διδακτικό υλικο ιερού λόχου: ελληνικός οδηγός επίθεσης

  • Δημιουργός θέματος papdim
  • Ημερομηνία έναρξης

DeletedUser

Ο Ελληνικός οδηγός επίθεσης του Ιερού Λόχου, επίσης φτιαγμένος από τον Έλρικ...

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ενδείκνυεται η προηγούμενη ανάγνωση του οδηγού επίθεσης.

Περιεχόμενα:
1) Όπλα επίθεσης
2) Εξειδίκευση επιθετικών όπλων
3) Επιθετικά χωριά
4) Επιθετική διάταξη
5) Τύχη - Ηθικό
6) Κατασκοπεία
7) Ψεύτικες επιθέσεις
8) Βομβαρδισμός
9) Το τραίνο
10) Συντονισμός επιθέσεων.
11) Συμπεράσματα

********************

1) Επιθετικά όπλα

Τα βασικά επιθετικά όλα είναι το τσεκούρι, το ελαφρύ ιππικό, οι έφιπποι τοξότες, το βαρύ ιππικό, οι κριοί, οι καταπέλτες, ο αριστοκράτης και ο παλαδίνος υπό προϋποθέσεις. Όπως ακριβώς δεν αμυνόμαστε με επιθετικά όπλα, δεν επιτιθέμεθα με αμυντικά όπλα. Στον κανόνα αυτόν χωρεί μόνο μια εξαίρεση, στα πρώτα στάδια του παιχνιδιού, και μόνο για όργωμα (βλ. παρακάτω).

2) Εξειδίκευση επιθετικών όπλων

-Το τσεκούρι σκοτώνει το δόρυ
-Το ελαφρύ ιππικό σκοτώνει το σπαθί
-Οι έφιπποι τοξότες τους τοξότες
-Το βαρύ ιππικό όπως το ελαφρύ
-Ο κριός κτυπά μόνον τα τείχη
-Ο καταπέλτης κτυπά όλα τα οικήματα
-Ο Αριστοκράτης μειώνει την νομιμοφροσύνη του χωριού
-Ο παλαδίνος ανάλογα με το όπλο που έχει ενισχύει την δύναμη και την άμυνα ενός από τα παραπάνω.

Για τους κριούς και τους καταπέλτες πρέπει να ειπωθούν τα ακόλουθα:

Ο κριός χρησιμεύει στο να καταστρέφει τα αντίπαλα τείχη. Επομένως είναι ένα από τα πιο σημαντικά όπλα στο παιχνίδι. Σύμφωνα με όσα έχουμε δει σε άλλους server, απαιτούνται 10 κριοί για την μείωση κατά ένα επίπεδο του τείχους. Επομένως, για ένα τείχος επιπέδου 20 απαιτούνται τουλάχιστον 200 κριοί.

Σε σχέση με τα υπόλοιπα όπλα, ο κριός στον υπολογιστή του παιχνιδιού μπαίνει πρώτος στη μάχη, δηλαδή αναλόγως με την ισχύ του πλήγματος που θα επιφέρουν οι κριοί, υπολογίζεται το ποσοστό ενίσχυσης των αμυντικών δυνάμεων που προσδίδει σε αυτές το επίπεδο των τειχών. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με τους καταπέλτες σε δύο σημεία: πρώτον οι κριοί κτυπούν μόνο τα τείχη ενώ οι καταπέλτες μπορούν να κτυπήσουν όλα τα κτίσματα μιας πόλης και δεύτερον μπαίνει πρώτο στην μάχη ενώ οι καταπέλτες εισέρχονται τελευταία στη μάχη. Αυτό σημαίνει ότι αν κάποιος δώσει εντολή να κτυπήσουν οι καταπέλτες τα τείχη, η ζημιά στα τείχη από αυτούς θα συνυπολογιστεί μετά την μάχη των υπολοίπων δυνάμεων.

Ως προς τον Αριστοκράτη πάλι πρέπει να ειπωθούν τα ακόλουθα:

Ο Αριστοκράτης έχει επιθετικό και αμυντικό σθένος μηδέν (0). Αυτό σημαίνει ότι πρέπει πάντοτε να συνοδεύεται από άλλες δυνάμεις. Αν στείλετε σε ένα άδειο χωριό έναν αριστοκράτη μόνο του, επειδή όπως είδαμε ένα χωριό από μόνο του έχει αμυντικό σθένος, ο αριστοκράτης θα σκοτωθεί.
Ο Αριστοκράτης έχει ως αποστολή να μειώσει την νομιμοφροσύνη ενός χωριού. Η νομιμοφροσύνη για κάθε χωριό αρχίζει στις 100 μονάδες που είναι και το maximum. Μετά από κάθε επιτυχημένη επίθεση η νομιμοφροσύνη ανεβαίνει μία μονάδα ανά ώρα από την επίθεση. Σε κάθε επιτυχημένη επίθεση ο Αριστοκράτης πετυχαίνει πλήγματα στην νομιμοφροσύνη του χωριού συνήθως από 20 έως 25 μονάδες. Είτε στέλνουμε 1 αριστοκράτη μαζί είτε 100, η επίθεση θεωρείται ότι γίνεται από έναν. Γι' αυτό και θα πρέπει να γίνουν αλλεπάλληλες επιθέσεις έως ότου η νομιμοφροσύνη αγγίξει το 0, οπότε και το κερδίζουμε. Για να επιτευχθεί αυτό προσπαθούμε να στέλνουμε 4 αριστοκράτες τον ένα πίσω από τον άλλο με την ελάχιστη χρονική διαφορά μεταξύ τους.

3) Επιθετικά χωριά:

Όπως έχουμε ήδη δει στον αμυντικό οδηγό, είναι αναγκαία η εξειδίκευση ενός χωριού, από την στιγμή που έχουμε παραπάνω από ένα. Η εξειδίκευση θα πρέπει να είναι απόλυτη για να είναι επιτυχημένη, και αυτό σημαίνει ότι δεν θα υπάρχουν αμυντικές μονάδες στο χωριό αυτό. Ένα επιθετικό χωριό θα πρέπει να έχει αναβαθμισμένα στο ύψιστο επίπεδο τον στρατώνα και τον σταύλο, το εργαστήριο τουλάχιστον στο επίπεδο 5, αναβαθμισμένα στο ύψιστο επίπεδο όλα τα ορυχεία και ασφαλώς το τείχος, αν και αυτό ισχύει για κάθε ειδίκευσης χωριό. Θα πρέπει να υπάρχει επίσης Ακαδημία, αλλά είναι πιθανό αργότερα, εφόσον δεν θέλουμε να φτιάχνουμε Αριστοκράτες και βαρύ ιππικό να μειώσουμε το επίπεδο του Οπλουργείου. Δεν χρειάζεται αγορά παραπάνω από το επίπεδο 20. Ένα τέτοιο χωριό μπορεί να μας δώσει την "ιδεατή" επιθετική διάταξη.

4) Επιθετική διάταξη

Όπως δεν υπάρχει ομοφωνία για την αμυντική διάταξη, έτσι δεν υπάρχει ομοφωνία για την επιθετική.
Όποιος προτάσσει μία συγκεκριμένη απλά δεν ξέρει το παιχνίδι. Δεν υπάρχει στην πραγματικότητα αυτό που λέμε "ιδεατή" επιθετική διάταξη, γιατί το κάθε όπλο υπηρετεί μια ξεχωριστή αποστολή. Η καλύτερη επιθετική διάταξη είναι αυτή που μπορεί να κτίσεις γρηγορότερα με τους πόρους που έχεις σε σχέση με τον αντίπαλο που έχεις να αντιμετωπίσεις.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, θα πρέπει να υπάρχει ένας σεβαστός αριθμός από τσεκούρια. Επίσης, θα πρέπει να παράγετε στρατεύματα νύχτα και μέρα, ακόμη κι αν αυτό σημαίνει ότι θα επιβραδύνετε την ανάπτυξη της πόλης. Όταν η δύναμή σας που θα αποτελείται από 6.000 τσεκούρια, 1.000 ελαφρύ ιππικό, 1.000 έφιππους τοξότες, 300 κριούς και 200 καταπέλτες τσακίσει την "μαζική άμυνα" των 1000 δοράτων του γείτονά σας που σας περνάει 500 πόντους και οι αριστοκράτες σας κάνουν παρέλαση στο χωριό του, θα μουρμουρίσετε: οι πόντοι δεν κερδίζουν το παιχνίδι, το παιχνίδι το κερδίζουν τα στρατεύματα.

