MantisGM
Δεινόσαυρος του forum
- Βαθμολογία αντίδρασης
- 40
Κυρίες και κύριοι
Εύγε, καταφέρατε να νικήσετε τις ορδές βαρβάρων, τα ξένα βασίλεια, τους επίδοξους αντιπάλους και τους μοχθηρούς ιππότες ενός κόσμου που τρίτοι ονόμασαν για εμάς Κόσμο 48.
Παίξατε, λιώσατε, ξενυχτίσατε, νευριάσατε, γελάσατε, αγαπήσατε, παλέψατε, τα σπάσατε όλα και τα ξαναφτιάξατε, γνωρίσατε καλύτερα τον εαυτό σας και γίνατε καλύτεροι, μέχρι που πριν λίγο κατακτήσατε τον Κ48 και επικράτησε επιτέλους ειρήνη.
Αυτός ήταν ένας κόσμος με δύο νέα στοιχεία, τα χωριά με τους ρούνους και τα παρατηρητήρια πράγμα που σημαίνει ότι όλες οι φυλές μπήκαν σε έναν νέο χορό στον οποίον κανείς δεν είχε εμπειρία ή γνώσεις και ανακάλυπταν τον τροχό στην διάρκεια της πορείας.
Με το κλείσιμο αυτού του κόσμου κλείνω 10 Χρόνια Φυλετικές, από τον Κ2 κατευθείαν στον Κ48 και έχοντας κλείσει και τους δύο κόσμους και ως ένας από τους τρεις αρχηγούς που πέρασαν από την Trq νομίζω πως μπορώ να μιλήσω για την εξέλιξη του παιχνιδιού και συγκεκριμένα για τον Κ48.
1. Σημαίες
Αν όλα τα άλλα είναι ίσα (διάθεση πρεμ, ώρες, ενεργητικότητα, κίνηση κατά τις online ώρες -γιατί κάποιοι είναι online και απλώς βλέπουν τα χωριά τους - διαθεσιμότητα εσωτερικών) τότε οι σημαίες είναι αυτές που θα βάλουν τον παίκτη μπροστά.
Υπολόγισα ότι αν όλα τα άλλα είναι ίσα τότε ένας λογαριασμός που έχει μαύρες σημαίες τον πρώτο μήνα κερδίζει μια ολόκληρη εβδομάδα, ενώ τους πρώτους τρεις μήνες κερδίζει έναν ολόκληρο μήνα.
2. Χωριά με Ρούνους
Τα χωριά με ρούνους μπαίνουν στον στρατηγικό φυλετικό χάρτη πολύ πριν τη βλέψη για την κατάκτηση ενός κόσμου και ο λόγος είναι τα νομίσματα. Όπως όλοι διαπιστώσαμε όσο μια φυλή κατακτά χωριά με ρούνους το κόστος των νομισμάτων μειώνεται δραματικά. Μικρότερο κόσμος στα νομίσματα σημαίνει περισσότερα νομίσματα και περισσότερα νομίσματα σημαίνει περισσότεροι άριστοι.
Η έκφραση «περισσότεροι άριστοι» σημαίνει ότι μια φυλή μπορεί να κάνει περισσότερα εσωτερικά, μπορεί να ξοδέψει αρίστους για να πάρει βάρβαρα χωριά, αν ο κόσμος είναι αργός, και ότι μπορεί να κάνει πιο δύσκολα επιθετικά πλάνα. Αυτό σημαίνει πολύ πιο γρήγορη ανάπτυξη και επιθετική πίεση στους αντιπάλους.
3. Παρατηρητήρια
Τα παρατηρητήρια στην αρχή του κόσμου ενισχύουν τον αδύναμο, μετά τον ενεργό και ικανό παίκτη και στο τέλος του κόσμου τη φυλή με τα περισσότερα χωριά. Το μόνο βέβαιο είναι ότι υπάρχουν για παίκτες με μικρότερη θέληση για παιχνίδι και σε συνδυασμό με τη νυχτερινή προστασία μπορεί να επεκτείνει τη ζωή ενός κόσμου για μήνες ή και χρόνια.
