Οδηγός για OD, ODA, ODD

Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.

tsalkapone

Well-Known Member
Εγγραφή
31. Δεκ 2011
Μηνύματα
49
Βαθμολογία αντίδρασης
1
ΟΡΙΣΜΟΣ

Ως OD ορίζεται η αξία των μονάδων εχθρικών στρατευμάτων που έχει εξοντώσει ένας παίκτης (Opponents Defeated). Προσοχή, η τιμή του OD δεν αναφέρεται σε πλήθος μονάδων αλλά σε αξία.
Η αξία αυτή διακρίνεται σε επιθετική και αμυντική αξία, για αυτό το λόγο το στατιστικό OD χωρίζεται στα επιμέρους ODA και ODD.
ODA = αξία μονάδων που έχει εξοντώσει ένας παίκτης σαν επιτιθέμενος (Opponents Defeated as Attacker)
ODD = αξία μονάδων που έχει εξοντώσει ένας παίκτης σαν αμυνόμενος (Opponents Defeated as Defender)

Στο πρακτικό κομμάτι του παιχνιδιού, οι μονάδες OD αξιοποιούνται ως εξής:
1) Ως στατιστικό δεδομένο απωλειών μεταξύ παικτών και φυλών.
2) Ως παράγοντας ανόδου της μπάρας έρευνας νέου όπλου του paladin.
Σχετικό διάγραμμα:
[SPOIL]

Από το διάγραμμα εξαλείφθηκε ο παράγοντας "μέρες ενεργού λογαριασμού" για να εξεταστεί η πρόοδος έρευνας όπλου αποκλειστικά και μόνο από τον παράγοντα OD. Στο πίνακα έχουν σημειωθεί ορισμένες χαρακτηριστικές τιμές OD.[/SPOIL]


ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

Παρακάτω παραθέτεται πίνακας για την αξία κάθε μονάδας, όταν εξουδετερώνεται σαν επιτιθέμενος και σαν αμυνόμενος:
[SPOIL]
Εξουδετερωμένη ΜονάδαΜονάδες OD σαν επιτιθέμενος (ODA)Μονάδες OD σαν αμυνόμενος (ODD)
Δορατοφόρος​
4​
1​
Ξιφομάχος​
5​
2​
Τσεκουρομάχος​
1​
4​
Τοξότης​
5​
1​
Ανιχνευτής​
1​
2​
Ελαφρύ Ιππικό​
5​
13​
Έφιππος Τοξότης​
6​
12​
Βαρύ Ιππικό​
23​
15​
Πολιορκητικός Κριός​
4​
8​
Καταπέλτης​
12​
10​
Paladin​
40​
20​
Αριστοκράτης​
200​
200​
Εθνοφρουρά​
4​
-​
[/SPOIL]

Σημείωση 1: Συμπεραίνεται από τον πίνακα ότι οι επιθετικές μονάδες έχουν μεγαλύτερη αξία όταν εξουδετερώνονται σαν αμυνόμενος και λιγότερη σαν επιτιθέμενος. Το αντίθετο ισχύει για τις αμυντικές μονάδες.
Σημείωση 2: Οι μονάδες ODA, ODD εξαρτώνται αποκλειστικά και μόνο από το είδος και το πλήθος των εξουδετερωμένων μονάδων. Κάθε bonus που δύναται να μεταβάλλει την έκβαση μιας μάχης, και κατ'επέκταση το πλήθος των εξουδετερωμένων μονάδων, αν και έμμεσα συμβάλλει στο τελικό υπολογισμό των OD, άμεσα δεν επηρεάζει τις μονάδες OD. Τέτοιοι παράγοντες που ΔΕΝ επηρεάζουν τις μονάδες OD αλλά συμμετέχουν σε μια αναφορά μάχης είναι οι εξής:
1) Bonus σημαίας (τύχης, επιθετικής, αμυντικής).
2) Bonus άμυνας από το επίπεδο τείχους του αμυνόμενου.
3) Παρουσία όπλων paladin στην αναφορά μάχης.
4) Η τύχη (από την οπτική γωνία του επιτιθέμενου) στην αναφορά μάχης.
5) Επίπεδα τεχνολογιών αμυνόμενου και επιτιθέμενου.
6) Ηθικό (από την πλευρά του επιτιθέμενου).
7) Παρουσία ή επιρροή από εκκλησία, τόσο για τον επιτιθέμενο όσο και για τον αμυνόμενο.


