Πότε κάνουμε "Αναφορά προσωπικής επιθετικής κριτικής"

  • Δημιουργός θέματος FICEMAN
  • Ημερομηνία έναρξης
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.

FICEMAN

Εάν κάποιος παίκτης θεωρείτε ότι με τα μηνύματα του σας βρίζει/προσβάλει/ειρωνεύται, τότε στο κάτω μέρος των μηνυμάτων θα βρείτε την επιλογή "Αναφορά προσωπικής επιθετικής κριτικής"

Προσοχή
Στην οθόνη εμφανίζονται μόνον τα τελευταία 5 μηνύματα. Αυτά και θα έρθουν σε εμάς. Εάν υπάρχουν περισσότερα από 5 μηνύματα, πρώτα θα τα εμφανίσετε στην οθόνη σας πατώντας το [Όλα] που βρίσκεται στο πάνω μέρος των μηνυμάτων και μετά θα πατήσετε "Αναφορά προσωπικής επιθετικής κριτικής"

Εάν δεν το κάνετε, σε εμάς θα έρθουν τα τελευταία 5 και θα κρίνουμε με βάση αυτά και μόνον αυτά. Εάν σε αυτά δεν σας βρίζει/προσβάλει/ειρωνεύται τότε θα τα αγνοήσουμε. Εάν σε αυτά εσείς του απαντάτε με τον ίδιο τρόπο σε ότι σας έχει πει στα προηγούμενα μηνύματα (τα οποία και δεν έχουν φτάσει σε εμάς), τότε θα τιμωρηθείτε εσείς και η έφεση αποκλεισμού που ενδεχομένως θα κάνετε θα απορριφθεί.

Εάν μας κάνετε αναφορά μηνύματα που σας έχει προωθήσει συμπαίκτης σας τότε απλά θα αγνοηθούν (καθώς το σύστημα δεν μας επιτρέπει να χειρισθούμε προωθημένα μηνύματα).
Προσοχή εδώ διότι ενδέχεται να μην το προσέξει αμέσως ο διαχειριστής και να τιμωρήσει λάθος παίκτη - η τιμωρία φυσικά θα αφαιρεθεί όταν γίνει αντιληπτό το λάθος αλλά εν τω μεταξύ όλες οι εντολές θα έχουν ακυρωθεί.
Επαναλαμβάνω ότι Αίτησεις Υποστήριξης με διαμαρτυρίες για το συγκεκριμένο θέμα θα απορρίπτονται.

Επίσης
Η "Αναφορά προσωπικής επιθετικής κριτικής" αφορά ΜΗΝΥΜΑΤΑ. Το να κάνετε αναφορά για να μας πείτε ότι κάποιος παίκτης έχει απαράδεκτα ονόματα στα χωριά του ή απαράδεκτα σχόλια στο profile του ή παραβιάζει τους κανόνες, απλά θα αγνοείται η αναφορά σας. Για αυτό υπάρχει η Αίτηση Υποστήριξης.

Το να κάνετε Αίτηση Υποστήριξης ποστάροντας εκεί τα μηνύματα που σας έχουν στείλει, επίσης θα αγνοείται (καθώς το σύστημα δεν μας επιτρέπει να χειρισθούμε μηνύματα μέσα από Αιτήσεις Υποστήριξης). Για αυτόν τον λόγο υπάρχει η "Αναφορά προσωπικής επιθετικής κριτικής".



Εάν δεν έχετε εφαρμόσει αυτά, τότε κάθε Αίτηση Υποστήριξης με διαμαρτυρία για μη τιμωρία παίκτη ή για τιμωρία λάθος παίκτη θα θεωρείται ως spamming του κέντρου υποστήριξης και θα τιμωρείται ανάλογα.
 
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.