Καινούργιοι Παίχτες και η κατάκτησή τους

  • Δημιουργός θέματος DeletedUser30188
  • Ημερομηνία έναρξης
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.

DeletedUser30188

Έχω παρατηρήσει ότι πάρα πολλοί νέοι παίχτες με ένα Χωριό δέχονται επιθέσεις καταστροφής και κατάκτησης πριν ακόμη προλάβουν να φτιάξουν το χωριό τους και να αναπτήξουν ικανοποιητικό στρατό για άμυνα, με αποτέλεσμα να οδηγούνται εκτός παιχνιδιού πριν ακόμη προλάβουν να παίξουν.

Το φαινόμαινο αυτό είναι πολύ συχνό και μάλιστα οχι από μεγάλους παίχτες αλλά από παίχτες που μόλις έχουν φτιάξει Ακαδημία και φοβούνται να αναμετρηθούν με μεγαλύτερους παίκτες με αποτέλεσμα να ξεσπάνε σε όποιον καινούργιο βρουν μπροστά τους και να τους βγάζουν από το παιχνίδι.

Η γνώμη μου είναι ότι αυτό είναι άδικο για να μην το προφέρω ποιο άσχημα και θα πρέπει να βρεθεί μία φόρμουλα από το παιχνίδι για την προστασία των καινούργιων παιχτών, όπως για παράδειγμα να μην καταστρέφονται ολοσχερώς ή να μην κατακτούνται όσοι έχουν μόνο 1 χωριό για να μπορούν να επιβιώνουν στο παιχνίδι.

Με την τακτική αυτή χάνονται πάρα πολλοί καινούργοι παίχτες οι οποίοι αναγκάζονται να εγκαταλήψουν το παιχνίδι και να ψάξουν για άλλα παιχνίδια τα οποία να δίνουν περισσότερες δυνατότητες επιβίωσης, με αποτέλεσμα και το ίδιο το παιχνίδι να χάνει έσοδα από τόσους μελλοντικούς παίχτες που χάνονται.

Ίσως θα έπρεπε και οι Αρχηγοί των Φυλών να ιοθετήσουν μια τακτική και να μην επιτρέπουν στα μέλη της φυλής τους να καταστρέφουν και να καταλαμβάνουν παίχτες με ένα μόνο χωριό ώστε να δόσουν με τον τρόπο τους την δική τους βοήθεια σε όλους τους καινούργιους παίχτες να αναπτηχθούν, αφού άλωστε και να καταλάβουν ένα τέτοιο χωριό θα είναι στην ουσία άχρηστο και θα μπορούσαν να καταλάβουν ένα Βάρβαρο με πολύ περισσότερες δυνατότητες.

Ας μην ξεχνάμε ότι το παιχνίδι δεν δημιουργήθηκε για να παίζουν μόνο λίγα άτομα που πρόλαβαν να αναπτυχθούν αλλά φτιάχτηκε για να δόσουν χαρά σε όλλους τους παίχτες που θα αποφασίσουν να παίξουν εδώ και για να γίνει αυτό θα πρέπει να τους δοθεί η δυνατότητα να παίξουν και όχι να τους διόχνουμε από το παιχνίδι έτσι για να αποδείξουμε ότι μπορούμε να σβήσουμε από το χάρτη κάποιον αβοήθητο παίχτη και να το έχουμε και καμάρι τι καταφέραμε εμείς.
 

DeletedUser

1ον) Πως θα νομπλαρει καποιος στην αρχη του κοσμου; Ή θα μπασαρουμε μονο; :Ρ
2ον) Υπαρχει η αναλογια ποντων η οποια σημαινει αδυναμοι παικτες εναντιον αδυναμων και δυνατοι εναντιων δυνατων.
3ον) Υπαρχει ο κοσμος casual οπου πηγαινει οποιος και τρωει πυξιδα (αν και δεν θυμαμαι τις προυποθεσεις)

Πιστευω πως σε αυτο το θεμα το παιχνιδι ειναι πληρως καλυμενο και εχουν κανει η Ο.Δ. και η inno games ο,τι καλυτερο γινεται.
 

DeletedUser

Βρες μου έστω και έναν παίκτη από αυτούς που έχασε το χωριό του, που να είχε 1000 ελαφριά, να έκανε 4000 επιθέσεις και να φαρμάριζε 200χιλιάδες πόρους την ημέρα.
 

DeletedUser30188

Φίλε μου τους 2 όρους που αναφέρεις στην αρχή δεν τους γνωρίζω και έτσι δεν ξέρω τι ακριβώς ενωείς.