SCRIPT για τον υπολογισμό OD, ODD, ODA

> Ανοίγετε μια αναφορά και τρέχετε το script. Σας εμφανίζει OD, ODD, ODA της συγκεκριμένης αναφοράς
-> Script

[SPOIL]
Κώδικας:
javascript:$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_GR/Scripts/Scripts_vol3/Tsalkapone. Υπολογισμός μονάδων OD.js');void (0); /* copyright gr admin team, fids=75710211076161933 */
[/SPOIL]


Σημείωση 3: Τα OD, ODA, ODD κάθε παίκτη μπορείτε να τα βρείτε κάνοντας αναζήτηση το όνομα του παίκτη στο http://twstats.gr και ανοίγοντας το προφίλ του στο κόσμου που σας ενδιαφέρει. Εναλλακτικά σε κάθε κόσμο μπορείτε μέσω "Κατάταξη -> Αναζήτηση" να βρείτε το παίκτη που επιθυμείτε και να ανοίξετε το προφίλ του. Στα στοιχεία που παρέχονται στο προφίλ, στο δεδομένο "Νικημένοι αντίπαλοι" παρουσιάζονται οι συνολικές μονάδες OD του παίκτη και εντός παρένθεσης η θέση του στη γενική κατάταξη απωλειών των παικτών του κόσμου. Μετακινώντας το cursor (ποντίκι) σας πάνω από το συγκεκριμένο ψηφίο εμφανίζονται ξεχωριστά οι απώλειες του παίκτη σαν επιτιθέμενενος (ODA) και σαν αμυνόμενος (ODD).
Τα στατιστικά δεδομένα αυτά παρέχουν σημαντικές πληροφορίες. Αναφορικά:
ODA -> Ένας παίκτης με έντονη δραστηριότητα ODA και υψηλές τιμές είναι επιθετικός παίκτης. Αν έχει ένα χωριό κατά πάσα πιθανότητα αυτό είναι επιθετικό.
ODD -> Ένας παίκτης με έντονη δραστηριότητα ODD και υψηλές τιμές είναι αμυντικός παίκτης ή έχει δεχθεί μια ισχυρή επίθεση. Δεν μπορείτε να εξάγετε ασφαλές συμπέρασμα για το αν είναι αμυντικός ή επιθετικός γιατί μπορεί να δέχθηκε άμυνες.

Σημείωση 4: Επιλέγοντας έναν παίκτη στο http://twstats.gr, από το προφίλ του ανά κόσμο επιλέξτε "Ιστορία του παίκτη". Από το σημείο αυτό μπορείτε να λάβετε σημαντικές πληροφορίες με βάση τα καθημερινά OD. Αναφορικά:
ODA -> Δείχνει την καθημερινή επιθετική δραστηριότητα του παίκτη. Αν μια μέρα έχει υψηλή τιμή ODA σημαίνει ότι έχει χάσει και στρατό σε επιθέσεις.
ODD -> Δείχνει την καθημερινή αμυντική δραστηριότητα του παίκτη. Αν μια μέρα έχει υψηλή τιμή ODD σημαίνει ότι έχει δεχθεί μια δυνατή επίθεση και έχει χάσει αρκετό στρατό.

Σημείωση 5: Ο υπολογισμός μονάδων OD σε μια αναφορά διανέμεται ανάμεσα στον επιτιθέμενο και τον αμυνόμενο της μάχης. Αυτό σημαίνει ότι ο αμυνόμενος είτε αμύνεται με δικά του στρατεύματα, είτε με υποστήριξη μονάδων μελών της φυλής του οι μονάδες ODD θα προστεθούν στα δικά του στατιστικά δεδομένα. Οι παίκτες που έστειλαν τις υποστηρίξεις δεν θα λάβουν καμία μονάδα OD ανεξάρτητα από τις μονάδες που θα χάσουν στην αναφορά της μάχης.

