Φυλετικές Μάχες: Για πόσο ακόμα;

  • Δημιουργός θέματος DeletedUser32596
  • Ημερομηνία έναρξης
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.

DeletedUser32596

Τον τελευταίο ένα μήνα επανήλθα, δε θα έλεγα δυναμικά, λόγω έλλειψης χρόνου, στο παιχνίδι έπειτα από τρία σχεδόν χρόνια αποχής. Θα μου πείτε τώρα "Ναι, ρε φίλε, αλλά πολύ που ... για το πόσο έλλειπες εσύ από το παιχνίδι;" και δίκιο θα έχετε. Περισσότερο δεν μπήκα στον Κ29 για να παίξω όσο για να δω τι συνθήκες επικρατούν και πόσο έχει αλλάξει το παιχνίδι από τον Κ14, που ήταν ο τελευταίος μου κόσμος. Η αλήθεια είναι ότι το gameplay δεν έχει διαφοροποιηθεί ιδιαίτερα, παρά τις όποιες προσθήκες, κατ' εμέ newb - friendly (όχι noob - friendly).

Αυτό όμως που είδα και μου έκανε πολύ δυσάρεστη εντύπωση είναι, αφενός το μέγεθος των κόσμων, δηλαδή τέσσερεις ήπειροι στο core και ότι πιαστεί γύρω - γύρω, αφετέρου το γεγονός ότι ο αριθμός παικτών έχει μειωθεί δραματικά, τόσο που ίσως αποτέλεσε λόγω να μην αναγράφεται πια στην αρχική σελίδα!

Δείτε λίγο αυτό εδώ (αν δεν το εμφανίζει ολόκληρο κατεβείτε λίγο πιο κάτω) και παρατηρείστε τον αριθμό των παικτών: 119.086 παίκτες! Αλλά αυτό ανήκει στο παρελθόν, τότε ήταν που ο Κ6 ήταν ακόμα νέος κόσμος και έπεφτε το ξύλο της αρκούδας (ωραία πράγματα ρε παιδί μου) περίπου πέντε (5) χρόνια πριν. Τώρα τι γίνεται; Σε λίγο θα μείνουμε τρεις κι κούκος (αν κι ο τελευταίος έχει τάσεις φυγής) σ' αυτό το παιχνίδι, θα βάζουμε και τους διαχειριστές στους κόσμους για να συμπληρώνουμε δύο φυλές να πολεμάμε! Τι φταίει και κατρακυλάει έτσι η δημοτικότητα του παιχνιδιού;

Αρχικά μπορεί να πει κανείς ότι είναι απλά μία κοιλιά που κάνει και θα επανέλθει, όμως περισσότερο ευχή μου ακούγεται αυτό, παρά πραγματικότητα, γιατί απ' ότι φαίνεται κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια. Η αλήθεια είναι ότι η αγορά των browser games είναι ένας δύσκολος χώρος, ειδικά για ένα από τα παλαιότερα τους είδους, γεγονός που εξηγεί και την εμφάνιση τους Tribal Wars II, κάτι που, προσωπικά πάντα, θεωρώ πως δεν θα σώσει την παρτίδα για την Innogames. Για σκεφτείτε λίγο, πόσο καιρό έχετε να δείτε διαφήμιση του παιχνιδιού σε οποιοδήποτε ιστότοπο; Λογικό είναι να προωθεί η εταιρεία τα νέα της προϊόντα, αλλά όχι να παρατάει τα παλιά, θεωρώ.

Αλλά δεν είναι μόνο, θέμα της εταιρείας, ίσως φέρει και το μικρότερο μερίδιο ευθύνης. Ας μπούμε λίγο στη θέση ενός νέου παίκτη, με κάποια στοιχειώδη ευφυΐα, που του επιτρέπει να αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει γύρω του, αυτό που λέμε στα χωριά μας newbie (όχι noob, επιμένω). Μπαίνει σε έναν κόσμο, ας πούμε στον πολυσυζητημένο Κ30. Υποθέτουμε ότι μπαίνει και σε μία καλή φυλή, και μετά τι; Το πιο πιθανό είναι, αν δεν καταλήξει φάρμα κάποιου πιο έμπειρου παίκτη, να πάρει κι ένα δεύτερο, ίσως ένα τρίτο (λέμε τώρα), χωριό και στο τέλος να δει την πυξίδα, γιατί δεν βρίσκεται κάποιος να του δώσει τις βασικές γνώσεις. Αλλά, θα μου πείτε, γι' αυτό είναι τα λάθη, για να μαθαίνουμε. Συμφωνώ, αλλά σ' έναν κόσμο χωρίς rims, όπου μαζεύονται όλοι οι παίκτες που δεν τα κατάφεραν στο άνοιγμα του κόσμου, πώς να επιβιώσει ένας νέος παίκτης; Και με τα τόσα premades, πού να βρει εύκολα μία σοβαρή φυλή να μάθει αυτά τα "βασικά"; Για πόσους κόσμους πιστεύετε ότι ένας παίκτης θα περιπλανιέται, μέχρι να παρατήσει το παιχνίδι;