Εγώ δεν είπα ότι το παιχνίδι δεν είναι καλυμένο, αλλά ότι πρέπει να υπάρξει μια τροποποίηση ώστε να δίνεται η δυνατότητα στους νέους παίχτες να μπορούν να επιβιώσουν στο παιχνίδι και να μην τους διώχνει από το παιχνίδι ο κάθε παίχτης που δεν έχει το θάρος να τα βάλει με κάποιον μεγαλύτερό του και βγάζει το άχτι του πάνω στους νέους και αδύναμους παίχτες.

Σχετικά με τις αναλογίες δεν νομίζω ότι υπάρχουν γιατί και άλλοι μου είχαν πει ότι αν κάποιος έχει τους διπλάσιους πόντους από κάποιον άλλον δεν έχει το δικαίωμα να τον χτυπήσει αλλά έχω δει χωρίο με 1,300 πόντους να καταλαμβάνεται από άτομο με 9,500 πόντους, οπότε μην μιλάς για αναλογία παιχτών γιατί πως είναι δυνατόν αυτός με τους 1,300 πόντους να μπορέσει να αντισταθεί σε αυτόν που έχει 9,500 πόντους και διαθέτει και Αριστοκράτες.

Κανονικά θα έπρεπε όποιος έχει Αριστοκράτη να μπορεί να χτυπάει μόνο παίχτες που διαθέτουν και αυτοί Αριστοκράτη ώστε να έχουν την ίδια δυνατότητα άμυνας και αντεπήθεσης, με εξέραιση βέβαια τα Βάρβαρα.

Για να μπορέσουν οι νέοι παίχτες να έχουν κάποιες ελπίδες επιβίωσης θα έπρεπε όσο δεν έχουν φτιάξει Ακαδημία και δεν διαθέτουν Αριστοκράτη να μην μπορούν να τους χτυπάνε παίχτες που διαθέτουν Αριστοκράτη αφού κάτι τέτοιο δεν δίνει καμία ελπίδα στον νέο παίχτη και κατά την γνώμη μου είναι εντελώς άδικο.
 

DeletedUser30188

Αγαπητέ Mister Oh αν οι παίχτες οι νέοι είχαν τα στρατεύματα που λες θα μπορούσαν και να αμυνθούν, όλοι αυτοί που χάνουν τα χωριά τους από κάποια άτομα (συνήθως αυτούς που πρωτοβγάζουν Αριστοκράτες) είναι ζήτημα να έχουν φτάσει το επιτελείο τους και το οπλοπωλείο τους στο 10 και αντίστοιχα δεν έχουν ούτε 300 - 500 από κάθε άμυνα (Δόρατα και Ξίφη) και από άλογα άντε να έχουν μερικούς ανυχνευτές.

Αυτά λέω εγώ ότι είναι αδικίες.
 

ex.Con

Δεινόσαυρος του forum
Βαθμολογία αντίδρασης
209
Ολοι ως "καινούργιοι παιχτες" ξεκινησαμε..
 

DeletedUser

To 'χετε χάσει και οι δυο σας. Οι τρείς όροι του προηγούμενου φίλου είναι λάθος. Καθώς επίσης και ο δικός σου όρος, με το να δέχεται επίθεση με άριστο, μόνο ο κάτοχος αρίστου.

Εγώ καταλογίζω ένα μερίδιο ευθύνης 60% στους αρχηγούς αυτών που "ετοιμάζουνε μεγάλα χωριά προς κατάκτηση" και δεν προβλέπουνε τον κίνδυνο να παραμονεύει. Από τις πρώτες 20 μέρες συνήθως φαίνεται ποια μέλη σου, θα χάσουνε τα χωριά τους. Από τότε πρέπει να αρχίσουνε να ανησυχούνε, ώστε να δίνουνε συμβουλές, πόρους και προκαταβολικές άμυνες.

Και ένα μερίδιο ευθύνης 40% δίνω σε όσους δεν βλέπουνε τον κίνδυνο να παραμονεύει, δεν φαρμάρουνε, δεν δουλεύουνε ασταμάτητα τον στρατώνα τους και δεν ρίχνουνε συχνές ματιές στο παιχνίδι.


