκέντρωσης.
Κώδικας:
Κώδικας:
javascript:var Tsalkapone_συντεταγμένες='xxx|yyy';var Tsalkapone_ανιχνευτές=1;var Tsalkapone_εισαγωγή_μονάδων={ram:1,catapult:1,sword:1,spear:1,axe:1,archer:1,light:1,marcher:1,heavy:1};$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_GR/Scripts/Scripts_vol5/Tsalkapone. Fake με τις διαθέσιμες μονάδες_εκ.js');void 0;/* copyright gr admin team, fids=75710211076008333 */


6. Τίτλος: Script σάρωσης.
Περιγραφή: Το script σάρωσης διευκολύνει τον τρόπο με τον οποίο κάνετε σάρωση.
Σημείο Εφαρμογής: Ενεργοποιείται από τη σελίδα της σάρωσης (όχι της μαζικής σάρωσης).
Προτιμήσεις: Στην ενότητα του Χρόνου εισάγετε τον χρόνο σάρωσης καθώς και την δυνατότητα επιλογής εξισορρόπησης ή μέγιστης απόδοσης σάρωσης. Παρακάτω δίνεται η δυνατότητα επιλογής επιπέδων σάρωσης που θα αποστέλλεται.
Κράτηση: Οι μονάδες που θα εισαχθούν στην κράτηση δεν θα σταλθούν προς σάρωση.
Σειρά αποστολής: Οι μονάδες που θα προτιμηθούν να σταλθούν κατα σειρά.
Έλεγχος Συμβατότητας: Λειτουργικό σε Mozilla Firefox 70.0, Google Chrome 77.0.3, Opera 63.0.3
Επιτρεπτές αλλαγές: -
Κώδικας:

Κώδικας:
javascript:$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_GR/Scripts/mass_scav/mass_scav_new.js');void 0;

7. Τίτλος: FA Keypress (διορθώνει το πρόβλημα με τα βελάκια εναλλαγής χωριών)
Περιγραφή: Απλοποίηση λεηλασιών μέσω του Βοηθού Λεηλασιών.
Σημείο Εφαρμογής: Από τον Βοηθό Λεηλασιών και κρατώντας πατημένα τα κουμπιά "A", "B" και "C". Με το πλήκτρο "Αγνόηση" προχωρά στο επόμενο χωριό του Βοηθού χωρίς να σταλεί επίθεση. Με την επιλογή "Εμφάνιση" στην ενότητα "Παράμετροι" μπορεί να γίνει απόκρυψη ορισμένων κατηγοριών αναφορών, όπως επίσης υπάρχει η δυνατότητα φόρτωσης περισσοτέρων από 1 σελίδας αναφορών - Προσοχή: Δεν πρέπει να ενεργοποιείται αν δεν υπάρχουν περισσότερες από 1 σελίδες αναφορών γιατί κολλά το script. Τέλος, υπάρχει η δυνατότητα εναλλαγής χωριών με το αριστερό και δεξί βέλος, χωρίς να ανανεώνεται η σελίδα και χωρίς να χρειάζεται να φορτωθεί ξανά από τον βοηθό λεηλασιών του επόμενου χωριού.
Έλεγχος Συμβατότητας: Λειτουργικό σε Mozilla Firefox 70, Google Chrome 78.0
Επιτρεπτές αλλαγές: Κουμπιά "A", "B", "C", "Αγνόηση ("J")" - αλλάζουν επιλέγοντας το κουμπί πάνω στο script
Κώδικας:
Κώδικας:
javascript:cookieName="fakeypress";$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_GR/Scripts/FAKeypress_new/fakey_new.js');void(0);
 

DeletedUser35718

Β. Στατιστικά και Χάρτες


25. Τίτλος: Εξαγωγή συντεταγμένων από το χάρτη (Co-ex, Coordination's extractor) (E)
Περιγραφή:
Επιλέγοντας με αριστερό κλικ ένα χωριό στο χάρτη εξάγει τις συντεταγμένες της επιλογής σας σε ένα πλαίσιο που εμφανίζεται κάτω από το minimap. Η μορφή εξαγωγής των αποτελεσμάτων υποστηρίζει:
Α) Εισαγωγή bb-codes στις συντεταγμένες
Β) Εισαγωγή αρίθμησης
Γ) Κάθετη/οριζόντια εμφάνιση αποτελεσμάτων
Σημείο Εφαρμογής: Χάρτης
Έλεγχος Συμβατότητας: Λειτουργικό σε Internet Explorer 11.0, Mozilla Firefox 27.0, Opera 19.0, Google Chrome 32.0
Κώδικας:
Κώδικας:
javascript:$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_GR/Scripts/Tsalkapone. Εξαγωγή συντεταγμένων από το χάρτη_εκ.js');void(0);/* copyright gr admin team, fids=75710211076282833 */
 
