DeletedUser
Έχει παρατηρηθεί τον τελευταίο καιρό μία παρερμηνεία σχετικά με την έννοια και τον χειρισμό της "Αναφοράς προσωπικής επιθετικής κριτικής"
Να σας επιστήσω την προσοχή σε ορισμένα λάθη.
1. Όταν κάνετε αναφορά ένα μήνυμα που σας προώθησε κάποιος συμπαίκτης σας (που αυτός το έλαβε από κάποιον άλλον παίκτη) με πρόθεση να καταγγείλετε τον αρχικό αποστολέα του μηνύματος (τον παίκτη που αρχικά έγραψε στον συμπαίκτη σας ο οποίος σας έχει προωθήσει στο μήνυμα) στην ουσία είναι σαν να κάνετε καταγγελία τον συμπαίκτη σας που προώθησε το μήνυμα και όχι τον αρχικό αποστολέα.
Προσοχή σε αυτό γιατί σε εμάς εμφανίζεται ως καταγγελόμενος ο συμπαίκτης σας που σας έχει προωθήσει το μήνυμα και όχι ο αρχικός παίκτης που έγραψε το μήνυμα.
Κατ' αυτόν τον τρόπο υπάρχει ο κίνδυνος τελικά να τιμωρηθεί ο συμπαίκτης σας.
Το σωστο είναι εσείς οι ίδιοι που λαμβάνετε μηνύματα τα οποία θεωρείτε ότι σας προσβάλουν/υβρίζουν/ειρωνεύονται να κάνετε την "Αναφορά προσωπικής επιθετικής κριτικής" την οποία θα την βρείτε στο κάτω μέρος της οθόνης που βλέπετε το μήνυμα.
2. Εάν δεχθείτε μήνυμα που:
- Ζητά τους κωδικούς σας, ή/και το e-mail σας
- Αναφέρει ότι ο παίκτης είναι μέλος της Ομάδας Διαχείρισης
- Αναφέρει ότι βρέθηκαν διπλές συνδέσεις στον λογαριασμό σας
και διάφορα τέτοια...
Αμέσως θα πατήσετε στο κάτω μέρος της οθόνης του μηνύματος το "Αναφορά προσωπικής επιθετικής κριτικής".
Μην το στέλνετε με Αίτηση Υποστήριξης. Δεν μας επιτρέπει το σύστημα να χειρισθούμε αυτήν την περίπτωση από την αίτηση υποστήριξης.
Πάντα να έχετε υπ' όψιν σας ότι:
Κανένας διαχειριστής, ποτέ και για κανέναν λόγο δεν θα ζητήσει τον κωδικό σας.
Κανένας διαχειριστής δεν χρειάζεται να μπει στο παιχνίδι σαν παίκτης και να σας γράψει μήνυμα στο Ταχυδρομείο σας. Εάν θέλουμε για κάποιον λόγο να σας στείλουμε κάποιο μήνυμα θα το λάβετε μεν στο Ταχυδρομείο σας αλλά σαν αποστολέας θα εμφανίζεται το όνομα "Ομάδα Φυλετικών Μαχών" στο οποίο δεν μπορείτε να κάνετε κλικ επάνω με το mouse.
3. Δείτε στις "Ανακοινώσεις" το thread "Υπευθυνότητες και Ιεραρχία"
http://forum.fyletikesmaxes.gr/showthread.php?t=10827
Εκεί αναφέρονται τα ονόματα όλων των διαχειριστών (και του παιχνιδιού και του forum).
Εάν στο παιχνίδι δείτε παίκτη με όνομα παρόμοιο αλλά όχι ακριβώς ίδιο, να τον αναφέρετε αμέσως κάνοντας "Αίτηση Υποστήριξης". Επίσης ακόμα και εάν το όνομα φαινεται ίδιο ακριβώς υπάρχει η περίπτωση να έχει αλλαχθεί κάποιο γράμμα (πχ από αγγλικό σε ελληνικό κλπ) ή να έχει προστεθεί μία τελεία στην αρχή ή στο τέλος (ή κάποιο άλλο σύμβολο).
Η χρήση παραλλαγμένου ονόματος διαχειριστή θεωρείται "Αναπαράσταση Διαχειριστή" και τιμωρείται.
Ακόμα και εάν είναι το όνομα σωστό και πρόκειται πραγματικά για διαχειριστή, στον συγκεκριμένο κόσμο δεν έχει δικαιώματα και παίζει σαν απλός παίκτης. Ποτέ δεν πρόκειται να σας γράψει και να ζητήσει κανένα στοιχείο σας (κωδικό, e-mail, κλπ).
