DeletedUser32596
Καλό μας χειμώνα και φέτος!
Αφορμής δοθείσης από την έναρξη του Κόσμου 31 είπα να εκφράσω και μία σκέψη που με χτύπησε, για να δούμε πώς θα κρατήσουμε κανέναν παίκτη στο παιχνίδι, να πάει καλά και η νέα σεζόν (ο νταλκάς μου εμένα, οι νέοι παίκτες).
Λοιπόν, έχουμε και λέμε: σε όσους κόσμους θυμάμαι η προστασία αρχαρίων είχε μία διάρκεια που ήταν άμεσα εξαρτημένη από τον χρόνο και ήταν σταθερή π.χ. 3 μέρες ή 5 μέρες ανάλογα με την ταχύτητα του κόσμου και τις λοιπές ρυθμίσεις. Αυτού του είδους η προστασία - time-based, που λέμε και στο χωριό μου - αφενός επιτρέπει να φανεί ο πιο επιδέξιος σε θέμα αρχικής ανάπτυξης, αφετέρου καταρρακώνει οποιονδήποτε νέο παίκτη αποφασίζει να ασχοληθεί με το άθλημα, αφού, όπως και να το κάνουμε, κανείς μας δεν μπήκε στον πρώτο του κόσμο και έκανε παπάδες.
Παλιότερα αυτό δεν αποτελούσε και κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα, αφού ένας παίκτης και μετά από μία, δύο και παραπάνω πυξίδες είχε την ευχέρεια (μιλάμε πάντα για έναν κόσμο) να μάθει κάποια πράγματα. Τώρα μετά την πρώτη πυξίδα είσαι λίγο έως πολύ καταδικασμένος - για τους γνωστούς λόγους, μικρά rims, πολλοί δεξιοτέχνες του είδους κλπ κλπ. Τώρα όμως περισσότερο ισοπεδώνει, παρά ευνοεί τους αρχάριους, αυτή η "προστασία" τους. Θα μπορούσε όμως αυτή η περίοδος "χάριτος" να μην είναι ίδια για όλους. Εξηγούμαι. Θα μπορούσαν να υπάρχουν ποικίλα κριτήρια για να τερματίζεται η προστασία όπως τα παρακάτω:
i)Κατόπιν της πρώτης επίθεσης του παίκτη. Έτσι, παίκτης που δεν έχει επιθετική δραστηριότητα δεν μπορεί και να δεχτεί επίθεση. Βεβαίως θα πει τώρα κάποιος: "Ναι, αλλά μπορεί να κάθεται όλη την ώρα και να βγάζει επιθετικά και μόλις γεμίσει το αγρόκτημα να πάει για κάποιον παίκτη." Όλοι νομίζω ξέρουμε τη διαφορά έχει το να παίζεις χωρίς farming. Δεν υπάρχει πιθανότητα κάποιος που κάθεται και ανεβάζει πόρους και στρατό χωρίς φάρμες να προλάβει να έχει γεμάτη εκκαθαριστική πριν ο καλός αγρότης γείτονάς του να τον περικυκλώσει. Για τις άμυνες δεν το συζητώ καν. Απλώς κάνει το ξεκαβούκιασμα της "χελώνας" λίγο πιο ενδιαφέρον - ο στρατός είναι αναλώσιμος σε αυτό το παιχνίδι.
ii)Μετά από ένα όριο πόντων. Έτσι ο παίκτης θα έχει κάποιες στοιχειώδεις υποδομές και, λογικά, κάποιον στρατό για να αντεπεξέλθει κάπως καλύτερα στις επιθέσεις των άλλων, πιο ανεπτυγμένων παικτών. Φυσικά αυτό το όριο πόντων θα είναι τέτοιο που δε θα επιτρέπει την απόκτηση κάποιου ιδιαίτερου πλεονεκτήματος.
iii)Μετά την παραμονή του για κάποιο διάστημα σε μία φυλή. Έτσι μπορεί ένας νέος παίκτης να έχει κάποιους γύρω του να τον στηρίξουν και πιθανόν να έχει μάθει και κάτι περί του παιχνιδιού από τους παλιότερους της φυλής του.
iv)Μετά από την ολοκλήρωση κάποιων κτηρίων, όπως π.χ. ο σταύλος στο επίπεδο 3 ή η παραγωγή πόρων στο 10-15 ή όπου αλλού.
Τα παραπάνω αποτελούν απλά ενδεικτικές προτάσεις, όπως και τα παραδείγματα σε αυτές. Καλό θα ήταν να εφαρμοστούν παράλληλα δύο ή περισσότερες από τέτοιες ρυθμίσεις, για να αποφευχθούν οι οποιεσδήποτε καταχρήσεις.
