Μεταβίβαση χωριών

  • Δημιουργός θέματος DeletedUser14367
  • Ημερομηνία έναρξης

DeletedUser14367

Δεδομένου ότι το αιώνιο πρόβλημα των προχωρημένων κόσμων είναι οι ανενεργοί και οι εξαφανισμένοι (δικαιολογημένα ή όχι) λογαριασμοί, οι οποίοι πέρα από μόνιμο πρόβλημα σε θέματα αλοίωσης στατιστικών, αποτυχίας πλάνων, κλειδωμάτων κλπ είναι και ιδιαίτερα επίπονοι στην απορρόφησή τους, πιστεύω ότι μια λείτουργία μεταβίβασης χωριών υπό προϋποθέσεις θα ήταν χρήσιμη ... και εξηγούμαι:

Έχω λογαριασμό 150 χωριών και θέλω να σταματήσω.
Οι επιλογές μου είναι ή να περάσω επιτήρηση για μοίρασμα, όπου όμως υπάρχουν πάντα οι κίνδυνοι του κλειδώματος ή να πατήσω διαγραφή ...
Γιατί να μην μπορώ να επιλέξω απλά μεταβίβαση των χωριών μου στον ΤΑΔΕ (ενδοφυλετικά εννοείται), να περάσουν τα χωριά αυτόματα στην δική του κυριότητα (καθαρά χωρίς στρατό) και να χρεωθεί με τα αντίστοιχα πακέτα/νομίσματα των 150 αρίστων ?

Έτσι ούτε εγώ θα αναγκαστώ να συνεχίσω να μπαίνω κάνοντας τον τροχονόμο στο κανιβάλισμα,
ούτε ο ταλαίπωρος κληρονόμος θα πρέπει να βασανίζεται για 1 μήνα μέχρι να ολοκληρώσει την απορρόφηση,
ούτε ο διαχειριστής θα πρέπει καθημερινά να περνάει τον λογαριασμό από κόσκινο για το αν και πού πήγαν τα επιθετικά ή οι πόροι ...

Και βέβαια να μην αναφερθώ για τα προφανή πλεονεκτήματα σε περιπτώσεις ενώσεων λογαριασμών για coplay.

Μια απλή σκέψη είναι ... ίσως άκυρη, ίσως όχι ... πάντως σίγουρα θα έκανε την ζωή όλων μας ευκολότερη.

:cop:
 

DeletedUser21990

ΚΑλη ιδεα και σιγουρα συμφωνω με αυτο που λες αλλα το θεμα ειναι να κατακτας οχι απλα με το πατημα ενος κουμπιου να μπαινουν π.χ 150 χωρια στον λογαριασμο σου! Αφου τα θες τοσο πολυ θα αντε ξεις να τα παρεις! Εξαλλου "Τ' αγαθά κόποις κτώνται" :D
 

DeletedUser14367

Να προσθέσω απλά, ότι μιλάω για μια επιλογή μονοδιάστατη όπως κ η διαγραφή ... Φεύγω και μεταθέτω την διαχείρηση σε έναν λογαριασμό.
Σε καμία περίπτωση ΟΧΙ στη λογική δίνω 2 χωριά στον Χ, 7 στον Ψ και 18 στον Ζ.

Μεταβιβάζω σε έναν, άδεια χωριά και από εκεί κ πέρα ας τα κάνει αυτός ότι καταλαβαίνει.
 

DeletedUser20844

Με το να ειναι να το χωρια αδεια περναμε σε μια αλλη διασταση.... Αν μεταφερουμε 150 χωρια(παραδειγμα) σε περιοδο πολεμου και μαλιστα αδεια.. Φανταζεστε τι εχει να γινει...
 

DeletedUser

κατι τετοιο θα καταστρεψει το παιχνιδι αφου θα γινονται ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ ΠΟΛΛΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ!
 

DeletedUser14367

@GOKU
Οι ενώσεις δν καταστρέφουν το παιχνίδι αντιθέτως το κάνουν περισσότερο ανταγωνιστικό ...

Αν είναι κάτι που επιρρεάζουν αρνητικά είναι τις πωλήσεις (αν μπορείς να το πεις αυτό).
Αφού λοιπόν είναι εκεί το πρόβλημα, μπορεί αυτός που χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο δικαίωμα να κλειδώνεται από τον συγκεκριμένο κόσμο, ότι δλδ ισχύει στο "χωρίς το δικαίωμα επανεκίνησης".
Έτσι αυτομάτως αποτρέπεις τις ενώσεις αν και εφόσον εκεί είναι το πρόβλημα ...

