2 αλλαγες

  • Δημιουργός θέματος DeletedUser18669
  • Ημερομηνία έναρξης
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.

DeletedUser18669

1.αλλαγη
ο παλαντιν να μπορει να βγει σε οσα χωρια αριθμουν και τα οπλα του
δηλαδη π.χ
12 οπλα σε 12 χωρια διαφορετικα (οχι τα ιδια οπλα).αυτο δεν θα επιτρεπει αλλαγη οπλου του παλαντιν αλλα μονο μετακινηση του συγκεκριμενου παλαντιν στο χωριο που θες.

2.αλλαγη
(η αμυνες μονο)των χωριων να μπορουν να μετακινηθουν παντου χωρις να πρεπει να επιστρεψουν πρωτα στο χωριο που ανηκουν.
 

DeletedUser

Nα φανταστώ πως κοίταζες κάποιον μεγάλο λογαριασμό 100 χωριών, με χωριά στο μέτωπο και από εκεί σου προκύψανε αυτές οι ιδέες. Και πιο συγκεκριμένα, ο προβληματισμός σου ήταν, το πως να επιτίθεσαι solo και να αμύνεσαι solo καλύτερα. Και μόνο που μπήκες στην διαδικασία, να σκεφτείς κατ' αυτόν τον τρόπο, είσαι λάθος για εμένα. Πάλι θα κουράσω με ένα μεγάλο μου μήνυμα, αλλά εμένα ως γνωστών:
"μου αρέσει να γράφω και τίποτα δεν λογαριάζω"

Ήθελες λοιπόν, τις άμυνες των χωριών που εστάλλησαν από την "μπλε περιοχή", να μπορείς μετ' έπειτα να τις μετακινείς όπου θες, στα χωριά του μετώπου, στην "κόκκινη περιοχή". Πόσο παρτακίστικο μου ακούγεται. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Με τις ιδέες που πρότεινες, πας να εκμηδενίσεις όλη την μαγεία του τακτικού μηχανισμού της άμυνας. Αυτό που λες, θα μπορούσε να εφαρμοστεί μόνο σε κόσμο που δεν επιτρέπει την ίδρυση φυλών.

Ο paladin θεωρείται ως το απόλυτο όπλο για χρήση στην άμυνα, που δίνει την δυνατότητα στα δορατόξιφα να τρέχουνε με ταχύτητα αλόγου.

Θα μιλήσω για κόσμο που ξεκίνησε πριν ένα μήνα. Το κακό με τους solo παίκτες, είναι πως ακόμα και όταν έχουνε 3000 δορατόξιφα, τα κρατάνε στο χωριό τους, με σκοπό να το προστατεύουνε. Και άμα ας πούμε, τους ζητηθεί να στείλουνε κάπου βοήθεια, πάντα απαντάνε "ο πάλαντιν δεν είναι εδώ τώρα και στέλνω 200 δορατόξιφα, αλλά θα φτάσουνε αργά".

Εντελώς λάθος. Όλα τα στρατεύματα πρέπει καθημερινά να αξιοποιούνται με κάποιον τρόπο (σιγά μην σας τα πω όλα από εδώ τώρα). Αλλά θα πω πως η χρηστικότητα των δορατοξίφων, είναι να "κυνηγάνε" τις εχθρικές nukes. Πως θα γίνει αυτό; "Αν θες πχ να σκοτώσεις μια κότα, θα αντικαταστήσεις την τελευταία στιγμή το αυγό που θα παει να κλωσσήσει, με έναν δυναμίτη". Δηλαδή τι τα κρατάς τα 3000 δορατόξιφα στο χωριό σου, ας πούμε; Περιμένεις ο εχθρός να αποκτήσει πρώτα full nuke και να σου στείλει τρένο, για να μπεις στην διαδικασία, να τα βάλεις στην μάχη;

Συνεπώς δοκιμάζεις να βάζεις δυναμίτες, με την συμμετοχή περισσότερων συμπαιχτών σου. Άμα δεν σκάσει, ανακαλλείς και την στήνεις αλλού την άλλη μέρα. Άμα σκάσει, πανηγυρίζεις και ανακαλλείς.