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ OD

Μερικές ενδεικτικές τιμές OD:
[SPOIL]
Πρότυπο στρατούΜονάδες ODDΜονάδες ODA
7300 τσεκουρομάχοι, 3000 ελαφρύ ιππικό, 280 πολιορκητικοί κριοί70.440 23.420
9100 δορατοφόροι, 400 ανιχνευτές, 1800 βαρύ ιππικό36.900 78.600
8100 δορατοφόροι, 6000 ξιφομάχοι, 300 ανιχνευτές, 1000 βαρύ ιππικό35.700 85.700
10.000 δορατοφόροι, 10.000 ξιφομάχοι, 300 ανιχνευτές, 30.600 90.300
7300 δορατοφόροι, 1300 βαρύ ιππικό, 700 καταπέλτες33.80067.700
4700 δορατοφόροι, 2000 καταπέλτες24.70042.800
4700 δορατοφόροι, 10.000 τοξότες, 1000 βαρύ ιππικό29.70091.800
6000 τσεκουρομάχοι, 2800 ελαφρύ ιππικό, 700 πολιορκητικοί κριοί66.00022.800
[/SPOIL]

Οι τιμές OD, όπως αναφέρθηκε χαρακτηρίζουν την αξία μιας μονάδας και κατ'επέκτασιν την αξία (αμυντική ή επιθετική) ενός συνόλου μονάδων. Αυτό δηλώνει ότι ένα σύνολο μονάδων με περισσότερες ODA μονάδες από ένα άλλο είναι πιο ισχυρό αμυντικά και αντίστοιχα ένα σύνολο μονάδων με περισσότερες ODD μονάδες από ένα άλλο είναι πιο ισχυρό επιθετικά.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Όπως αναφέρεται στη Σημείωση 2 οι μονάδες OD εξαρτώνται αποκλειστικά από το είδος και το πλήθος των μονάδων που εξουδετερώνονται σε μια αναφορά μάχης και όχι από τρίτους παράγοντες που προσφέρουν bonus επιθετικής ή αμυντικής δύναμης. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ένα χωριό με 4.700 δορατοφόρους και 2.000 καταπέλτες θα έχει τιμή 42.800 ODD είτε υπάρχει φανάρι εντός του χωριού είτε όχι, ωστόσο η αμυντική του δύναμη μεταβάλλεται κατά πολύ με τη παρουσία ενός Φαναριού Αλήθειας.

Παρακολουθώντας τις μεταβολές OD ενός παίκτη μπορείτε να λάβετε χρήσιμες πληροφορίες.
Για παράδειγμα αν παρατηρηθεί μια ημερήσια άνοδος ODA παραπλήσια των 80.000 τότε αυτό δηλώνει ότι ο παίκτης εξουδετέρωσε σε μια ή περισσότερες μάχες στρατεύματα που αντιστοιχούν περίπου σε ένα full αμυντικό χωριό.
Αντίστοιχα, αν παρατηρηθεί μια ημερήσια άνοδος ODD παραπλήσια των 70.000 τότε αυτό δηλώνει ότι ο παίκτης εξουδετέρωσε σε μια ή περισσότερες μάχες στρατεύματα που αντιστοιχούν περίπου σε ένα full επιθετικό χωριό.
Αν γνωρίζετε τον επιτιθέμενο και τον αμυνόμενο παίκτη μιας μάχης μπορείτε να εξάγετε πιο "ασφαλή" συμπεράσματα για τις εξουδετερωμένες μονάδες.
Για παράδειγμα:
Αν γνωρίζετε ότι ο παίκτης Α επιτέθηκε την ημέρα 1 στο παίκτη Β και ο παίκτης Α είχε 85.200 ODA την ημέρα 1 και ο παίκτης Β 251.700 ODD τότε μπορείτε να διαπιστώσετε ότι ο παίκτης Β εξουδετέρωσε 3,5 εκκαθαριστικές του παίκτη Α ενώ ο παίκτης Α εξουδετέρωσε μονάδες που αντιστοιχούν σε 1 αμυντικό χωριό.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.