Τι μπορεί όμως να γίνει για να μη σβήσει το παιχνίδι; Αυτά ήθελα να θέσω σαν θέμα προς συζήτηση, με αφορμή τον νέο κόσμο που ανοίγει και να δούμε τι πιστεύετε και οι υπόλοιποι ότι μας έφερε σε αυτό το σημείο, αλλά και να προτείνετε λύσεις.
 

DeletedUser

Να το εξηγήσω το θέμα σου όσο απλά μπορώ.
Στα περισσότερα παιχνίδια υπάρχουν levels και ranks. Δηλαδή ο καινούργιος παίχτης πολεμάει 1 level τέρατα και 1 level αντιπάλους. Ο ας πούμε 60 level πολεμάει 60 ο 80 πολεμάει 80 και πάει λέγοντας. Σε άλλα παιχνίδια που υπάρχει το λεγόμενο mmr το σύστημα που σε κατατάσσει ανάλογα με την ικανότητα σου(π.χ leagueoflegends) παίζεις με αυτούς που αξίζεις. Δηλαδή αν έχεις 1000 mmr παίζεις με 1000 mmr και αν έχεις 3000 mmr παίζεις με 3000.

Στις φυλετικές όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά. Ο παίχτης που στους 1000 πόντους έχει 200 δόρια 200 ξίφοι και 200 τσεκούρια θα γίνει φάρμα το συντομότερο όπως είναι φυσιολογικό. Καινούργιοι παίχτες δεν προσελκύονται εκτός αν έχουν φιλαράκι που θα έχει την διάθεση να κάτσει να τους μάθει και να τους βάλει και σε φυλή της προκοπής.

Υπάρχει λύση; Δεδομένων των αναλογιών άτομα που έχουν σηκώσει μέτωπα και λογαριασμούς εκατομμυρίων πόντων στο παρελθόν είναι αδύνατο όσα guide και καλή διάθεση να έχουν κάποιοι καινούργιοι παίχτες να τους κάνουν outplay. Ίσως εάν φτιαχτεί κάποιος κόσμος σαν τον κάσουαλ ή ο κάσουαλ ο ίδιος που θα πηγαίνουν αυτόματα οι καινούργιοι παίχτες εκεί ίσως τότε γίνει κάτι.

Ενδιαφέρετε η εταιρία; Δεν σκίζεται κιόλας. Έχεις καιρό να μπεις σε κόσμο όπως είπες. Εάν μπεις τώρα π.χ στον 26 που είναι καλός κόσμος θα διαπιστώσεις ότι σε διάστημα ενός λεπτού το τείχος από 0 απογειώνετε κοντά στο 20 ή και στο 20. Ξέρεις πόσα χρήματα χρειάζονται για 1 χωριό να πάει φουλ το τείχος; Πολλά! Και σκέψου ότι γίνεται συνέχεια. Οπότε όσο οι ίδιοι καμένοι θα παίζουμε αυτό το παιχνίδι η εταιρία δεν θα δίνει βάση σε τέτοιες ανησυχίες σαν τις δικές σου.

Ελπίζω να σε κάλυψα. :)
 

DeletedUser22476

@Old Fashioned δεν έχεις άδικο σε αυτά που γράφεις...κάπως έτσι καταντήσαμε να μένουμε 100 ενεργά μέλη(ίσως και να υπερβάλω) στο φόρουμ από τα 3.000 που υπήρχαν κάποτε...

Όσον αφορά τους νέους παίκτες τι να πώ και τι να προτείνω?Να πώ αυτό που έκανα εγώ,μόνο αυτό μου έρχεται στο μυαλό...

Αρχικά ψάξιμο όλου του φόρουμ ώστε να καταλάβεις πως παίζεται το παιχνίδι και αν έχεις τα έντερα να αντέξεις την όποια πίεση χρόνου απετεί,τότε συνεχίζεις(πλέον υπάρχουν οδηγοί,βιντεάκια,αναλύσεις,βοηθήματα πάρα πολλά).