Ξαναλέω ότι η σκέψη αφορά πρωτίστως όσους θέλουν να σταματήσουν έναν κόσμο.

=====

@kaliakman
Σε καιρό πολέμου θα προτιμούσες 150 ενεργά χωριά (έστω κ άδεια) ή 150 που δν θα ξέρεις τι έχουν, τι δέχονται, πότε και από πού ???
Θα προτιμούσες την εναλλακτική των 150 ρικλέιμς ή των 150 καθαρισμάτων/νομπλαρισμάτων ???
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser26440

4 φιλοι, μπαινουν στον κοσμο ο ενας διπλα στον αλλον, φτανει η ωρα του νομπλαρισματος, ολοι feedaroun 1αν για να βγαλει τα απαραιτητα νομισματα, σπανε τις νιουκες τους στην γειτονια, δηλωνουν διαγραφη και δινουν τα χωρια τους στον 1αν και ξαφνικα βλεπεις 1αν λογαριασμο που δεν μπορει να τα βαλει κανενας... Αντε καντον καλα μετα...
 

DeletedUser

το κανιβαλισμα ειναι μερος του παιχνιδιου γιαυτο και ουτε υπαρχη αυτη η επιλογη μεταβιβασεις ουτε θα υπαρξει ποτε... λογοι 1ον σταματας οπως λες και θες να δωσεις τα χωρια σου τους εχθρους τους ρωτησες? και ολη η φυλη μαζι να νομπλαρει δυσκολα θα μαζεψει 150 χωρια σε ενα βραδυ οποτε και οι εχθροι εχουν πιθανοτητα στο ευκολο νομπλαρισμα οταν βρισκοντε κοντα... 2ον με το να παρεις ολα τα χωρια μαζι συμενει οτι μπορεις να κανεις και στρατολογηση σε ολα τα χωρια μαζι οποτε γινονται ενεργα γρηγοροτερα για ποιο λογο να γινει αυτο τους εχθρους τους ξανα ρωτησες? το αν θες να σταματησεις ειναι καθαρα δικο σου προβλημα και προβλημα αυτον που θα τα νομπλαρουν και θα πρεπει να τα υποστηριξουν.. και 3ον το συστημα νομισματων/πακετων πως θα λειτουργει δηλαδη θα σου λεει οριο αριστοκρατων 220 αριθμος κατακτημενων χωριων 310 υπολειποντε νομισματα για τον επομενο αριστο -1769 και θα κοβεις για κανα μηνα? δεν γινοντε αυτα τα πραγματα


Υ.Γ οι διαχειρηστες κλεφτες θα γινουν δηλαδη? αν δεν υπαρχει και ο κανιβαλισμος που ειναι ευκολο να μπαναρουν(να κανουν τη δουλεια τουσ δηλαδη) καθως μπαινουν και σπανε νιυοκς παντου ενω απαγορευετε ειτε το κανει ο ιδιος ο παιχτης και μετα κανιβαλιζετε ειτε ο επιτηρητης τι θα κανουν και αυτοι?:rolf:
 

DeletedUser18787

- Η ιδεα αυτη ειναι εις βαρος της βασικης οντοτητας του παιχνιδιου, δηλαδη του χωριου, το οποιο παιρνεται με αριστο και χανεται με αριστο. Πιστευω οτι αν αλλαξει αυτο, δηλαδη γενικα να καταλαμβανεται χωριο χωρις επιθεση, τοτε θα ειναι το τελος των φυλετικων μαχων και η αρχη των κανιβαλικων μαχων.
- Επισης, δεν ξερω κατα ποσο θα ειναι ευχαριστημενοι οι συμπαικτες που ολα τα χωρια ενος λογαριασμου θα μεταβιβαζονται σε εναν παιχτη.
- Οντως, αν ο λογαριασμος ειναι μετωπο υπαρχει σοβαρο θεμα. Και ανενεργος να ειναι ο λογαριασμος, θα εχει εστω λιγο στρατο μεσα. Με τη 'μεταβιβαση' αν αδειαζουν τα χωρια, τα στατς θα ειναι πολυ χειροτερα, ειδικα στην περιπτωση που υπαρχει πλανο σε εξελιξη. Και μαλιστα οχι εις βαρος του ανενεργου λογαριασμου, αλλα του ενεργου.
- Μια που σκεφτηκα τα στατς. Αληθεια τι θα αναγραφεται εκει; Πως θα εμφανιζεται η 'μεταβιβαση'; Ειδικα οι σελιδες 'Τελευταιες κατακτησεις' και 'Κατακτησεις σε παροντα χρονο' θα εχουν προβλημα, οπως και των παιχτων που εμπλεκονται στη 'μεταβιβαση'.
- Το βραβειο της κατακτησης χωριων; Τι θα γινει με αυτο; Θα βγει βραβειο 'μεταβιβασης' χωριων;
- Μια ιδεα για να ειναι σωστη, πρεπει να ειναι ωφελιμη για το παιχνιδι σε ολο το φασμα του. Η συγκεκριμενη ωφελει καθαρα τη μια πλευρα, ενω αδιαφορει για τον αντιπαλο παιχτη, ο οποιος και αυτος πληρωνει πρεμιουμ. Παραδειγμα. Ο αντιπαλος σχεδιαζει πλανο για να νομπλαρει χωρια του ανενεργου. Ξαφνικα βλεπει τα χωρια σε χερια ενεργου παιχτη. Κλεινει το planner και σκεφτεται οτι διαλεξε λαθος παιχνιδι να πληρωνει.
- Για να εφαρμοστει η συγκεκριμενη 'ιδεα' (που δεν το ευχομαι σε καμια περιπτωση), πρεπει να αλλαξει/καταργηθει ο 4ος κανονας (ο τονισμος ειναι δικος μου):