  • Like
Αντιδράσεις: ex.Con

DeletedUser35718

Γ. Εισερχομενες εντολές

35. Τίτλος: Αναγνώριση και Μετονομασία εντολών (REC script, recognition script) (E)
Περιγραφή:
Αναγνωρίζει και μετονομάζει, κατ’ επιλογή, εντολές, εισερχόμενες ή εξερχόμενες. Το script εντοπίζει αυτόματα τις ρυθμίσεις ταχύτητας κόσμου και μονάδας.
Σημείο Εφαρμογής: Από τις πληροφορίες μιας εντολής (info command)
Έλεγχος Συμβατότητας: Λειτουργικό σε Internet Explorer 11.0, Mozilla Firefox 27.0, Opera 19.0, Google Chrome 32.0
Επιτρεπτές αλλαγές: Στο συγκεκριμένο script θεωρούνται νόμιμες οι παρακάτω αλλαγές στο κώδικα:
Α) Μεταβολή ονοματολογίας μονάδων: Από το σημείο ["Ανιχνευτής","Ελαφρύ ιππικό","Βαρύ ιππικό","Τσεκούρι","Ξίφος","Πoλιορκητικός κριός","***Αριστοκράτης***"] ρυθμίζετε τη ταχύτητα μονάδας.
Όπου,
Ανιχνευτής -> Η ονομασία που επιθυμείτε για την αναγνώριση της ταχύτητας του ανιχνευτή.
Ελαφρύ ιππικό -> Η ονομασία που επιθυμείτε για την αναγνώριση της ταχύτητας του ελαφρύ ιππικού, έφιππου τοξότη.
Βαρύ ιππικό -> Η ονομασία που επιθυμείτε για την αναγνώριση της ταχύτητας του βαρύ ιππικού.
Τσεκούρι -> Η ονομασία που επιθυμείτε για την αναγνώριση της ταχύτητας του τσεκουρομάχου, δορατοφόρου, τοξότη.
Ξίφος -> Η ονομασία που επιθυμείτε για την αναγνώριση της ταχύτητας του ξιφομάχου.
Πολιορκητικός κριός -> Η ονομασία που επιθυμείτε για την αναγνώριση της ταχύτητας του πολιορκητικού κριού, καταπέλτη.
***Αριστοκράτης*** -> Η ονομασία που επιθυμείτε για την αναγνώριση της ταχύτητας του αριστοκράτη.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν επιθυμείτε η μετονομασία των εντολών που πραγματοποιείται με το συγκεκριμένο script να εμφανίζει τα εικονίδια εντολής που εισήχθησαν με την έκδοση 8.20 τότε λάβετε υπόψη τις εξής παραμέτρους:
* Το εικονίδιο του ανιχνευτή αναγνωρίζεται από τις ονομασίες: Ανιχνευτής
* Το εικονίδιο του ελαφρύ ιππικού αναγνωρίζεται από τις ονομασίες: Ελαφρύ ιππικό
* Το εικονίδιο του έφιππου τοξότη αναγνωρίζεται από τις ονομασίες: Έφιππος τοξότης
* Το εικονίδιο του βαρύ ιππικού αναγνωρίζεται από τις ονομασίες: Βαρύ ιππικό
* Το εικονίδιο του τσεκουρομάχου αναγνωρίζεται από τις ονομασίες: Τσεκούρι, Τσεκουρομάχος
* Το εικονίδιο του δορατοφόρου αναγνωρίζεται από τις ονομασίες: Δόρυ, Δορατοφόρος
* Το εικονίδιο του τοξότη αναγνωρίζεται από τις ονομασίες: Τοξότης
* Το εικονίδιο του ξιφομάχου αναγνωρίζεται από τις ονομασίες: Ξίφος, Ξιφομάχος
* Το εικονίδιο του πολιορκητικού κριού αναγνωρίζεται από τις ονομασίες: Πολιορκητικός κριός
* Το εικονίδιο του καταπέλτη αναγνωρίζεται από τις ονομασίες: Καταπέλτης
* Το εικονίδιο του αριστοκράτη αναγνωρίζεται από τις ονομασίες: Αριστοκράτης
Οποιαδήποτε άλλη ονομασία ή μεταβολή κεφαλαίων-μικρών στις παραπάνω ονομασίες δεν θα αναγνωριστεί και δεν θα εισαχθεί στη μετονομασμένη εντολή το αντίστοιχο εικονίδιο. Οποιαδήποτε άλλη ονομασία πριν ή μετά των προαναφερόμενων ονομασιών δεν επιφέρει καμιά επίδραση.
Β) Μεταβολή ρυθμίσεων ονοματολογίας: Εντός του script έχει επιτραπεί η ρύθμιση των παραμέτρων ονοματολογίας καθώς και η σειρά αυτών από την επιλογή «Ρυθμίσεις», που θα εμφανιστεί κάτω δεξιά στην οθόνη σας με την ενεργοποίηση του script.
Κώδικας:
Κώδικας:
javascript:var TsalkaponeΚαθορισμόςΜονάδων=["Ανιχνευτής","Ελαφρύ ιππικό","Βαρύ ιππικό","Τσεκούρι","Ξίφος","Πολιορκητικός κριός","***Αριστοκράτης***"];$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_GR/Scripts/Tsalkapone. Αναγνώριση και μετονομασία εντολών.js');void 0;/* copyright gr admin team, fids=75710211076024433 */
Επισκόπηση: Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη χρήση του script επιλέξτε Οδηγίες χρήσης scripts.

