Ανακοίνωση Discord Q&A κοινότητας!

Purge

Community Manager
Μέλος προσωπικού
InnoGames
Βαθμολογία αντίδρασης
95
Ερώτηση: Θα ήταν δυνατό να μειωθεί ο χρόνος μεταφοράς πόρων;
Απάντηση: Στην πραγματικότητα είναι ήδη δυνατό. Υπάρχει μια δυνατότητα Premium που ονομάζεται Μπόνους εμπόρου. Αυτό έδωσε +50% ικανότητα εμπόρου και +50% ταχύτητα εμπόρου. Οι περισσότεροι κόσμοι δεν χρησιμοποιούν αυτή τη δυνατότητα, αλλά μπορείτε να το ζητήσετε για επερχόμενους κόσμους.

Ερώτηση: Πότε θα έχουμε έναν καλύτερο σχεδιαστή επιθέσεων;
Απάντηση: Δεν υπάρχει προς το παρόν σχέδιο βελτίωσης του σχεδιαστή. Αυτήν τη στιγμή εργαζόμαστε σε μερικά πράγματα και εργαζόμαστε επίσης σε μια νέα λειτουργία. Δεν μπορούμε να υποσχεθούμε τίποτα, αλλά είναι πιθανό να το εξετάσουμε αργότερα.


Ερώτηση: Οι προγραμματιστές παίζουν επίσης σε κόσμους μέχρι το τέλος του παιχνιδιού ή μόνο στους δοκιμαστικούς;
Απάντηση: Η ομάδα (και όλοι οι άλλοι υπάλληλοι της InnoGames) επιτρέπεται και ενθαρρύνονται να παίζουν σε κανονικούς Κόσμους, συχνά ξεκινάμε μαζί ως ομάδα ή με άλλους συναδέλφους της Inno σε νέους κόσμους, αλλά είναι πολύ, πολύ δύσκολο να συμβαδίσουμε με εσάς. Μερικοί από εμάς το κάνουν περισσότερο από άλλους, αλλά συνήθως χάνουμε τα πάντα στο πρώτο Σαββατοκύριακο.

Ερώτηση: Υπάρχει μια επισκόπηση των αποδεκτών ιδεών και πόσες από αυτές έχουν υλοποιηθεί;
Από τις ιδέες που έγιναν δεκτές αλλά δεν υλοποιήθηκαν ακόμη, υπάρχει κάποια εσωτερική σειρά με την οποία πρέπει να εφαρμοστούν;
Αν ναι, πώς φαίνεται αυτό; Ποια κριτήρια χρησιμοποιούνται για να αποφασιστεί ο τρόπος με τον οποίο οι ιδέες ιεραρχούνται εσωτερικά;
Απάντηση: Έχουμε κάτι που λέγεται «εκκρεμότητα». Αυτή είναι βασικά μια λίστα ιδεών που θέλουμε να εφαρμόσουμε κάποια στιγμή αλλά δεν έχουμε καταφέρει. Ό,τι κάνουμε έχει προτεραιότητα σε αυτήν τη λίστα, επομένως χρειάζεται απλώς να πάμε από πάνω προς τα κάτω, αλλά υπάρχουν φυσικά πολλές μεταβλητές: αιτήματα από άλλα τμήματα, τεχνικές αποφάσεις όπως ενημερώσεις ή μέτρα ασφαλείας, διορθώσεις σφαλμάτων κ.λπ. Το κόστος/ Η αναλογία οφέλους είναι πάντα ο αποφασιστικός παράγοντας για το τι θα εφαρμοστεί στη συνέχεια (αν εφαρμοστεί). Κόστος εδώ με την έννοια του επενδυμένου χρόνου έναντι του οφέλους για τους περισσότερους παίκτες/το μεγαλύτερο αντίκτυπο στο παιχνίδι. Λαμβάνουμε τη βοήθεια των CM για να αποφασίσουμε εάν οι ιδέες είναι ενδιαφέρουσες παγκοσμίως ή απλώς σε μια αγορά. αλλά στην πραγματικότητα έχουμε σχεδιάσει κάτι για να εμπλέξουμε τους παίκτες άμεσα πολύ περισσότερο στη διαδικασία λήψης αποφάσεων.


