ποτε κλεινει ο κ28?

  • Δημιουργός θέματος Δημιουργός θέματος DeletedUser32957
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

DeletedUser32957

υπαρχει καποια ενδιαφερον μαχη αυτην την περιοδο? η κολλατε μπρικια μεταξυ σας?
εγω μια φορα, σας την εσκασα κοροηδα παντως!
εμεινα με δυο χωριουδακια 300 ποντων. αν μπορειτε καντε επιθεση τωρα!

Οχι τιποτα αλλο, μα καποιοι θελατε ντε και καλα πυξιδα...
 
προσπαθουν να ρουφιανεψουν ο ενας τον αλλον ! :D
 
Eμενα με πανε για πυξιδα παντως ,χαχαχαχαχα

Καιρος ηταν....
 
Ήσουν σκληρός πολύ και δυσκολευτήκαμε!!!!

Χαχαχαχα ρωτα τον φιλο σου τον Σοκολατα...χαχαχα δωρο στα εκανα τα χωρια...μην με κανεις να βαλω μυνηματα απο δικους σου που με ρωταγαν αν παιξω ακομα η αν τα παραταω...και να τους τα αδειασω....
Στα καλα παιδια τα πηραν αδεια...μετα τους ενημερωσα οτι το αφηνω τελειως και ορμηξαν και τα κακα παιδια και πηραν χωρια,διαφορετικα ακομα θα παλευες να παρεις μικρε μου τραχανα..
 
Πίσω
Κορυφή