Πολύ θα ήθελα να έβλεπα κόσμο με ρύθμιση "να χάνανε όλα τα μέλη της φυλής τόσους πόντους, όσους είχε και το χωριό που χάθηκε", με συνδιασμό "τον παίκτη που θα αποβάλλεις, να διώχνεται από την φυλή, ένα 24ωρο αργότερα". Σε έναν τέτοιο κόσμο, θα βλέπαμε πολλές φυλές-παρέες με μέγιστο όριο μελών τα 10 άτομα.


edit: Επειδή τώρα είδα τα δύο τελευταία post. Πως είναι δυνατόν, να έχω εγώ 700 πόντους και ο άλλος από δίπλα μου, να με κατακτά; Θα πρέπει να παίζω μια φορά το διήμερο για 5 λεπτά. Εδώ κατ' αρχήν έχει μεγαλύτερο χάσιμο αυτός που θα με κατακτήσει.

Αλλά σε καμία περίπτωση οι φυλετικές δεν θα έχουνε "χάσιμο", αν σταματήσουνε να παίζουνε παίχτες σαν εμένα. Σε καμία περίπτωση δεν πληρώνω πρέμιουμ. Και σε καμία περίπτωση, δεν μπορούμε να πούμε πως "είναι κρίμα, γιατί παίζω".

Και βασικά, αδιαφορώ τελείως για το θέμα, αν είναι να αρχίσουμε τώρα να προσταρεύουμε παίκτες σαν εμένα (τέτοιους 700άρηδες εννοώ).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser30188

Φίλε μου δεν αμφιβάλει κανείς σε αυτό αλλά άλοι πέφτουν σε περιοχές με μικρή δραστηριότητα και άλλοι πέφτουν σε περιοχές όπου δισκολεύουν ακόμη και τους μεγάλους παίχτες.

Εάν εσύ στο ξεκίνημα του παιχνιδιού σου έπεσες σε ήρεμη περιοχή τότε ίσουν από τους τυχερούς και μπόρεσες και αναπτύχθηκες, αν όμως μόλις ανέβαζες λίγο το χωριό σου και άρχιζες να φτιάχνεις λίγο στρατό ερχόταν οι έξυπνοι παίχτες του παιχνιδιού και σου έριχναν τα κτήρια στο μηδέν και σου κατάστρεφαν το στρατό είτε καθημερινά είτε 2 - 3 φορές την εβδομάδα για πες μου τι θα έκανες και πως θα εσθανόσουνα?

Ολοι ως "καινούργιοι παιχτες" ξεκινησαμε..
 

DeletedUser30188

Φίλε μου εγώ προσωπικά είμαι σε κάποια φυλή και είμαι από τους σχετικά μικρούς αλλά όσες φορές δέχτικα επίθεση παρότι έκανα εκκλήσεις στην φυλή για βοήθεια κανένας δεν μου έστειλε ποτέ καμία βοήθεια, και όταν κάποιος διπλανός μου σύμαχος έχανε τα χωριά του με τη σειρά κάθε μέρα το ένα μετά το άλλο, έκανα ξανά θέμα στην φυλή και ενημέρωσα και όλες τις υποακαδημίες της φυλής αλλά και πάλι κανένας δεν βοήθησε τον σύμαχο αυτόν με αποτέλεσμα να εγκαταλήψει το παιχνίδι.

Οπότε μην μου λες για Φυλές και βοήθειες είτε με άμυνες είτε με πόρους γιατί στην πραγματικότητα δεν υπάρχει τίποτε και ο κάθε ένας κοιτά μόνο το άτομό του και κανέναν άλλο, το μόνο που κάνουν οι φυλές είναι να σε έχουν μαζί τους για να φαίνονται μεγάλες και αν κάποια στιγμή απελπιστείς από την έλειψη υποστήρηξης και θελήσεις να φύγεις, είτε να μείνεις μόνος σου, είτε να πας σε άλλη φυλή, να σε βάζουν εχθρό και να σου την πέφτουνε όλοι μαζί για να σε αφανίσουνε και αυτό το κάνουν για να τρομοκρατούν τους συμάχους τους και να μένουν μαζί τους χωρίς να τους παρέχουν καμία βοήθεια απλά και μόνο για το γόητρο της φυλής και οι έρημοι οι σύμαχοι δεν τολμάνε να φύχουνε και να αναζητήσουν καλύτερη τύχη γιατί ξέρουν ότι μόλις φύγουν από την φυλή τους θα τους αφανήσει η ίδια η φυλή τους.

Μακάρι να υπήρχαν οι ρυθμίσεις που λες ώστε όταν κάποιος παίχτης χανόταν να πάθεναι ισόποση ζημιά όλη η φυλή γιατί τότε ίσως και να τους έτσουζε λίγο και να υποστήριζαν τους συμάχους τους και να μην βρίσκουν χίλιες δύο δικαιολογίες όταν κάποιος ζητάει βοήθεια.