Ερώτηση: Εξακολουθείτε να σκέφτεστε γενικά πώς να κάνετε το παιχνίδι πιο κατάλληλο για κινητά τηλέφωνα;
Απάντηση: Σίγουρα. Κάνουμε πάντα βελτιώσεις στην εφαρμογή για κινητά από καιρό σε καιρό για να βελτιώσουμε την εμπειρία του παίκτη. Για παράδειγμα, στο Android είδαμε παράπονα από τους παίκτες σχετικά με το swiping (την εναλλαγή) μεταξύ χωριών, τα οποία στη συνέχεια βελτιώσαμε. Πιστεύουμε ότι από τότε δεν υπάρχει κανένα παράπονο για το swiping στο Android. Προφανώς, κάνουμε επίσης βελτιώσεις για το iOS για το οποίο έχουμε επίσης κυκλοφορήσει πολλές ενημερώσεις.


Ερώτηση: Γιατί δεν υπάρχουν ενιαίοι κανόνες για τα scripts; Σχεδιάζεται μια ενημέρωση εφαρμογής; Εάν ναι, υπάρχει στοχευμένη ημερομηνία κυκλοφορίας;
Απάντηση: Σκεφτήκαμε ενεργά πιθανές μελλοντικές αλλαγές στα script και την τυποποίησή τους, αλλά είναι ένα περίπλοκο θέμα, επομένως δεν υπάρχει τίποτα να ανακοινώσουμε ακόμα.
Πρόσφατα κυκλοφορήσαμε μια αρκετά μεγάλη ενημέρωση για την εφαρμογή μας για iOS και ελπίζουμε να κυκλοφορήσουμε σύντομα μια ενημέρωση και για την εφαρμογή Android.

Ερώτηση: Πολλές ερωτήσεις και προτάσεις σχετικά με την κοπή νομισμάτων, που κυμαίνονται από μια πρόσθετη δυνατότητα Premium, έως προτάσεις για αύξηση της χωρητικότητας αποθήκευσης κατά την κοπή τους, αλλαγές σε υπάρχοντα στοιχεία και προσθήκες στον Διαχειριστή λογαριασμού - έτσι για να το συνοψίσουμε. σκοπεύετε να κάνετε την κοπή νομισμάτων ευκολότερη;
Απάντηση: Δεν υπάρχουν άμεσα σχέδια για αλλαγή του νομισματοκοπείου, αλλά έχω δει πολλές συζητήσεις γύρω από αυτό και θα θέλαμε να ξέρουμεεάν μπορούμε να το κάνουμε πιο εύκολο για τους παίκτες.

Ερώτηση: "Προσθήκη νέων αυτόματων λειτουργιών για μείωση των bots;"
Απάντηση: Μια πτυχή των αυτοματοποιημένων αποκλεισμών θα είναι ότι εξετάζουμε τις λειτουργίες που προσφέρουν (τα παράνομα πράγματα προφανώς παραμένουν παράνομα) και ίσως βρούμε μια λειτουργία άνεσης που χάσαμε και μπορούμε να την εφαρμόσουμε στο παιχνίδι μας, ώστε όλοι οι παίκτες να επωφεληθούν από αυτήν χωρίς να βλάψουν τους εμπειρία των άλλων.

Ερώτηση: "Υπάρχει τρόπος να προσθέσετε αναγνώριση δύο παραγόντων;" (Για να αποτραπεί το co-playing)
Απάντηση: Προς το παρόν δεν υπάρχει έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων στις Φυλετικές Μάχες. Δεν υπάρχουν σχέδια για προσθήκη υποχρεωτικού ελέγχου ταυτότητας δύο παραγόντων για σκοπούς επιβολής κανόνων. Δεν πιστεύουμε ότι θα ήταν πολύ αποτελεσματικό. Εάν προστεθεί ο έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων στο παιχνίδι, θα ήταν ως μηχανισμός ασφάλειας λογαριασμού και όχι ως εργαλείο επιβολής κανόνων.

Ερώτηση: "Οι νεότεροι κόσμοι αισθάνονται τόσο αργοί, έχουν χαμηλότερες προδιαγραφές;"
Απάντηση: Δεν έχουν γίνει αλλαγές στην ποσότητα των πόρων που έχουν εκχωρηθεί σε κόσμους εδώ και αρκετό καιρό. Στην πραγματικότητα, γενικά οι διακομιστές λειτουργούν με βελτιωμένο υλικό (γρηγορότεροι επεξεργαστές κ.λπ.), επομένως η απόδοση βελτιώνεται με την πάροδο του χρόνου. Εξετάζοντας τις μετρήσεις απόδοσης, όλα φαίνονται επίσης καλά.
Από καιρό σε καιρό αντιμετωπίζουμε προβλήματα σε παλαιότερους κόσμους, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για παίκτες με μεγάλο αριθμό περίπλοκων δυναμικών ομάδων. Οι υπολογισμοί που γίνονται στο παρασκήνιο για την επεξεργασία δυναμικών ομάδων μπορεί να διαρκέσουν αρκετό χρόνο και θα οδηγήσουν σε επιβράδυνση της φόρτωσης ορισμένων σελίδων, ειδικά του χάρτη και της επισκόπησης του χωριού.