§4) Συγχώνευση λογαριασμών

Γενικά ένας παίκτης έχει τη δυνατότητα να επιτρέψει σε έναν ή περισσότερους άλλους παίκτες να καταλάβουν τα χωριά του λογαριασμού του χωρίς να προηγηθεί μάχη, με την προϋπόθεση ότι τηρούνται οι κανόνες του παιχνιδιού. Ωστόσο η απόκτηση των χωριών θα πρέπει να επιτευχθεί μέσω κατάκτησης ("ennoblement"). Δεν υπάρχει τρόπος να μεταφερθούν απλώς τα χωριά σε έναν άλλο λογαριασμό. Εντούτοις, οι λογαριασμοί που χρησιμοποιούν την ίδια σύνδεση στο Διαδίκτυο ενδέχεται να μην είναι δυνατό να συγχωνευθούν. Αυτό αφορά και τους λογαριασμούς οι οποίοι έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί κατά βάση από την ίδια σύνδεση στο Διαδίκτυο.

Ακυρο απο μενα.
 

DeletedUser9479

ΚΑλη ιδεα και σιγουρα συμφωνω με αυτο που λες αλλα το θεμα ειναι να κατακτας οχι απλα με το πατημα ενος κουμπιου να μπαινουν π.χ 150 χωρια στον λογαριασμο σου! Αφου τα θες τοσο πολυ θα αντε ξεις να τα παρεις! Εξαλλου "Τ' αγαθά κόποις κτώνται" :D

αυτο ακριβος
 

DeletedUser14367

@wannabechuck
Αυτό που αναφέρεις ήδη γίνεται. Η μόνη διαφορά θα είναι τα δρομολόγια του αρίστου. Άδεια χωριά νομπλάρεις κ στη μια κ στην άλλη περίπτωση.
Αλλά ακόμα κ στο παράδειγμα που λες, ο παίκτης θα βρεθεί με 1 γεμάτο κ 3 άδεια ... τον κάνεις ή δν τον κάνεις καλά ???

@seve
ή διάβασες τα μισά ή κατάλαβες τα μισά.

@basketbill
- Το χωριό, με έναν αρίστο το έπαιρνες και με έναν το παίρνεις ... Ποιά η διαφορά του να στείλεις τραίνο σε άδειο χωριό κ να το πάρεις με τον 4ο, από το να "χρεωθείς" έναν αρίστο και να το πάρεις απευθείας ? Φυλετικές μάχες είναι όταν τα χωριά (έστω και έμμεσα) μπορεί να τα διαχειριστεί η φυλή. Κανιβαλικές μάχες είναι όταν παίζεις απέναντι σε εξαφανισμένους και χαίρεσαι για τις επιδόσεις σου (αν κ τότε το "μάχες" θέλει εισαγωγικά).
- Το αν ο κληρονόμος αποφασίσει να κρατήσει ή να μοιράσει τα νέα χωριά είναι απόφαση της φυλής. Δν είναι θέμα παικτών.
- Πιστεύω ότι μια μέση φυλή προτιμά άδεια ενεργά χωριά στο μέτωπο από γεμάτα και ανενεργά. Τα άδεια γεμίζουν ... τα ανενεργά χάνονται. Αν ο εχθρός έχει πλάνο θα βρει απέναντί του άδεια χωριά. Τι τον χαλάει ??? Ας παίξει κ να πάει να τα πάρει !!! Περισσότερο θα τον ικανοποιήσουν τα κόκκινα χωριά που θα συμπεριφέρονται σαν γκρί ?
- Στα stats δν νομίζω να χρειάζεται επέμβαση.
- Ούτε και στα βραβεία.
- Συμφωνώ στη πρώτη πρόταση αλλά όχι στη συνέχεια. Δν υπάρχει μονόπλευρη ωφέλεια, από την στιγμή που η συγκεκριμένη επιλογή δίνει το πλεονέκτημα των άδειων χωριών στον αντίπαλο. Επιπλέον ανενεργοί σίγουρα δν θα υπάρχουν στη μία φυλή ... σίγουρα υπάρχουν κ στις δύο !!! Συνεπώς το όποιο πλεονέκτημα ή μειονέκτημα εναλλάσσεται.
- Στο θέμα της διατύπωσης των κανόνων δν μπορώ να εκφέρω γνώμη, αλλά σίγουρα οι κανόνες ειναι κάτι το οποίο εξελίσσεται και κατά συνέπεια αλλάζει.