Η αλήθεια είναι ότι όταν μπήκα στον Κ48 και διάβασα τις ρυθμίσεις γέλασα και είπα ότι θα είναι πολύ χαλαρός κόσμος για τα μέτρα μου. Έκανα λάθος διότι ως παίκτης μπορεί να είσαι πολύ πιο χαλαρός από τις εισερχόμενες αλλά έχεις όρια για τις εξερχόμενες ως προς τους χρόνους, ενώ ως ηγέτης μιας φυλής είσαι πάντα έρμαιο της ενεργητικότητας των παικτών σου.
Θα ήθελα πολύ να δω τη συσχέτιση παρατηρητηρίων και αγοράς πρεμ. Βοήθησε όλο αυτό για να κάνει τους Ελληνικούς σέρβερ πιο ελκυστικούς ή όχι; (ακαδημαϊκή απορία) .
Περί Κ48 – Κινήσεις φυλών και βασικά ερωτήματα
Γιατί η Trq δεν έχασε τον κόσμο;
Η Trq είχε από την αρχή μια φοβερή ενεργητικότητα ενώ 6-7 υπερ -ικανοί παίκτες κρατούσαν τη φυλή με επιτηρήσεις στα αμυντικά πλάνα. Με τη βοήθεια των παρατηρητηρίων, την ανταπόκριση στις άμυνες και πολλές επιτηρήσεις κατάφερε να ταπεινώσει τον εχθρό στις επιθέσεις που έκανε εναντίον της.
Αυτό όμως δεν ήταν αρκετό είναι προφανές.
Η Trq έβαλε στο κόλπο όλες τις μικρές φυλές στον χάρτη και όλους τους μικρούς παίκτες που στήριξαν επιθετικά και αμυντικά. Σταδιακά όλες αυτές οι φυλές πέρασαν στην Trq και στη συνέχεια ελάχιστοι συνέχισαν να παίζουν ενώ οι περισσότεροι έδωσαν τα χωριά τους ως εσωτερικό ή χτυπήθηκαν βίαια από αυτήν.
Σε συνδυασμό με τις πολεμικές νίκες που είχε η Trq ειδικότερα στην Κ54 και Κ55 η σχέση των χωριών των δύο αντιπάλων έφτασαν να είναι κοντά στο 1-1 με τον συνασπισμό της Difa να είναι 400 χωριά μπροστά.
Η Trq συνέχισε να αποκτά νέους παίκτες ακόμα και κατά την διάρκεια των τριών τελευταίων μηνών του κόσμου με αποτέλεσμα να κρατήσει ζωντανή την ενεργητικότητα της αφού στην πορεία είχε χάσει βασικούς και ενεργούς παίκτες.
Γιατί η Difa δεν κέρδισε τον Κ48;
Εδώ τα πράγματα είναι απλά, δεν είχαν καλό σύμμαχο.
Ο σύμμαχός τους ήταν αφοσιωμένος από τη μία, δηλαδή δεν υπήρχε περίπτωση να τους προδώσει και πιστέψτε με προσπάθησα (χαχα). Εδώ τίθεται ένα γενικότερο θέμα για το τι είναι σύμμαχος.
Πριν αποφασίσουμε να ονομάσουμε κάποιον σύμμαχο πρέπει να δούμε τι σύμμαχο χρειαζόμαστε. Στην αρχή του πολέμου η Difa ήθελε έναν σύμμαχο που δεν θα τους βαράει γιατί θεώρησαν το θέμα της Trq εύκολο αλλά αυτό στην πορεία άλλαξε. Η Difa χρειαζόταν έναν σύμμαχο που θα έπαιζε ενεργά στην άμυνα και επίθεση και δεν θα έχανε χωριά κατά τη διάρκεια του πολέμου και αυτό δεν το είχε. Το κατάλαβε στην πορεία, για αυτό και έκανε ένωση με την PNVG, ενώ έκανε το λάθος να αφήσει την VNG να ανθίσει πράγμα που κόστισε ακριβά.
Εδώ υπάρχει ένα μάθημα που έχω πάρει από τον Κ2 και πρέπει να είναι μάθημα για τον κάθε νέο κόσμο. Μια φυλή που δεν βαράει τη δική σου ό,τι και να γίνει, δεν είναι σύμμαχος, δεν ήταν ποτέ σύμμαχος και δεν θα γίνει ποτέ σύμμαχος. Η φυλή αυτή πρέπει να φαγωθεί πριν σας φάει ή πριν σας ενσωματώσει λόγω ανε-νεργητικότητας σας γιατί κουραστήκατε να παίζετε μόνοι σας.
