Η στρατηγικη του Openeye ΒΙ/Κατ
Μερικα πραγματα που πρέπει να ξερετε για να μπορεσετε να με παρακολουθησετε
1) Πριν από όλα αυτή η στρατηγικη δεν έχει την καλυτερη μαθηματικη λογικη. Λυπαμαι αλλα πραγματα που δουλεουν στο χαρτι σπανια δουλευουν στην αληθινη ζωη. Για οσους νομιζουν ότι λειτουργουν, ειλικρινα χρειαζεστε περισοτερη πείρα με την RL και το TW. Δεν ξερω καποιον που να κανει χρήση 20k τσεκουριων αν και χρησιμοποιώντας τα μαθηματικα δειχνει να είναι η πιο αποτελασματικη στρατηγικη.
Αυτή η στρατηγικη δεν δουλευει για ανθρωπους που παραμενουν μετεωροι. Είναι κυριως ένα για όλα η τιποτα παιξιμο απλα λογω των τεχνικων οριων. Αν τα χωρια σας δεν έχουν σαν επιπεδο για το ΒΙ το 3 τότε δεν μπορειτε να στειλετε εκει το ΒΙ για να αμυνθει. Χανετε παρα πολλα για να παραμεινετε αποτελεσματικοι και με το ΕΙ στην επιθεση χανετε την ικανοτητα να αυξησετε το επιπεδο του ΒΙ στο 3. Επίσης η ομοιογενεια είναι πιο απλη.
2) Αυτή είναι αρχικα η στρατηγικη του Thar (τουλάχιστον στο .net) την όποια την μετετρεψα κυριως οσον αφορα τους καταπελτες, όπως ο καθενας θα εκανε στο περασμα του χρονου.
3) Αν δεν μπορειτε να απομονωσετε τις fakes και δεν μπορειτε να συγχρονισετε/στοιβαξετε αποτελεσματικα τις αμυνες σας θα αποτυχετε στις φυλετικες μαχες και ιδιαιτερα σε αυτή την στρατηγικη.
4)Αυτή η στρατηγικη δουλευει καλυτερα αν όλα τα χωρια ονομαζοται το ίδιο, απλα επειδή επιδεινωνει την συγχηση που αυτή η στρατηγικη προκαλει στον αντιπαλο σας.
5) Επίσης λαμβανω υποψην μου ότι θυμαμαι από την ταχυτητα του κοσμου 4(W4) μπορεί να είναι διαφορετικα στον κοσμο σας αλλα οι αναλογιες παραμενουν ιδιες.
6) Προφανώς αφορα παλιες μοναδες
----------------------
Η στρατηγικη του ΒΙ
Φτιαχτε ομαδες των 10 χωριων βασισμενες στην μεταξύ τους γειτνιαση (Κατά κυριο λογο για πετυχετε συστηματοποιηση και να διατηρησετε τις αναλογιες). 6:3:1 Επιθετικα:Αμυντικα:Ανιχνευτικα
Επιθετικα Χωρια:
1250 ΒΙ
11500 Τσεκουρια
200 Κριους
Αμυντικα Χωρια:
1250 ΒΙ
11500 Δορατα
200 Καταπελτες
Ανιχνευτικα Χωρια:
5000 Ανιχνευτες
8500 Δορατα
200 Καταπελτες
Τεχνολογικη Αναπτυξη
Επιθετικα: Δορ:Ξιφ:Τσεκ:ΒΙ:Κριος
Αμυντικα/Ανιχνευτικα:Δορ:Ξιφ:Ανιχνευτης:ΒΙ:Κατ
Το πρώτο πραγμα που θα ηθελα να επισημανω είναι ότι ανεπτυξα αυτή την στρατηγικη ακομα και όταν τα 100+ χωρια μου ήταν όλα συγκεντρωμενα κοντα το ένα προς το άλλο. Αυτή δεν είναι στρατηγικη μόνο για απλωμενους παιχτες στην πραγματικοτητα λειτουργει ακομα καλυτερα για παιχτες που έχουν μεγαλη συγκεντρωση σε ένα χωρο. Ο τρόπος που αυτή η στρατηγικη κερδιζει τις υπολοιπες δεν είναι η δυναμη. Προφανώς, ο μεσος ορος του στρατου σας είναι αναλογικα πιο αδυναμος από τους παιχτες που χρησιμοποιουν Δορ/Ξιφ & Τσεκ/ΕΙ. Αυτό που κερδιζει είναι η ικανοτητα για κινηση, η ταχυτητα, η ευκινησια, το να αποδυκνυειστε εξυπνοτεροι και να αποθαρυνετε τους αντιπαλους σας.