To 'χετε χάσει και οι δυο σας. Οι τρείς όροι του προηγούμενου φίλου είναι λάθος. Καθώς επίσης και ο δικός σου όρος, με το να δέχεται επίθεση με άριστο, μόνο ο κάτοχος αρίστου.

Εγώ καταλογίζω ένα μερίδιο ευθύνης 60% στους αρχηγούς αυτών που "ετοιμάζουνε μεγάλα χωριά προς κατάκτηση" και δεν προβλέπουνε τον κίνδυνο να παραμονεύει. Από τις πρώτες 20 μέρες συνήθως φαίνεται ποια μέλη σου, θα χάσουνε τα χωριά τους. Από τότε πρέπει να αρχίσουνε να ανησυχούνε, ώστε να δίνουνε συμβουλές, πόρους και προκαταβολικές άμυνες.

Και ένα μερίδιο ευθύνης 40% δίνω σε όσους δεν βλέπουνε τον κίνδυνο να παραμονεύει, δεν φαρμάρουνε, δεν δουλεύουνε ασταμάτητα τον στρατώνα τους και δεν ρίχνουνε συχνές ματιές στο παιχνίδι.


Πολύ θα ήθελα να έβλεπα κόσμο με ρύθμιση "να χάνανε όλα τα μέλη της φυλής τόσους πόντους, όσους είχε και το χωριό που χάθηκε", με συνδιασμό "τον παίκτη που θα αποβάλλεις, να διώχνεται από την φυλή, ένα 24ωρο αργότερα". Σε έναν τέτοιο κόσμο, θα βλέπαμε πολλές φυλές-παρέες με μέγιστο όριο μελών τα 10 άτομα.


edit: Επειδή τώρα είδα την δεύτερη απάντηση σου. Πως είναι δυνατόν, να έχω εγώ 700 πόντους και ο άλλος από δίπλα μου, να με κατακτά; Θα πρέπει να παίζει μια φορά το διήμερο για 5 λεπτά. Εδώ κατ' αρχήν έχει μεγαλύτερο χάσιμο αυτός που θα με κατακτήσει. Αλλά σε καμία περίπτωση οι φυλετικές δεν θα έχουνε "χάσιμο", αν σταματήσουνε να παίζουνε παίχτες σαν εμένα. Σε καμία περίπτωση δεν πληρώνω πρέμιουμ. Και σε καμία περίπτωση, δεν μπορούμε να πούμε πως "είναι κρίμα, γιατί παίζω".
 

DeletedUser30188

Εγώ φίλε σε άλλον κόσμο έχω φάει πυξήδα 3 φορές και τις 3 φορές πριν προλάβω να φτάσω τους 1.200 πόντους.

Για το θέμα του χρόνου που παίζω μιας που το ανέφερες εγώ είμαι μέσα τουλάχιστον 12 - 15 ώρες την ημέρα και προσπαθούσα πάντα να έχω την στρατολόγηση πάντα σε λειτουργία και να μην σταματάει καθόλου και κάθε φορά που έβγαζα λίγο στρατό τον έστελνα σε Βάρβαρα για πόρους τουλάχιστον με 8 - 10 επιθέσεις την ημέρα, αλλά διστυχώς είχα κάποια καλά παιδιά δίπλα μου και μου ερχόταν καθημερινά και μου κατέβαζαν ειδικά τον στρατώνα, το επιτελείο και το τοίχος και μου κατέστρεφαν το στρατό κάθε φορά που επέστρεφε γιατί αφού ήταν δίπλα στο δικό μου χωριό έμπαινε στο χωριό σε μηδέν χρόνο οπότε και 10 λεπτά να έλειπες από τον υπολογιστή επέστρεφες και τον έβρισκες μέσα, και φαντάζομαι ότι κανέναν παίχτης δεν μπορεί να μείνει κολλημένος στην οθόνη όλες τις ώρες για να περιμένει το κάθε καθίκι που θα έρθει μιας που υπάρχει και προσωπική ζωή αλλά και άλλες υποχρεώσεις και δουλειές στον καθένα μας.




[mars] Προειδοποίηση για double posting.

by Marsian[/mars]
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser

Ολοι ως "καινούργιοι παιχτες" ξεκινησαμε..

Σε αυτό θα διαφωνήσω
κάποιοι απο εμάς όντως ξεκινήσαμε ολομόναχοι και μάθαμε το παιχνίδι χωρις καμια βοηθεια
κάποιοι άλλοι είχαν την τύχη να έχουν κάποιον μέντορα και κατευθείαν να γίνουν <<προ>> .
 

