Ρολοι παιχνιδιου

Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.

aser

Well-Known Member
Εγγραφή
17. Φεβ 2015
Μηνύματα
564
Βαθμολογία αντίδρασης
267
Προς διευκολυνση των παικτων για κοψιμο με dodge cancel θα ηταν χρήσιμο το ρολοι να παραμένει σε μια σταθερη θέση στην επιφάνεια του παιχνιδιου. Προκειμένου να γίνεται πιο εύκολα ο υπολογισμος. Μια ιδεα ειναι να βρίσκεται το ρολόι σε μια εκ των δύο θεσεων http://prntscr.com/9udy8w , διατηρώντας παράλληλα σταθερή αυτή τη "γραμμή" ωστε να φαίνεται ακόμα και όταν κάνει κάποιος scroll down.
 

private player

Well-Known Member
Εγγραφή
21. Σεπτ 2013
Μηνύματα
81
Βαθμολογία αντίδρασης
0
Πολυ καλη ιδεα , επισης να προσθεσω πως θα ηταν ακομη καλυτερα οταν ανηγουμε νεες σελιδες ( tab ) π.χ για αποστολη τραινο να μην αλαζει η ωρα στις υποληπες σελιδες αν το προσεξατε αλαζει μερικα μιλισεκοντ ισως και δευτερολεπτο με αποτελεσμα να εχουμε αποτυχια στην ακριβες ωρα του τραινου , μιλω για το χρονο που θα σκαει το τραινο οχι για την διαφορα μιλισεκοντ της μιας επιθεσης με της αλης , υπαρχει λυση να φτιαχνεις τελευτεα την πρωτη καρτελα αλλα ισως μπορειτε να το κανετε να μην χρειαζετε αυτο ...
 
Εγγραφή
30. Δεκ 2011
Μηνύματα
43
Βαθμολογία αντίδρασης
0
απο την μια θαταν καλο αλλα απο την αλλη οχι... γιατι το Snipe ειναι ενα σκιλλ που χριαζετε χρονο
 

aser

Well-Known Member
Εγγραφή
17. Φεβ 2015
Μηνύματα
564
Βαθμολογία αντίδρασης
267
Δε το χρειαζομαι για το snipe , για το dodge cancel. Και επειδη το ρολοι του παιχνιδιου κολλαει και με το να αλλαζει θεση το ρολοι στην επιφανεια σε δυσκολευει να κρατησεις χρονο. Ειναι απλα μια διευκολυνση.
 

tsalkapone

Well-Known Member
Εγγραφή
31. Δεκ 2011
Μηνύματα
49
Βαθμολογία αντίδρασης
1


Έχει ενσωματωθεί στο Τ.Μ.Τ. η προαναφερόμενη πρόταση.
 
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.