Γιατι είναι τα 1250 ΒΙ ο μαγικος αριθμος; Είναι ένα θέμα ισσοροπιας. Είναι ευκολο να παρασυρθειτε με το ΒΙ και εφόσον είναι πιο αδυναμο από τους αντιπαλους του (ΕΙ/Ξιφ). Δεν θελετε να παρεκλινετε ιδιαιτερα πολύ απλα λογω της αναγκης να διατηρησετε μια ισοροπια. Και παρολο που μια 10k/1250 ΒΙ δεν είναι μια ισοροπημενη αμυνα αλλα από την στιγμη που θα διαθετετε χωρια με 1250 ΒΙ θα μπορειτε να τα καλεσετε από πολύ πιο μακρυα όπως επίσης και από τα επιθετικα σας χωρια και θα ανακαλυψετε ότι η αμυνα του ΒΙ είναι εξισου ισχυρη. Επιλεον συγκρινοντας τα τσεκουρια σας σε σχέση με το ΒΙ είναι πολύ καλυτερα στην επιθεση οπότε είναι καλυτερο να τους δωσετε ένα πλεονεκτημα και να κρατησετε την ισοροπια όπου θα κυριαρχουν αυτά (ακομα περισσοτερο από ότι αν επροκειτο για ΕΙ)
Αμυντικη Στρατηγικη
Εφόσον είναι πιο ευκολο για τον καθενα σας να αντιληφθει τα πλεονεκτηματα της αμυνας πριν από αυτά της επιθεσης θα αρχισω από εδώ. Τα Δορ/ΒΙ παραγονται σχεδον 3x πιο γρηγορα, αυτό από μόνο του είναι κατι το καταλητικο. Σε καιρο πολεμου ψαχνετε να ανανεωσετε το στρατο σας σε λιγοτερο από 2 βδομαδες παρα σε ένα μηνα. Επιπλέον εφόσον τα δορατα μετακινουνται 2x πιο γρηγορα από τα ξιφοι (αυτό δεν είναι αληθεια αλλα σε καιρους αναγκης ετσι δειχνει) οπότε και οι ενισχυσεις σας μετακινουνται με την ταχυτητα της πιο αργης μοναδας που πρέπει να μετακινησετε αρά μπορειτε να μετακινησετε περισσοτερους στρατους σε μακρυνοτεερς αποστασεις όταν θα χρειαστει.
Αυτό γινετε ακομα πιο απαραίτητο όταν μολις εχετε συνδεθει και ανακαλυπτετε ότι απομενουν μια η δυο ωρες προτου το πρώτο χτυπημα φτασει σε εσας. Σε στιγμες όπου δεν μπορειτε να διακρινετε την πιο αργη μοναδα επειδή συνδεθηκατε πολύ αργα αυτή η στρατηγικη στα αληθεια σας χαμογελαει.
Παράδειγμα 1:
Συνδεθηκατε και ανακαλυπτετε επιθεσεις σε ένα από τα χωρια σας, η στο νέο μολις αποκτηθεν χωρίο σας υπάρχουν εισερχομενες που ξεκινησαν προτου το κατακτησατε. Και στις δυο περιπτωσεις δεν υπάρχει τρόπος να προσδιορισετε τα στρατευματα και απομενουν 2 ωρες μέχρι να σας χτυπησουν.
Με μια δορ/ξιφ αμυνα μπορειτε μονα να τραβηξετε ολοκληρες αμυνες από χωρια που είναι μεσα σε 2 πεδια αποσταση από τον στοχο και δορατα από 3 πεδια μακρυα. Οι πιθανότητες είναι να εχετε 1-2 Α χωρια εκει κοντα (αν ειστε τυχεροι και είναι κοντα στον πυρήνα σας). Οπότε μπορειτε να αποφασισετε να τα καλεσετε και να αναμενετε βαριες απωλειες (ιδιως στα νεοαποχτηθεντα χωρια με μικρα τοιχοι) η να περιμενετε και να προετοιμασετε μια αντεπιθεση. Όχι πολλες επιλογες και βρισκετε εκει ακριβως που οι αντιπαλοι σας θα ηθελαν: ειτε χανοντας ένα χωρίο, η χανοντας ένα μεγαλο αριθμό στρατευματων.