DeletedUser

Είμαι κι εγώ ένας ακόμα αρχηγός φυλής. Εν' αντιθέσει με άλλους, το παίρνω πολύ προσωπικά. Και συγκεκριμένα αισθάνομαι σαν να παίζω σκάκι. Όταν χάνεται χωριό στην φυλή μου, τρελαίνομαι και με τσούζει, σαν να έχω μόλις χάσει μια παρτίδα.

Βέβαια τον βλέπω τον κίνδυνο να παραμονεύει. Και τότε προσπαθώ να ξυπνήσω το μέλος μου. Του λεω να δουλεύει τον στρατώνα του ασταμάτητα. Του λεω να βάζει προσφορές στην αγορά, για να του τις αποδέχομαι. Του λεω να ρίχνει συχνές ματιές. Πίστεψε με, αν στον Κ21 παίζουνε τώρα 7000 άτομα, οι 5000 ΔΕΝ μπορούνε ούτε καν να τηρήσουνε αυτές τις οδηγίες που τους δίνω.
 

DeletedUser30188

Φίλε μου τα λόγια και οι συμβουλές είναι καλά και πολλά για τους περισσότερους Αρχηγούς, στις πράξεις υστερούν.

Το θέμα είναι τι κάνεις όταν τα μέλη της φυλής σου δέχονται επιθέσεις και κινδυνεύουν να χάσουν το χωριό τους, το να τους λες κάντε αυτό και κάντε το άλλο όταν ο άλλος τους έχει διαλύσει το στρατό τους και δεν έχουν καμία δυνατότητα άμυνας για μένα δεν έχει καμία αξία, και δεν μιλάω προσωπικά για σένα αλλά αναφέρομαι στην πλιοψηφία των Αρχηγών που νομίζουν ότι δίνοντας συμβουλές έχουν λύσει τα προβλήματα των παιχτών τους.

Εγώ όταν κινδύνευα να χάσω το χωριό μου έστελνα επανηλημένες εκκλήσεις σε όλη τη φυλή μου για βοήθεια και τους έλεγα ότι για να μην ρισκάρουν να χάσουν τις άμυνές τους αν μου τις στείλουν να κάνουν κάτι πολύ απλό, δηλαδή να στείλουν όλοι από μία επίθεση στο χωριό αυτού που ήθελε να μου πάρει το χωριό και με τον τρόπο αυτόν θα μπορούσαν να τον αφανήσουν σε μηδέν χρόνο και να μην χάσουν στην ουσία τίποτε, γιατί όταν αυτός έστελνε π.χ. 1,000 τσεκούρια και 300 ελαφριά κάποιος μεγάλος της φυλής μας θα μπορούσε να του τα αφανίσει με μία μόνο επίθεση πόσο μάλον αν τον χτυπούσαν περισσότερα του ενός άτομα της φυλής θα τον είχαν αφανήσει και εγώ δεν θα έχανα το χωριό μου και αυτός δεν θα μπορούσε να ξαναχτυπήσει άλλον της φυλής μας, αλλά υπήρξε η τέλεια αδιαφορία της φυλής με όλα τα άσχημα επακόλουθα.

Το μόνο που ήξεραν καλά να λένε είναι ότι αν φύγεις από τη φυλή θα σε αφανίσουμε εμείς οι ίδιοι, και να είσαι σίγουρος ότι για να αφανήσουν εμένα θα ενεργοποιούνταν όλοι, αλλά για να χτυπήσουν κάποιον εχθρό δεν ασχολούταν κανένας, η ωραιότερη απάντησή τους ήταν εμείς τον έχουμε βάλει εχθρό οπότε μπορείς να τον χτυπήσεις ελεύθερα (μα βρε βλάκα Αρχηγέ αν είχα στρατό να τον χτυπήσω δεν θα ζητούσα ούτε την βοήθειά σου αλλά ούτε και την άδειά σου).

Αυτές είναι οι φυλές και οι Αρχηγοί τους.



Είμαι κι εγώ ένας ακόμα αρχηγός φυλής. Εν' αντιθέσει με άλλους, το παίρνω πολύ προσωπικά. Και συγκεκριμένα αισθάνομαι σαν να παίζω σκάκι. Όταν χάνεται χωριό στην φυλή μου, τρελαίνομαι και με τσούζει, σαν να έχω μόλις χάσει μια παρτίδα.