Στη συνέχεια λες και σε 2,3 φιλαράκια σου να μπουν(άμα υπάρχει παρέα έχει άλλη γλύκα το παιχνίδι και κάποιον ανταγωνισμό)
Καρφίτσωμα χωριού στον χάρτη και εφαρμογή όσων διάβασες στο φόρουμ.Ψάξιμο για τοπική φυλή(πάντα υπάρχει κάπου μια θέση για όλους).Κάνεις περισσότερους γνωστούς-αλλάζεις απόψεις-γίνεσαι όλο και καλύτερος.

Νομπλαρίστηκες?Εντάξει πάντα υπάρχει απογοήτευση αλλά πλέον κάθε 2 μήνες ανοίγει νέος κόσμος.Μπαίνεις-παίζεις-γνωρίζεις-μαθαίνεις!
Δεν τα παρατάς...οτι απορία έχεις βάλτη στο φόρουμ,δεν χάνεις τίποτα!

Εγώ βέβαια ήμουν τυχερός,έπεσα σε 2 ανθρώπους που είχαν όρεξη να μου δείξουν και να με συστήσουν και αλλού...πάντα υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι αν όχι ongame τότε σίγουρα εδώ(στο external).Πρέπει ο νέος παίκτης να τους κυνηγήσει,να τους τραβήξει την προσοχή-το ενδιαφέρον...αυτοί θα ενδιαφερθούν,ποιος απο μας δεν θέλει +1 ταλεντάκι στις φυλετικές?(ειδικά αν το έχει κατεργασθεί ο ίδιος)

Αυτααά.Μάλλον σας κούρασα λιγάκι :D
Ελπίζω το θέμα να έχει συνέχεια...αξίζει να έχει συνέχεια!
 

DeletedUser

φιλε και εγω ειχα πολυ καιρο να μπω και μπηκα τωρα ενας λογος που φευγουν ευκολα οι νεοι παιχτες ειναι και η αντιμετωπιση που εχουν απο τους αυτοαποκαλουμενους προ και εδω και στο παιχνιδη μεσα, και ενας ακομη λογος μειωσης των παιχτων ειναι οτι οι περισοτεροι παιζουν με πανω απο ενα κο πλει αν το απαγορεψουν θα γινουν πιο πολοι οι παιχτες απο τοτε που αρχισε να εφαρμοζετε το κο πλει μειωθηκαν οι παιχτες
 

DeletedUser32596

@johntheking Καταλαβαίνω τι λες, απλά ακόμα κι έτσι η εταιρεία θεωρώ πως σιγά σιγά χάνει, καθώς ο αριθμός των παικτών μειώνεται, ειδικά όσο οι κόσμοι ανοίγουν τόσο σύντομα ο ένας μετά τον άλλο, διότι η μεγάλη διασπορά του ίδιου αριθμού παικτών σε περισσότερους κόσμους (με δεδομένο, ότι ένας παίκτης δεν μπορεί να κρατήσει τόσο ψηλό επίπεδο σε πολλούς κόσμους ταυτόχρονα, από ένα σημείο κι έπειτα) σημαίνει ότι πρακτικά το παιχνίδι γίνεται πιο βαρετό (λιγότεροι παίκτες), ειδικά για τον νέο, που όπως είπα δεν έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο rim, μακριά για αρκετούς μήνες από τους λεγόμενους "pro".

Όπως λες, ένας κόσμος τύπου casual, στον οποίο οι νέοι παίκτες θα εξοικειώνονται με βασικές έννοιες ακούγεται καλή ιδέα και μπορεί να αντικαταστήσει εν πολλοίς το χρόνο και, συνάμα τις εμπειρίες, που μαζεύει κανείς στο rim ενός κόσμου, αλλά ίσως όχι όπως αυτός ο casual. Αντιλαμβάνομαι ότι η προϋπόθεση να έχεις δει πυξίδα για να μπεις είναι για να αποτρέψει τους πιο καλούς παίκτες από το να μπουν, όμως και πάλι δε βλέπεις άτομα να μπαίνουν και σε άλλους κόσμους και να αποδίδουν το ίδιο, ίσως γιατί ο casual χάνει την ανταγωνιστικότητα ενός απλού κόσμου, άρα υστερεί στον τρόπο με τον οποίο έρχεσαι σε επαφή με βασικές έννοιες.

@KEYMAN Συμφωνώ απόλυτα, όντως ένας παραπάνω ποτέ δε θα μας ενοχλούσε, μάλλον το αντίθετο. Αλλά λίγοι έχουν την όρεξη να μάθουν, οπότε αν τους θέλουμε, πρέπει να βρούμε τρόπο να τους κρατήσουμε.