Φάτε τους, πριν σας φάνε, δεν τους αξίζει να υπάρχουν.
Γιατί έγινε η ένωση – γνωστή και ως αγκαλιά.
Η γνώμη μου σε αυτό το παιχνίδι δεν άλλαξε ποτέ και είναι η ακόλουθη:
Οι νεκροί δεν δικαιούνται να μιλούν.
Έρχεται μια στιγμή που μισείς περισσότερο τους ανενεργούς παίκτες της φυλής σου παρά τους πιο φοβερούς εχθρούς. Και μετά έρχεται μια στιγμή που βλέπεις ικανότατους παίκτες της φυλής σου, αυτούς που πάντα ονειρευόσουν ότι θα έκλεινες τον κόσμο μαζί να σταματάνε γιατί δεν μπορούν άλλο.
Είναι ο συνδυασμός αυτών των δυο στιγμών που σε κάνει να καλέσεις τον αντίπαλο και να του ζητήσεις μια αγκαλιά, και η απάντηση είναι πάντα ΝΑΙ.
Όσοι δεν καταλαβαίνετε τι έγραψα στις παραπάνω δυο σειρές είστε νεκροί, μη μιλάτε.
Έκβαση
Η έκβαση του Κ48 είναι δίκαιη.
Σας φιλώ και δεν θα τα ξαναπούμε ποτέ σε κανένα πεδίο μάχης.
(έτσι λέω)
Κλείνω την σταδιοδρομία μου σε αυτόν τον κόσμο όπως και στις φυλετικές μάχες σαν
1. Ένας από τους 3 αρχηγούς της Trq
2. Πρώτος παίχτης της κ44 του Κ48
3. Πρώτος παίχτης στις απώλειες σαν υποστηρικτής στον Κ48
4. Ο παίχτης που ξεκίνησε το ρολόι για το κλείσιμο με νομπλάρισμα χωριού ρούνων
Πάντα Μάχιμος
MantisGM
*Η ψηφοφορία αφορά τη γνώμη των παικτών του Κ48 και δεν σχετίζεται ή ασχολείται με τους ερχόμενους κόσμους.
Εύγε, καταφέρατε να νικήσετε τις ορδές βαρβάρων, τα ξένα βασίλεια, τους επίδοξους αντιπάλους και τους μοχθηρούς ιππότες ενός κόσμου που τρίτοι ονόμασαν για εμάς Κόσμο 48.
Παίξατε, λιώσατε, ξενυχτίσατε, νευριάσατε, γελάσατε, αγαπήσατε, παλέψατε, τα σπάσατε όλα και τα ξαναφτιάξατε, γνωρίσατε καλύτερα τον εαυτό σας και γίνατε καλύτεροι, μέχρι που πριν λίγο κατακτήσατε τον Κ48 και επικράτησε επιτέλους ειρήνη.
Αυτός ήταν ένας κόσμος με δύο νέα στοιχεία, τα χωριά με τους ρούνους και τα παρατηρητήρια πράγμα που σημαίνει ότι όλες οι φυλές μπήκαν σε έναν νέο χορό στον οποίον κανείς δεν είχε εμπειρία ή γνώσεις και ανακάλυπταν τον τροχό στην διάρκεια της πορείας.
Με το κλείσιμο αυτού του κόσμου κλείνω 10 Χρόνια Φυλετικές, από τον Κ2 κατευθείαν στον Κ48 και έχοντας κλείσει και τους δύο κόσμους και ως ένας από τους τρεις αρχηγούς που πέρασαν από την Trq νομίζω πως μπορώ να μιλήσω για την εξέλιξη του παιχνιδιού και συγκεκριμένα για τον Κ48.
1. Σημαίες
Αν όλα τα άλλα είναι ίσα (διάθεση πρεμ, ώρες, ενεργητικότητα, κίνηση κατά τις online ώρες -γιατί κάποιοι είναι online και απλώς βλέπουν τα χωριά τους - διαθεσιμότητα εσωτερικών) τότε οι σημαίες είναι αυτές που θα βάλουν τον παίκτη μπροστά.