Ε τώρα με αυτά τα δύο που πρότεινες, όλα αυτά που είπα, τα ακυρώνεις τελείως. Και χάνεται και όλη η μαγκιά στην άμυνα. Ενημέρωση, συντονισμός, μαζική κινητοποίηση με τους συμπαίχτες σου... Το ρίσκο που θα πάρεις, αν αφήσεις το χωριό σου εκτεθειμένο... Άγνωστα πράγματα για τους solo παίκτες βέβαια.

Αλλά η άμυνα έτσι παίζεται όμως.
Τα δορατόξιφα και ο πάλαντιν ΔΕΝ προστατεύουνε τα χωριά.
Τα δορατόξιφα και ο πάλαντιν κυνηγάνε τις nukes.

Ενδιαφέρον αυτό που πρότεινες, αλλά μόνο για κόσμο που δεν επιτρέπει την ίδρυση φυλών. Που στον οποίο εξ'αρχής δεν θα συμμετείχα.
 

DeletedUser

1.αλλαγη
ο παλαντιν να μπορει να βγει σε οσα χωρια αριθμουν και τα οπλα του
δηλαδη π.χ
12 οπλα σε 12 χωρια διαφορετικα (οχι τα ιδια οπλα).αυτο δεν θα επιτρεπει αλλαγη οπλου του παλαντιν αλλα μονο μετακινηση του συγκεκριμενου παλαντιν στο χωριο που θες..
και αυτο ισως λιγο καλο αλλα και παλι δεν νομιζω να μπορει να γινει

2.αλλαγη
(η αμυνες μονο)των χωριων να μπορουν να μετακινηθουν παντου χωρις να πρεπει να επιστρεψουν πρωτα στο χωριο που ανηκουν.

εδω θα συμφωνο και με το παραπανω... πολυ καλο αυτο αλλα κατι που νομιζω δεν μπορει να γινει
 

DeletedUser18669

βαριομουν να γραψω παραπανω και να επεκταθω στο θεμα.
σιγουρα σε αυτα που εγραψα υπαρχουν καλα και κακα συνεπακολουθα αλλα θα ειχε ενδιαφερων πιστυω.
απο εκει και περα πολλα τραγικα υπαρχουν ηδη στης ρυθμισει μιστερ ωχ,με το πιο καραμπινατο το οριο των φεικ κατ εμε,που δεν μπορει καποιος να δειξει τις αμυντικες ικανοτητες του,καει τα εγκεφαλικα κυτταρα των παικτων,ξενερωνει κοσμο και πολλα ακομα που βαριεμαι και σημερα να γραψω.
 