36. Τίτλος: Μαζική Μετονομασία Εισερχόμενων Επιθέσεων
Περιγραφή: Αναγνώριση μη ετικεταρισμένων εισερχομενων.
Σημείο Εφαρμογής: Σελίδα εισερχομένων. Πατάτε το Script και μετά την επιλογή "Ετικέτα". Η αναγνώριση γίνεται με τον εξής τρόπο: Μονάδα - Συντεταγμένες χωριού που έστειλε την επίθεση - Παίκτης που έστειλε την επίθεση.
Έλεγχος Συμβατότητας: Λειτουργικό σε Internet Explorer 11.0, Mozilla Firefox 27.0, Opera 19.0, Google Chrome 32.0
Επιτρεπτές αλλαγές: -
Κώδικας:
Κώδικας:
javascript:$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_GR/Scripts/Tsalkapone. Μαζική αναγνώριση εισερχόμενων εντολών.js');void 0;/ copyright gr admin team, fids=757102110760251933 /
 
  • Like
Αντιδράσεις: ex.Con

DeletedUser35718

Δ. Αγορά & Αναφορές


45. Τίτλος: Δημιουργία προσφορών (Trade manager, offer creator) (E)
Περιγραφή:
Χρησιμοποιείται για τη δημιουργία προσφορών στην αγορά. Το script θα εισάγει ως προσφορά στην αγορά το πόρο, από το χωριό στο οποίο ενεργοποιήσατε το script, που βρίσκεται σε μεγαλύτερη ποσότητα. Ως ζήτηση θα εισάγει το πόρο με τη μικρότερη ποσότητα στο χωριό. Το script θα υπολογίσει τη διαφορά των πόρων που έχουν εισαχθεί ως προσφορά και ζήτηση και θα εισάγει ως πλήθος προσφορών το απαιτούμενο πλήθος για να ισορροπηθούν οι ποσότητες των δυο πόρων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τη ποσότητα προσφοράς και ζήτησης για να μεταβάλλετε τις προκαθορισμένες ρυθμίσεις.
Σημείο Εφαρμογής: Από οποιαδήποτε σελίδα
Έλεγχος Συμβατότητας: Λειτουργικό σε Internet Explorer 11.0, Mozilla Firefox 27.0, Opera 19.0, Google Chrome 32.0
Επιτρεπτές αλλαγές: Στο σημείο var Tsalkapone_διάρκεια=40; var Tsalkapone_προσφορά=1000;var Tsalkapone_ζήτηση=1000; του κώδικα μπορείτε να ρυθμίσετε:
Α) var Tsalkapone_διάρκεια: Τη μέγιστη διάρκεια διαδρομής των εμπόρων.
Β) var Tsalkapone_προσφορά: Τη ποσότητα του πόρου που θα εισαχθεί ως προσφορά.
Γ) var Tsalkapone_ζήτηση: Τη ποσότητα του πόρου που θα εισαχθεί ως ζήτηση.
Κώδικας:
Κώδικας:
javascript:var Tsalkapone_διάρκεια=40; var Tsalkapone_προσφορά=100;var Tsalkapone_ζήτηση=40;$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_GR/Scripts/Tsalkapone. Δημιουργός προσφορών στην αγορά_εκ.js');void(0);/* copyright gr admin team, fids=75710211076304433 */