Τωρα με την στρατ του ΒΙ εχετε περισσοτερες επιλογες.Σε 2 ωρες μπορειτε να εχετε δορ/ΒΙ από 3 πεδια μακρυα(σχεδον διπλασιαζοντας τον αριθμό των πεδιων από οπου μπορουν να σταλουν ενισχυσεις) και να τραβηξετε ΒΙ από 7 η 8 πεδια μακρυα. Αυτο σας δινει 2-3 αμυντικα χωρια από όπου θα τραβηξετε ολοκληρες αμυνες και, υπολογιζοντας πως από τα επιθετικα σας χωρια το ΒΙ είναι πληρως ικανο να αμυνθει, πιθανοτατα υπάρχουν 4-5 χωρια από όπου θα μπορεσετε να τραβηξετε ΒΙ. (Πιθανον περισσοτερα αν φτιαξετε ένα συμπαγη πυρήνα όπως εκανα κι εγω)
Σε 2 ωρες λαμβανοντας υποψην αυτή την διαφορα 20k/20k και 30k/10k για το ΒΙ. Παρακαλω καντε τα μαθηματικα και πειτε μου ποια αμυνα θα κρατησει καλυτερα… Θα εχετε λιγοτερες απωλειες, μικροτερη απωλεια τοιχους, και επιπλεον θα χασετε στρατευματα σε περισσοτερα από 8 χωρια επιτρεποντας σας να ξαναφτιαξετε τους στρατους σας στο ¼ (η λιγοτερο) από το χρονο που θα απαιτειτο για να αναπληρωσετε τις απωλεις 2 χωριων. Τωρα εχετε 8 χωρια που αντλουν νεες μονάδες από τους στρατωνες και τους σταυλους αντι να ανανεωνονται από τους στρατωνες 2 χωριων.
Διασκορπιστε της απωλειες επιμερειστε την ανασυγκροτηση
Αυτή η στρατηγικη στα αληθεια ξεχωριζει όταν τα χωρια σας είναι κοντα λογο αυτων των συνθηκων που ανεφερα. Οσο πιο κοντα ειναι τα χωρια σας τοσο μεγαλύτερη αποσταση θα πρεπει ο αντιπαλος στρατος να καλυψει και τοσο λιγοτερο χρονο θα χρειαστουν οι ενισχυσεις για να φτασουν. Η αμυνα δουλευει επειδή σας επιτρεπετε να στοιβαξετε αμυνες για να ελαχιστοποιησετε τις απωλειες σας και να μεγιστοποιησετε τις απωλειες του αντιπαλου σας. Δεν θελετε να εχετε ισοποσες απωλειες με τον αντιπαλο. Περισσοτερο θελετε να σκοτωσετε 4 η 5 η περισσοτερα από τις μονάδες του εχθρου για κάθε απωλεια που θα εχετε. Με αυτή την αναπτυξη τα στρατευματα σας θα κρατησουν σε πολυ περισσοτερες μαχες σε σχέση με τις μονάδες δορ/ξιφ
Μερικες φορες όμως αιφνιδιαζεστε. 1k+ εισερχομενες σας πλησιαζουν από παντου όλες μαζι. Τα δορ/ΒΙ δεν είναι τοσο ισχυρα οσο τα δορ/ξιφ οπότε πως θα επιβιωσετε;
Παράδειγμα 2:
Ο χειροτερος φοβας σας πραγματοποιειται: Μαζικες εισερχομενες, πολλοι εχθροι και παρα πολλοι αριστοκρατες. Σιγουρα εχετε 24+ ωρες για να αντιδρασετε, αλλα ποια η αξια;
Για αρχη μην πανικοβληθειτε. Απλως αρχιστε να ξεχωριζετε τις εισερχομενες. Περισσοτερες από αυτά τα σκουπιδια είναι fakes κριοι, ανινευσεις, η στρατοι διχως αριστοκρατες. Διαλεξτε τους αριστοκρατες και πιθανον και τις nukes (όπως κάθε σωστος παιχτης θα εκανε, σωστα

Οι περισσοτερες μεγαλες επιχειρησεις αυτής της φυσης έχουν κακο συγχρονισμο, ισως όχι μεταξύ των επιθεσεων εναντιον ενός ξεχωριστου χωρίου αλλα μεταξύ των επιθεσεων σε διαφορετικα χωρια. Το τρενο αριστοκρατων στο χωρίο Α χτυπαει 5 ωρες μετα το χωρίο Β, τα χωρια Γ και Δ δυο ωρες αργοτερα κτλ κτλ. Μαντεψατε τι είναι το καθενα από αυτά; Μια επαναληψη του 1ου παραδειγματος. Σιγουρα σε μια πιο μαζικη εκδοχη του αλλα δεν είναι ακατορθωτο.