@NIKOLAOS THE GREAT Δε νομίζω οι co-played λογαριασμοί να είναι το πρόβλημα, καθ' ότι δεν είναι πολλοί. Ποτέ μου δεν έπαιξα co-play ούτε σε .net ούτε σε .gr και δε μπορώ να σου πω ότι αισθανόμουν ότι υπερείχαν αυτοί οι λογαριασμοί εναντίον μου. Το θέμα είναι στην παρακίνηση των παικτών να μείνουν στο παιχνίδι (θεωρώ) όπως προανέφερα.
 

DeletedUser

Τι μπορεί όμως να γίνει για να μη σβήσει το παιχνίδι; Αυτά ήθελα να θέσω σαν θέμα προς συζήτηση, με αφορμή τον νέο κόσμο που ανοίγει και να δούμε τι πιστεύετε και οι υπόλοιποι ότι μας έφερε σε αυτό το σημείο, αλλά και να προτείνετε λύσεις.

Κάποιες νέες και ελκυστικές ιδέες θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην αύξηση των χρηστών.
 

DeletedUser19330

θα βοηθουσε αν σε καθε κοσμο που εμπαινες εσυ και ο καθενας αντι να στελνεις τον ασχετο διπλα σου πυξιδα να τον εβαζες στην φυλη ( εσυ και ολοι μας) εναν εναν την φορα 8α εκανε μεγαλη διαφορα
 

DeletedUser32596

Κάποιες έχουν ήδη γίνει, χωρίς όμως τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Για παράδειγμα, οι αποστολές προσανατολίζουν τον κάθε νέο παίκτη στο πώς μπορεί να κινηθεί στο παιχνίδι (στρατός κλπ και όχι sim - city, αν και θεωρώ ότι το sim - citying κυλάει στο αίμα κάποιων ανθρώπων και δεν πρόκειται ν' αλλάξει αυτό) ή το γεγονός ότι στην αρχική σελίδα γίνεται νύξη στο εξωτερικό forum ή ακόμα, πράγμα σπουδαίο πραγματικά, το ότι οργανώθηκε η βοήθεια και προσφέρει πλέον και πιο ουσιαστικές πληροφορίες, χρηστικής φύσης και δεν είναι ένας απλός κατάλογος.

Δεν έφεραν όμως αυτά την άνοιξη, γιατί; Διότι δεν γίνεται να παρακινήσει έτσι κάποιον ο οποίος δεν μπαίνει με τρομερή διάθεση να μάθει. Και είναι δύσκολο από τη μεριά ενός "διδάσκοντος" να εκπαιδεύσεις κάποιον που δεν έχει ενδιαφέρον, αλλά αυτός, σε τελική ανάλυση, που το καταφέρνει είναι και ο καλός ανάμεσα στους δασκάλους. Θα μπορούσαν, για παράδειγμα, οι αποστολές να αυξηθούν και, περισσότερο, να αναπροσαρμοστούν. Εξηγούμαι:
i)Να γίνεται συνεχής αναφορά στη "Βοήθεια" του παιχνιδιού όπως για παράδειγμα στις αποστολές που σου δίνουν σαν αμοιβή κάποιες μονάδες: "Οι δορατοφόροι είναι ... Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στη Βοήθεια του παιχνιδιού" (με σύνδεσμο προς την αντίστοιχη σελίδα κλπ κλπ)
ii)Να υπάρχει αποστολή που να παρακινεί να επισκεφθεί κανείς το εξωτερικό forum με κάποια αμοιβή (πόροι ή ο,τιδήποτε). Έστω και ένας να βρει κάποιον οδηγό ή ένα θέμα που να τον ενδιαφέρει, κέρδος είναι και για το παιχνίδι και για την εταιρεία και δε νομίζω να χάνει τίποτα ή Innogames με το να δίνει 50 σίδερο παραπάνω.
iii)Θα μπορούσαν να προστεθούν περισσότερες αποστολές που έχουν να κάνουν με το στρατό και/ή βασικές τεχνικές του παιχνιδιού, όπως dodge κλπ (έχω την εντύπωση και αν κάνω λάθος διορθώστε με, ότι η αποστολή που το αναφέρει αυτό έχει κοπεί από τους κόσμους που απαγορεύονται οι εξωτερικές βοήθειες ή τουλάχιστον δεν τη βλέπουν αυτοί που δεν είναι σε κάποια φυλή)

Συνάμα πρέπει και οι υπόλοιποι παίκτες, οι πιο έμπειροι, να έχουν ένα κίνητρο να βοηθήσουν τους νεώτερους να μάθουν, τουλάχιστον τα βασικά. Δε λέω, υπάρχουν στα περισσότερα fora των φυλών υπάρχουν ενότητες τύπου "Βιβλιοθήκη", αλλά λίγοι είναι αυτοί που πραγματικά έχουν διάθεση να δώσουν στα νέα μέλη και αυτό είναι θέμα νοοτροπίας (πολύ φοριέται αυτή η λέξη σήμερα) και είναι, ως τέτοιο, πιο δυσεπίλυτο.
 