5) Τύχη - Ηθικό

Το παιχνίδι, προκειμένου να αυξήσει το ενδιαφέρον και να αναχαιτίσει την ραγδαία επικράτηση των πιο ανεπτυγμένων παικτών εις βάρος των αδυνάτων έχει εισάγει δύο παράγοντες: την τύχη και το ηθικό.
Η Τύχη είναι ένας συντελεστής από +25% έως -25%, ο οποίος προκύπτει τυχαία την στιγμή που εκδηλώνεται η επίθεση (επομένως μόνο τότε μπορούμε να τον γνωρίζουμε) από το παιχνίδι και συνυπολογίζεται στο ηθικό.
Το ηθικό προκύπτει από την διαφορά των συνολικών πόντων μεταξύ επιτιθέμενου - αμυνόμενου. Όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά τόσο μειώνεται το ηθικό και αντίστροφα. Το ηθικό μας δείχνει πόσο επί τοις εκατό της δυναμικότητάς τους θα πολεμήσουν τα στρατεύματά μας ως επιτιθέμενοι. Έτσι αν επιτεθούμε με ηθικό 100%, τα στρατεύματά μας θα αποδώσουν το 100% της δυναμικότητάς τους. Αν όμως το ηθικό μας είναι στο 50%, αυτό σημαίνει ότι θα έχουν μείον 50% δυναμικότητα. Πάνω σε αυτό συνυπολογίζεται ο παράγων τύχη και προκύπτει η τελική έκβαση της μάχης.

Από αυτά προκύπτουν τα ακόλουθα: πριν κάνουμε μια οποιαδήποτε επίθεση, προηγουμένως κάνουμε απαραίτητα μια δοκιμή στον προσομοιωτή. Εκεί βάζουμε αφενός τις δυνάμεις μας και αφετέρου τις δυνάμεις του αμυνομένου, το επίπεδο του τείχους καθώς και το ηθικό μας. Αν δεν το γνωρίζουμε μπορεί ο ίδιος ο προσομοιωτής να το υπολογίσει, δίνοντάς του τους συνολικούς πόντους ή το όνομα του αμυνομένου. Επίσης υποθέτουμε ως παράγοντα τύχης το -25% και εν συνεχεία το +25, για να δούμε αν υπάρχει η δυνατότητα νίκης έστω υπό τις χειρότερες συνθήκες και ποιά θα είναι η έκβαση με τις καλύτερες ώστε να αποφασίσουμε αν αξίζει να κάνουμε την επίθεση.

Επίσης προκύπτει και κάτι ακόμη: οι πόντοι όχι απλά δεν κερδίζουν το παιχνίδι, μπορούν να σε βοηθήσουν να το χάσεις κιόλας.

6) Κατασκοπεία

Όπως και στην πραγματική ζωή, έτσι και στο παιχνίδι, είναι απαραίτητη η γνώση της δύναμης του αντιπάλου. Το παιχνίδι διαθέτει για αυτόν τον σκοπό τον ανιχνευτή, ένα όπλο με αρκετές ιδιομορφίες.

Όπως ξέρουμε, μόνο ανιχνευτές μπορούν να αντιμετωπίσουν ως αμυνόμενοι ανιχνευτές (αντίθετα ως επιτιθέμενο, κάθε άλλο όπλο μπορεί να σκοτώσει ανιχνευτές). Επιπλέον, οι ανιχνευτές μεταφέρουν εικόνα του χωριού μόνο αν επιστρέψει το 50% +1 όσων συμμετείχαν στην επίθεση. Έτσι λ.χ. αν επιτεθούν 100 ανιχνευτές και επιστρέψουν οι 49, θα πάρουμε αναφορά για τη μάχη αλλά όχι για την υποδομή της πόλης.