Υπολόγισα ότι αν όλα τα άλλα είναι ίσα τότε ένας λογαριασμός που έχει μαύρες σημαίες τον πρώτο μήνα κερδίζει μια ολόκληρη εβδομάδα, ενώ τους πρώτους τρεις μήνες κερδίζει έναν ολόκληρο μήνα.
2. Χωριά με Ρούνους
Τα χωριά με ρούνους μπαίνουν στον στρατηγικό φυλετικό χάρτη πολύ πριν τη βλέψη για την κατάκτηση ενός κόσμου και ο λόγος είναι τα νομίσματα. Όπως όλοι διαπιστώσαμε όσο μια φυλή κατακτά χωριά με ρούνους το κόστος των νομισμάτων μειώνεται δραματικά. Μικρότερο κόσμος στα νομίσματα σημαίνει περισσότερα νομίσματα και περισσότερα νομίσματα σημαίνει περισσότεροι άριστοι.
Η έκφραση «περισσότεροι άριστοι» σημαίνει ότι μια φυλή μπορεί να κάνει περισσότερα εσωτερικά, μπορεί να ξοδέψει αρίστους για να πάρει βάρβαρα χωριά, αν ο κόσμος είναι αργός, και ότι μπορεί να κάνει πιο δύσκολα επιθετικά πλάνα. Αυτό σημαίνει πολύ πιο γρήγορη ανάπτυξη και επιθετική πίεση στους αντιπάλους.
3. Παρατηρητήρια
Τα παρατηρητήρια στην αρχή του κόσμου ενισχύουν τον αδύναμο, μετά τον ενεργό και ικανό παίκτη και στο τέλος του κόσμου τη φυλή με τα περισσότερα χωριά. Το μόνο βέβαιο είναι ότι υπάρχουν για παίκτες με μικρότερη θέληση για παιχνίδι και σε συνδυασμό με τη νυχτερινή προστασία μπορεί να επεκτείνει τη ζωή ενός κόσμου για μήνες ή και χρόνια.
Η αλήθεια είναι ότι όταν μπήκα στον Κ48 και διάβασα τις ρυθμίσεις γέλασα και είπα ότι θα είναι πολύ χαλαρός κόσμος για τα μέτρα μου. Έκανα λάθος διότι ως παίκτης μπορεί να είσαι πολύ πιο χαλαρός από τις εισερχόμενες αλλά έχεις όρια για τις εξερχόμενες ως προς τους χρόνους, ενώ ως ηγέτης μιας φυλής είσαι πάντα έρμαιο της ενεργητικότητας των παικτών σου.
Θα ήθελα πολύ να δω τη συσχέτιση παρατηρητηρίων και αγοράς πρεμ. Βοήθησε όλο αυτό για να κάνει τους Ελληνικούς σέρβερ πιο ελκυστικούς ή όχι; (ακαδημαϊκή απορία) .
Περί Κ48 – Κινήσεις φυλών και βασικά ερωτήματα
Γιατί η Trq δεν έχασε τον κόσμο;
Η Trq είχε από την αρχή μια φοβερή ενεργητικότητα ενώ 6-7 υπερ -ικανοί παίκτες κρατούσαν τη φυλή με επιτηρήσεις στα αμυντικά πλάνα. Με τη βοήθεια των παρατηρητηρίων, την ανταπόκριση στις άμυνες και πολλές επιτηρήσεις κατάφερε να ταπεινώσει τον εχθρό στις επιθέσεις που έκανε εναντίον της.
Αυτό όμως δεν ήταν αρκετό είναι προφανές.
Η Trq έβαλε στο κόλπο όλες τις μικρές φυλές στον χάρτη και όλους τους μικρούς παίκτες που στήριξαν επιθετικά και αμυντικά. Σταδιακά όλες αυτές οι φυλές πέρασαν στην Trq και στη συνέχεια ελάχιστοι συνέχισαν να παίζουν ενώ οι περισσότεροι έδωσαν τα χωριά τους ως εσωτερικό ή χτυπήθηκαν βίαια από αυτήν.
Σε συνδυασμό με τις πολεμικές νίκες που είχε η Trq ειδικότερα στην Κ54 και Κ55 η σχέση των χωριών των δύο αντιπάλων έφτασαν να είναι κοντά στο 1-1 με τον συνασπισμό της Difa να είναι 400 χωριά μπροστά.
