χρόνοι...

  • Δημιουργός θέματος Zerdai
  • Ημερομηνία έναρξης

DeletedUser

Στέλνω τραίνο με 4 αρίστους...
Στην πρώτη επίθεση σκοτώνεται ο αρίστος αλλά επιστρέφει το 1/2 του στρατού, οι άλλοι 3 περνάνε κανονικά...
Ο χρόνος για να γυρίσουν οι 4 επιθέσεις γιατί είναι ο ίδιος αφού στην 1η δεν υπάρχει αρίστος? (πλέον θεός σχωρέστον...)
 

DeletedUser17221

Δηλαδη τι ακριβως θες να μαθεις?
Αφου ετσι γινεται με ολα τα στρατευματα απο οτι θυμαμαι.
Αμα στειλεις σε καποιον επιθεση με κριαρι και σκοτωθει το κριαρι θα επιστρεψουν τα στρατευματα με ταχυτητα κριαριου.
 

DEATHWINNER

Δεινόσαυρος του forum
Βαθμολογία αντίδρασης
1
Γιατί έτσι είναι το παιχνίδι. Αν θέλει κάποιος να κάνει backtime για παράδειγμα θα είναι πολύ δύσκολο καθώς δεν θα μπορεί να υπολογίσει τον χρόνο των στρατευμάτων του αντιπάλου. Και γενικώς θα γίνει ένα μπέρδεμα.
 

DeletedUser

Toτε το παιχνιδι εχει ενα μεγαλο λαθος...

Ειναι λαθος τα στρατευματα να γυρνανε με ταχυτητα αριστοκρατη πχ
οταν η πιο αργη μοναδα στην εντολη ειναι πλεον ο κριος...
 

DeletedUser

Απλά δεν φαίνεται λογικό...

κορυφαία απάντηση:
Επειδη κουβαλάνε το φέρετρο :D:D


αλλά να κουβαλάνε και καυσόξυλα όταν κααστραφούν όλα τα rams?

δηλαδή ο ανιχνευτής γυρνάει ταχύτητα κριαριού σε φεικ... :D
 

DeletedUser

Λογικό αυτό που λέτε αλλά δεν είδα κανέναν να διαμαρτύρεται πως όταν στέλνει άμυνες σε κάποιο χωριό μαζί με τον Paladin, όλος ο στρατός ταξιδεύει με ταχύτητα Paladin άσχετα αν έχει πιό αργές μονάδες μαζί (καταπέλτες ή/και ξίφομάχους, δορατοφόρους, τοξότες κλπ)...

Η λογική του παιχνιδιού είναι ο στρατός να κινείται με την ίδια ταχύτητα είτε πηγαίνοντας είτε επιστρέφοντας προκειμένου να είναι εκ των προτέρων γνωστό πότε θα επιστρέψει.
Αυτό επιτρέπει και τον προγραμματισμό από πλευράς του επιτιθέμενου αλλά και τις backtime επιθέσεις από πλευράς του αμυνομένου (εφ' όσον δεν χρειάζεται να μάθει το αποτέλεσμα της μάχης πρώτα προκειμένου να υπολογίσει πότε θα πρέπει να φτάσει η backtime επίθεση του - και εάν η μάχη καταστρέψει τις αργές μονάδες η backtime επίθεση να είναι πλέον αδύνατη καθώς θα είναι ήδη αργά για την αποστολή της εάν ο επιτιθέμενος στρατός επιστρέψει τώρα με διαφορετική ταχύτητα).
 

DeletedUser

Επειδη κουβαλάνε το φέρετρο :D:D

αφου τα τσεκουρια ή το ελαφρυ ή οτιδηποτε αλλο το κουβαλαει το φερετρο στην δικη του ταχυτητα δεν πρεπει να πηγαινει?
ή πανε αργα για να δειξουν σεβασμο στον μακαριτη?

παντως σε παραδεχομαι πολυ εξυπνη απαντηση
 

DeletedUser

Λογικό αυτό που λέτε αλλά δεν είδα κανέναν να διαμαρτύρεται πως όταν στέλνει άμυνες σε κάποιο χωριό μαζί με τον Paladin, όλος ο στρατός ταξιδεύει με ταχύτητα Paladin άσχετα αν έχει πιό αργές μονάδες μαζί (καταπέλτες ή/και ξίφομάχους, δορατοφόρους, τοξότες κλπ)...

Αυτο αναφερεται στην βοηθεια του παιχνιδιου
Κώδικας:
 Όταν στέλνεις τον Paladin σου σαν μέρος της βοήθειας, όλες η μονάδες  ταξιδεύουν με την ταχύτητα του Paladin.
και αποτελει ενα απο τα χαρακτηριστικα του παλαντιν

Η λογική του παιχνιδιού είναι ο στρατός να κινείται με την ίδια ταχύτητα είτε πηγαίνοντας είτε επιστρέφοντας προκειμένου να είναι εκ των προτέρων γνωστό πότε θα επιστρέψει.
Αυτό επιτρέπει και τον προγραμματισμό από πλευράς του επιτιθέμενου αλλά και τις backtime επιθέσεις από πλευράς του αμυνομένου (εφ' όσον δεν χρειάζεται να μάθει το αποτέλεσμα της μάχης πρώτα προκειμένου να υπολογίσει πότε θα πρέπει να φτάσει η backtime επίθεση του - και εάν η μάχη καταστρέψει τις αργές μονάδες η backtime επίθεση να είναι πλέον αδύνατη καθώς θα είναι ήδη αργά για την αποστολή της εάν ο επιτιθέμενος στρατός επιστρέψει τώρα με διαφορετική ταχύτητα).

