Noob hunting Season

  • Δημιουργός θέματος Δημιουργός θέματος atomaki7
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Σημερα τα μεσανυχτα οπως ηδη γνωριζετε κλεινει επισημα ο πρωτος διαγωνισμος Noobs Hunting

Ανεμενετε εκπληξεις :D
 
2je7eoz.jpg



Μολις τελειωσε ο διαγωνισμος


ODAPP2.png





And we have a winner




Συγχαρητηρια και στους τρεις


Οι τρεις μεγαλοι κυνηγοι μας θα παρουν και το βραβειο τους αμεσα



1η θεση : CAPONO >270 Ποντους Premium
2η θεση : Mike13 > 160 Ποντους Premium
3η θεση : tοurloubοuki > 120 Ποντους Premium




Συγχαρητηρια σε ολους οσους ελαβαν συμμετοχη στον διαγωνισμο !!!


29mvha9.jpg


 
Συγχαρητήρια σε όλους!!
Αλλά κυρίως συγχαρητήρια στον Mike13 :D δόξασε την φυλή μας :p
 
συχαρητηρια και απο εμενα σε ολους.αν και για εμενα 8α ηθελα να πω πως το od μου δεν μετρι8ηκε σωστα.μιας και απο χτες στις 19¨20 ανεβηκε κατα 22000.δεν πειραζει.ισως το Ατομακι να μην το ειδε γιατι πολλυ απλα δεν ειχε γινει ρηφρες στα twstats.:)

Απεσταλμένο 08-04-10 19:16
Ο Ο επιτιθέμενος νίκησε
Τύχη (από την οπτική γωνία του επιτιθέμενου)
Ατυχία Τύχη 2.0%
Ηθικό: 100%
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πολυ καλη προσπαθεια, συγχαρητηρια σε αυτους που ειχαν την πολυ καλη αυτη ιδεα, συγχαρητηρια σε οσους πηραν μερος, συγχαρητηρια στους νικητες, συγχαρητηρια που κανεις ποντος δεν αποχτηθηκε με επιθεσεις εις το "Κουκουτσι της Οργής", συγχαρητηρια στους υπευθυνους δια την επομενην ιδεα που θα κανει ακομα πιο ενδιαφερον τον Κοσμο εννέα, συγχαρητηρια και εις εμε που μολις μου ηρθαν κανα δυο καλες ιδεες, συγχαρητηρια στους υπευθυνους αν μου μου στειλουν πιμίον τις επομενες 3 ωρες δια να τους γνωστοποιησω την ιδεα μου, συγχαρητηρια στους ιδίους αν μου δωκουν και πρεμιουμ δια κανα μήναν δια το κοπιραιτ, συγχαρητηρια στην Αστραπή Κατω Ρεματιάς δια την άνοδο της εις ανωτερην κατηγορία .. :)
 
μπραβο στους 3 πρωτους αλλα και σε όσους συμμετείχαν
 
Μπράβο σε όλους για την προσπάθειά σας και για τα αποτελέσματα. Συγχαρητήρια στους 3 νικητές...πάντα τέτοια...:p:)
 
Συγχαρητήρια και από εμενα στους 3 νικητές και ειδικά στον φίλο μου τον capono, ο οποιός απέδειξε ότι αν και νουμπάς, μπόρεσε να κερδίσει το διαγωνισμό.:p

Atomaki keep up the good job;)
 
καλησπερα και απο μενα..

θα ηθελα να ευχαριστησω τον ατομακι που δεχτηκε την συμμετοχη μου,επισης τον δασκαλο μου στις φυλετικες τον 0804 που με εμαθε να κυνηγαω και να εκτελω νουμπαδες.

Βεβαια τελικα αποδειχτηκε οτι ο μαθητης εγινε καλυτερος απο τον δασκαλο του:p:p


και τελος τον myrmi στον οποιον αφιερωνω και την νκη μου γιατι με πιστεψε απο την αρχη.

Ciao νουμπς και ισως να τα πουμε σε καποιον αλλον κοσμο...

CAPONO*

*ο Μεγας νουμπ
 
συγχαρητηρια σε ολουσ αλλα κυριωσ στον 2ο τον Mike13.... θηριο μασ εκανε περηφανουσ...

G.W.R
 
Ο/Η CAPONO έγραψε:
και τελος τον myrmi στον οποιον αφιερωνω και την νκη μου γιατι με πιστεψε απο την αρχη.


Ηθελα να σε ευχαριστησω πιο μπροστα,αλλα με μπανισανε!

κανονισε να διαλυσουμε noobs στον speed!!:D
 
axaxa!

αυτό που λες εκει που εισαι ημουν κι εκει που ειμαι θα 'ρθεις το ελεγε και η γιαγια μου!

εμενα στις φυλετικες μαχες,επαιζα πριν καμποσο καιρο με κατακτησαν και ετσι αρχισα να ξαναπαιζω.Να ρωτησω κατι????;;;;;μπορω να ξαναγινω μεσα σε μια εβδομαδα ετσι οπως ημουν??;;;; :help
 
αυτό που λες εκει που εισαι ημουν κι εκει που ειμαι θα 'ρθεις το ελεγε και η γιαγια μου!

εμενα στις φυλετικες μαχες,επαιζα πριν καμποσο καιρο με κατακτησαν και ετσι αρχισα να ξαναπαιζω.Να ρωτησω κατι????;;;;;μπορω να ξαναγινω μεσα σε μια εβδομαδα ετσι οπως ημουν??;;;; :help

Δεν ειναι το καλυτερο μερος για να ρωτησεις κατι τετοιο εδω.. Καλυτερα να ρωτησεις στον τομεα ερωτησεις..
 
Πίσω
Κορυφή