DeletedUser22771

Αγαπητέ Mister Oh διαφωνώ με τις αντιρήσεις σου ειδικά στο θέμα των αμυνών. Επιχειρήματα:
1) Δε θα μπορούσε καλύτερα μια φυλή να αμυνθεί συλλογικά όταν οι παίκτες της μπορούσαν άμεσα (και χωρίς να χρειάζεται να επιστρέψουν πρώτα οι άμυνες στα χωριά τους) να ενισχύσει ένα τμήμα ενός μετώπου που χρειάζεται βοηθεια; Δε θα ήταν πιο αποτελεσματικό για μια φυλή ειδικά σε προχωρημένους κόσμους όπου οι άμυνες ταξιδεύουν ηπείρους για το μέτωπο να υπάρχει η δυνατότητα όχι μόνο μπρος-πίσω αλλά και παράλληλα με τη γραμμή του μετώπου και έτσι να προσομοιάζεται - προσεγγίζεται και η πραγματικότητα όπου συμβαίνει ακριβώς αυτό;
2) Αλλά ακόμα παραπάνω σε προχωρημένους κόσμους ίσα ίσα αυτό θα ήθελε καλύτερη οργάνωση/τακτική/ενεργητικότητα/αντίληψη/συμμετοχή από τη φυλή συνολικά (από κάθε μέλος και την ηγεσία) δηλαδή τον ορισμό του ομαδικού παιχνιδιού που θα του έδινε και ενδιαφέρον. Γιατί όπως ξέρεις σε προχωρημένους κόσμους οι παίκτες που τυχαίνει να έχουν χωριά στα μετόπισθεν λογάρουν μια φορά τη μέρα, ή μόνο αν και όταν συμμετέχουν σε πλάνο, στο μέτωπο υπάρχουν στακαρισμένοι που δε νοιάζονται και άδειοι που γίνονται στόχοι πλάνων με μικρές πιθανότητες επιβίωσης. Ενώ αν υπήρχε η δυνατότητα παράλληλης μεταφοράς αμυνών αυτό δε θα συνέβαινε. Ισα ίσα η ιδέα οδηγεί σε μεγαλύτερη κινητικότητα των αμυνών όχι σε μικρότερη...
Κατ επέκταση το ίδιο ισχύει με τον πάλαντιν όπως το σκέφτομαι εγώ. Οταν έχεις να στείλεις βοήθεια σε 10 χωριά έ ο παλαντιν θα πάει σε ένα...Η αύξησή τους πάλι βοηθάει στην κινητικότητα των αμυνών.
3)Παρατήρησα πως οι αντιρήσεις σου αφρούν μια περίοδο παιχνιδιού που όλοι έχουν ένα άντε 2 χωριά...(αφού μιλάς 2000-3000 αμυντικά μόνο...) Αυτή είναι μια μικρή περίοδος σε σχέση με τη διάρκεια ενός κόσμου.
 

DeletedUser

Στο κείμενο μου προειδοποίησα πως η τοποθέτηση μου θα έχει ως μοναδικό κριτήριο την 3η σου παρατήρηση.

1)Υποστήριξα πως αν εφαρμόζονταν όλα αυτά, τότε θα ενισχύονταν ένα είδος "solo" παιχνιδιού στους προχωρημένους κόσμους. Κανείς δεν θα έμπαινε στην διαδικασία, να ενημερώσει τους συμπαίκτες του, για τις 1000 εισερχόμενες, καθώς το να σωπάσει και να αμυνθεί εντελώς μόνος του, φαντάζει πως θα ήταν μια πολύ πιο ξεκούραστη και αποτελεσματική επιλογή.
2)Η άμυνα δεν σημαίνει "δεν μιλάω με κανέναν και κάνω γαμάτα snipe μόνος μου". Θα δινότανε η δυνατότητα ακόμα και στους πιο "ανίκανους", να παίζουνε μια ακόμα πιο αποτελεσματική άμυνα. Όπου πραγματικά θα μπορούσανε την τελευταία στιγμή να σώνουνε χωριά "με τα ψέμματα". Τα τρία εισαγωγικά εδώ, τα κατατάσσω ως συνώνυμες έννοιες, σύμφωνα πάντα με την δική μου αντίληψη των πραγμάτων, που για πολλούς, φαντάζει ως αιρετική.

Οπότε ουσιαστικά, δεν διαφωνείς σε κάτι που είπα. Απλώς πήρες όλα όσα είπα και τα επανέλαβες για ακόμα μια φορά.

Όπως και να' χει, εγώ είμαι ο τελευταίος που θα μπορούσε να εκφέρει άποψη για το πως θα έπρεπε να έπαιζε κάποιος, σε έναν προχωρημένο κόσμο. Εγώ απλά επικεντρώνομαι στην εποχή start up των πρώτων δύο μηνών και έρχομαι σε συνεχή σύγκρουση απόψεων με άτομα τα οποία μετέχοντας σε πρώιμους κόσμους, παίζουνε με αντιλήψεις προχωρημένων κόσμων.

