Οδηγίες-απορίες για τις αιτήσεις υποστήριξης.

  • Δημιουργός θέματος DeletedUser6091
  • Ημερομηνία έναρξης

DeletedUser6091

Δημιουργούμε τον παρακάτω οδηγό για να σας βοηθήσουμε στην δημιουργία των αιτήσεων υποστήριξης (εφεξής tickets). Πολλές αιτήσεις συντάσσονται λάθος με αποτέλεσμα να πρέπει είτε να κάνουμε διευκρινιστικές ερωτήσεις και να χάνεται χρόνος, είτε να απαντάμε λάθος γιατί δεν καταλάβαμε την πραγματική σας απορία.



1. Αν θέλω να μιλήσω με κάποιον διαχειριστή του παιχνιδιού θα πρέπει υποχρεωτικά να κάνω ticket?

Ναι, είναι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ τρόπος επικοινωνίας μαζί μας. Skype, msn, pm στο παιχνίδι η στο forum και e-mail είναι ανεπίσημα και σε καμια περίπτωση δεν είστε καλυμμένοι από εκεί. Μπορεί να σας πει το οτιδήποτε ένας διαχειριστής μέσα στο skype το οποιο όμως δεν είναι σε καμια περίπτωση επίσημη απάντηση. Μπορεί να σας δώσει και λάθος απάντηση. Δεν θα μπορέσετε ποτε να αποδείξετε πως μιλήσατε με διαχειριστή μας. Δεν θα δεχτούμε καμια καταγγελία για διαχειριστή η οποια βασίζεται σε κάποιον άλλον τρόπο επικοινωνίας εκτος του ticket system.



1α) Αν θέλω να μιλήσω με κάποιον από την ομάδα του forum?

Και πάλι θα πρέπει να κανεις ticket. Είπαμε και πριν πως για να μιλήσεις με κάποιον από την διαχείριση θα πρέπει να κανεις ticket και μονο ticket.




2. Ποσο θα πρέπει να περιμένω για να απαντηθεί κάποιο ticket?

Οι απαντήσεις συνήθως δίνονται μέσα σε 2 μέρες το πολύ. Μπορεί να χρειαστεί όμως να περιμένετε και περισσότερο. Ο μέγιστος χρόνος είναι 7 εργάσιμες (9 ημερολογιακές μέρες)




2α. Από τι εξαρτάται ο χρόνος απάντησης στα tickets?

Από τον φόρτο εργασίας μας, από το πλήθος των tickets, από το είδος του ticket σας και από άλλους αστάθμητους παράγοντες.





3. Μπορώ να ζητήσω να μου απαντήσει κάποιος συγκεκριμένος διαχειριστής στο ticket μου?

Όχι, σε καμια περίπτωση δεν μπορεί να γίνει αυτό. Το ticket σας θα το απαντήσει ο πρώτος διαθέσιμος διαχειριστής.




3α. Μπορώ να ζητήσω να απαντηθεί από κάποιον ανώτερο?

Μονο αν πρόκειται για έφεση αποκλεισμού. Για απορίες και διευκρινίσεις θα σας απαντήσει ο πρώτος διαθέσιμος διαχειριστής.




3β. Στην έφεση αποκλεισμού μπορώ να ζητήσω να την δει ένας συγκεκριμένος ανώτερος διαχειριστής?

Όχι και πάλι. Θα την απαντήσει ο πρώτος διαθέσιμος head admin. Αν δεν σας καλύψει και η δικη του απάντηση μπορείτε να ζητήσετε να την δει και ο co-cm. Τέλος αν και πάλι δεν είστε ικανοποιημένοι από την απαντηση μπορείτε να ζητήσετε να την απαντήσει ο CM που θα έχει και τον τελευταίο λόγο.





4. Θέλω να καταγγείλω έναν διαχειριστή, τι πρέπει να κάνω?

Ticket και πάλι. Θα διευκρινίσετε ότι πρόκειται για καταγγελία διαχειριστή και θα το στείλετε. Το ticket θα τo εξετάσει ένας head admin αρχικά και αν κριθεί απαραίτητο θα τo προωθήσει στους CMs. Αν η καταγγελία αφορά κάποιον Head admin τότε από την αρχή θα λάβετε απάντηση από τον CM.





4α. Δεν θα προσπαθήσετε να καλύψετε τον διαχειριστή σας εσείς? Αφού όλη μέρα μαζί είστε και μιλάτε...

Όχι, δεν το κάναμε ποτε και δεν θα το κάνουμε και ποτε αυτό. Η διασκέδαση είναι διασκέδαση αλλα όταν πρόκειται για ένα τέτοιο θέμα τότε δεν υπάρχει πλακα και χαβαλές. Ένας κακός διαχειριστής διασύρει ολόκληρη την ομάδα διαχείρισης και σε καμια περίπτωση δεν θα το επιτρέψουμε αυτό. Η καταγγελία σας όμως θα πρέπει να έχει σοβαρά στοιχεια και να μην είναι μονο λόγια.






5. Σε κάποιες αιτήσεις έχει κάποια πλαίσια που ζητάει το σύστημα να γράψω επιπλέον στοιχεια. Είναι απαραίτητο αυτό?

Αν θέλετε να έχετε άμεση απάντηση ναι. Για παράδειγμα αν δεν συμπληρώσετε όλα τα στοιχεια που σας ζητάει το σύστημα για tickets σχετικά με premium τότε δεν θα μπορέσουμε ποτε μα ποτε να σας βοηθήσουμε. Το μονο που θα καταφέρετε είναι να λάβετε μια απάντηση που θα σας ζητάμε τα στοιχεια που δεν βάλατε στην αρχή. Αυτό σημαίνει πως μετά το ticket σας θα μπει σε νέα σειρά αναμονής για απάντηση.


Με τον καιρό θα ανανεώνεται...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser9648

μεσω του φορουμ υπαρχει υπερσυνδεσμος για να κανω αιτηση η μονο απο το παιχνιδι μπορω ?
 

DeletedUser4641

Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Κορυφή