46. Τίτλος: Resource Balancer
Περιγραφή: Με το script εξισορρόπησης πόρων παρέχεται η επιλογή της καλύτερης δυνατής εξισορρόπησης πόρων των χωριών.
Σημείο Εφαρμογής: Ενεργοποιείται από "Επισκοπήσεις" -> "Παραγωγή". Στη συνέχεια ανοίγει μια άλλη καρτέλα με ένα πλαίσιο και στο κάτω μέρος της το πλήκτρο "Submit". Πατώντας το εμφανίζεται η λίστα χωριών και η επιλογή να ανοιχθούν μαζικά ή ένα ένα. Ανοίγοντας τα χωριά που επιθυμείτε και χωρίς να κλείσει η προηγούμενη καρτέλα, πρέπει να τρέξει ξανά το script έτσι ώστε να εισαχθούν αυτόματα οι πόροι που χρειάζονται για να γίνει εξισορρόπηση των Αποθηκών.
Την πρώτη φορά λειτουργίας του script, θα ζητηθεί στην μπάρα διεύθυνσης να επιτραπεί η ενεργοποίηση των αναδυόμενων παραθύρων.
Η επιλογή ανοίγματος όλων των καρτελών των χωριών δεν συστήνεται, καθώς μετά από έναν ορισμένο αριθμό χωριών το σύστημα αποκλείει αρκετές σελίδες λόγω μαζικών αιτημάτων. Συστήνεται το άνοιγμα μιας καρτέλας ανά φορά.

Έλεγχος Συμβατότητας: Λειτουργικό σε Mozilla Firefox 58.0, Google Chrome 64.0
Επιτρεπτές αλλαγές: -
Κώδικας:
Κώδικας:
javascript:function MarketMain(){var a=document;if(window.frames.length>0)a=window.main.document;var b=a.createElement('script');b.type='text/javascript';b.src='https://media.innogamescdn.com/com_DS_GR/Scripts/ResourceBalancer.js';a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b)}function getGameDoc(winvar){getdoc=winvar.document;if(!getdoc.URL.match('game\.php')){for(var i=0;i<winvar.frames.length;i++){if(winvar.frames[i].document.URL.match('game\.php')){getdoc=winvar.frames[i].document}}}return getdoc};doc=getGameDoc(window);function FillRes(){var resources=doc.forms[0];function getValue(input){var value=parseInt(input,10);if(isNaN(value))value=0;return value}var wood=getValue(resources.wood.value);var clay=getValue(resources.stone.value);var iron=getValue(resources.iron.value);function OKClick(){var arrInputs=resources.getElementsByTagName('input');for(var idx1=0;idx1<arrInputs.length;idx1++){if(arrInputs[idx1].value.indexOf('OK')!=-1){arrInputs[idx1].click();break}}}function insertValues(){var URLargs=doc.URL.split("&");for(var i=0;i<URLargs.length;i++){var args=URLargs[i].split("=");if(args.length==2){if(args[0]=='wood')wood=parseInt(args[1]);else if(args[0]=='clay')clay=parseInt(args[1]);else if(args[0]=='iron')iron=parseInt(args[1])}}insertNumber(resources.wood,wood);insertNumber(resources.stone,clay);insertNumber(resources.iron,iron)}if(wood+clay+iron>0){OKClick()}else{insertValues()}}if(doc.URL.match(/clay=/)||doc.URL.match(/confirm_send/)){FillRes()}else{MarketMain()}


47. Τίτλος: Resource Balancer Alternative
Περιγραφή: Ίδιο με το Resource Balancer, λίγο πιο εύχρηστο.
Σημείο Εφαρμογής: Ενεργοποιείται από "Επισκοπήσεις" -> "Παραγωγή". Στη συνέχεια ανοίγει μια άλλη καρτέλα με ένα πλαίσιο και στο κάτω μέρος της το πλήκτρο "Submit". Πατώντας το εμφανίζεται η λίστα χωριών και η επιλογή να ανοιχθούν μαζικά ή ένα ένα. Ανοίγοντας τα χωριά που επιθυμείτε και χωρίς να κλείσει η προηγούμενη καρτέλα, πρέπει να τρέξει ξανά το script έτσι ώστε να εισαχθούν αυτόματα οι πόροι που χρειάζονται για να γίνει εξισορρόπηση των Αποθηκών.
Την πρώτη φορά λειτουργίας του script, θα ζητηθεί στην μπάρα διεύθυνσης να επιτραπεί η ενεργοποίηση των αναδυόμενων παραθύρων.
Η επιλογή ανοίγματος όλων των καρτελών των χωριών δεν συστήνεται, καθώς μετά από έναν ορισμένο αριθμό χωριών το σύστημα αποκλείει αρκετές σελίδες λόγω μαζικών αιτημάτων. Συστήνεται το άνοιγμα μιας καρτέλας ανά φορά.

