premium προβλημα αγορα

Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.

DeletedUser

Καλημερα.. Σημερα ειναι η εκτη μερα που δεν εχω παρει απαντηση στο αιτημα υποστηριξης και το προβλημα υπαρχει απο τις 24-03.. Ειναι πολλες οι μερες παιδια.. Ουτε να παρακαλαω θελω γιατι δεν ειστε δημοσια υπηρεσια, αλλα ουτε και περιμενα τετοια καθυστερηση..Ξεκαθαρα υπαρχει διαθεση και υπομονη απο πλευρας μου και αυτο πρεπει να αρκει...

Το avatar του χρήστη immortαl
immortαl Ο χρήστης immortαl δεν είναι συνδεδεμένος
Τουρίστας Moderator
Από το Φόρουμ δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Θα πρέπει να περιμένετε να σας απαντήσουν στην Αίτηση που έχετε κάνει.
... Κλειδώνει ...

Αυτο που μου γραφεις, δεν ξερω ποσο το καταλαβαινεις , αλλα δεν μπορω να το δεχτω.. Το " θα πρεπει να περιμενετε" και "κλειδωνει" το λενε οι δημοσιοι υπαλληλοι και οι πολιτικοι και εσεις ειστε ιδιωτικη εταιρια που πληρωνουμε για προσωπικους λογους.. Αν υπηρχε αλλος τροπος για να συνομιλησω με καποιον απο εσας θα το εκανα αλλα δεν υπαρχει.. Παρακαλω να δειξετε την αναλογη διαγωγη,συμπεριφορα,σοβαροτητα και τον αναλογο σεβασμο.. Δεν ειμαστε μικρα παιδια ολοι..
 

DeletedUser

Κ εγώ έχω πρόβλημα φίλε μου με τον premium κ την ίδια απάντηση πήρα στο φορουμ κ καμία απάντηση στην αίτηση 4η μέρα αν δεν κάνω λάθος.Ας βγει κάποιος να μας πει κάτι σχετικά με το θέμα να ξέρουμε τι να περιμενουμε κ τι όχι (όχι πάλι "να περιμενετε απάντηση στην αίτηση υποστήριξης"),δεν γράφουμε απλά για κράξιμο,αλλά για να ενημερωθούμε.
 

DeletedUser6091

[mad]Οι αιτήσεις θα απαντηθούν μέσα σε 7 μέρες όπως έχουμε πει πολλές φορες εδώ στο forum. Δεν υπάρχει καμια περίπτωση να χάσετε χρήματα η πόντους.

[/mad]
 
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.
Κορυφή