Βέβαια τον βλέπω τον κίνδυνο να παραμονεύει. Και τότε προσπαθώ να ξυπνήσω το μέλος μου. Του λεω να δουλεύει τον στρατώνα του ασταμάτητα. Του λεω να βάζει προσφορές στην αγορά, για να του τις αποδέχομαι. Του λεω να ρίχνει συχνές ματιές. Πίστεψε με, αν στον Κ21 παίζουνε τώρα 7000 άτομα, οι 5000 ΔΕΝ μπορούνε ούτε καν να τηρήσουνε αυτές τις οδηγίες που τους δίνω.
 

DeletedUser

Δεν είναι απαραίτητο, να κάνεις quote, όταν θέλεις να απευθυνθείς σε μένα. Είναι προτιμότερο να λες απλά @ Mister Oh...


1)Κανείς (νοήμων) δεν δεσμεύει την nuke του και ΚΥΡΙΩΣ τα ελαφριά του παραπάνω από 5 ώρες μακριά.

2)Συμβουλή είναι και το να πεις σε κάποιον, πως επειδή έχει επικίνδυνους εχθρούς στις 4 ώρες μακριά, θα πρέπει καθημερινά στις 2:00 τη νύχτα, να τσεκάρει αν δέχεται αρίστους από αυτόν. Όπως είπα, μόνο ένα 20% (και πολύ λέω) των παικτών που παίζουνε στον Κ21, μπορούνε να τηρήσουνε τέτοιου είδους συμβουλές.

3)Το ότι είπες προηγουμένως, πως παίζεις 12 ώρες την ημέρα και έφαγες ρεσταρτ στον 20 (από έναν ανύπαρκτο, να προσθέσω), δεν σε τιμά καθόλου.

4)Ήσουνα σε δύο φυλές ανύπαρκτες, για να καταλήξεις μετά σε μια φυλή που απλά υπάρχει, για να υπάρχει. Αν αναλογιστείς πως ο δούκας τους aigokeros έχει 0 ODA, λιγότερες από 1000 επιθέσεις και 1.620.000 ODD (60.000 ODD περίπου αντιστοιχεί σε μια nuke) και περισσότερους από 15 αριστοκράτες σκοτωμένους σε θέση άμυνας, είναι κατανοητό πως δεσμεύουνε όλες τους τις άμυνες, για να προστατεύουνε τον δούκα τους. Και δεν είναι σε θέση, να υποστηρίξουνε και κανέναν άλλον στην φυλή. Που εδώ τους δίνω ένα δίκιο. Σιγά μην ασχοληθούνε μαζί σου (με το συμπάθειο).

Συμπεριέλαβε και τα στατιστικά του barbaros 1.
3.866 ODA
2.210.000 ODD
Ούτε 1000 επιθέσεις, από τη μέρα που ξεκίνησε.

Συμπεριέλαβε και τα στατιστικά του ΚΑΠΕΤΑΝ ΝΙΚΟΛΑΣ.
2.933 ODA
1.220.00 ODD
Επιθέσεις κάπου μεταξύ 1000 και 10000, από τη μέρα που ξεκίνησε.

Συμπεριέλαβε και τα στατιστικά του romios97.
0 ODA
900.000 ODD
Ούτε 100 επιθέσεις, από τη μέρα που ξεκίνησε.

Ρε φίλε... πραγματικά, δεν έχουνε άμυνες αυτοί, για παίκτες σαν εσένα. Και επίσης φαίνεται ξεκάθαρα πως δεν συνηθίζουνε να κάνουνε επιθέσεις (επειδή τους ζήτησες να επιτεθούνε στον δικό σου).

5)Κοίταζα και τα χωριά που χάνουνε. Το έχουνε παράδοση, να χάνουνε "έτοιμα μεγάλα χωριά". Οπότε καταλαβαίνω τον λόγο που ήρθες, να γράψεις στο external.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Marsian

Νέο Μέλος
Βαθμολογία αντίδρασης
0
[mars] Μεταφέρθηκε στις ""ιδέες''

[/mars]
 

DeletedUser30188

@ Mister Oh...

Φίλε μου αυτοί οι όροι ODA , ODD καθώς και το nuke, για μένα είναι άγνωστα πράγματα και δεν μπορώ να καταλάβω ακόμη το νόημά τους γιατί είμαι νέος παίχτης και εσύ απ ότι καταλαβαίνω είσαι χρόνια στο παιχνίδι.