Η Trq συνέχισε να αποκτά νέους παίκτες ακόμα και κατά την διάρκεια των τριών τελευταίων μηνών του κόσμου με αποτέλεσμα να κρατήσει ζωντανή την ενεργητικότητα της αφού στην πορεία είχε χάσει βασικούς και ενεργούς παίκτες.
Γιατί η Difa δεν κέρδισε τον Κ48;
Εδώ τα πράγματα είναι απλά, δεν είχαν καλό σύμμαχο.
Ο σύμμαχός τους ήταν αφοσιωμένος από τη μία, δηλαδή δεν υπήρχε περίπτωση να τους προδώσει και πιστέψτε με προσπάθησα (χαχα). Εδώ τίθεται ένα γενικότερο θέμα για το τι είναι σύμμαχος.
Πριν αποφασίσουμε να ονομάσουμε κάποιον σύμμαχο πρέπει να δούμε τι σύμμαχο χρειαζόμαστε. Στην αρχή του πολέμου η Difa ήθελε έναν σύμμαχο που δεν θα τους βαράει γιατί θεώρησαν το θέμα της Trq εύκολο αλλά αυτό στην πορεία άλλαξε. Η Difa χρειαζόταν έναν σύμμαχο που θα έπαιζε ενεργά στην άμυνα και επίθεση και δεν θα έχανε χωριά κατά τη διάρκεια του πολέμου και αυτό δεν το είχε. Το κατάλαβε στην πορεία, για αυτό και έκανε ένωση με την PNVG, ενώ έκανε το λάθος να αφήσει την VNG να ανθίσει πράγμα που κόστισε ακριβά.
Εδώ υπάρχει ένα μάθημα που έχω πάρει από τον Κ2 και πρέπει να είναι μάθημα για τον κάθε νέο κόσμο. Μια φυλή που δεν βαράει τη δική σου ό,τι και να γίνει, δεν είναι σύμμαχος, δεν ήταν ποτέ σύμμαχος και δεν θα γίνει ποτέ σύμμαχος. Η φυλή αυτή πρέπει να φαγωθεί πριν σας φάει ή πριν σας ενσωματώσει λόγω ανε-νεργητικότητας σας γιατί κουραστήκατε να παίζετε μόνοι σας.
Φάτε τους, πριν σας φάνε, δεν τους αξίζει να υπάρχουν.
Γιατί έγινε η ένωση – γνωστή και ως αγκαλιά.
Η γνώμη μου σε αυτό το παιχνίδι δεν άλλαξε ποτέ και είναι η ακόλουθη:
Οι νεκροί δεν δικαιούνται να μιλούν.
Έρχεται μια στιγμή που μισείς περισσότερο τους ανενεργούς παίκτες της φυλής σου παρά τους πιο φοβερούς εχθρούς. Και μετά έρχεται μια στιγμή που βλέπεις ικανότατους παίκτες της φυλής σου, αυτούς που πάντα ονειρευόσουν ότι θα έκλεινες τον κόσμο μαζί να σταματάνε γιατί δεν μπορούν άλλο.
Είναι ο συνδυασμός αυτών των δυο στιγμών που σε κάνει να καλέσεις τον αντίπαλο και να του ζητήσεις μια αγκαλιά, και η απάντηση είναι πάντα ΝΑΙ.
Όσοι δεν καταλαβαίνετε τι έγραψα στις παραπάνω δυο σειρές είστε νεκροί, μη μιλάτε.
Έκβαση
Η έκβαση του Κ48 είναι δίκαιη.
Σας φιλώ και δεν θα τα ξαναπούμε ποτέ σε κανένα πεδίο μάχης.
(έτσι λέω)
Κλείνω την σταδιοδρομία μου σε αυτόν τον κόσμο όπως και στις φυλετικές μάχες σαν
1. Ένας από τους 3 αρχηγούς της Trq
2. Πρώτος παίχτης της κ44 του Κ48
3. Πρώτος παίχτης στις απώλειες σαν υποστηρικτής στον Κ48
4. Ο παίχτης που ξεκίνησε το ρολόι για το κλείσιμο με νομπλάρισμα χωριού ρούνων
Πάντα Μάχιμος
MantisGM
*Η ψηφοφορία αφορά τη γνώμη των παικτών του Κ48 και δεν σχετίζεται ή ασχολείται με τους ερχόμενους κόσμους.