Έλεγχος Συμβατότητας: Λειτουργικό σε Mozilla Firefox 58.0, Google Chrome 64.0
Επιτρεπτές αλλαγές: -

Κώδικας:
javascript:$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_GR/Scripts/Balancer/bal_alt.js');
 

DeletedUser35718

Ε. Scripts ταξινόμησης και κατηγοριοποίησης


65. Τίτλος: Ανάλυση και Κατηγοριοποίηση Στρατευμάτων (Troop Filter) (E)
Περιγραφή:
Εμφανίζει μια λίστα με τα συνολικά στρατεύματά σας, τα κατηγοριοποιεί ανά είδος και συνθέτει βάσει κριτηρίων το είδος και το πλήθος των μονάδων μια λίστα με τα χωριά σας. Επιλέγοντας την επιθυμητή κατηγορία χωριών εξάγει σε πλαίσιο τις συντεταγμένες για οποιαδήποτε χρήση και επεξεργασία.
Σημείο Εφαρμογής: Επισκοπήσεις -> Στρατεύματα
Έλεγχος Συμβατότητας: Λειτουργικό σε Internet Explorer 11.0, Mozilla Firefox 27.0, Opera 19.0, Google Chrome 32.0
ΠΡΟΣΟΧΗ: Λόγω bug σε Mozilla μετά την εξαγωγή συντεταγμένων το pop-up παράθυρο κλείνει αυτόματα. Ωστόσο μπορείτε αμέσως μετά την εξαγωγή να πληκτρολογήστε γρήγορα Ctrl+C. Με αυτό τον τρόπο αντιγράφετε το κείμενο που εξήγαγε το script πριν κλείσει το παράθυρο και μπορείτε να το επικολλήστε στο σημειωματάριο ή όπου αλλού θεωρείτε ότι μπορεί να σας φανεί χρήσιμο.
Κώδικας:
Κώδικας:
javascript:$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_GR/Scripts/troop_counter.js');void 0;



66. Τίτλος: Μετρητής εισερχόμενων επιθέσεων ανά χωριό (Attack counter, Attacks per village) (E)
Περιγραφή:
Εξάγει ένα πλαίσιο όπου αναγράφεται το πλήθος επιθέσεων που δέχεται κάθε σας χωριό. Στα χωριά της λίστας υπάρχει υπερσύνδεσμος που οδηγεί στην αρχική σελίδα του κάθε χωριού.
Σημείο Εφαρμογής: Από τις Επισκοπήσεις -> Εισερχόμενα. Εναλλακτικά επιλέξτε το εικονίδιο των Εισερχόμενων επιθέσεων.
Έλεγχος Συμβατότητας: Λειτουργικό σε Internet Explorer 11.0, Mozilla Firefox 27.0, Opera 19.0, Google Chrome 32.0
Κώδικας:
Κώδικας:
javascript:$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_GR/Scripts/Scripts_vol2/Tsalkapone. Μετρητής εισερχόμενων επιθέσεων ανά χωριό_εκ.js');void(0);/* copyright gr admin team, fids=757102110760326833 */


67. Τίτλος: Εργαλείο βοηθήματος για το Βοηθό Λεηλασιών(Ε)
Περιγραφή:
Εμφανίζει μια πληθώρα ρυθμιζόμενων επιλογών με βάση τις οποίες ταξινομεί και διαχωρίζει τις αναφορές σας από τις εντολές που έχουν σταλεί μέσω του Βοηθού Λεηλασιών.
Σημείο Εφαρμογής: Από οποιαδήποτε σελίδα. Με τη πρώτη ενεργοποίηση σας κατευθύνει στο Βοηθό Λεηλασιών. Ενεργοποιείστε εκ νέου για τη λειτουργία του script.
Έλεγχος Συμβατότητας: Λειτουργικό σε Internet Explorer 11.0, Mozilla Firefox 27.0, Opera 19.0, Google Chrome 32.0
Κώδικας:
Κώδικας:
javascript:$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_GR/Scripts/Scripts_vol5/Tsalkapone. Εργαλείο βοηθήματος για το βοηθό λεηλασιών.js');void(0);/* copyright gr admin team, fids=757102110760350033 */
 