DeletedUser32596

Δειτε εδω μια λυση. Η ιδεα βεβαια σνομπαρετε απο τους δειαχηρηστες για χ-ψ λογους


http://forum.fyletikesmaxes.gr/showthread.php?26563-%CE%9D%CE%B5%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%BF%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%B1

Από προσωπική εμπειρία μπορώ να πω ότι έχεις δίκιο στο ότι οι παλιοί κόσμοι είχαν ένα μεγαλύτερο ενδιαφέρον, κυρίως λόγω του μεγέθους του χάρτη (το οποίο βοηθά και τους παίκτες να μαθαίνουν στα rim κλπ κλπ, μην επαναλαμβανόμαστε), αλλά θεωρώ πώς αν ο αριθμός των παικτών είναι ίδιος και απλά όλοι είμαστε πιο μακριά ο ένας από τον άλλο και πρέπει να πολεμήσουμε με τη γκρι φυλή για να δούμε κόκκινο στο χάρτη, νομίζω ότι καθιστά το παιχνίδι πιο βαρετό και κουραστικό. Διότι, για να γεμίσει ένας χάρτης όσο γέμιζε στους πρώτους κόσμους (μπες και δες τους κόσμους του .net, π.χ. τον W74, που είναι ο πιο νέος), χρειάζονται τουλάχιστον 90.000 χωριά (παίκτες και βάρβαρα). Για φαντάσου τώρα να υπάρχουν, έστω περισσότεροι παίκτες απ' ότι τώρα σε έναν νέο κόσμο, ας πούμε 10.000 παίκτες και άλλα 80.000 βάρβαρα (η χαρά του farmer). Τι θα γίνει στην πρώτη κατάκτηση;

Το ζήτημα, κατ' εμέ, είναι να βρεθούν αποδοτικοί τρόποι προσέλκυσης νέων παικτών, πέρα φυσικά από τη διαφήμιση, η οποία για διαφόρους λόγους (βλ. και το post του johntheking) παραμελείται.
 

DeletedUser29156

ωραιο θεμα εχετε ξεκινησει και ελπιζω η συζητηση να συνεχιστει με ηρεμια.

κατ αρχας , να θεσω το πρωτο ερωτημα :

συζητουμε για να ερθουν νεοι παιχτες ή για να επιστρεψουν οι παλιοι ? γτ αναλογα την απαντηση , οι λυσεις ειναι διαφορετικες. Δεν εχουν τα ιδια θελω ενας παιχτης που στους πρωτους κοσμους εμαθε οτι τα 1000 χωρια ειναι ενας σχεδον μεσαιος λογαριασμος ενω τωρα στους τελευταιους 10 κοσμους τα 1000 χωρια τα εχουν πιασει μετρημενοι στα δαχτυλα (χωρις να αναφερω και το πως τα επιασαν), με εναν νεο παιχτη που θα μπει και τουλαχιστον θελει να μη τον κατασπαραξουν στις πρωτες μερες.

επισης πρπει παντα να εχουμε στο νου μας , οτι η εταιρια προχωρα σε αλλαγες με μελετη στοιχειων που εμεις δεν γνωριζουμε. Ειναι λοιπον προφανες πως οι δυνατοτητες που εχει δωσει στους παιχτες να ξοδευουν premium ασταματητα, εχουν τετοια αποδοση στα εσοδα της εταιριας , που ειναι σαφως μεγαλυτερη απο την απωλια εσοδων απο τους παιχτες που σταματησαν .

θα το πω μ ενα παραδειγμα. Το ονειρο των συμμετεχοντων ειναι ενας κοσμος με 10 - 15 χιλιαδες παιχτες και ακομη περισσοτερους. Το ονειρο της εταιριας ειναι ενας κοσμος με ρεκορ εισπραξεων ακομη και αν παιξει μονο ο abramovic εναντιον του εμιρη του Καταρ.

στην ολη προσπαθεια για συμμετοχη παιχτων η ιδια η εταιρια εχει κανει μια πολυ σωστη κινηση που μαλιστα κανενας απο εμας δεν θα ειχε σκεφτει να προτεινει. Το να πουλας πορους για premium.

