DeletedUser31166
Ο λογος που τωρα ειμαστε στο 2vs1 ειναι καθαρα η DC που τους θερισε.
Οταν σου ελεγα σιμο οτι τρωτε και δινετε ξυλο για τη λοκα (και για εσας προφανως) και μερωτουσες τι εννουσα οριστε. Το λεει και το παληκαρι. Ενα μηνα πριν δεν ηταν?