Μάπες VS ΟΒ

  • Δημιουργός θέματος Δημιουργός θέματος ex.Con
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
κυρ Δημήτρη δεν ξέρω αλλά δεν πρέπει να πολύ δουλεύουν!!! το χωριό έπεσαι δυόμιση νουκ.(εγώ θα συνεχίσω να βγάζω δορια)
έχει καταντήσει βαρετός ο κόσμος ...(μόνο να παίρνεις)
αλλά ξέχασα παίζουν τη τακτική τους τώρα ! (καμένη γη)

Υ.Γ
Τακτική καμένη γη χάνω 5 περνώ 2 βάρβαρα! Ο ίδιος μας την έμαθε ...
Σε μια κλήση 25 λεφτών μάθαμε πάρα πολλά. Αλλα ακόμα γελάμε.
 
Φημες λενε πως εαν ονομασεις τον Paladin σου "Σικαλιάς" δεν χανεις χωριο

Ρωτηστε και τον Jordan..23 που ξερει καλυτερα γιατι ετσι δεν εχει χασει χωριο κ εγω τωρα μολις το'μαθα

Ειπα να μην γραψω παλι εξτερναλ αλλα με πιεζουν


[aig]Μετά την προβλεπόμενη προειδοποίηση, 4 εβδομάδες εκτός φόρουμ
9. Επιβολή Ποινών

Σφετερισμός στοιχείων μέλους του προσωπικού (όνομα, avatar, υπογραφή, τρόπος γραφής κλπ.) οδηγεί σε άμεσο αποκλεισμό από το φόρουμ και σε ακραίες περιπτώσεις και από το παιχνίδι.

By aigokairos[/aig]
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Φημες λενε πως εαν ονομασεις τον Paladin σου "Σικαλιάς" δεν χανεις χωριο

Ρωτηστε και τον Jordan..23 που ξερει καλυτερα γιατι ετσι δεν εχει χασει χωριο κ εγω τωρα μολις το'μαθα

Ειπα να μην γραψω παλι εξτερναλ αλλα με πιεζουν

εσυ καλα θα εκανες να μη μιλας γιατι σου εταξαν πυξιδα ...
 
Πίσω
Κορυφή