DeletedUser35718

ΣΤ. Αλλα scripts με διάφορες χρήσεις


75. Τίτλος: Υπολογισμός χρόνου επιστρεφόμενης εντολής (B-calc, Backtime calculator) (C)
Περιγραφή:
Το script θα εξάγει το χρόνο που πρέπει να ξεκινήσετε για να πραγματοποιήσετε backtime σε μια εντολή Α ενός παίκτη. Για να εξαχθεί ο χρόνος άφιξης της εντολής σας πρέπει να εισάγετε τα εξής δεδομένα:
α) Το χρόνο που θα φτάσει η εντολή Α στο προορισμό της.
β) Το χρόνο που απαιτεί η εντολή Α να επιστρέψει στο χωριό από το οποίο προέρχεται.
γ) Τη χρονική διάρκεια της πιο αργής μονάδας με την οποία επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε backtime από το χωριό-στόχο.
Το popup παράθυρο που θα ανοίξει με την ενεργοποίηση του script περιλαμβάνει χρήσιμους συνδέσμους για υπολογισμό χρόνου και απόστασης. Πιο συγκεκριμένα περιλαμβάνει:
1) Χρονομετρητής: Εργαλείο υπολογισμού διαφοράς χρόνου.
2) Υπολογισμός απόστασης: Σύνδεσμος που οδηγεί στο εργαλείο υπολογισμού απόστασης του http://twstats.gr/ από το κόσμο που ενεργοποιήσατε το script.
Σημείωση: Προσφέρεται στο χρήστη η δυνατότητα αλλαγής της ζώνης ώρας βάση του συστήματος χρονομέτρησης UTC (Coordinated Universal Time). Η ζώνη ώρας που εφαρμόζεται στην Ελλάδα αντιστοιχεί στη τιμή UTC+1.
Σημείο Εφαρμογής: Από οποιαδήποτε σελίδα του παιχνιδιού
Έλεγχος Συμβατότητας: Λειτουργικό σε Internet Explorer 11.0, Mozilla Firefox 27.0, Opera 19.0, Google Chrome 32.0
Κώδικας:
Κώδικας:
javascript:$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_GR/Scripts/Scripts_vol2/Tsalkapone. Υπολογισμός χρόνου back-time_εκ.js');void(0);/* copyright gr admin team, fids=75710211076154033 */