Ο ανιχνευτής διακρίνεται επίσης για την ταχύτητά του. Είναι το πιο γρήγορο όπλο και αυτό τον καθιστά άμεσα αναγνωρίσιμο από τον αμυνόμενο. Σε αυτήν την περίπτωση ο αμυνόμενος έχει όπως έχουμε πει δύο επιλογές: είτε να συγκεντρώσει έναν μεγάλο αριθμό ανιχνευτών ώστε να αποκρούσει την επίθεση είτε να αφήσει τον επιτιθέμενο να δει την υποδομή του αλλά όχι και τις δυνάμεις του, αποφεύγοντας την αντιπαράθεση.

Όταν όμως σχεδιάζουμε μια επίθεση η οποία πρόκειται να κινητοποιήσει μεγάλο όγκο των δυνάμεών μας, ιδίως αν στόχος μας είναι να κατακτήσουμε το χωριό, τότε χρειαζόμαστε απαραίτητα την πιο πλήρη και ακριβή εικόνα του αντιπάλου. Προκειμένου να το πετύχουμε αυτό "πατάμε φρένο", δηλαδή μαζί με τους ανιχνευτές μας στέλνουμε και έναν κριό ή έναν καταπέλτη. Ο αμυνόμενος βλέποντας την επίθεση θα υποθέσει ότι πρόκειται να δεχθεί μια κανονική επίθεση που περιλαμβάνει κριούς ή καταπέλτες, οπότε είναι αναγκασμένος να συγκεντρώσει δυνάμεις για να την αποκρούσει. Το αποτέλεσμα θα είναι ότι ναι μεν θα χάσουμε έναν κριό αλλά θα έχουμε την πλήρη εικόνα των αντιπάλων δυνάμεων. Μπορούμε πλέον να σχεδιάσουμε το κυρίως τμήμα της επίθεσής μας.
 

DeletedUser

Συνεχίζουμε με το δεύτερο μέρος του οδηγού
7) Ψεύτικες επιθέσεις

Όπως έχουμε δει στην άμυνα, βασικό τμήμα της αμυντικής προπαρασκευής και της απόφασης που θα πάρουμε για το τί άμυνα θα εφαρμόσουμε, είναι η εκτίμηση της επερχόμενης στρατιάς με βάση την ταχύτητά της. Έτσι μπορούμε να υποθέσουμε ότι όταν έρχεται κάτι με ταχύτητα κριού, έπεται ότι στην επίθεση υπάρχει κριός. Το μόνο που δεν ξέρουμε είναι πόσα κριάρια αριθμεί το κοπάδι, κι αν συνοδεύεται από άλλες δυνάμεις. Εάν μάλιστα η επίθεση έρχεται από μακριά και δεν την έχουμε προλάβει στα πρώτα λεπτά της εκδήλωσής της είναι πολύ πιθανό να την εκτιμήσουμε λανθασμένα ως επίθεση με αριστοκράτη, ακριβώς γιατί οι κριοί και οι καταπέλτες είναι οι δεύτερες σε βραδύτητα μονάδες με πιο αργή μονάδα τον Αριστοκράτη.

Αν λοιπόν θέλουμε να τρομοκρατήσουμε και να προκαλέσουμε σύγχιση στην άμυνα του αντιπάλου, μπορούμε να προγραμματίσουμε στην ροή των επιθέσεών μας ψεύτικες επιθέσεις αριστοκρατών, με έναν κριό ή καταπέλτη.

