Τεχνικές άμυνας: dodge cancel (dc)

  • Δημιουργός θέματος Grey79
  • Ημερομηνία έναρξης

DeletedUser

Έστω ένα τρένο αριστοκρατών της μορφής:

22:34:23:145 (αριστονιουκ)
22:34:23:345 (άριστος)
22:34:23:545 (άριστος)
22:34:23:745 (άριστος)

Θέλουμε να βγάλουμε τα στρατεύματα εκτός χωριού (dodge), ώστε να αποφύγουμε να αντιμετωπίσουμε την πρώτη επίθεση, και να ακυρώσουμε (cancel) την εντολή dodge κατάλληλα ώστε να επιστρέψουν τα στρατεύματα στο χωριό ακριβώς μετά την πρώτη επίθεση και πριν την δεύτερη.

Κανόνας #1: όταν αποστέλλεται μια επίθεση αυτή φτάνει με ακρίβεια χιλιοστού του δευτερολέπτου (πχ 23:12:30:792)

Κανόνας #2: όταν ακυρώνεται μια εντολή επίθεσης ή υποστήριξης προς άλλο χωριό αυτή επιστρέφει ακριβώς στο χιλιοστό του δευτερολέπτου που θα έφτανε στο χωριό (πχ αν ακυρωθεί μια εντολή με χρόνο άφιξης 23:12:30:792, τότε τα στρατεύματα θα επιστρέψουν στο χωριό μας ... :792)

Κανόνας #3: μια εντολή μπορεί να ακυρωθεί για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από την αποστολή της (συνήθως 10 λεπτά)

Κανόνας #4: όση απόσταση έχουν καλύψει τα στρατεύματα μας απομακρυνόμενα από το χωριό, άλλη τόση απόσταση θα διανύσουν και μετά την ακύρωση μιας εντολής (πχ αν τα στρατεύματα προχώρησαν για 6 λεπτά και 32 δευτερόλεπτα, άλλο τόσο θα χρειαστούν για να επιστρέψουν στο χωριό, έπειτα από ακύρωση της εντολής)

Με βάση τους κανόνες 3 και 4 προκύπτει ότι το dodge cancel μπορεί να γίνει τα τελευταία 20 λεπτά πριν φτάσει το τρένο.

22:34:23:145 (αριστονιουκ)
22:34:23:345 (άριστος)
22:34:23:545 (άριστος)
22:34:23:745 (άριστος)

Στη συγκεκριμένη περίπτωση μας ενδιαφέρει η σφήνα να μπει μεταξύ των χιλιοστών 145 και 345. Κάθε φορά λοιπόν που θα στέλνουμε μια εντολή dodge θα ελέγχουμε ώστε τα χιλιοστά να βρίσκονται σε αυτό το παράθυρο τιμών, ειδάλλως θα ακυρώνουμε την εντολή και θα ξαναπροσπαθούμε. Αυτό γίνεται ώστε μετά την ακύρωση της εντολής dodge τα στρατεύματα μας να επιστρέψουν στα σωστά χιλιοστά, με βάση τους κανόνες 1 και 2.

Ας υποθέσουμε ότι το τρένο βρίσκεται 19 λεπτά μακριά. Πηγαίνουμε στο χάρτη, επιλέγουμε ένα χωριό (πχ βάρβαρο), διαλέγουμε τα στρατεύματα με τα οποία θέλουμε να κόψουμε (πχ 400 τόξα) και πατάμε επίθεση. Το παιχνίδι μας στέλνει στη καρτέλα επιβεβαίωσης, όπου και περιμένουμε.

Έστω ότι θέλουμε να στείλουμε την εντολή dodge στα 18 λεπτά πριν την επίθεση, να την αφήσουμε να τρέξει 9 λεπτά και μετά να την ακυρώσουμε.

Οπότε οι χρόνοι έχουν ως εξής:

Χρονική στιγμή αποστολής επίθεσης (dodge) -> 22:16:23: (t), 145<t<345
Χρονική στιγμή ακύρωσης (cancel) -> 22:25:23 (τα χιλιοστά εδώ δεν παίζουν ρόλο)

Για το πότε θα στείλουμε και θα ακυρώσουμε τις επιθέσεις μας κοιτάζουμε το μικρό ρολογακι κάτω δεξιά που δείχνει το χρόνο του κόσμου στον οποίον παίζουμε.

Αν αποτύχουμε με την πρώτη να μπούμε στο σωστό παραθυράκι των χιλιοστών, τότε ακυρώνουμε την εντολή και δοκιμάζουμε εκ νέου. Για παράδειγμα, για 16 λεπτά πριν την επίθεση και ακύρωση στα 8 ή 17 λεπτά και ακύρωση στα 8 και 30 και ούτω καθεξής.

Αν όλα πάνε καλά το τελικό αποτέλεσμα θα μοιάζει κάπως έτσι:

22:34:23:145 (αριστονιουκ)
22:34:23:342 (αμυντική σφήνα από το ίδιο το χωριό)
22:34:23:345 (άριστος)
22:34:23:545 (άριστος)
22:34:23:745 (άριστος)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser

Θα παρακαλούσα ο παραπάνω οδηγός, αφού ελεγχθεί, να μεταφερθεί μαζί με τους υπόλοιπους οδηγούς. Εγώ δεν έχω δικαίωμα να γράψω κατευθείαν εκεί. Ευχαριστώ :)
 
Κορυφή