Η λογικη του παιχνιδιου δεν ειναι ακριβως λογικη...
Αφου δεν υπαρχουν κριαρια,γτ να ταξιδευουν τα στρατευματα με ταχυτητα κριαριου?
Ασχετα απο το αν το πως λειτουργει τωρα το συστημα γινεται ευκολοτερο να υπολογισεις χρονους για backtime...
 

DeletedUser14851

το σύστημα μετράει την αρχική διάρκεια μιας επίθεσις και αυτήν κρατάει και στην επιστροφή των στρατευμάτων.


παράδειγμα : αν στείλεις επίθεση εκκαθαριστική αποστάσεως 3 ωρών με κριάρι τότε το σύστημα κρατάει μέσα την ΔΙΆΡΚΕΙΑ της επίθεσης έτσι ως ώστε αν γυρνάει πίσω ήτε με κριάρια ήτε χωρίς κριάρια να έχει την ίδια χρονική διάρκεια.
 

DeletedUser

Αυτο αναφερεται στην βοηθεια του παιχνιδιου
Κώδικας:
 Όταν στέλνεις τον Paladin σου σαν μέρος της βοήθειας, όλες η μονάδες  ταξιδεύουν με την ταχύτητα του Paladin.
και αποτελει ενα απο τα χαρακτηριστικα του παλαντιν



Η λογικη του παιχνιδιου δεν ειναι ακριβως λογικη...
Αφου δεν υπαρχουν κριαρια,γτ να ταξιδευουν τα στρατευματα με ταχυτητα κριαριου?
Ασχετα απο το αν το πως λειτουργει τωρα το συστημα γινεται ευκολοτερο να υπολογισεις χρονους για backtime...

Δεν μπήκα στην διαδικασία να υπερασπισθώ ή να κατηγορήσω τους προγραμματιστές (και δεν εννοώ ότι κάποιος εδώ το έκανε, για να μην παρεξηγηθούμε :)).

Απλά εξήγησα το γιατί γίνεται - στη βάση ποιάς σκέψης έγινε έτσι, ώστε τα στρατεύματα στην επιστροφή να έχουν την ίδια ταχύτητα με αυτήν που είχαν και όταν έκαναν την επίθεση ασχέτως εάν μετά την μάχη έχει αλλοιωθεί η σύνθεση τους.

Εάν, επί παραδείγματι, κάνεις επιθέσεις με μόνον 1 κριό ή καταπέλτη (full με τσεκουρομάχους και ελαφρύ ιππικό φυσικά) τότε στην ουσία θα ακύρωνες κάθε δυνατότητα backtime, από το χωριό στο οποίο επιτίθεσαι, καθώς μετά την μάχη θα χανόταν ο κριός/καταπέλτης και τα στρατεύματα σου θα επέστρεφαν με ταχύτητα τσεκουρομάχου.
Συνεπώς για να κάνει backtime από το ίδιο χωριό ο αμυνόμενος θα έπρεπε να την στείλει μερικά msec μετά την δική σου επίθεση (αδύνατον φυσικά εάν υπολογίσουμε ότι θα έχει κάνει dodge τα επιθετικά του στρατεύματα) ή πολύ πριν από την επίθεση σου αλλά με ταχύτητα κριού/καταπέλτη ρισκάροντας ότι στην επίθεση σου έχεις όντως μόνον 1-2 αργές μονάδες και ότι αυτές θα χαθούν στην μάχη.

Στην πράξη δηλαδή backtime είναι αδύνατον (πάντα μιλάμε από το αμυνόμενο χωριό). Αλλά και από άλλο χωριό, μόνο εάν αυτό θα ήταν πολύ κοντά στο δικό σου (από το οποίο επιτίθεσαι) καθώς θα έπρεπε πρώτα να περιμένει το αποτέλεσμα της μάχης πριν υπολογίσει χρόνους επιστροφής.
 

DeletedUser

άρα για να καταλάβω η λογική είναι ότι εξοικονομούμε πόρους στο σύστημα με τον υπολογισμό 1 φοράς των χρόνων των επιθέσεων?
(μου φάινεται λογική και καλή εξήγηση)

το να σχεδιάσε κάποιος ένα σύστημα για να δίνει τη δυνατότητα των backtime μου φαίνεται παράλογο... (μπορεί βέβαια έμμεσα να δινεται η δυνατότητα)

ευχαριστώ όλους για τις διαφωτιστικές απαντήσεις
 

DeletedUser

Είναι η λογική του παιχνιδιού έτσι παιδιά, αν ψάξετε παλιότερα θέματα μου, είχα κ γω την ίδια απορία όταν πρωτοξεκίνησα :)

Μάλιστα είχα πάρει σαν απάντηση ότι κουβαλάνε το χρυσό βρακί του ^^ (http://forum.fyletikesmaxes.gr/showthread.php?t=4248)

Φυσικά ούτε τότε έλαβα σαφή απάντηση...
 

DeletedUser14367

Το θέμα δεν είναι τι είναι λογικό κ τι όχι ...
Έχει στηθεί μια ολόκληρη τακτική πάνω σε αυτό ακριβώς το χαρακτηριστικό κ δεν βλέπω τον λόγο γιατί να αλλάξει.
Πολλά πράγματα δεν είναι λογικά. Η σειρά που χτυπάνε οι μονάδες σε μια επίθεση, η αντιστοιχία του ποιός "τρώει" τι, το γιατί να χάνεται ο 4ος αρίστος σου επειδή κάποιος άσχετος έτυχε να κατεβάσει το χωριό ... κ πολλά πολλά άλλα.
Αν όμως προσπαθήσουμε να εφαρμόσουμε την λογική, το πιθανότερο είναι να καταλήξουμε με ένα καινούριο παιχνίδι !!!
 
Κορυφή