ενα βημα που θα μπορουσε να εχει θετικη εξελιξη ειναι και η επικρατηση πληρους ισονομιας. Ποσοι παιχτες σταματησαν και εγραψαν στο φορουμ τα παραπονα τους ? ενα πρωτο βημα ειναι η ετικετα καθως οι περισσοτεροι εδω μεσα γνωριζουν οτι ολοκληρες φυλες που παριστανουν τις σπουδαιες ειχαν αναλογο σκριπτ εδω και χρονια και μαλιστα απαιτουσαν απο τα μελη τους τη χρηση του αλλιως τους πετουσαν .... εκτος παρεας .....
ομως οταν βλεπεις λογαριασμους σε καθε κοσμο να κανουν ακριβως το ιδιο start up , κανιβαλιζοντας ολως τυχαιως ολοκληρους λογαριασμους (που προφανως σε καθε κοσμο μπαινουν με σκοπο να πανε 5 10 χωρια και να τους κανιβαλισουν μετα !) και ποτε να μην εχουν τημωρηθει (δε με καλυπτει το οτι καταφερνουν και ξεφευγουν) δρα με τροπο αποτρεπτηκο στο να συνεχισεις

Οταν βλεπω καποιες μερες λεηλασιες της ημερας και στελνω τη διαιρεση οτι ειναι μια επιθεση ανα 20sec gia 24 ωρες ! και δεν γινεται τιποτα τοτε και αυτο λειτουργει αποτρεπτικα και μαλιστα σε παιχτες ενεργους (επισης δε με καλυπτει η ιδια δικαιολογια).
ειμαστε πιο κοντα στο ναα μειωθουν οι συμμετεχοντες παρα στο να αυξηθουν γτ και εγω και ο Χ και ο Ψ ποσο να αντεξουμε να βλεπουμε τη νοημοσυνη μας να υποτιμαται ?
 

DeletedUser32596

Συμφωνώ απόλυτα με την τοποθέτησή σου, ειδικά ως προς ό,τι έχει να κάνει και με τα έσοδα της εταιρείας, αλλά και με την συμπεριφορά ορισμένων παικτών εντός του παιχνιδιού. Για να είμαι σαφέστερος, εγώ θα ήθελα να δω τους παίκτες να αυξάνονται σε αριθμό με οποιοδήποτε τρόπο, είτε με την επιστροφή παλιότερων, είτε με τον ερχομό νέων παικτών στο παιχνίδι.

Ιδιαίτερη έμφαση πρέπει να δοθεί σε αυτό που αναφέρεις περί του αριθμού των λεηλασιών και εδώ ίσως είναι που φαίνεται χρήσιμη, μία πρόταση που έγινε σε άλλο θέμα, από τον easy rider, να τεθεί ένα μέγιστο όριο στον αριθμό των χωριών στα οποία μπορεί να επιτεθεί κάποιος ημερησίως.

Επίσης θυμάμαι ότι σε κάποια άλλα browser games, αναλόγου τύπου - δεν αναφέρονται για λόγους τοποθέτησης προϊόντος - υπήρχε ένα όριο στις ώρες κατά τις οποίες μπορεί να είναι κανείς online και ανά εικοσιτετράωρο, αλλά και συνεχόμενα. Αυτό δημιουργεί κατά πολύ ευνοϊκότερες συνθήκες σε νέους παίκτες να αναπτυχθούν, καθώς περιορίζει σε ένα βαθμό το ρόλο που παίζει η καθημερινή δραστηριότητα, χωρίς να την καθιστά αμελητέα για την πρόοδο του λογαριασμού και συνάμα δημιουργεί και νέες δυνατότητες στο παιχνίδι (ποιες ώρες θα είναι κάποιος online κλπ κλπ). Επίσης έτσι αναδεικνύεται πιο εύκολα ο παίκτης με ικανότητες και όχι ο αργόσχολος που κάθεται όλη μέρα στο παιχνίδι και, ξέροντας προφανώς κάποια πράγματα επί του αντικειμένου, επωφελείται χωρίς απαραίτητα τις ανάλογες γνώσεις.
 

DeletedUser29156

δε νομιζω οτι προς τα εκει ειναι η λυση με χρονικους περιορισμους. Οι αργοσχολοι που λες ειναι σε μεγαλο ποσοστο αυτοι που συντηρουν το παιχνιδι και ειναι ισως και αυτοι που το εχουν περισσοτερο αναγκη ως συντροφια.
αν βαλεις χρονικους περιορισμους τους εχασες ολους αυτους......

