DeletedUser9648
να παραθεσω κι εγω καποιες απο τις "τρελες" ιδεες μου που πιστευω μπορουν να εφαρμοστουν στους συντομους κοσμους (speed)
1) σε γυρο speed (5ωρο -6ωρο) . θα ξεκινησει κανονικα ο κοσμος και σε καποια στιγμη (πχ στις 2 ωρες) θα "μεταλλαχθουν" 7-8 βαρβαρα σε ολοκληρο το κοσμο σε ενα νεο ειδος χωριου μπονους "αυξημενη εμπιστοσυνη" οπου η εμπιστοσυνη των χωριων μετα τη καταλυψη θα ειναι στο 200 . Ισως αυτα τα χωρια να εχουν αρχικα 3-4 χιλιαδες στρατο (ως βαρβαρα) .Εσεις θα ειδοποιησετε με μυνημα τους παικτες και αυτοι θα πρεπει να ψαξουν μεχρι να τα βρουν και να τα καταλαβουν
2)γυρος speed τυπου elimination . δηλαδη ενας γυρος που , αν για παραδειγμα εχει 30 ατομα , καθε 1 ωρα να μετριουνται οι επιθετικες και οι αμυντικες απωλειες των παικτων και οι 7-8 τελευταιοι θα διωχνονται . οταν μειωθουν οι παικτες θα φευγουν 2-3 . ετσι τελικα νικητης ειναι αυτος που θα μεινει τελευταιος
3)γυρος hardcore δηλαδη γυρος που οι επιθετικες ΜΟΝΟ μοναδες θα κοστιζουν το μισο και τα πακετα-νομισματα πιο φθηνα . ετσι αυτο συνεπαγεται με απειρες κατακτησεις και πολλες πυξιδες
και μια ιδεα για κανονικο κοσμο...
να υπαρχει ενα καινουριο ειδος μπονους χωριου οπου τα στρατευματα θα κουβαλανε 25-30% περισσοτερα υλικα και θα ταξιδευουν 50% πιο γρηγορα .. διαφορετικα αυτο μπορει να εφαρμοστει μονο για τις μοναδες του στρατωνα , η μονο αυτες του σταυλου
αυτα ειναι ολα . για να δουμε .:hmmm:
1) σε γυρο speed (5ωρο -6ωρο) . θα ξεκινησει κανονικα ο κοσμος και σε καποια στιγμη (πχ στις 2 ωρες) θα "μεταλλαχθουν" 7-8 βαρβαρα σε ολοκληρο το κοσμο σε ενα νεο ειδος χωριου μπονους "αυξημενη εμπιστοσυνη" οπου η εμπιστοσυνη των χωριων μετα τη καταλυψη θα ειναι στο 200 . Ισως αυτα τα χωρια να εχουν αρχικα 3-4 χιλιαδες στρατο (ως βαρβαρα) .Εσεις θα ειδοποιησετε με μυνημα τους παικτες και αυτοι θα πρεπει να ψαξουν μεχρι να τα βρουν και να τα καταλαβουν
2)γυρος speed τυπου elimination . δηλαδη ενας γυρος που , αν για παραδειγμα εχει 30 ατομα , καθε 1 ωρα να μετριουνται οι επιθετικες και οι αμυντικες απωλειες των παικτων και οι 7-8 τελευταιοι θα διωχνονται . οταν μειωθουν οι παικτες θα φευγουν 2-3 . ετσι τελικα νικητης ειναι αυτος που θα μεινει τελευταιος
3)γυρος hardcore δηλαδη γυρος που οι επιθετικες ΜΟΝΟ μοναδες θα κοστιζουν το μισο και τα πακετα-νομισματα πιο φθηνα . ετσι αυτο συνεπαγεται με απειρες κατακτησεις και πολλες πυξιδες
και μια ιδεα για κανονικο κοσμο...
να υπαρχει ενα καινουριο ειδος μπονους χωριου οπου τα στρατευματα θα κουβαλανε 25-30% περισσοτερα υλικα και θα ταξιδευουν 50% πιο γρηγορα .. διαφορετικα αυτο μπορει να εφαρμοστει μονο για τις μοναδες του στρατωνα , η μονο αυτες του σταυλου
αυτα ειναι ολα . για να δουμε .:hmmm: