Θέλουμε την γνώμη σου!

  • Δημιουργός θέματος DeletedUser6091
  • Ημερομηνία έναρξης
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.

DeletedUser6091



Πιστεύεις πως το παιχνίδι θα έπρεπε να έχει κάποιο τέλος? Αν ναι, ποτε θα έπρεπε να τελειώνει? Χρονικό όριο η όριο με πόντους? Μάχες ανάμεσα στις 2 τελευταίες φυλές για να καθοριστεί ο νικητής η μια μονομαχία για να βγει ένας παίκτης νικητής?

Θέλουμε τις ιδέες σου. Οποιες και αν είναι, όσο πολύπλοκες η απλές και αν είναι.

Γράψε μας τις ιδέες σου και βοηθησε στην αναβάθμιση του παιχνιδιού.

Παρακαλώ να μην σχολιάζουμε τις ιδέες που γραφουν αλλα μέλη. Απαγορεύονται post του τύπου: "μου αρέσει η ιδέα του τάδε" "+1" "-1" "χαζή ιδέα" και λοιπά...

1 post ο καθένας για να μπορέσουμε να βγάλουμε μια άκρη και εμείς στη διαλογή μετά.
 

DeletedUser

καλησπερα, θα δωσω μια ιδεα, πιστευω πως θα επρεπε μετα απο ενα χρονικο οριο οι πρωτες δυο φυλες να κανουνε ενα πολεμο μεταξυ τους, και οποια φυλη παρει ασπουμε ενα αριθμο των χωριων της αλλης φυλης να τελιωνει ο κοσμος και να κλειδωνει για παντα, επισης πιστευω για να αναβαθμηστει το παιχνιδι πρεπει το παιχνιδι να διαφημιστει με καπιο τροπο ΠΙΟ ΠΟΛΥ, και ετσι θα το δοκιμασουνε το παιχνιδι πολλα ατομα.... Ακομη αν γινει αυτο που ειπα πιο πανω με τις φυλες θα τελιωνει ο κοσμος οπωτε πρεπει να βγενουνε καινουρειοι κοσμοι καθε ενα χρονικο διαστημα..

αυτη ειναι η ''ταπηνη'' μου γνωμη, ελπιζω να εγινα σαφης;)
 

DeletedUser20073

Καποια στιμγη καποια φυλη θα κυριαρχησει και θα μεινη μονη της στο χαρτη δεν θα μπωρει να κανει κατι και ετσι καποια στιγμη θα καταστραφη και θα διμιουργηθουν αλλες φυλλες με καινουργεια ονοματα και ο κοσμος θα ξανα αρχησει να ζει παλι αυτα που εζησε απο την αρχη εγω πιστευω οτι ειναι καλυτερα να μεινη ετσι οπως ειναι :)
 

DeletedUser17221

Εγω θα ηθελα να προτεινω κατι διαφορετικο.
Θα προτεινα να υπηρχε οριο στον αριθμο χωριων του καθε κοσμου και μολις συμπληρωθει να κλειδωθει ο κοσμος και μετα να μην γινεται ουτε ρεσταρτ ουτε να καθιδρυσει καποιος ενα χωριο.
Τοτε οποια φυλη κατακτουσε το 70-80% του ποσοστου ολων των χωριων ενος κοσμου να τελειωνε ενας κοσμος.
 

DeletedUser14367

Θεωρώ ότι το συνεχόμενο άνοιγμα καινούριων κόσμων, οδηγεί τους παλιότερους σε μαρασμό κ τέλμα.
Θα προτιμούσα την ύπαρξη 10-15 στανταρ κόσμων, με διαφορετικές ρυθμίσεις ο καθένας (για όλα τα γούστα), οι οποίοι θα είχαν ημερομηνία λήξης.
Αν ξέρεις ότι ο κόσμος θα έχει διάρκεια πχ 12 μήνες, οι παίκτες δεν θα βαρεθούν ή τουλάχιστον θα είναι πιο σπάνιο το να βαρεθούν. Η κάθε φυλή θα έχει πλέον συγκεκριμένο ορίζοντα κ στόχο, συνεπώς θα μπορεί να λειτουργήσει καλύτερα.
Ο παίκτης θα μπορεί να "αποσυρθεί" μια σεζόν κ να συνεχίσει σε επόμενη, χωρίς να νιώθει ότι αφήνει μισοτελειωμένη δουλειά.

Επιπλέον θα έχουμε από ένα σημείο κ μετα λιγότερες νέες εγγραφές (ποιός θα μπεί σε κόσμο που έχει τρέξει 6 από τους 12 μήνες του ???), συνεπώς δεν θα υπάρχουν κόσμοι 2 ταχυτήτων ...

Μετά την λήξη, οι νικητές ανά κατηγορίες θα μπαίνουν σε κάτι τύπου "Hall of Fame" κ ο κόσμος θα ξεκινάει από την αρχή.

Είναι κ ένας έμμεσος τρόπος να δούμε τελικά ποιές ρυθμίσεις θα είναι αυτές που ταιριάζουν καλύτερα στο Ελληνικό προφιλ.

Θεωρώ ότι αν τελικά ο τρόπος παιχνιδιού αποκτήσει λογική παρτίδας κ όχι ταξιδιού χωρίς προορισμό, το ενδιαφέρον θα ανέβει κατακόρυφα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser

το παιχνιδι να μην τελειωνει ποτε.οταν επικρατισει μια φυλη να βγενουν συνεχεια βαρβαρα με στρατο μεσα
 

DeletedUser20817

η δικη μου ιδεα ειναι οτι θα πρεπει ενας κοσμος να τερματιζει οταν η πρωτη φυλη φτασει στους 500.000.000 ποντους και αποκτησει ταυτοχρονα και 100.000.000 ποντους και πανω διαφορα απο την δευτερη.ετσι θα βγαινει ο νικητης πιο ευκολα και θα τερματιζει ο κοσμος.θα υπαρχει συγκεκριμενος στοχος.πανω απο 500.000.000 ποντους και διαφορα 100.000.000 ΑΠΟ τον δευτερο.αυτα....
 

DeletedUser

αποψη μου ειναι να υπαρχουν καποια βραβεια και για τις φυλες..ετσι οποια μπορεσεις και συμπληρωσει ολα τα απαιτουμενα βραβεια να ειναι και η νικητρια
 

DEATHWINNER

Δεινόσαυρος του forum
Βαθμολογία αντίδρασης
1
Καταρχήν φυσικά και θα έπρεπε να τελειώνουν κάποτε οι κόσμοι. Να ξεκινήσει μόνο κάποιος γνωρίζοντας ότι δεν επρόκειτο να νικήσει ποτέ ουσιαστικά και ότι θα παίζει μέχρι να βαρεθεί και να τα παρατήσει, λες όχι ρε φίλε γιατί να χάσω τον χρόνο μου. Χωρίς στόχο δεν πας πουθενά. Και στην καθημερινή ζωή το ίδιο. Τα 2 αυτά (καθημερινή ζωή και εικονικό παιχνίδι) είναι αλληλένδετα σε πολλούς τομείς. Θα έπρεπε λοιπόν να υπάρχει ένα χρονικό όριο ή έστω και όριο με πόντους. Να μην έχουν χρονική διάρκεια πάνω από 15 μήνες (για speed 2) 30 μήνες (για speed 1), διότι όλοι μετά κακά τα ψέματα θα βαρεθούμε. Να υπάρχουν 12 κόσμοι όπως και τώρα, οι οποίοι να είναι σταθεροί, δηλαδή μόλις τελειώνουν να ανανεώνονται. Κατά αυτόν τον τρόπο και αν χάσει-τα παρατήσει κάποιος από κάποιον κόσμο, σίγουρα θα βρεί την ευκαιρία αν όχι αμέσως, πολύ σύντομα όμως να ξεκινήσει με νέες προοπτικες "έναν νέο κόσμο" !

(Έτσι θα μπορούν οι παίκτες να δοκιμάσουν ποικίλλες ρυθμίσεις).
 

DeletedUser20205

η γνωμη μου ειναι να υπαρχουν ανοιχτει κοσμοι με διαφορες ρυθμισεις και καθε ενας να εχει τον δικο του στοχο για να τερματιστει.πχ ο 12 εχει την φυλη στους 350,000,000.αλλος κοσμος να εχει στον παιχτη με 10,000,000..να υπολογιζετε απο τους αντμινς ποσο περιπου θα διαρκει για να ανανεωνονται συνεχεια.και ακομα κατι..ο νικητης τι κερδιζει?δωστε κανα ποντο πρεμιουμ να υπαρχει κοντρα..βασικα οι κοσμοι να γινουν κατι σαν τους σπεεδ αλλα σε πιο μεγαλη διαρκεια
 

DeletedUser

Εγώ πιστεύω πως η νικήτρια φυλή θα πρέπει να είναι αυτή που θα μείνει η μοναδική στον κόσμο, δηλαδή να μην υπάρχουν άλλες φυλές όππυ κοιτάξεις όλα μπλε.
Βέβαια αυτή η φυλή να τιμηθεί όσο πρέπει. Κάπου να γράφει τουλάχιστον "η τάδε φυλή κατέκτησε τον ταδε κοσμο".
Να μην το θυμούνται μόνο οι χρήστες που έπαιζαν σε αυτόν αλλά και νέοι παιχτες να μπορούν να μπαίνουν κάπου και να βλέπουν τις νικητήριες φυλές, το όνομα τους, αλλά και τα μέλη που αποτελούνταν.
 

DeletedUser20253

εγω παλη θα ηθελα να μην τερματισσουν ποτε η κοσμοι !
 

DeletedUser

Εγώ προτείνω 12μηνους ή/και 6μηνους κόσμους με προϋποθέσεις νίκης ανάλογα με την ταχύτητα. Θα μπορούσαν επίσης να υπάρχουν κόσμοι όπου αντί να νικάει η φυλή/παίκτης με τους περισσότερους ποντους να νικάει αυτή/αυτός με το περισσότερο OD ή ODA.

Αφού περάσει το χρονικό όριο, ο κόσμος μπορεί να ανοίξει ξανά με διαφορετικές ρυθμίσεις ή τις ίδιες αν υπάρχει μεγάλη ζήτηση.

Εν ολίγοις συμφωνώ με την πρόταση του kokobil ;) (ναι το ξέρω, σπάνιο φαινόμενο :p)
 

DeletedUser19747

Νομιζω οτι ενα παιχνιδι δεν εχει νοημα αν δεν εχει και καποιο τελος.
Απο την αλλη σιγουρα υπαρχουν παικτες που θελουν να "καιγονται" εσαει.
Οποτε η μεση λυση ειναι η καλυτερη. Δηλαδη να υπαρχουν κοσμοι που θα εχουν τελος και θα ξαναλειτουργουν μετα απο λιγο και παλι και καποιοι κοσμοι οπου θα λειτουργουν για οποιον θελει να παιζει χωρις καποιο οριο χρονικο και μη, ( αν και νομιζω οτι απο ενα σημειο και μετα δεν εχει νοημα να μπαινει ενας νεος παικτης σε τετοιους κοσμους με τοσες μεγαλες διαφορες απο τους υπολοιπους αλλα τεσπα, γουστα ειναι αυτα).
Επιπλεον σαν "επαινο" για την νικητρια φυλη ενος κοσμου θα ειναι να μπορει να διαλεξει τις ρυθμισεις για τον επομενο γυρο οταν ξανανοιξει ο κοσμος (εαν ειναι εφικτο κατι τετοιο) ωστε να εχει καποιο πρακτικο οφελος για να προσπαθει μια φυλη να νικησει περα απο το "γοητρο".
 

DeletedUser

Εγώ λέω να υπάρχουν βραβεία και για φυλές αλλά να έχει και ένα όριο 500.000.000 πόντων όπια φυλή φτάσει αυτούς τους πόντους θα είναι η νηκίτρια και μετά ο κόσμος θα συνεχίσει κανονικά ή αντί να συνεχίσει κανονικα να κλειδωθεί για νέες εγγραφές και να πολεμούν μέχρι να μείνει μία φυλή.Αυτή είναι η γνώμη μου.
 

DeletedUser

είμαι κατά να τελειώνει ο κόσμος με βάση χρόνου π.χ. 12 μήνες κλπ κλπ. θα ξενέρωνα αν μετά από 1 χρόνο στον 6 που παίζω εγώ ξαφνικά κλείδωνε και έχανα όλο αυτόν τον χρόνο που έχω αφιερώσει.

για να γίνει στα αλήθεια επιθετικό το παιχνίδι προτείνω το παιχνίδι να τελειώνει μόνο όταν μια φυλή ολοκληρώσει έναν συγκεκριμένο αριθμό ΟΔΑ ή κατακτήσει >51% των χωριών του συγκεκριμένου κόσμου. επίσης για να αποφύγουμε κάποια φυλή να χτυπάει δικούς της ώστε να ανεβασει ΟΔΑ ή για νομπλάρισμα, η κάθε φυλή να μπορεί να επιτεθεί σε παίκτες οι οποίοι ανήκουν σε φυλή που είναι περασμένη σε ΕΧΘΡΟΥΣ (ή ουδέτερους) στην διπλωματία και μόνο. έτσι αν θέλουν να φάνε κάποιον ανενεργίο τότε θα πρέπει να τον διώξουν αλλά έτσι θα το ξέρουν και οι άλλες φυλές και θα χτυπάνε. αυτά από εμένα.
 

DeletedUser15940

Συμφωνωνα υπαρχουν κοσμοι με καποιο σκοπο για να βγεις νικητης!! Γινεται σε ολα τα στρατετζυ παιχνιδια! βλ. το πρ το στρατετζυ που βγηκε ποτε, το ρισκ!

Επισης μια ιδεα θα ηταν οποια φυλη ειχε το πιο ωραιο ονομα και την περισσοτερη φαντασια να κερδιζε αυτοματα το παιχνιδι!! :D
 

DeletedUser17867

το παιχνιδι να μην τελειωνει ποτε.οταν επικρατισει μια φυλη να βγενουν συνεχεια βαρβαρα με στρατο μεσα
εγω θα συμφωνησω με τον απο πανω μου!
να βγαινουν επισης βαρβαροι κ να επιτηθονται μονοι τους!
:D
Περα απο τη πλακα...
νομιζω οτι οταν αποκτησει μια φυλη το 51% ολου του κοσμου ειναι λογικα κ η νικη, αρα κ το κλειδωμα του συγκεκριμενου κοσμου.
 

DeletedUser6091

Ευχαριστούμε για τις ιδέες σας. Κάποιες από αυτές προωθήθηκαν στην εταιρία.

Καλή συνεχεια.
 
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.
Κορυφή