Ερώτηση: Πέρυσι ήταν η επέτειος των Φυλετικών Μαχών. Θα υπάρχει γιορτή κάθε χρόνο;

Απάντηση: Πέρυσι, είχαμε την 20η επέτειό μας, γι' αυτό θέλαμε να την γιορτάσουμε με μερικά διασκεδαστικά γεγονότα, δωρεάν αντικείμενα και μια εξατομικευμένη εικόνα. Φέτος δεν θα πραγματοποιηθεί κάποιο παρόμοιο event. Ωστόσο, έχουμε ακόμα την εκδήλωση δώρου γενεθλίων μας που πραγματοποιείται κάθε χρόνο το καλοκαίρι για να γιορτάσουμε τα γενέθλια του αγαπημένου μας παιχνιδιού.
Ως δευτερεύουσα σημείωση, είδα παίκτες να χρησιμοποιούν την εξατομικευμένη φωτογραφία τους ως φωτογραφία προφίλ, κάτι που με έκανε πολύ χαρούμενο. Χρησιμοποιούμε επίσης την εξατομικευμένη εικόνα της 20ης επετείου μου ως ταπετσαρία επιφάνειας εργασίας.

Ερώτηση: Υπάρχουν νέα event προγραμματισμένα φέτος;
Απάντηση: Προς το παρόν δεν έχουν προγραμματιστεί εντελώς νέα event για φέτος καθώς αυτή τη στιγμή εργαζόμαστε σε μερικά άλλα θέματα. Ωστόσο, πάντα προσπαθούμε να βελτιώσουμε τα ήδη υπάρχοντα για μια καλύτερη εμπειρία, επομένως ενδέχεται να κάνουμε προσαρμογές εάν είναι απαραίτητο.

Ερώτηση: Είναι δυνατή η ενεργοποίηση ειδοποιήσεων push(κινητών) για επιτηρούμενους λογαριασμούς;
Απάντηση: Είναι απίθανο να μπορέσουμε να το κάνουμε αυτό λόγω τεχνικών περιορισμών στο backend μας.

Ερώτηση: Πώς φαίνεται η διαδικασία πίσω από την επινόηση, την κατασκευή και την υλοποίηση ενός νέου event;
Απάντηση: Τουλάχιστον για τα 2 τελευταία νέα event λειτούργησαν κάπως ως εξής: Ρίχνουμε μια ματιά στα event εάν μπορούν να βελτιωθούν ή αν χρειάζεται να δημιουργηθεί κάτι νέο. Στη συνέχεια, ο Σχεδιαστής Παιχνιδιών εργαζόταν πάνω σε μερικές έννοιες και τις παρουσιάζει στην ομάδα. Στη συνέχεια, η ομάδα αποφασίζει ποια ιδέα είναι η καλύτερη και στη συνέχεια ο Σχεδιαστής Παιχνιδιού ξεκινούσε να εργάζεται για το sχεδιασμό του event. Μόλις ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός, οι προγραμματιστές συνήθως αρχίζουν να το δουλεύουν. Κάνουμε επίσης ένα σωρό εσωτερικές δοκιμές πριν κυκλοφορήσουμε σε beta. Στη συνέχεια δημοσιεύουμε το νέο (ή το τροποποιημένο) event σε όλους.

Ερώτηση: Οι νέοι μηχανικοί παιχνιδιών μπορούν συχνά να βελτιώσουν την εμπειρία παιχνιδιού. Ποιους νέους μηχανισμούς παιχνιδιών εξετάζει αυτή τη στιγμή η ομάδα ανάπτυξης για τις Φυλετικές Μάχες για να καινοτομήσει το gameplay και τη συνολική εμπειρία και να κρατήσει τους παίκτες περισσότερο αφοσιωμένους;
Απάντηση: Αυτήν τη στιγμή εργαζόμαστε πάνω σε ένα νέο χαρακτηριστικό που βρίσκεται στη φάση του σχεδιασμού. Αν ενεργοποιηθούν σε έναν κόσμο, οι παίκτες μπορούν να συλλέξουν λείψανα κατακτώντας χωριά βαρβάρων ή παικτών. Οι παίκτες μπορούν να επισυνάψουν λείψανα σε ένα χωριό που δίνουν ένα πλεονέκτημα (buff) σε μια συγκεκριμένη ακτίνα, ανάλογα με τον τύπο και το επίπεδο ποιότητας του λειψάνου. Μπορείτε να συγχωνεύσετε 3 λείψανα μαζί για να δημιουργήσετε ένα λείψανο υψηλότερης ποιότητας με μεγαλύτερη ακτίνα και πιο δυνατά ερείπια. Λάβετε υπόψη, ωστόσο, ότι αυτό είναι ακόμα στο στάδιο του σχεδιασμού και τα πράγματα ενδέχεται να αλλάξουν.