Σε μερικες όμως περιπτωσεις δεν μπορειτε να μαζεψετε αρκετες ενισχυσεις εγκαιρα, τα τοιχοι έχουν πεσει, υπάρχει συγχρονισμος πολλων επιθεσεων σε αρκετα χωρια για την ίδια χρονικη στιγμη. Τότε τι έχουμε; Εχετε την καλυτερη αμυνα για dodge (αποφυγη) διαθεσιμη.
Κάθε χωρίο έχει μια αμυνα η όποια περιμενει να σταματησει έναν αριστοκρατη οπουδηποτε Και ενώ παιζετε σκοτωσε τον αριστοκρατη στον τομεα Α, στον τομεα Β μπορειτε να στοιβαξετε στρατους από αποσταση 2 ωρων και να εξουδετερωσετε μια η δυο nukes και 2 ωρες αργοτερα να τα εχετε μετακινησει και να μπλοκαρουνε μια άλλη nuke καπου αλλου(Όχι μόνο οι ενισχυσεις φτανουν δυο φορες πιο γρηγορα αλλα επιστρεφουν πισω το ίδιο γρηγορα για να ανδιπλωθουν και να ξαναξεκινησουσν 2x πιο γρηγορα παλι )
Λυπαμαι αλλα με τα δορ/ξιφ δεν μπορειτε να το πετυχετε αυτο τοσο καλα. Οι επιθεσεις σας σε μια αναπτυξη του στυλ δορ/ξιφ και τσεκ/ΕΙ εξαπολυονται ειτε για να ανακαταλαβουν χαμενα χωρια (αν και αυτό που χρειαζεστε τελευταιο σε αυτή την φαση είναι χωρια χωρίς στρατο) η πηγαινουν σε αποστολες αυτοκτονιας οι οποιες κυριως θα εξοργισουν τους επιτιθεμενους (οι οποιοι αν είναι αρκετα εξυπνοι απλα θα κανουν μερικα dodge). Με την στρατηγικη του ΒΙ από την άλλη πλευρα μπορεί αν και δεν είναι προφανες στο χαρτι να κρατησει, με ένα αφοσιωμενο παιχτη στον ελεγχο και επιτηρησεις που παραμενουν αγρυπνες να διατηρησετε μια καλή πιθανότητα να κρατησετε. Αν και υπάρχουν ορισμενες καταστασεις στις οποιες προκειται να πεθανετε ουτες η αλλως (στις οποιες σωζοντας πακετα και να καταφευγετε στο rim είναι πάντα μια επιλογη)
Σταδιακα επιβραδυνουν. Μετά από μια η δυο εβδομαδες εντονης αναμετρησης σαν τα προηγουμενα και ενώ οι αντιπαλοι σας δεν καταφερνουν να βγουν μπροστα είναι στο όριο μια μικρης απογοητευσης. Ακομα αργοτερα μετα από μια εβδομαδα η δυο μπορειτε να εχετε τις περισσοτερες αν όχι όλες τις απωλειες σας “πληρωμενες” και να βρισκοντε στην ουρα κατασκευης για αναπτυξη μεσα στην επομενη εβδομαδα
Και αν εισαστε σμπαραλιασμενος, ηττημενος και κατεστρεμενος ακομα κι ετσι μπορειτε να απολαυσετε ένα παρετεταμενο παιχνιδι του στυλ “σκοτωσε τον αριστο” Μπορειτε να ρωτησετε τον Thar (Ο καλύτεροςπου υπηρξε ποτε στον συγχρονισμο) αμυνθηκε στους MCD και στους w00t περισσοτερο από 3 μήνες αποφευγοντας αριστοκρατες. Μπορουσε κυριολεκτικα να σκοτωσει τους αριστοκρατες σε τρενα διαρκειας ενός δευτερολεπτου (αλλα ξεφευγω από το θεμα). Και δεν υπάρχει καλυτερη μοναδα από το ΒΙ για τετοιες καταστασεις Εινα τα πιο γρηγορα και έχοντας μερικα σε κάθε χωρίο δινετε στους εαυτους σας πολλαπλες επιλογες σε περιπτωση που χασετε το παραθυρο χρονισμου στις πρώτες προσπαθειες σας