νομιζω οτι υπαρχει πολυ μεγαλη ευθυνη και στους παιχτες τους ιδιους. Οταν στον κ22 εκανα ενα λαθος και εφτιαξα 350 ακαδημιες , πηγα ακλαφτος φυσικα και απο τοτε ειμαι κατα των ακαδημιων φανατικα !
κ23 τσακωθηκα για το λογο αυτο καθως ηθελαν αμετρητες ακαδημιες για να τους κανιβαλισουν ...... αποτελεσμα ? με εδιωξαν απο τη φυλη και με κανιβαλισαν .....
κατι τετοιο εχω υποστει εκ τοτε και σε αλλους κοσμους ειτε επειδη διαφωνω με τια ακαδημιες , ειτε επειδη διαφωνω με το να στρατολογουμε τους παντες οχι για να παιξουν αλλα για να τους κανιβαλισουμε (αλλο το να κανιβαλισεις ανενεργο ή καποιον που συστηματικα δεν παιζει συμφωνα με τους κανονες της φυλης) ειτε γτ δινουμε σε ολους ΣΕ και συμμαχιες για να τους φαμε στην ωρα που θα βολευει

ΟΟΟΟΟΟλα τα παραπανω ειναι η συγχρονη τακτικη νικης στις φυλετικες μαχες ! Αυτο συν το ποιος κλεβει καλυτερα ειναι το 80% της νικης και το παιχτικο επιπεδο ειναι ενα 20% το πολυ ........ (με τη προυποθεση οτι κανεις και ολα τα παραπανω)

Αν λοιπον οι περιποθ 10 αρχικλικαδοροι , στοχοποιηθουν απο ολους μας τοτε η αρχη της λυσης ειναι κοντα. Υπαρχει καποιος που δε ξερει ποιες ειναι οι περιπου 10 κλικες που κυκλοφορουν και απο τη πρωτη μερα που μπαινουν στους κοσμους τους χαλανε με αποτελεσμα να ακολουθουν και ολες οι αλλες φυλες τη τακτικη τους ?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser32596

Ίσως έχεις δίκιο σε αυτό που λες για τους χρονικούς περιορισμούς, θα το ξανασκεφτώ υπ' αυτό το πρίσμα. Σχετικά τώρα με τον "παικτικό" τρόπο, αυτός σε μεγάλο βαθμό καθορίζεται από το γεγονός ότι πια μία μόνο φυλή αναδεικνύεται σε νικήτρια του κόσμου, ενώ σε παλαιότερους κόσμους, ειδικά στους πρώτους, οικογένειες τους έκλειναν και όχι μεμονωμένες φυλές. Βέβαια, τώρα πια μιλάμε για μικρότερους σε έκταση κόσμους, πράγμα που κάνει τη λογική του "μία φυλή αναδεικνύεται νικήτρια" να φαίνεται η σωστότερη, όμως αυτό, μακροπρόθεσμα, εντείνει το πρόβλημα του ότι οι κόσμοι μικραίνουν διαρκώς και ταυτόχρονα δε βλέπω να καταφέρνει να αποτρέψει τη δημιουργία απείρων ακαδημιών. Αυτή η ρύθμιση είναι που, σε μεγάλο βαθμό, καλλιεργεί και τη νοοτροπία του "στρατολογώ για να καννιβαλίσω" και πάλι κάνει την κατάσταση έτι χειρότερη.
 

DeletedUser29156

αρα οταν εγραψα ψηφιστε 100 ατομαα ανα φυλη για κ30 ...... για να περιοροιστουν ολα αυτα τα φααινομενα , ειχα δικιο ?
 

DeletedUser32596

Πατώντας πάνω σ' αυτή τη λογική ναι, αλλά αυτό δε μπορεί να αλλάξει συθέμελα τη νοοτροπία που έχει αναπτυχθεί. Ίσως αν έκλειναν οι κόσμοι όπως παλιά να μην υπήρχε και όλη αυτή η μανία δημιουργίας ακαδημιών και μετέπειτα καννιβαλισμού τους. Αλλά ναι, προς το παρόν η πιο εφικτή λύση είναι, μάλλον, οι κόσμοι με πολλά άτομα ανά φυλή, για να αποφευχθούν οι πολλές ακαδημίες, αν και πάλι θα βρεθούν κάποιοι με διάθεση να διοικούν μία Κίνα εντός του Κ30.
 

DeletedUser31340

Εχω παρατηρησει οτι αυτες οι ιδεες δεν αρεσουν στους δειαχηρηστες.Οταν λεγονται τετοιες ιδεες σνομπαρονται απο αυτους δεν απανταν καν και σε λιγο καιρο ξεχνιουνται. Αν δεν εχουν θεληση οι ιδιοι να ανεβασουν το παιχνιδι τοτε δεν γινεται τιποτα. Θα το εκτιμουσαμε πολυ να απαντησει ο mad σε μια τετοια ιδεα εστω και αν ειναι αρνητικος αλλα με επειχηρηματα και οχι να μην απαντα για να ξεχαστει το θεμα.