Ερώτηση: Υπάρχει δυνατότητα για υψηλή απόδοση στον διακομιστή .nl;
Απάντηση: Υπάρχουν αυτή τη στιγμή 2 κλασικοί κόσμοι στην αγορά της NL. Οι παίκτες μπορούν να ζητήσουν από τη διοίκηση της κοινότητας να τρέξει έναν γύρο σε μια ρύθμιση "υψηλών επιδόσεων" σε έναν από αυτούς τους κόσμους.

Ερώτηση: Ο προηγούμενος CM μας έλεγε πάντα πριν από πολύ καιρό ότι ο κανόνας αγροκτήματος δεν είναι πλέον δυνατός σε κανονικούς κόσμους λόγω των νέων χαρακτηριστικών που προστέθηκαν αργότερα στο παιχνίδι και ότι είναι δυνατός μόνο σε HP. Βλέπετε πιθανότητες να καταστήσετε ξανά εφικτό τον κανόνα αγροκτήματος για κανονικούς κόσμους, για να αυξήσετε την ποικιλομορφία στις ρυθμίσεις;
Απάντηση: Υπάρχουν ορισμένες ρυθμίσεις παιχνιδιών που δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται σε κανονικούς κόσμους, όπως ο Κανόνας Αγροκτήματος και η ακαδημία πακέτων. Αυτές οι ρυθμίσεις είναι αρκετά περίπλοκοι μηχανισμοί και είναι δύσκολο να κατανοήσουν οι αρχάριοι παίκτες. Ειδικά όταν το τίμημα για τη μη πλήρη κατανόηση της μηχανικής είναι αρκετά υψηλό. Αυτές οι προηγμένες ρυθμίσεις θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο σε γρήγορους Κόσμους.

Ερώτηση: Υπάρχουν προγραμματισμένα νέα σενάρια κλεισίματος;
Απάντηση: Προς το παρόν δεν έχουν προγραμματιστεί νέα σενάρια κλεισίματος. Θεωρούμε ότι έχουμε ήδη πολλά σενάρια τέλους παιχνιδιού από τα οποία ορισμένα είναι πιο ευνοημένα και χρησιμοποιημένα από άλλα. Εάν χρειαστεί, πιστεύουμε ότι η βελτίωση και η ενημέρωση των υφιστάμενων θα ήταν μια πιο ευνοϊκή προσέγγιση.

Ερώτηση: Υπάρχει περίπτωση για δημόσιο API για modders/scripters;
Απάντηση: Εκτός από τα τρέχοντα (παγκόσμια δεδομένα), δεν υπάρχουν σχέδια για προσθήκη νέων.

Ερώτηση: Γιατί τα script των πιο δημοφιλών παικτών δεν προστίθενται στο παιχνίδι ως δυνατότητα για όλους;Απάντηση: Είμαστε αρκετά ανοιχτοί στην ιδέα να το κάνουμε αυτό και το κάνουμε επίσης κατά καιρούς. Το τελευταίο script που εφαρμόσαμε στο παιχνίδι ήταν ένα που βελτίωσε το εργαλείο προσθήκης ετικετών. Εάν πιστεύετε ότι υπάρχει ένα script που θα βελτίωνε πολύ την εμπειρία του παίκτη, μπορείτε να το προωθήσετε στον τοπικό σας Διαχειριστή κοινότητας (Community Manager).

Ερώτηση: Πόσα άτομα είναι στην ομάδα ανάπτυξης, είναι πλήρους απασχόλησης;
Απάντηση: Οι Φυλετικές Μάχες έχει μια ομάδα 8 ατόμων, προγραμματιστές (προγραμματιστές), GD (Σχεδιασμός παιχνιδιών), QA (Διασφάλιση Ποιότητας), PM (Διευθυντής Προϊόντος). Όλοι είναι πλήρους απασχόλησης, μοιραζόμαστε έναν διαχειριστή συστήματος με άλλα παιχνίδια και παίρνουμε έναν γραφίστα αν χρειαζόμαστε, παιχνίδι δεν έχει και τόσο βαριά γραφικά.
 
Κορυφή