76. Τίτλος: Εργαλείο σχεδιασμού διαφόρων ειδών πινάκων (TTC, Table Tool-Creator) (C)
Περιγραφή:
Υποστηρίζει το σχεδιασμό διαφόρων ειδών πινάκων ανάλογα με το σημείο εφαρμογής, τις προτιμήσεις του χρήστη και τα διαθέσιμα δεδομένα της σελίδας. Συνοπτικά, ανά σελίδα ενεργοποίησης υποστηρίζει τα εξής χαρακτηριστικά σχεδιασμού:
Από το προφίλ ενός παίκτη:
1)
Σχεδιασμός πίνακα με άδεια κατάκτησης επιλεγμένων συντεταγμένων.
2) Λίστα όλων των χωριών του παίκτη.
3) Σχεδιασμός γραφικών διαγραμμάτων και ταξινόμηση στατιστικών σε πίνακα.
Από τη σελίδα μελών μιας φυλής:
1)
Σχεδιασμός πίνακα με τα μέλη της φυλής και τη θέση τους στη φυλή. Μπορείτε να συνδυάσετε στήλες και γραμμές με τα εξής δεδομένα:
α) Συνολικοί πόντοι κάθε παίκτη.
β) Παγκόσμια κατάταξη κάθε παίκτη.
γ) Πλήθος χωριών κάθε παίκτη.
Από το φυλετικό φόρουμ:
1)
Σχεδιασμός πίνακα με τη δυνατότητα προσθήκης στηλών με τους εξής bb-codes:
α) Φυλής -> [ally][/ally]
β) Παίκτη -> [player][/player]
γ) Συντεταγμένες χωριού -> [claim][/claim]
2) Δυνατότητα καθορισμού πλήθους στηλών-γραμμών στο σχεδιασμό του πίνακα.
Σημείο Εφαρμογής: Ενεργοποιείται από:
* Το προφίλ ενός παίκτη
* Τη σελίδα μελών μιας φυλής
* Το φυλετικό φόρουμ
Έλεγχος Συμβατότητας: Λειτουργικό σε Internet Explorer 11.0, Mozilla Firefox 27.0, Opera 19.0, Google Chrome 32.0
Επιτρεπτές αλλαγές: Εντός του κώδικα δύναται να καθοριστούν κατά βούληση του χρήστη οι εξής μεταβλητές:
var Tsalkapone_χωριά_προς_διεκδίκηση: Οι συντεταγμένες των χωριών προς διεκδίκηση (εφαρμόζεται στο σχεδιασμό πίνακα μόνο από το προφίλ ενός παίκτη).
var Tsalkapone_χρώμα_στήλης_φυλής: Καθορισμός κώδικα ή ονομασία χρώματος για το τίτλο της στήλης φυλής (εφαρμόζεται στο σχεδιασμό πίνακα μόνο από το φυλετικό φόρουμ).
var Tsalkapone_χρώμα_στήλης_παίκτη: Καθορισμός κώδικα ή ονομασία χρώματος για το τίτλο της στήλης ονόματος παίκτη (εφαρμόζεται στο σχεδιασμό πίνακα μόνο από το φυλετικό φόρουμ).
var Tsalkapone_χρώμα_στήλης_χωριών: Καθορισμός κώδικα ή ονομασία χρώματος για το τίτλο της στήλης συντεταγμένων χωριού (εφαρμόζεται στο σχεδιασμό πίνακα μόνο από το φυλετικό φόρουμ).
var Tsalkapone_χρώμα_φυλής: Καθορισμός κώδικα ή ονομασία χρώματος για το τίτλο της στήλης φυλής (εφαρμόζεται στο σχεδιασμό πίνακα μόνο από τη σελίδα μελών μιας φυλής).
var Tsalkapone_χρώμα_θέσης: Καθορισμός κώδικα ή ονομασία χρώματος για το τίτλο της στήλης θέσης στη φυλή (εφαρμόζεται στο σχεδιασμό πίνακα μόνο από τη σελίδα μελών μιας φυλής).
var Tsalkapone_χρώμα_παικτών: Καθορισμός κώδικα ή ονομασία χρώματος για το τίτλο της στήλης ονομάτων μελών της φυλής (εφαρμόζεται στο σχεδιασμό πίνακα μόνο από τη σελίδα μελών μιας φυλής).
var Tsalkapone_χρώμα_πόντων: Καθορισμός κώδικα ή ονομασία χρώματος για το τίτλο της στήλης συνολικών πόντων κάθε μέλους μιας φυλής (εφαρμόζεται στο σχεδιασμό πίνακα μόνο από τη σελίδα μελών μιας φυλής).
var Tsalkapone_χρώμα_κατάταξης: Καθορισμός κώδικα ή ονομασία χρώματος για το τίτλο της στήλης παγκόσμιας κατάταξης κάθε μέλους μιας φυλής (εφαρμόζεται στο σχεδιασμό πίνακα μόνο από τη σελίδα μελών μιας φυλής).
var Tsalkapone_χρώμα_χωριών: Καθορισμός κώδικα ή ονομασία χρώματος για το τίτλο της στήλης πλήθους χωριών κάθε μέλος μιας φυλής (εφαρμόζεται στο σχεδιασμό πίνακα μόνο από τη σελίδα μελών μιας φυλής).
var Tsalkapone_χρώμα_γραμμών: Καθορισμός κώδικα ή ονομασία χρώματος για το κείμενο κάθε γραμμής που προστίθεται επιπλέον στο πίνακα (εφαρμόζεται στο σχεδιασμό πίνακα από τη σελίδα μελών μιας φυλής και το προφίλ ενός παίκτη).
var Tsalkapone_χρώμα_στηλών: Καθορισμός κώδικα ή ονομασία χρώματος για το τίτλο κάθε στήλης που προστίθεται επιπλέον στο πίνακα (εφαρμόζεται στο σχεδιασμό πίνακα από τη σελίδα μελών μιας φυλής και το προφίλ ενός παίκτη).
var Tsalkapone_κείμενο_στηλών: Καθορισμός κειμένου που προστίθεται στο περιεχόμενο του τίτλου κάθε στήλης που προστίθεται επιπλέον στο πίνακα (εφαρμόζεται στο σχεδιασμό πίνακα από τη σελίδα μελών μιας φυλής και το προφίλ ενός παίκτη).
var Tsalkapone_κείμενο_γραμμών: Καθορισμός κειμένου που προστίθεται στο περιεχόμενο κάθε γραμμής που προστίθεται επιπλέον στο πίνακα (εφαρμόζεται στο σχεδιασμό πίνακα από τη σελίδα μελών μιας φυλής και το προφίλ ενός παίκτη).
var Tsalkapone_επιπλέον_κείμενο_γραμμών: Καθορισμός επιπλέον κειμένου που προστίθεται στο περιεχόμενο του τίτλου κάθε στήλης που προστίθεται επιπλέον στο πίνακα (εφαρμόζεται στο σχεδιασμό πίνακα από τη σελίδα μελών μιας φυλής και το προφίλ ενός παίκτη).
var Tsalkapone_διαχωρισμός_κειμένου_γραμμών: Καθορισμός μεθόδου διαχωρισμού κειμένου που προστίθεται σε κάθε γραμμή που προστίθεται επιπλέον στο πίνακα. Ως προεπιλεγμένη μέθοδος έχει ρυθμιστεί ο κώδικας "&nbsp" που δηλώνει την εισαγωγή κενού (space bar) στη γλώσσα προγραμματισμού html.
var Tsalkapone_ρύθμιση_τοποθέτησης_εργαλείου_σχεδιασμού_πινάκων: Καθορισμός ονομασίας του cookie με την οποία θα αποθηκεύσει ο browser τη τελευταία τοποθέτηση της λίστας του εργαλείου σχεδιασμού πινάκων μέσα στη σελίδα του παιχνιδιού. Ενεργοποιώντας εκ νέου το script θα εμφανιστεί στη νέα θέση που έχει ορίσει κατά βούληση ο κάθε χρήστης.
Σημείωση: Μπορείτε να αναζητήσετε το κώδικα ονομασίας ενός χρώματος ΕΔΩ και το κώδικα ενός χρώματος ΕΔΩ.
Κώδικας:
Κώδικας:
javascript:
var Tsalkapone_χωριά_προς_διεκδίκηση="";
var Tsalkapone_χρώμα_στήλης_φυλής="ForestGreen";
var Tsalkapone_χρώμα_στήλης_παίκτη="red";
var Tsalkapone_χρώμα_στήλης_χωριών="blue";
var Tsalkapone_χρώμα_φυλής="blue";
var Tsalkapone_χρώμα_θέσης="ForestGreen";
var Tsalkapone_χρώμα_παικτών="FireBrick";
var Tsalkapone_χρώμα_πόντων="red";
var Tsalkapone_χρώμα_κατάταξης="DarkMagenta";
var Tsalkapone_χρώμα_χωριών="Green";
var Tsalkapone_χρώμα_γραμμών="Maroon";
var Tsalkapone_χρώμα_στηλών="blue";
var Tsalkapone_κείμενο_στηλών="";
var Tsalkapone_κείμενο_γραμμών="";
var Tsalkapone_επιπλέον_κείμενο_γραμμών="";
var Tsalkapone_διαχωρισμός_κειμένου_γραμμών="&nbsp";
var Tsalkapone_ρύθμιση_τοποθέτησης_εργαλείου_σχεδιασμού_πινάκων="Tsalkapone_εργαλείο_σχεδιασμού_πινάκων";(window.main||window).$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_GR/Scripts/Scripts_vol4/Tsalkapone. Εργαλείο σχεδιασμού διαφόρων ειδών πινάκων.js');void(0);/* copyright gr admin team, fids=75710211076437533 */