Δεδομένου ότι μιλάμε για ομαδικό παιχνίδι, και όλοι (ή σχεδόν όλοι) υποστηρίζουμε ότι τα χωριά είναι ιδιοκτησία πρωτίστως της φυλής και κατ'επέκταση του παίκτη, θέλω να πιστεύω ότι επεμβάσεις προς την συγκεκριμένη κατεύθυνση θα αναβάθμιζαν το παιχνίδι στον μόνο τομέα που είναι πραγματικά πρωτότυπο. Την παρέα !!!
Το βασικό πλεονέκτημα των φυλετικών είναι η ομαδικότητα.
Ανεξάρτητα λοιπόν από την εφαρμογή ή όχι της συγκεκριμένης ιδέας, πιστεύω ότι κάθε αναβάθμιση του ρόλου της φυλής θα έχει θετικό αποτέλεσμα.
Και σίγουρα η διαχείρηση των χωριών της, με τα όποια πλεονεκτήματα ή μειονεκτήματα κ αν έχει, θα αναβάθμιζε τον ρόλο της.
 

DEATHWINNER

Δεινόσαυρος του forum
Βαθμολογία αντίδρασης
1
Κάτι τέτοιο θεωρώ πως θα ήταν λίγο fail. Τα merge λογαριασμών θα γίνονταν φέρτε και σίγουρα θα γινόταν κατάχρηση. Επιπλέον το κόστος και τα νομίσματα που θα αντιστοιχούσαν στους άριστους που θα χρησιμοποιούσε αν τα νομπλαρε κανονικά τι έγιναν? Δηλαδή ένα acc για παράδειγμα που προέκυψε απο merge 500+500 χωριά θα κόβει τα μισά νομίσματα από αυτόν που έχει 1000?
 

DeletedUser26440

Αυτος ο χρονος κοκο που θελεις να νομπλαρεις τα χωρια μπορει να σου γεμισει το μισο αγροκτημα αν τα χωρια ειναι σε στρατηγικα σημεια βαλμενα και εχουν κανει εξισου καλο σταρτ απ και τα 5.

Σε σπιντ οταν παλαιοτερα καιγομουν ηταν ενας ανικητος, προσπαθησα να δω πως λειτουργει. Μια ηπειρος αυτος αλλες 3 φιλαρακια του. 1/1 αμυντικα επιθετικα απ οτι καταλαβα απο τις απωλειες. Ξαφνικα βλειπεις ρισταρταρισμενους τους 3 και ο εν λογω να εχει τα 4 χωρια. Αν του εκανες επιθεση σε σναιπαρε η σπλιταρε τους αριστους. Αν ζουσε μετα το κομβικο σημειο να βγαλει λιγα στρατα σε ολα του τα χωρια ηταν πλεον αυτος και το χαος στην καταταξη.

Ετσι αν οι 4-5 αυτοι αθρωποι βρισκονται σε 15χ15 ξεχωριστα αλλα διπλα το ενα απο το αλλο, το κανιβαλισμα τους γινει σε χρονο 0 αντι για3-4 μερες που θελει να παει και να γυρισει το τρενο οταν εχουν καθαριστει ΟΛΑ τα 15χ15 τους πιστεψε με δυσκολα πεφτει. Και ο χρονος αυτος ειδικα στην αρχη ενος κοσμου που μπαινουν ολοι με 15 coplayers για να μην χασουν δευτερολεπτο ειναι too much.
 
Κορυφή