Σαν να είναι καλοκαίρι και να φωράνε παλτό, επειδή σε 6 μήνες θα κάνει κρύο. Συνεπώς δεν είναι αποτελεσματικοί και δεν είναι συνεργάσιμοι σε όλο το πρώιμο διάστημα. Και δεν με εξοργίζει τόσο, η στάση τους αυτή, αλλά το ότι θεωρούνε δεδομένο πως σε 6 μήνες θα "κρυώνουνε". Και γι' αυτό το λόγο, έρχομαι συνεχώς σε σύγκρουση μαζί τους. Το παλτό σε κάνει πιο βραδυκίνητο, ενώ υπάρχει ένας τρόπος (ή και περισσότεροι), να φέρεις το παιχνίδι στα μέτρα σου, ώστε να μην χρειαστείς το παλτό ποτέ.




@ Dacap

Άνοιξες ένα πάρα πολύ ωραίο θέμα συζήτησης. Δεν κερδίζεις κάτι, με το να λες δύο φορές το "βαριέμαι να γράψω" σε μια απάντηση τεσσάρων σειρών.

Όσο για τις ρυθμίσεις κόσμων γενικά, το έχω πει πολλές φορές, σε σημείο να καταντώ γελοίος. Οπότε θα αφήσω τον Κώστα να μας θυμήσει για ακόμα μια φορά, πως:

Ένα σημαντικό στοιχείο του καλού παίχτη σε αυτό το παιχνίδι είναι να προσαρμόζεται στις περιστάσεις και να εξελίσσεται.

Αν πιστεύεις πως είσαι καλός παίκτης, ΔΕΙΞΕ ΜΑΣ ότι μπορείς και προσαρμόζεσαι ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ και πως ΕΞΕΛΙΣΣΕΣΑΙ. Το είπε πριν 2 μέρες ο Κώστας. Αλλά φαντάζομαι πως ΌΛΟΙ θα την περάσατε στο ντούκου. Αυτή όμως είναι η πιο σωστή έκφραση στις φυλετικές.



Ενώ η παρακάτω, είναι η πιο λανθασμένη έκφραση στις φυλετικές:
Ο καθενας εχει το τροπο του!
η πιο σωστη κουβεντα που χεις πει 3 χρονια που σε ξερω στο παιχνιδι
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser18669

@ Dacap

Άνοιξες ένα πάρα πολύ ωραίο θέμα συζήτησης. Δεν κερδίζεις κάτι, με το να λες δύο φορές το "βαριέμαι να γράψω" σε μια απάντηση τεσσάρων σειρών.


εχεις δικιο αλλα οντως δεν ειχα καμια ορεξη εκεινες της μερες να επεκταθω.
θα το κανω ομως συντομα
εβαλα 2 ιδεες ωστε να δοαβασω και μια παραπανω γνωμη.
σημερα αν μπορεσω θα αναπτυξω την σκεψη μου
 

DeletedUser29602

Στο κείμενο μου προειδοποίησα πως η τοποθέτηση μου θα έχει ως μοναδικό κριτήριο την 3η σου παρατήρηση.

1)Υποστήριξα πως αν εφαρμόζονταν όλα αυτά, τότε θα ενισχύονταν ένα είδος "solo" παιχνιδιού στους προχωρημένους κόσμους. Κανείς δεν θα έμπαινε στην διαδικασία, να ενημερώσει τους συμπαίκτες του, για τις 1000 εισερχόμενες, καθώς το να σωπάσει και να αμυνθεί εντελώς μόνος του, φαντάζει πως θα ήταν μια πολύ πιο ξεκούραστη και αποτελεσματική επιλογή.
2)Η άμυνα δεν σημαίνει "δεν μιλάω με κανέναν και κάνω γαμάτα snipe μόνος μου". Θα δινότανε η δυνατότητα ακόμα και στους πιο "ανίκανους", να παίζουνε μια ακόμα πιο αποτελεσματική άμυνα. Όπου πραγματικά θα μπορούσανε την τελευταία στιγμή να σώνουνε χωριά "με τα ψέμματα". Τα τρία εισαγωγικά εδώ, τα κατατάσσω ως συνώνυμες έννοιες, σύμφωνα πάντα με την δική μου αντίληψη των πραγμάτων, που για πολλούς, φαντάζει ως αιρετική.