Να σας επιστήσω την προσοχή σε ορισμένα λάθη.
1. Όταν κάνετε αναφορά ένα μήνυμα που σας προώθησε κάποιος συμπαίκτης σας (που αυτός το έλαβε από κάποιον άλλον παίκτη) με πρόθεση να καταγγείλετε τον αρχικό αποστολέα του μηνύματος (τον παίκτη που αρχικά έγραψε στον συμπαίκτη σας ο οποίος σας έχει προωθήσει στο μήνυμα) στην ουσία είναι σαν να κάνετε καταγγελία τον συμπαίκτη σας που προώθησε το μήνυμα και όχι τον αρχικό αποστολέα.
Προσοχή σε αυτό γιατί σε εμάς εμφανίζεται ως καταγγελόμενος ο συμπαίκτης σας που σας έχει προωθήσει το μήνυμα και όχι ο αρχικός παίκτης που έγραψε το μήνυμα.
Κατ' αυτόν τον τρόπο υπάρχει ο κίνδυνος τελικά να τιμωρηθεί ο συμπαίκτης σας.
Το σωστο είναι εσείς οι ίδιοι που λαμβάνετε μηνύματα τα οποία θεωρείτε ότι σας προσβάλουν/υβρίζουν/ειρωνεύονται να κάνετε την "Αναφορά προσωπικής επιθετικής κριτικής" την οποία θα την βρείτε στο κάτω μέρος της οθόνης που βλέπετε το μήνυμα.
2. Εάν δεχθείτε μήνυμα που:
- Ζητά τους κωδικούς σας, ή/και το e-mail σας
- Αναφέρει ότι ο παίκτης είναι μέλος της Ομάδας Διαχείρισης
- Αναφέρει ότι βρέθηκαν διπλές συνδέσεις στον λογαριασμό σας
και διάφορα τέτοια...
Αμέσως θα πατήσετε στο κάτω μέρος της οθόνης του μηνύματος το "Αναφορά προσωπικής επιθετικής κριτικής".
Μην το στέλνετε με Αίτηση Υποστήριξης. Δεν μας επιτρέπει το σύστημα να χειρισθούμε αυτήν την περίπτωση από την αίτηση υποστήριξης.
Πάντα να έχετε υπ' όψιν σας ότι:
Κανένας διαχειριστής, ποτέ και για κανέναν λόγο δεν θα ζητήσει τον κωδικό σας.
Κανένας διαχειριστής δεν χρειάζεται να μπει στο παιχνίδι σαν παίκτης και να σας γράψει μήνυμα στο Ταχυδρομείο σας. Εάν θέλουμε για κάποιον λόγο να σας στείλουμε κάποιο μήνυμα θα το λάβετε μεν στο Ταχυδρομείο σας αλλά σαν αποστολέας θα εμφανίζεται το όνομα "Ομάδα Φυλετικών Μαχών" στο οποίο δεν μπορείτε να κάνετε κλικ επάνω με το mouse.
3. Δείτε στις "Ανακοινώσεις" το thread "Υπευθυνότητες και Ιεραρχία"
http://forum.fyletikesmaxes.gr/showthread.php?t=10827
Εκεί αναφέρονται τα ονόματα όλων των διαχειριστών (και του παιχνιδιού και του forum).
Εάν στο παιχνίδι δείτε παίκτη με όνομα παρόμοιο αλλά όχι ακριβώς ίδιο, να τον αναφέρετε αμέσως κάνοντας "Αίτηση Υποστήριξης". Επίσης ακόμα και εάν το όνομα φαινεται ίδιο ακριβώς υπάρχει η περίπτωση να έχει αλλαχθεί κάποιο γράμμα (πχ από αγγλικό σε ελληνικό κλπ) ή να έχει προστεθεί μία τελεία στην αρχή ή στο τέλος (ή κάποιο άλλο σύμβολο).
Η χρήση παραλλαγμένου ονόματος διαχειριστή θεωρείται "Αναπαράσταση Διαχειριστή" και τιμωρείται.
Ακόμα και εάν είναι το όνομα σωστό και πρόκειται πραγματικά για διαχειριστή, στον συγκεκριμένο κόσμο δεν έχει δικαιώματα και παίζει σαν απλός παίκτης. Ποτέ δεν πρόκειται να σας γράψει και να ζητήσει κανένα στοιχείο σας (κωδικό, e-mail, κλπ).
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: