DeletedUser32596
Τον τελευταίο ένα μήνα επανήλθα, δε θα έλεγα δυναμικά, λόγω έλλειψης χρόνου, στο παιχνίδι έπειτα από τρία σχεδόν χρόνια αποχής. Θα μου πείτε τώρα "Ναι, ρε φίλε, αλλά πολύ που ... για το πόσο έλλειπες εσύ από το παιχνίδι;" και δίκιο θα έχετε. Περισσότερο δεν μπήκα στον Κ29 για να παίξω όσο για να δω τι συνθήκες επικρατούν και πόσο έχει αλλάξει το παιχνίδι από τον Κ14, που ήταν ο τελευταίος μου κόσμος. Η αλήθεια είναι ότι το gameplay δεν έχει διαφοροποιηθεί ιδιαίτερα, παρά τις όποιες προσθήκες, κατ' εμέ newb - friendly (όχι noob - friendly).
Αυτό όμως που είδα και μου έκανε πολύ δυσάρεστη εντύπωση είναι, αφενός το μέγεθος των κόσμων, δηλαδή τέσσερεις ήπειροι στο core και ότι πιαστεί γύρω - γύρω, αφετέρου το γεγονός ότι ο αριθμός παικτών έχει μειωθεί δραματικά, τόσο που ίσως αποτέλεσε λόγω να μην αναγράφεται πια στην αρχική σελίδα!
Δείτε λίγο αυτό εδώ (αν δεν το εμφανίζει ολόκληρο κατεβείτε λίγο πιο κάτω) και παρατηρείστε τον αριθμό των παικτών: 119.086 παίκτες! Αλλά αυτό ανήκει στο παρελθόν, τότε ήταν που ο Κ6 ήταν ακόμα νέος κόσμος και έπεφτε το ξύλο της αρκούδας (ωραία πράγματα ρε παιδί μου) περίπου πέντε (5) χρόνια πριν. Τώρα τι γίνεται; Σε λίγο θα μείνουμε τρεις κι κούκος (αν κι ο τελευταίος έχει τάσεις φυγής) σ' αυτό το παιχνίδι, θα βάζουμε και τους διαχειριστές στους κόσμους για να συμπληρώνουμε δύο φυλές να πολεμάμε! Τι φταίει και κατρακυλάει έτσι η δημοτικότητα του παιχνιδιού;
Αρχικά μπορεί να πει κανείς ότι είναι απλά μία κοιλιά που κάνει και θα επανέλθει, όμως περισσότερο ευχή μου ακούγεται αυτό, παρά πραγματικότητα, γιατί απ' ότι φαίνεται κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια. Η αλήθεια είναι ότι η αγορά των browser games είναι ένας δύσκολος χώρος, ειδικά για ένα από τα παλαιότερα τους είδους, γεγονός που εξηγεί και την εμφάνιση τους Tribal Wars II, κάτι που, προσωπικά πάντα, θεωρώ πως δεν θα σώσει την παρτίδα για την Innogames. Για σκεφτείτε λίγο, πόσο καιρό έχετε να δείτε διαφήμιση του παιχνιδιού σε οποιοδήποτε ιστότοπο; Λογικό είναι να προωθεί η εταιρεία τα νέα της προϊόντα, αλλά όχι να παρατάει τα παλιά, θεωρώ.
Αλλά δεν είναι μόνο, θέμα της εταιρείας, ίσως φέρει και το μικρότερο μερίδιο ευθύνης. Ας μπούμε λίγο στη θέση ενός νέου παίκτη, με κάποια στοιχειώδη ευφυΐα, που του επιτρέπει να αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει γύρω του, αυτό που λέμε στα χωριά μας newbie (όχι noob, επιμένω). Μπαίνει σε έναν κόσμο, ας πούμε στον πολυσυζητημένο Κ30. Υποθέτουμε ότι μπαίνει και σε μία καλή φυλή, και μετά τι; Το πιο πιθανό είναι, αν δεν καταλήξει φάρμα κάποιου πιο έμπειρου παίκτη, να πάρει κι ένα δεύτερο, ίσως ένα τρίτο (λέμε τώρα), χωριό και στο τέλος να δει την πυξίδα, γιατί δεν βρίσκεται κάποιος να του δώσει τις βασικές γνώσεις. Αλλά, θα μου πείτε, γι' αυτό είναι τα λάθη, για να μαθαίνουμε. Συμφωνώ, αλλά σ' έναν κόσμο χωρίς rims, όπου μαζεύονται όλοι οι παίκτες που δεν τα κατάφεραν στο άνοιγμα του κόσμου, πώς να επιβιώσει ένας νέος παίκτης; Και με τα τόσα premades, πού να βρει εύκολα μία σοβαρή φυλή να μάθει αυτά τα "βασικά"; Για πόσους κόσμους πιστεύετε ότι ένας παίκτης θα περιπλανιέται, μέχρι να παρατήσει το παιχνίδι;
Τι μπορεί όμως να γίνει για να μη σβήσει το παιχνίδι; Αυτά ήθελα να θέσω σαν θέμα προς συζήτηση, με αφορμή τον νέο κόσμο που ανοίγει και να δούμε τι πιστεύετε και οι υπόλοιποι ότι μας έφερε σε αυτό το σημείο, αλλά και να προτείνετε λύσεις.
Αυτό όμως που είδα και μου έκανε πολύ δυσάρεστη εντύπωση είναι, αφενός το μέγεθος των κόσμων, δηλαδή τέσσερεις ήπειροι στο core και ότι πιαστεί γύρω - γύρω, αφετέρου το γεγονός ότι ο αριθμός παικτών έχει μειωθεί δραματικά, τόσο που ίσως αποτέλεσε λόγω να μην αναγράφεται πια στην αρχική σελίδα!
Δείτε λίγο αυτό εδώ (αν δεν το εμφανίζει ολόκληρο κατεβείτε λίγο πιο κάτω) και παρατηρείστε τον αριθμό των παικτών: 119.086 παίκτες! Αλλά αυτό ανήκει στο παρελθόν, τότε ήταν που ο Κ6 ήταν ακόμα νέος κόσμος και έπεφτε το ξύλο της αρκούδας (ωραία πράγματα ρε παιδί μου) περίπου πέντε (5) χρόνια πριν. Τώρα τι γίνεται; Σε λίγο θα μείνουμε τρεις κι κούκος (αν κι ο τελευταίος έχει τάσεις φυγής) σ' αυτό το παιχνίδι, θα βάζουμε και τους διαχειριστές στους κόσμους για να συμπληρώνουμε δύο φυλές να πολεμάμε! Τι φταίει και κατρακυλάει έτσι η δημοτικότητα του παιχνιδιού;
Αρχικά μπορεί να πει κανείς ότι είναι απλά μία κοιλιά που κάνει και θα επανέλθει, όμως περισσότερο ευχή μου ακούγεται αυτό, παρά πραγματικότητα, γιατί απ' ότι φαίνεται κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια. Η αλήθεια είναι ότι η αγορά των browser games είναι ένας δύσκολος χώρος, ειδικά για ένα από τα παλαιότερα τους είδους, γεγονός που εξηγεί και την εμφάνιση τους Tribal Wars II, κάτι που, προσωπικά πάντα, θεωρώ πως δεν θα σώσει την παρτίδα για την Innogames. Για σκεφτείτε λίγο, πόσο καιρό έχετε να δείτε διαφήμιση του παιχνιδιού σε οποιοδήποτε ιστότοπο; Λογικό είναι να προωθεί η εταιρεία τα νέα της προϊόντα, αλλά όχι να παρατάει τα παλιά, θεωρώ.
Αλλά δεν είναι μόνο, θέμα της εταιρείας, ίσως φέρει και το μικρότερο μερίδιο ευθύνης. Ας μπούμε λίγο στη θέση ενός νέου παίκτη, με κάποια στοιχειώδη ευφυΐα, που του επιτρέπει να αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει γύρω του, αυτό που λέμε στα χωριά μας newbie (όχι noob, επιμένω). Μπαίνει σε έναν κόσμο, ας πούμε στον πολυσυζητημένο Κ30. Υποθέτουμε ότι μπαίνει και σε μία καλή φυλή, και μετά τι; Το πιο πιθανό είναι, αν δεν καταλήξει φάρμα κάποιου πιο έμπειρου παίκτη, να πάρει κι ένα δεύτερο, ίσως ένα τρίτο (λέμε τώρα), χωριό και στο τέλος να δει την πυξίδα, γιατί δεν βρίσκεται κάποιος να του δώσει τις βασικές γνώσεις. Αλλά, θα μου πείτε, γι' αυτό είναι τα λάθη, για να μαθαίνουμε. Συμφωνώ, αλλά σ' έναν κόσμο χωρίς rims, όπου μαζεύονται όλοι οι παίκτες που δεν τα κατάφεραν στο άνοιγμα του κόσμου, πώς να επιβιώσει ένας νέος παίκτης; Και με τα τόσα premades, πού να βρει εύκολα μία σοβαρή φυλή να μάθει αυτά τα "βασικά"; Για πόσους κόσμους πιστεύετε ότι ένας παίκτης θα περιπλανιέται, μέχρι να παρατήσει το παιχνίδι;
Τι μπορεί όμως να γίνει για να μη σβήσει το παιχνίδι; Αυτά ήθελα να θέσω σαν θέμα προς συζήτηση, με αφορμή τον νέο κόσμο που ανοίγει και να δούμε τι πιστεύετε και οι υπόλοιποι ότι μας έφερε σε αυτό το σημείο, αλλά και να προτείνετε λύσεις.