Εγώ απλά μπείκα σε μία φυλή που μου ζήτησαν με την λογική να έχω κάποια βοήθεια στα δύσκολα αλλά λόγω του ότι σε αυτό το παιχνίδι δεν μπορείς να μετακινήσεις το χωριό σου σε κάποια άλλη θέση όπως γίνεται στο war2 που παίζω βρέθηκα εγκλοβισμένος σε μία περιοχή και σε μία φυλή που στην πραγματικότητα δεν έχω καμία βοήθεια.

Ο διπλανός μου μου κάνει καθημερινά αναγνωρήσεις αφού έχει καταλάβει τα 2 διπλανά χωριά μου και αν ακόμη δεν ήρθε να μου το πάρει είναι γιατί έχω όλη την δυνατότητα του Αγροκτήματος σε άμυνες και προφανώς σκέφτεται τις μεγάλες απώλειες που θα έχει με βάση τον επιθετικό στρατό που έχει, αλλά δεν θα αργήσει να φτιάξει και άλλους επιθετικούς και να έρθει κάποια στιγμή να μου το καταλάβει ενώ εγώ δεν έχω δυνατότητα να βγάλω άλλες άμυνες λόγο Αγροκτήματος.

Έπιασα δίπλα μου 2 Βάρβαρα και τα ανεβάζω φτιάχνοντας επιθετικό στρατό αλλά θέλουν πολύ χρόνο για να αποχτύσουν κάποια αξιόλογη δύναμη και φοβάμαι ότι μέχρι να δυναμώσουν αυτά θα έχω χάσει το Βασικό χωριό οπότε θα είναι αργά πλέον για οτιδήποτε.
 

DeletedUser

Opponents Defeated as Attacker (ODA)
[4,5,1,5,1,5,6,23,4,12,40,200,4]


Opponents Defeated as Defender (ODD)
[1,2,4,2,2,13,12,15,8,10,20,200,0]

Aν για παράδειγμα αμυνθείς και σκοτώσεις 100 τσεκούρια και έναν άριστο, θα πάρεις [100x4] + [1x200] = 600 ODD



Στην φυλή σου είσαι ο 20ος πιο επιθετικός παίκτης, με 9136 ODA, από τα 115 που είσαστε συνολικά.
 

DeletedUser14912

Αδέρφε commantos εδω ειναι φυλετικες μαχες και θα κανεις μαχες προφανος οποτε 2 πραγματά θελω να πω
1.Οπιος ειναι 3.000 ποντους και βαραει εναν 500 μαλλον ειναι :noob: i δεν βρησκει κατι αλλο να κοπανισει και
2.είπες κατί πιο πανο αν θημαμε καλα να μην χανουν οι πεκτες το πρότο χωριο τους δηλαδη ενας κοσμος ηταν χωρίς βάρβαρα πιος θα νίκαγε :wow: αλλοστε οπος ανέφερα μπηκες φυλετικές μαχες και θα κανεις μαχες οχι αγγαλιτσες.
Φυλικά θανάσης
 

DeletedUser29315

Έχω παρατηρήσει ότι πάρα πολλοί νέοι παίχτες με ένα Χωριό δέχονται επιθέσεις καταστροφής και κατάκτησης πριν ακόμη προλάβουν να φτιάξουν το χωριό τους και να αναπτήξουν ικανοποιητικό στρατό για άμυνα, με αποτέλεσμα να οδηγούνται εκτός παιχνιδιού πριν ακόμη προλάβουν να παίξουν.

Το φαινόμαινο αυτό είναι πολύ συχνό και μάλιστα οχι από μεγάλους παίχτες αλλά από παίχτες που μόλις έχουν φτιάξει Ακαδημία και φοβούνται να αναμετρηθούν με μεγαλύτερους παίκτες με αποτέλεσμα να ξεσπάνε σε όποιον καινούργιο βρουν μπροστά τους και να τους βγάζουν από το παιχνίδι.

Η γνώμη μου είναι ότι αυτό είναι άδικο για να μην το προφέρω ποιο άσχημα και θα πρέπει να βρεθεί μία φόρμουλα από το παιχνίδι για την προστασία των καινούργιων παιχτών, όπως για παράδειγμα να μην καταστρέφονται ολοσχερώς ή να μην κατακτούνται όσοι έχουν μόνο 1 χωριό για να μπορούν να επιβιώνουν στο παιχνίδι.

Με την τακτική αυτή χάνονται πάρα πολλοί καινούργοι παίχτες οι οποίοι αναγκάζονται να εγκαταλήψουν το παιχνίδι και να ψάξουν για άλλα παιχνίδια τα οποία να δίνουν περισσότερες δυνατότητες επιβίωσης, με αποτέλεσμα και το ίδιο το παιχνίδι να χάνει έσοδα από τόσους μελλοντικούς παίχτες που χάνονται.