Οπότε ουσιαστικά, δεν διαφωνείς σε κάτι που είπα. Απλώς πήρες όλα όσα είπα και τα επανέλαβες για ακόμα μια φορά.

Όπως και να' χει, εγώ είμαι ο τελευταίος που θα μπορούσε να εκφέρει άποψη για το πως θα έπρεπε να έπαιζε κάποιος, σε έναν προχωρημένο κόσμο. Εγώ απλά επικεντρώνομαι στην εποχή start up των πρώτων δύο μηνών και έρχομαι σε συνεχή σύγκρουση απόψεων με άτομα τα οποία μετέχοντας σε πρώιμους κόσμους, παίζουνε με αντιλήψεις προχωρημένων κόσμων.

Σαν να είναι καλοκαίρι και να φωράνε παλτό, επειδή σε 6 μήνες θα κάνει κρύο. Συνεπώς δεν είναι αποτελεσματικοί και δεν είναι συνεργάσιμοι σε όλο το πρώιμο διάστημα. Και δεν με εξοργίζει τόσο, η στάση τους αυτή, αλλά το ότι θεωρούνε δεδομένο πως σε 6 μήνες θα "κρυώνουνε". Και γι' αυτό το λόγο, έρχομαι συνεχώς σε σύγκρουση μαζί τους. Το παλτό σε κάνει πιο βραδυκίνητο, ενώ υπάρχει ένας τρόπος (ή και περισσότεροι), να φέρεις το παιχνίδι στα μέτρα σου, ώστε να μην χρειαστείς το παλτό ποτέ.




@ Dacap

Άνοιξες ένα πάρα πολύ ωραίο θέμα συζήτησης. Δεν κερδίζεις κάτι, με το να λες δύο φορές το "βαριέμαι να γράψω" σε μια απάντηση τεσσάρων σειρών.

Όσο για τις ρυθμίσεις κόσμων γενικά, το έχω πει πολλές φορές, σε σημείο να καταντώ γελοίος. Οπότε θα αφήσω τον Κώστα να μας θυμήσει για ακόμα μια φορά, πως:



Αν πιστεύεις πως είσαι καλός παίκτης, ΔΕΙΞΕ ΜΑΣ ότι μπορείς και προσαρμόζεσαι ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ και πως ΕΞΕΛΙΣΣΕΣΑΙ. Το είπε πριν 2 μέρες ο Κώστας. Αλλά φαντάζομαι πως ΌΛΟΙ θα την περάσατε στο ντούκου. Αυτή όμως είναι η πιο σωστή έκφραση στις φυλετικές.



Ενώ η παρακάτω, είναι η πιο λανθασμένη έκφραση στις φυλετικές:

Ο καθενας εχει το τροπο του!


γιατι ρε τασο;
υπαρχει ενας συγκεκριμενος τροπος να ξεκινησεις σ καποιο κοσμο;
πες τον μας να τον βαλουμε οδηγο αμα ειναι
εγω συμφωνω σε αυτο που λεει ο αλεξανδρος
 

DeletedUser23684

Ενώ η παρακάτω, είναι η πιο λανθασμένη έκφραση στις φυλετικές:

Αρχική Δημοσίευση από τον/τηνmolinari
Ο καθενας εχει το τροπο του!



ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΣΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΡΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ;;;ΑΝ ΝΑΙ ΠΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ ΤΑ ΝΟΟΒΑΚΙΑ ΜΕΓΑΛΕ ΠΑΙΧΤΑΡΑ(ΜΗ ΞΕΡΑΣΩ)



[mars] Προειδοποίηση για παράβαση κανόνων του φόρουμ.
Παρακαλώ μην γράφετε κεφαλαία.

by Marsian[/mars]
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser

Το είπα και προηγουμένως. Ένα σημαντικό στοιχείο του καλού παίχτη σε αυτό το παιχνίδι είναι να προσαρμόζεται στις περιστάσεις και να εξελίσσεται. Συνεπώς:

Όταν υπάρχει κόσμος, χωρίς όπλα στον πάλαντιν, για παράδειγμα, έχω δει άτομα να στέλνουνε τους πάλαντιν τους στην nuke. Και όταν τους ζητάω τον λόγο, να μου απαντάνε με αυτήν την ατεκμηρίωτη έκφραση. Είναι μια παιδική, απότομη, απόλυτη έκφραση, η οποίο κλείνει απότομα την πόρτα στα μούτρα οποιουδήποτε θέλει να οδηγήσει τα μέλη του σε έναν συντονιστικό διάλογο, για να πετύχει μια καλύτερη οργάνωση μεταξύ των μελών της.

Είναι η πιο λανθασμένη έκφραση, ακριβώς επειδή σε στιγμές που η φυλή προσπαθεί να προσαρμωστεί στις περιστάσεις και τα μέλη της να εξελιχτούνε, μια τέτοια έκφραση μπορεί να τα καταστρέψει όλα. Eγώ θέλω να συνεργάζομαι με μέλη, τα οποία να οφελούνε στον φυλετικό διάλογο και όχι να μου τον αποσυντονίζουνε, με τις παρεμβολές τους.

Η έκφραση αυτή, αποθαρρύνει τον διάλογο, που έχει ως σκοπό την οργάνωση. Γι'αυτο την θεωρώ ως την πιο λανθασμένη έκφραση.

Πριν απαντήσετε, σκεφτείτε καλά τι θα πείτε. Γιατί φτάνω σε σημείο, να επαναλαμβάνω τα ίδια ακριβώς, χρησιμοποιώντας περισσότερα λόγια.


"Ο μη ων μετ’ εμού κατ’ εμού εστί"
 

DeletedUser22771

Με τις ιδέες που πρότεινες, πας να εκμηδενίσεις όλη την μαγεία του τακτικού μηχανισμού της άμυνας. Αυτό που λες, θα μπορούσε να εφαρμοστεί μόνο σε κόσμο που δεν επιτρέπει την ίδρυση φυλών.

Αγαπητέ Mıster Oh στο πρώτο σου ποστάρισμα σχολιάζοντας την εν λόγω ιδέα είπες το παραπάνω και με αυτό άρχισες την τοποθέτησή σου. Ανταπάντησα αποδεικνύοντας πως κάτι τέτοιο όχι μόνο δεν ισχύει αλλά ίσα ίσα χρειάζεται ανώτερη οργάνωση μιας φυλής και άρα προάγει το ομαδικό παιχνίδι. Άρα προφανώς και διαφωνούμε. Οπότε σε παρακαλώ να μη διαστρέφεις τα λόγια μου με φράσεις όπως η επόμενη που έγραψες περί εμού:

Οπότε ουσιαστικά, δεν διαφωνείς σε κάτι που είπα. Απλώς πήρες όλα όσα είπα και τα επανέλαβες για ακόμα μια φορά.

Δε συνεχίζω το σχολιασμό περαιτέρω, δε νομίζω πως χρειάζεται. Υπάρχουν κάποιοι που απλά δε θέλουν νέες ιδέες γιατί δεν κολλάνε στην αντίληψη που έχουν περι παιχνιδιού....Ας μου επιτραπεί όμως να έχω άλλη αντίληψη από την εμπειρία μου...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.
Κορυφή