Ανακοίνωση Η Μεγάλη Πολιορκία

Συζήτηση στο forum 'Ανακοινωσεις Παιχνιδιου' που ξεκίνησε από το μέλος noesis, στις 6. Σεπ 2018.

Μοιραστείτε τη σελίδα

Κατάσταση Θέματος:
Δεν επιτρέπονται άλλες απαντήσεις
  1. noesis

    noesis Community Manager Μέλος Διαχείρισης InnoGames

    Εγγραφή:
    24. Μαϊ 2011
    Μηνύματα:
    1.018
    Likes:
    157
    Η Μεγάλη Πολιορκία


    [​IMG]

    Αγαπητή Κοινότητα,

    σήμερα θέλουμε να σας παρουσιάσουμε τη νέα δυνατότητα των Φυλετικών Μαχών: την Μεγάλη Πολιορκία.

    Για να γιορτάσουμε μαζί σας τα 15α γενέθλια του παιχνιδιού και χωρίς να αλλάξουμε κάτι στο παιχνίδι που γνωρίζετε και αγαπάτε, δημιουργήσαμε ένα νέο σενάριο κλεισίματος κόσμων.

    Σε αυτό το σενάριο, οι φυλές του κόσμου πρέπει να πολεμήσουν για τον έλεγχο μιας πόλης. Θα πρέπει να εφαρμόσετε έξυπνη στρατηγική για να κερδίσετε. Θα επιτεθείτε στην πόλη με όσο το δυνατόν περισσότερο στρατό; Θα προσπαθήσετε να κατακτήσετε με στρατηγική τμήματα της πόλης από τον εχθρό; Ή θα επιτεθείτε στα χωριά τους ενώ ο στρατός τους προσπαθεί να κατακτήσει την πόλη; Η απόφαση είναι δική σας!




    ... των Τομέων

    Σε κάθε κόσμο που θα έχει αυτό το νέο σενάριο κλεισίματος, στο κέντρο του χάρτη θα βρίσκεται μία πόλη. Αυτή μπορεί να ποικίλει σε μέγεθος και να αποτελείται από διάφορους τομείς. Οι τομείς λειτουργούν όπως τα κανονικά χωριά, με μόνες διαφορές πως δεν μπορούν να μετονομαστούν, πάντα έχουν εμπιστοσύνη 1, και ο χρόνος που χρειάζονται οι μονάδες να φτάσουν σε αυτά είναι πάντα ο ίδιος. Ακόμη και μεταξύ τομέων ισχύει αυτό. Επίσης, οι τομείς έχουν αμυντικό malus (αρνητικό τροποποιητή) κάνοντας ακόμη πιο δύσκολη την υπεράσπισή τους. Αυτή η τιμή δεν είναι ίδια για όλους τους τομείς, αλλά όσοι τομείς έχουν υψηλότερο αμυντικό malus δίνουν και περισσότερους πόντους επιρροής που είναι απαραίτητοι για το κλείσιμο του κόσμου.

    [​IMG] [​IMG]

    ... και των Συνοικιών

    Οι φυλές κερδίζουν Πόντους Επιρροής για κάθε τομέα που κατέχουν, αλλά οι πόντοι εξαρτώνται από την συνοικία που ανήκει ο κάθε τομέας. Ενώ το πλήθος των τομέων μπορεί να ποικίλλει ανάμεσα σε κόσμους, η πόλη αποτελείται πάντα από 4 συνοικίες. Κάθε συνοικία αποδίδει τους πόντους επιρροής σε ξεχωριστή ώρα της ημέρας. Δηλαδή: η Πλατεία της Πόλης αποδίδει τους πόντους στις 10:00, η Συνοικία Οικονομολόγων στις 14:00, η Συνοικία Εμπόρων στις 18:00, και το Λιμάνι στις 22:00.
    Για να κερδίσει μία φυλή πόντους επιρροής, θα πρέπει να έχει στην κατοχή της τομείς τη συγκεκριμένη ώρα. Αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος, επομένως η φυλή πρέπει να εξασφαλίσει πως θα έχει στην κατοχή της τους τομείς όταν το χρονόμετρο της κάθε συνοικίας φτάσει στο μηδέν. Βεβαιωθείτε λοιπόν πως οι άμυνές σας είναι ισχυρές ή επιτεθείτε την τελευταία στιγμή σε έναν τομέα κατακτώντας τον το τελευταίο λεπτό.
    Για να γίνουν ακόμη πιο ενδιαφέροντα τα πράγματα, θα υπάρχει ακόμη μία ανατροπή: μόλις μια φυλή αποκτήσει το 40% των απαιτούμενων πόντων επιρροής, το κόστος των χρυσών νομισμάτων θα μειωθεί κατά 10% για όλους τους παίκτες του κόσμου. Αυτό θα γίνεται για κάθε 10%, έως ότου μια φυλή αποκτήσει το 90% των απαιτούμενων πόντων επιρροής και τα νομίσματα θα κοστίζουν το 40% του αρχικού τους κόστους.

    [​IMG]

    Ας πολεμήσουμε!
    Ελπίζουμε να σας αρέσει το νέο σενάριο. Αν και δεν είναι τόσο πολύπλοκο, η διατήρηση των τομέων είναι! Βεβαιωθείτε λοιπόν πως θα έχετε το σωστό πλάνο και πως θα επιλέξετε σωστά τους στόχους σας.

    Τυχόν ερωτήσεις, παρατηρήσεις και σχόλια πάνω στο νέο αυτό σενάριο κλεισίματος, μπορείτε να τα διατυπώσετε στο Θέμα Συζήτησης.



    Με εκτίμηση,

    Η Ομάδα του Tribal Wars
     
Κατάσταση Θέματος:
Δεν επιτρέπονται άλλες απαντήσεις