Ρολοι παιχνιδιου

  • Δημιουργός θέματος DeletedUser33711
  • Ημερομηνία έναρξης
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.

DeletedUser33711

Προς διευκολυνση των παικτων για κοψιμο με dodge cancel θα ηταν χρήσιμο το ρολοι να παραμένει σε μια σταθερη θέση στην επιφάνεια του παιχνιδιου. Προκειμένου να γίνεται πιο εύκολα ο υπολογισμος. Μια ιδεα ειναι να βρίσκεται το ρολόι σε μια εκ των δύο θεσεων http://prntscr.com/9udy8w , διατηρώντας παράλληλα σταθερή αυτή τη "γραμμή" ωστε να φαίνεται ακόμα και όταν κάνει κάποιος scroll down.
 

DeletedUser31608

Πολυ καλη ιδεα , επισης να προσθεσω πως θα ηταν ακομη καλυτερα οταν ανηγουμε νεες σελιδες ( tab ) π.χ για αποστολη τραινο να μην αλαζει η ωρα στις υποληπες σελιδες αν το προσεξατε αλαζει μερικα μιλισεκοντ ισως και δευτερολεπτο με αποτελεσμα να εχουμε αποτυχια στην ακριβες ωρα του τραινου , μιλω για το χρονο που θα σκαει το τραινο οχι για την διαφορα μιλισεκοντ της μιας επιθεσης με της αλης , υπαρχει λυση να φτιαχνεις τελευτεα την πρωτη καρτελα αλλα ισως μπορειτε να το κανετε να μην χρειαζετε αυτο ...
 

DeletedUser27561

απο την μια θαταν καλο αλλα απο την αλλη οχι... γιατι το Snipe ειναι ενα σκιλλ που χριαζετε χρονο
 

DeletedUser33711

Δε το χρειαζομαι για το snipe , για το dodge cancel. Και επειδη το ρολοι του παιχνιδιου κολλαει και με το να αλλαζει θεση το ρολοι στην επιφανεια σε δυσκολευει να κρατησεις χρονο. Ειναι απλα μια διευκολυνση.
 

DeletedUser27574

tmt%20promo%205.png


Έχει ενσωματωθεί στο Τ.Μ.Τ. η προαναφερόμενη πρόταση.
 
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.
Κορυφή