Hodor

  • Δημιουργός θέματος Δημιουργός θέματος DeletedUser33818
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

DeletedUser33818

Αχου γλυκούλι μου έφαγες πυξίδα?Δεν πειράζει θα τα πούμε σε άλλο κόσμο σε αγαπάω <3
 
Του την εδωσα στον ασχετο


10 Πόντοι για 4. Προκλητικό Περιεχόμενο
από aigokairos.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Θα τολμήσω και θα πω ότι είσαι σκληρός κ@ριόλης.

10 Πόντοι για 4. Προκλητικό Περιεχόμενο
από aigokairos.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ευχαριστω το συναδελφο φυλετικομαχο για τη σημειωση αυτη.

Ειμαι περιεργος και εγω να μαθω για ποιο λογο ελαβα αυτη τη ποινη. :confused:
 
Την ποινή την πήρατε για το υπονοούμενο που έχει η πρόταση ''Του την έδωσα '' και κόλλαγε σε μήνυμα συμπαίχτη σας που διέγραψε αυτό που έγραψε.
 
Την ποινή την πήρατε για το υπονοούμενο που έχει η πρόταση ''Του την έδωσα '' και κόλλαγε σε μήνυμα συμπαίχτη σας που διέγραψε αυτό που έγραψε.

Το μηνυμα του την εδωσα αναφερεται στη πυξιδα και στο 1ο μηνυμα. Το αν προλαβε να γραψει καποιος απο πανω μου και διεγραψε το ποστ αυτο δε το θυμαμαι καν γιατι εχουν περασει και 10 ημερες απο τοτε. Επισης, δεν υπηρξε καποια παραθεση προς το 2ο μηνυμα απο πανω μου αν εγραψε καποιος (δε θυμαμαι), γιατι αυτοματως υποθεσατε οτι πηγαινε προς τα εκει?
 
Το μπετό λέει εμένα σκουπιδιάρη...μάλιστα.Τράβα σπίτι σου τώρα και ξαναμπές σε καμιά 10αρια κόσμους.Από τους χειρότερους που έχω δει στο παιχνίδι.
 
Πίσω
Κορυφή