Αυτά για αρχή. Καλή μας σεζόν!
Αφορμής δοθείσης από την έναρξη του Κόσμου 31 είπα να εκφράσω και μία σκέψη που με χτύπησε, για να δούμε πώς θα κρατήσουμε κανέναν παίκτη στο παιχνίδι, να πάει καλά και η νέα σεζόν (ο νταλκάς μου εμένα, οι νέοι παίκτες).
Λοιπόν, έχουμε και λέμε: σε όσους κόσμους θυμάμαι η προστασία αρχαρίων είχε μία διάρκεια που ήταν άμεσα εξαρτημένη από τον χρόνο και ήταν σταθερή π.χ. 3 μέρες ή 5 μέρες ανάλογα με την ταχύτητα του κόσμου και τις λοιπές ρυθμίσεις. Αυτού του είδους η προστασία - time-based, που λέμε και στο χωριό μου - αφενός επιτρέπει να φανεί ο πιο επιδέξιος σε θέμα αρχικής ανάπτυξης, αφετέρου καταρρακώνει οποιονδήποτε νέο παίκτη αποφασίζει να ασχοληθεί με το άθλημα, αφού, όπως και να το κάνουμε, κανείς μας δεν μπήκε στον πρώτο του κόσμο και έκανε παπάδες.
Παλιότερα αυτό δεν αποτελούσε και κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα, αφού ένας παίκτης και μετά από μία, δύο και παραπάνω πυξίδες είχε την ευχέρεια (μιλάμε πάντα για έναν κόσμο) να μάθει κάποια πράγματα. Τώρα μετά την πρώτη πυξίδα είσαι λίγο έως πολύ καταδικασμένος - για τους γνωστούς λόγους, μικρά rims, πολλοί δεξιοτέχνες του είδους κλπ κλπ. Τώρα όμως περισσότερο ισοπεδώνει, παρά ευνοεί τους αρχάριους, αυτή η "προστασία" τους. Θα μπορούσε όμως αυτή η περίοδος "χάριτος" να μην είναι ίδια για όλους. Εξηγούμαι. Θα μπορούσαν να υπάρχουν ποικίλα κριτήρια για να τερματίζεται η προστασία όπως τα παρακάτω:
i)Κατόπιν της πρώτης επίθεσης του παίκτη. Έτσι, παίκτης που δεν έχει επιθετική δραστηριότητα δεν μπορεί και να δεχτεί επίθεση. Βεβαίως θα πει τώρα κάποιος: "Ναι, αλλά μπορεί να κάθεται όλη την ώρα και να βγάζει επιθετικά και μόλις γεμίσει το αγρόκτημα να πάει για κάποιον παίκτη." Όλοι νομίζω ξέρουμε τη διαφορά έχει το να παίζεις χωρίς farming. Δεν υπάρχει πιθανότητα κάποιος που κάθεται και ανεβάζει πόρους και στρατό χωρίς φάρμες να προλάβει να έχει γεμάτη εκκαθαριστική πριν ο καλός αγρότης γείτονάς του να τον περικυκλώσει. Για τις άμυνες δεν το συζητώ καν. Απλώς κάνει το ξεκαβούκιασμα της "χελώνας" λίγο πιο ενδιαφέρον - ο στρατός είναι αναλώσιμος σε αυτό το παιχνίδι.
ii)Μετά από ένα όριο πόντων. Έτσι ο παίκτης θα έχει κάποιες στοιχειώδεις υποδομές και, λογικά, κάποιον στρατό για να αντεπεξέλθει κάπως καλύτερα στις επιθέσεις των άλλων, πιο ανεπτυγμένων παικτών. Φυσικά αυτό το όριο πόντων θα είναι τέτοιο που δε θα επιτρέπει την απόκτηση κάποιου ιδιαίτερου πλεονεκτήματος.
iii)Μετά την παραμονή του για κάποιο διάστημα σε μία φυλή. Έτσι μπορεί ένας νέος παίκτης να έχει κάποιους γύρω του να τον στηρίξουν και πιθανόν να έχει μάθει και κάτι περί του παιχνιδιού από τους παλιότερους της φυλής του.
iv)Μετά από την ολοκλήρωση κάποιων κτηρίων, όπως π.χ. ο σταύλος στο επίπεδο 3 ή η παραγωγή πόρων στο 10-15 ή όπου αλλού.
Τα παραπάνω αποτελούν απλά ενδεικτικές προτάσεις, όπως και τα παραδείγματα σε αυτές. Καλό θα ήταν να εφαρμοστούν παράλληλα δύο ή περισσότερες από τέτοιες ρυθμίσεις, για να αποφευχθούν οι οποιεσδήποτε καταχρήσεις.
Αυτά για αρχή. Καλή μας σεζόν!