Ίσως θα έπρεπε και οι Αρχηγοί των Φυλών να ιοθετήσουν μια τακτική και να μην επιτρέπουν στα μέλη της φυλής τους να καταστρέφουν και να καταλαμβάνουν παίχτες με ένα μόνο χωριό ώστε να δόσουν με τον τρόπο τους την δική τους βοήθεια σε όλους τους καινούργιους παίχτες να αναπτηχθούν, αφού άλωστε και να καταλάβουν ένα τέτοιο χωριό θα είναι στην ουσία άχρηστο και θα μπορούσαν να καταλάβουν ένα Βάρβαρο με πολύ περισσότερες δυνατότητες.

Ας μην ξεχνάμε ότι το παιχνίδι δεν δημιουργήθηκε για να παίζουν μόνο λίγα άτομα που πρόλαβαν να αναπτυχθούν αλλά φτιάχτηκε για να δόσουν χαρά σε όλλους τους παίχτες που θα αποφασίσουν να παίξουν εδώ και για να γίνει αυτό θα πρέπει να τους δοθεί η δυνατότητα να παίξουν και όχι να τους διόχνουμε από το παιχνίδι έτσι για να αποδείξουμε ότι μπορούμε να σβήσουμε από το χάρτη κάποιον αβοήθητο παίχτη και να το έχουμε και καμάρι τι καταφέραμε εμείς.

δηλαδη αμα επαιζες ταβλι θα του ελεγες του αλλουνου μην ριχνεις συνεχεια εξαρες και ντορτια.γιατι μενω αβοηθητος.η αμα επαιζες μπασκετ θα του ελεγες του αλλουνου μπορεις να κοντυνεις λιγο ρε φιλε?ολο ταπες τρωω.η αμα επαιζες ποδοσφαιρο θα του ελεγες του αλλουνου μην μου βαζεις γκολ γιατι θα χασω τους θεατες απο το γηπεδο.

δεν ειναι ετσι φιλαρακι..κατσε μαθε το παιχνιδι καλυτερα και θα δεις οτι θα αλλαξεις για πολλα αποψη.δεν εχει νοημα να εισαι 10-15ωρες αν δεν κανεις και σωστες κινησεις.σου μιλαει ο 2 ωρες την ημερα και χωρις επιτηρηση.

και επειδη σε συμπαθησα και μου εισαι παραπονιαρης αν πραγματικα ενδιαφερεσαι για το παιχνιδι πιασε εναν παλιο και παρε συμβουλες.η μαλλον οχι εναν πολλους.και φτιαξε τελικα το δικο σου στυλ.εχει διαφοραο νεος παικτης που ενδιαφερεται απο τον νεο παικτη που μπαινει και μετα μπαινει σε καμια εβδομαδα παλι.το δευτερο ειναι η χαρα του παλιου και εμπειρου παντα.

υ.γ.ρε συ τασο τι νοημα εχει τωρα να ξερει ποσα οντα η οντ παιρνει κλπ.ενα πραγμα πρεπει να ακουσει τοπαιδι και τελος.φιλε φαρμαρε.τελος τιποτε αλλο.φαρμ στρατο φαρμ στρατο φαρμ στρατο φαρμ στρατο επιθεσεις μαμ τον πυρηνα σου.ε τωραολα τα αλλα ειναι αλλα λογια να αγαπιομαστε.στειλε ρεσταρτ 5 παικτες στον πυρηνα σου και τα οντα δες τα μεθαυριο.εκει ειναι το προβλημα τωρα?το θεμα ειναι να μην εχεις κλειστοφοβιες.:pP
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser

Ηλεκτρονικό παιχνίδι στρατηγικής είναι φίλε. Άποψη μου είναι ότι δεν αρκεί να πεις "σε εκείνο το τέρμα βάζουμε γκολ".
Όταν κάποιος μαθαίνει Dota, πρώτα μαθαίνει για το Sange Yasha και μετά του λένε πως πρέπει να creepάρει.

Άσχετα που το creepάρισμα και το farmάρισμα είναι το πιο σημαντικό στο παιχνίδι.

Το παιχνίδι πάντως, είναι πολύ απλό. Απόδειξη είναι ο Ταμείος, που με 2 ώρες την ημέρα, έχει φαρμάρει παραπάνω από 1 εκατομμύριο.
 
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.
Κορυφή