RIM mofos!

  • Δημιουργός θέματος Δημιουργός θέματος Zzznow
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
χαχαχαχαχ

ρε ρεμαλια ακομη με τον 7 ασχολειστε??

μακραν ισως ο καλυτερος κοσμος και αν απο τα καλυτερα και ποιο ζωντανα φορουμ


γεια σου ρε Θανο

μαζεψτε λαο για κανενα κοσμο χειμωνιατικο :)

Μιχαλιοοοο :), παμε να κανουμε στον επομενο κοσμο Βαβελ παλι? Λες να γυρισουν τα αλλα ρεμαλια που ριξαν μαυρη πετρα πισω τους,, El toro ακους?
 
xaxaxxa

πολυ κινηση βλεπω εδω στον κ7!!!! :p
γεια σου ρε θανο !!!!:)
 
Γεια σου Γιωργο & Γιωργο!! Λεμε να τον ξανανοιξουμε,, ;)
Ειμαστε μεσα για κανα νεο κοσμο τωρα που μαζωχτηκαμε πολλοι?
 
χρονια πολλα σε ολα τα παλιοπαιδα της RIM καλες γιορτες να εχετε εσεισ και οι οικογενειες σας και πανω απο ολα υγεια και ευτυχεια!!!!
 
Μπραβο !!θα επαιζα παλι με αυτα τα παιδια γιατι ηταν ολοι καταπληκτικοι !!!
 
Α ρε κοσμε 7,, ελατε ρε ολοι οι ριμαδες στο φορουμ που εχουμε στο facebook (Ταμ τιρι ΡΙΜ - Φυλετικες μαχες)
 
Αλεξ και τα 7 χρονια σαν αερας θα περασουν πιστεψε με

σε λιγο τα κλεινω ...

συντομα θα λεω εμαι 40 ετων και 7 ετων φυλετικων μαχων:rolf:
 
Αλεξ και τα 7 χρονια σαν αερας θα περασουν πιστεψε με

σε λιγο τα κλεινω ...

συντομα θα λεω εμαι 40 ετων και 7 ετων φυλετικων μαχων:rolf:

Να τα εκατοστίσεις Νίκο μου..μεγαλο φυλετικό πανεπιστήμιο ο κ7..οσοι έπαιξαν ξέρουν.
 
Α ρε RIMαδες και τι δεν θα εδινα να ανοιγαμε εναν κοσμο και να τον κλειναμε παλι !!
 
τι κοσμο?οπως αυτοι που υπαρχουν τωρα? κι η κουτση μαρια κλεινει..να ηταν σαν τον 7 μαλιστα!!!!!
 
Πίσω
Κορυφή