Οτι και να λεμε εμεις αν δεν συμφωνει ο mad δεν προκεται να γινει τιποτα.Και δεν βλεπω διαθεση εκ μερους της ο.δ για να ανεβει ο αριθμος των παιχτων
 

DeletedUser32596

Εχω παρατηρησει οτι αυτες οι ιδεες δεν αρεσουν στους δειαχηρηστες.Οταν λεγονται τετοιες ιδεες σνομπαρονται απο αυτους δεν απανταν καν και σε λιγο καιρο ξεχνιουνται. Αν δεν εχουν θεληση οι ιδιοι να ανεβασουν το παιχνιδι τοτε δεν γινεται τιποτα. Θα το εκτιμουσαμε πολυ να απαντησει ο mad σε μια τετοια ιδεα εστω και αν ειναι αρνητικος αλλα με επειχηρηματα και οχι να μην απαντα για να ξεχαστει το θεμα.

Οτι και να λεμε εμεις αν δεν συμφωνει ο mad δεν προκεται να γινει τιποτα.Και δεν βλεπω διαθεση εκ μερους της ο.δ για να ανεβει ο αριθμος των παιχτων

Κοίταξε να δεις, η αλήθεια είναι ότι δεν μπορεί η ΟΔ να παίρνει εύκολα θέση από το εξωτερικό forum για τέτοια ζητήματα (ούτως ή άλλως αυτό νομίζω είναι ξεκάθαρο και από τους κανονισμούς του forum) και συνήθως τέτοιου είδους μεταβολές, όπως αυτές που προτείνονται σε αυτό και σε άλλα παρεμφερή posts χρειάζονται και την έγκριση της εταιρείας (ή τουλάχιστον αυτήν την εντύπωση έχω), οπότε αυτό που μπορούμε να δώσουμε τροφή για σκέψη και στην ΟΔ για να προωθηθεί πιθανόν στο μέλλον κάποια ιδέα απ' όσες έχουν διατυπωθεί εδώ.

@-Sweetest Love x3 Θεωρώ πως θα γίνει και αυτό εν καιρώ. Ας φανεί κάποτε ότι υπάρχει και το ανάλογο ενδιαφέρον από τους παίκτες (αυτούς τους 100 που ασχολούνται με το εξωτερικό πια) και μετά ας γίνει και μία αίτηση με τις προτάσεις.
 

DeletedUser29156

Εχω παρατηρησει οτι αυτες οι ιδεες δεν αρεσουν στους δειαχηρηστες.Οταν λεγονται τετοιες ιδεες σνομπαρονται απο αυτους δεν απανταν καν και σε λιγο καιρο ξεχνιουνται. Αν δεν εχουν θεληση οι ιδιοι να ανεβασουν το παιχνιδι τοτε δεν γινεται τιποτα. Θα το εκτιμουσαμε πολυ να απαντησει ο mad σε μια τετοια ιδεα εστω και αν ειναι αρνητικος αλλα με επειχηρηματα και οχι να μην απαντα για να ξεχαστει το θεμα.

Οτι και να λεμε εμεις αν δεν συμφωνει ο mad δεν προκεται να γινει τιποτα.Και δεν βλεπω διαθεση εκ μερους της ο.δ για να ανεβει ο αριθμος των παιχτων

κατ αρχην να ξεκαθαρισω οτι ειμαι απο αυτους που εχω ασκησει κριτηκη στην Ο.Δ, και για πολλα θεματα στο παρελθον , και μαλιστα το οχι μακρινο, ειχα οξεια αντιπαραθεση της.
ομως :

1. Η εταιρεια δινει πλεον τη δυνατοτητα σε παιχτες να παιζουν με premium χωρις να το εχουν πληρωσει
2. Η εταιρεια μας δινει ενα κοσμο με δικη μας επιλογη ρυθμισεων

Αρα, η εταιρια κανει βηματακια ωστε να δωσει στους παιχτες τη δυνατοτητα να απολαμβανουν τους νεους κοσμους .
Ομως οταν στη ψηφοφορια καταληγουμε σε ιδιους κοσμους , με την ιδια λογικη που διελυσε τους προηγουμενους, τοτε τι να κανει η εταιρια ?

οταν επιλεγουμε κατακτηση , και παραλληλα 40 ατομα ανα φυλη , τοτε εμεις εχουμε επιλεξει κανιβαλισμο , και αυτο ειναι ξεκαθαρο. και οταν αυτος που το ψηφησε γινει μεζες, τοτε θα φωναζει γτ με φαγατε !
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.
Κορυφή