Τί εννοώ; Ο καλύτερος και πιο αποτελεσματικός τρόπος για την κατάληψη μιας πόλης είναι να στείλει κάποιος όχι έναν αριστοκράτη αλλά 4 ή 5 σαν τραίνο, τον ένα με διαφορά 2-3 δευτερολέπτων από τον άλλο. Πριν, ανάμεσα και μετά από τους αριστοκράτες μπορούμε να παρεμβάλλουμε τις ψεύτικες επιθέσεις, κάνοντας τον αντίπαλο να μην μπορεί να υπολογίσει ποιά είναι η πραγματική και ποιά η αληθινή απειλή και να τον υποχρεώσουμε είτε να κρατήσει όλες τις δυνάμεις του στην πόλη τις οποίες θα "καθαρίσει" το πρώτο κύμα επίθεσης (με κριούς και καταπέλτες) ανοίγοντας τον δρόμο στους αριστοκράτες ή να διώξει τις δυνάμεις του κατά λάθος και να ηττηθεί χωρίς ουσιαστικά μάχη.

8) Βομβαρδισμός

Ένα πολύ κρίσιμο σημείο κατά την εκδήλωση της επίθεσης είναι η επιλογή του στόχου των καταπελτών. Εδώ πρέπει να κάνουμε μια διάκριση: αν η επίθεσή μας γίνεται με σκοπό την κατάληψη της πόλης ή απλά την ισοπέδωσή της και την μετατροπή της σε φάρμα.

Αν το σκοπούμενο είναι η κατάληψη, τότε οι μεν κριοί θα κάνουν την δουλειά τους γκρεμίζοντας τα τείχη, οι δε καταπέλτες θα πρέπει να έχουν ως στόχο το μέρος συγκέντρωσης. Όπως είδαμε στην άμυνα, ο μόνος τρόπος για να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά ένα τραίνο με αριστοκράτες είναι να παρεμβάλλουμε τον στρατό μας ανάμεσα σε ένα από τα "βαγόνια", αφότου έχει περάσει το πρώτο κύμα επίθεσης, το εκκαθαριστικό. Επειδή λοιπόν εμείς ως επιτιθέμενοι το γνωρίζουμε, για να το πετύχουμε αυτό κτυπάμε το μέρος συγκέντρωσης οπότε ο αμυνόμενος δεν μπορεί να διοικήσει τα στρατεύματά του.

Από 'κει και πέρα δεν κτυπάμε κανένα άλλο κτήριο διότι μετά την επέλαση των Αριστοκρατών μας δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάρουμε στα χέρια μας ένα ισοπεδωμένο χωριό.

Αν όμως θέλουμε να ισοπεδώσουμε το χωριό για να το κάνουμε χωράφι για όργωμα, τότε τα πράγματα αλλάζουν: κτυπάμε κατά σειράν 1. την φάρμα έως ότου φθάσει στο επίπεδο 1, οπότε ο αντίπαλος πρέπει να ξανακτίσει την φάρμα του για να βγάλει στρατό, 2. τον στρατώνα έως το μηδέν, 3. το επιτελείο ώστε να επιβραδυνθεί ο χρόνος κτισίματος των κτηρίων και τέλος 4. το οπλουργείο ώστε να μην μπορεί να παράγει εξελιγμένες στρατιωτικές μονάδες. Στην συνέχεια κτυπάμε ένα ένα όλα τα υπόλοιπα κτήρια με εξαίρεση ασφαλώς την αποθήκη και τις πλουτοπαραγωγικές πηγές.

9) Το τραίνο

Το τραίνο των αριστοκρατών αποτελείται από 4 ή πέντε διαδοχικές επιθέσεις που εξαπολύονται από το ίδιο χωριό με διαφορά ελάχιστων δευτερολέπτων. Αυτό επιτρέπει την κατάληψη ενός χωριού πολύ σύντομα και με ελάχιστες δυνατότητες του αμυνόμενου να αντιδράσει. Τυπικά η πρώτη επίθεση είναι η εκκαθαριστική, που περιέχει μια μεγάλη δύναμη προκειμένου να εξολοθρεύσει το σύνολο της αμυντικής δύναμης του χωριού, ενώ οι επόμενες έχουν πολύ λιγότερη δύναμη που απλά συνοδεύει τον αριστοκράτη. Το παράδειγμα είναι γνωστό:

1η επίθεση= 6000 τσεκούρια, 1000 ελαφρύ ιππικό, 1000 έφιπποι τοξότες 200 κριοί (δύναμη καθαρισμού - σημείο 0)
2η επίθεση= 100 βαρύ ιππικό και ένας αριστοκράτης (1 δευτερόλεπτο μετά)
3η επίθεση= 100 βαρύ ιππικό και ένας αριστοκράτης (2 δευτερόλεπτα μετά)
4η επίθεση= 100 βαρύ ιππικό και ένας αριστοκράτης (3 δευτερόλεπτα μετά)
5η επίθεση= 100 βαρύ ιππικό και ένας αριστοκράτης (4 δευτερόλεπτα μετά)

Όσο και να προσπαθήσετε, δεν θα το πετύχετε παρά μόνο έτσι:
Πρώτα απ' όλα ανοίγετε 5 ξεχωριστά παράθυρα (όχι καρτέλες) του browser. Συνδέεστε με το παιχνίδι σε κάθε ένα από αυτά και φτιάχνετε τις επιθέσεις σας. Φροντίστε να θυμάστε σε ποιό παράθυρο είναι ποιά επίθεση και κυρίως η εκκαθαριστική η οποία πρέπει να φθάσει πρώτη. Στην συνέχεια πατάτε το επίθεση αλλά όχι το ΟΚ. Εν συνεχεία σμικρίνετε τα παράθυρα ώστε να φαίνεται μόνο το ΟΚ και όντας βέβαιοι ότι ξέρετε ποιά είναι η εκκαθαριστική επίθεση (απλά μετακινείτε το σχετικό παράθυρο ώστε να είναι το πρώτο από αριστερά), βάζετε τα παράθυρα το ένα δίπλα από το άλλο και πατάτε ένα ένα τα ΟΚ. Πηγαίνετε μετά το μέρος συγκέντρωσης, κάνε μια ανανέωση και ελέγχετε ότι οι επιθέσεις έχουν φύγει σωστά. Αν όχι ακυρώνετε όλες τις επιθέσεις και επαναλαμβάνετε.

10) Συντονισμός επιθέσεων:

Ας υποθέσουμε τώρα ότι έχετε πάρει φωτογραφία του αντίπαλου χωριού και βρίσκεστε αντιμέτωποι με μια αμυντική δύναμη 10.000 δοράτων, 10.000 σπαθιών, 5.000 τόξων, 1.000 βαρύ ιππικό, και ένα τείχος επιπέδου 20. Μια τέτοια δύναμη είναι σχεδόν απίθανο, ακόμη και με τις καλύτερες προϋποθέσεις (100% ηθικό, +25% τύχη, 0 τείχος μετά την επίθεση των κριών), με την επιθετική δύναμη ενός μόνο επιθετικού χωριού. Οπότε τί κάνουμε;

Εδώ το κλειδί είναι η εξαπόλυση συντονισμένων επιθέσεων είτε από άλλα επιθετικά χωριά σας είτε με κάποιον συμπαίκτη σας. Επίσης θα πρέπει να συνδυάσετε τις πραγματικές επιθέσεις με ψεύτικες, ώστε να ανοίξετε μια χαραμάδα στην άμυνα του αντιπάλου. Ανεξαρτήτως των απαιτουμένων δυνάμεων (αυτό θα το διαπιστώσετε μέσω του προσομοιωτή), το κλειδί της επιτυχίας είναι ο συντονισμός των επιθέσεων προκειμένου να εκδηλωθούν όλες μαζί ή δυνατόν και ταυτόχρονα. Πως θα γίνει όμως αυτό;

Η απάντηση βρίσκεται στο http://gr1.twplus.org/world/ και συγκεκριμένα στο attack planner. Δίνοντας τις συντεταγμένες του στόχου, το όνομα του επιτιθέμενου και την ημερομηνία άφιξης, σε μεταφέρει σε ένα παράθυρο όπου ανάλογα με το από ποιό χωριό και με τί όπλο θα γίνει η επίθεση, υπολογίζει αυτόματα πότε πρέπει να γίνει η επίθεση (σε κάθε περίπτωση πατάμε ΟΚ 1 δευτερόλεπτο πριν τον χρόνο που μας δίνεται). Η ιστοσελίδα αυτή έχει και άλλες δυνατότητες που αξίζει να εξερευνήσετε.