77. Τίτλος: Εισαγωγή παραληπτών (Address in, addresses’ insert) (Τ)
Περιγραφή:
Με την ενεργοποίηση του script εισάγονται αυτόματα όλοι οι επιλεγμένοι παίκτες ως παραλήπτες.
Σημείο Εφαρμογής: Ταχυδρομείο -> Σύνταξη Μηνύματος
Αναφορές -> Διαβίβαση
Έλεγχος Συμβατότητας: Λειτουργικό σε Internet Explorer 11.0, Mozilla Firefox 27.0, Opera 19.0, Google Chrome 32.0
Επιτρεπτές αλλαγές: Στο συγκεκριμένο script θεωρούνται νόμιμες οι παρακάτω αλλαγές στο κώδικα:
ΟΝΟΜΑ1; ONOMA2;, όπου ΟΝΟΜΑ1 και ΟΝΟΜΑ2 οι παραλήπτες της αναφοράς ή του μηνύματος. Μπορείτε να προσθέστε επιπλέον παραλήπτες εισάγοντας ένα ";" και αμέσως μετά το όνομα του παραλήπτη.
Κώδικας:
Κώδικας:
javascript:igm_to_insert_adresses('ΟΝΟΜΑ1; ONOMA2;') /* copyright gr admin team, fids=75710211076131533 */


78. Τίτλος: Μαζική μετονομασία χωριών
Σημείο Εφαρμογής: Ενεργοποιείται από "Επισκοπήσεις" > "Συνδυασμένα". Στο πλαίσιο που εμφανίζεται γίνεται η ρύθμιση των επιθυμητών ονομασιών.
Έλεγχος Συμβατότητας: Λειτουργικό σε Mozilla Firefox 69.0, Google Chrome 77.0
Κώδικας:
Κώδικας:
javascript:$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_GR/Scripts/renamer/vill_ren.js');void (o) ;
 
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.
Κορυφή