Προστασια Λογαριασμων

  • Δημιουργός θέματος DeletedUser6091
  • Ημερομηνία έναρξης
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.

DeletedUser6091

Όπως σε όλα τα παιχνίδια, έτσι κι εδώ μπορεί να υπάρχουν επίδοξοι απατεώνες και hackers. ΜΗΝ τους δώσετε τη δυνατότητα να καταστρέψουν το παιχνίδι σας!


Βασικές Αρχές Προστασίας των Δεδομένων και του Λογαριασμού σας:


A. ΟΝΟΜΑ ΧΡΗΣΤΗ & ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ

- Μη δίνετε ΠΟΤΕ και σε ΚΑΝΕΝΑΝ τα δεδομένα με τα οποία συνδέεστε!

- Αν χρησιμοποιείτε κοινόχρηστους υπολογιστές, ΜΗΝ αποθηκεύετε τον κωδικό σας και κάντε διαγραφή cookies και history όταν αποσυνδεθείτε.

2. Μη χρησιμοποιείτε απλούς, συνηθισμένους και γενικά εύκολους κωδικούς.
Ιδανικοί κωδικοί περιέχουν και μικρά και κεφαλαία, και γράμματα και αριθμούς και είναι πάνω από 6 χαρακτήρες πχ. Αge21sTrEeT
Τραγικά λάθος κωδικοί είναι (ενδεικτικά):
- ίδιο όνομα και κωδικός (μέγιστο λάθος)
- password
- test
- 12345678
- abcdef
- asdfdsa
- 111111

3. Ποτέ μη χρησιμοποιείτε τον ίδιο κωδικό που έχετε σε άλλους λογαριασμούς (e-mail, άλλα παιχνίδια, κλπ).


4. Προστατέψτε τα e-mail σας
Ειδικά στην Ελλάδα, τυχαίνει –δυστυχώς- συχνότατα, να hackάρονται e-mail με φυσικά επακόλουθα στους λογαριασμούς παιχνιδιών.
Αν αποκτήσει κάποιος πρόσβαση στο e-mail με το οποίο εγγραφήκατε στο παιχνίδι, θα δει και τον κωδικό του παιχνιδιού από το ενημερωτικό mail, η μπορεί να ζητήσει ανάκτηση κωδικού και να του αποκλυφθεί.

Β. ΓΝΩΣΤΕΣ ΑΠΟΠΕΙΡΕΣ ΑΠΑΤΗΣ

Προσποίηση ότι είναι μέλος της Ομάδας

Υπάρχουν 3 περιπτώσεις:
1. Τυχαίο όνομα χαρακτήρα, που σας πλησιάζει και ισχυρίζεται ότι είναι Game Admin-Forum Mod κλπ
2. Ελαφρώς παραλλαγμένο όνομα μέλους (πχ. Mad18_)
Και στις δύο περιπτώσεις επικοινωνήστε άμεσα με οποιοδήποτε μέλος της ομάδας και ενημερώστε μας. Θυμηθείτε να αναφέρετε ακριβώς το όνομα.
3. Μην εμπιστεύεστε τυχαία e-mail και msn.
4. Η μόνη επίσημα αποδεκτή επικοινωνία είναι μέσω των αιτήσεων υποστήριξης. Ότι λέτε μέσω msn, skype και λοιπά με κάποιον που μπορεί να είναι διαχειριστής μπορεί και όχι, ΔΕΝ είναι απόδειξη. Ακόμα και αν ανήκει στην ομάδα διαχείρισης συνομιλία που προέρχεται από άλλο μεσων εκτος των αιτήσεων υποστήριξης δεν θα γίνει σε καμια περίπτωση αποδεκτη ακόμα και αν υποδεικνύει καταπάτηση κανόνων. Μην μιλάτε με κανέναν για θέματα διαχείρισης μέσω αυτών των μεσων.


Γ. Aπάτες μέσα στο παιχνίδι:

1. Παίκτης υπόσχεται να σας βάλει πόντους premium στον λογαριασμό σας και για να το κάνει αυτό ζητάει τους κωδικούς σας. ΜΗΝ τους δώσετε. Το μονο που θα κάνετε είναι να βοηθήσετε τον κλέφτη! Ακόμα και να έχετε κερδίσει σε κάποιον διαγωνισμό που κάναμε εμείς δεν χρειάζεται να δώσετε πουθενά τους κωδικούς σας. Μπορούμε να σας βάλουμε τους κερδισμένους σας πόντους μέσα από το σύστημα διαχείρισης και όχι με το να μπούμε στον λογαριασμό σας!

2. Παίκτης σας προτείνει να ανταλλάξετε λογαριασμούς. Εκτος από το ότι αυτό απαγορεύεται από τους κανόνες είναι και επικίνδυνο καθώς πιθανότατα θα χάσετε τον λογαριασμό σας καθώς τα στοιχεια που θα σας δώσει ο άλλος θα είναι ψεύτικα.


Γενικά:
Χρησιμοποιείστε το μυαλό σας και τη λογική. Αν κάτι ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό, τότε πιθανότατα δεν είναι αληθινό αλλά είναι ΑΠΑΤΗ.

Αν δείτε κάποιον να προσποιείται ότι είναι μέλος της Ομάδας με οποιοδήποτε τρόπο, ενημερώστε τα μέλη της ΟΔ άμμεσα.

Σημείωση

Εάν ο λογαριασμός σας κλαπεί, το πιο πιθανό είναι να μη τον λάβετε ποτέ ξανά πίσω, εκτός εαν είστε πολύ τυχεροί. Τα μέλη της ΟΔ δε μπορούν να σας εγγυθούν την επιστροφή κλεμμένου λογαριασμού σας και με βεβαιότητα, δεν είναι σε θέση να σας επιστρέψουν τυχόν χαμένα αντικείμενα από το λογαριασμό σας, η premium που χάθηκαν.

Τα μέλη της ΟΔ δεν έχουν υποχρέωση να ασχοληθούν με τη διερεύνηση απωλεσθέντων λογαριασμών, λόγω πλημελλής προσοχής από τον ιδιοκτήτη τους.

Είναι δική σας ευθύνη να χρησιμοποιείται ένα ασφαλές κωδικό πρόσβασης και να τον διαφυλάτεττε.

Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τους κωδικούς του λογαριασμού e-mail που έχετε δηλώσει στό παιχνίδι/φόρουμ.





ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΖΗΤΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΣΑΣ!

 

DeletedUser6091

[mad]Θυμίζουμε για πολλοστή φορα πως είστε οι μονοι υπεύθυνοι για τον λογαριασμό σας.

Αιτήσεις του τύπου:
Ο co-player μου έκλεψε τον λογαριασμό.
Ο μπάρμπας μου μου πήρε τον κωδικό.
Κάποιος μπήκε στον λογαριασμό μου και τον διέλυσε.

Και αλλα παρόμοια θα αγνοούνται πλήρως από την ομάδα διαχείρισης και ας φωνάζετε όσο θέλετε στις αιτήσεις, στα mails στην εταιρία και ας έχετε και τον καλύτερο δικηγόρο του κόσμου.

Ακολουθήστε τον παραπάνω οδηγό πιστά, δεν τον γράψαμε για κακό, για καλο τον κάναμε. Ναι μπορεί να είναι άσχημος ο τρόπος που σας τα λέω αλλα ελπίζω με αυτόν τον ωμο και χύμα τρόπο να καταλάβετε ποσο σημαντικός είναι ο παραπάνω οδηγός!!![/mad]
 
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.
Κορυφή