11) Συμπεράσματα

Κανένας στόχος δεν είναι ανίκητος εφόσον έχει προηγηθεί η κατάλληλη προεργασία και οι σωστοί υπολογισμοί. Απαιτείται όμως η σωστή κινητοποίηση των δυνάμεων και η κατανόηση του θεμελιακού αξιώματος ότι οι πόντοι μπορεί να σε βοηθήσουν να χάσεις, μόνο τα στρατεύματα κερδίζουν τις μάχες.

Elric of Melnibone
 

DeletedUser

να παρατηρήσω πάντως ότι στον ελληνικό κόσμο, υπάρχει ένας περιορισμός που σε υποχρεώνει να στέλνεις τουλάχιστον 28 χωρικούς (έτσι λέει το σχετικό μήνυμα) σε κάθε επίθεση. είναι ακόμη υπό εξακρίβωση αν εννοεί δυνάμεις που αντιπροσωπεύουν 28 χωρικούς ή απλά 28 μονάδες αριθμητικά.
 

DeletedUser

δεν είναι 28. είναι ανάλογο της διαφοράς πόντων επιτιθέμενου και αμυνόμενου.
 

DeletedUser

δεν είναι 28. είναι ανάλογο της διαφοράς πόντων επιτιθέμενου και αμυνόμενου.

Το ψάχνω ακόμη. Όσα έχω γράψει είναι από τις εμπειρίες μου σε ξένους σέρβερ που μοιάζουν με τον δικό μας. Δεν έχω ακόμη ξεκαθαρίσει κάποια άλλα πράγματα που έχουν να κάνουν λ.χ. με ταχύτητες του ίδιου του σέρβερ, άλλωστε ακόμη είναι πολύ νωρίς για να μπούμε σε τέτοιες αναλύσεις.
 

DeletedUser

Και μια ακόμα παρατήρηση, τα 4 δευτερόλεπτα είναι πολύ. Είναι πιθανό να μη μπορείς καλύτερα (lag κλπ), αλλά γενικά είναι πάνω απο το αποδεκτό.

Το πα και ξαλάφρωσα...καιρό είχα να πουλήσω μούρη :p
 

DeletedUser

Σε καθε επιθεση που στελνεις θα πρεπει να στελνεις τουλαχιστον τοσους χωρικους οσο ειναι το 1% των ποντων του χωριου (στρογγυλοποιημενο) απο το οποιο στελνεις την επιθεση.
Συνεπως :
5000 ποντους το χωριο απο το οποιο κανεις επιθεση?
Αναγκαστικα στελνεις τουλαχιστον 50 χωρικους σε καθε επιθεση.
Οι χωρικοι ειναι αναλογως την αξια των στρατιωτων που στελνεις.
Αν στειλεις ανιχνευτες καταλαμβανουν τη θεση 2 χωρικων και συνεπως χρειαζεσαι 25 για να φτασεις τη δυναμη των 50 χωρικων ανα επιθεση.
Επισης οταν καποιος κανει fakes καλο ειναι να συμπληρωνει με ανιχνευτες την υπολειπουσα δυναμη της επιθεσης που θελει να στειλει καθως οπως προειπα καταλαμβανουν 2 θεσεις και ειναι η πιο φτηνη μοναδα.
Συμπερασμα?
Θελω να κανω fake με κριο στον αντιπαλο?
στελνω 1 κριαρι και συμπληρωνω με ανιχνευτες τους υπολοιπους χωρικους που χρειαζονται για να φυγει η επιθεση.
Αυτα τα ολιγα.
 

DeletedUser1661

attack planner

αν στείλεις 800 τσεκούρια από το ένα χωριό σου και 800 από το άλλο και οι επιθέσεις γίνονται το ίδιο δευτερόλεπτο τότε δεν έχει μια επίθεση από 1600 άτομα αλλά δύο διαφορετικές των 800. το έχω δοκιμάσει.
 
Κορυφή