Αποσαφηνίζοντας τις προθέσεις μας

  • Δημιουργός θέματος DeletedUser6091
  • Ημερομηνία έναρξης
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.

DeletedUser6091

Αγαπητοί παίκτες,

Φαίνεται πως υπάρχουν αρκετές εικασίες που σχετίζονται με τις (πρόσφατες) αλλαγές που έχουμε κάνει στο παιχνίδι, γι’ αυτό και αποφασίσαμε να αποσαφηνίσουμε τις προθέσεις μας ελπίζοντας πως θα γίνουν κατανοητές και θα λυθούν αρκετές απορίες σας.

Η θέση μας για διάφορα θέματα

Μονοτονία
Η μονοτονία δεν πρέπει να είναι ο τρόπος εξισορρόπησης της σχέσης επιτιθέμενου/αμυνόμενου. Το να εγκαταλείψει κάποιος έναν κόσμο επειδή ο χρόνος που διαθέτει ο αντίπαλός του για τις fake είναι μεγαλύτερος από αυτόν που μπορεί να διαθέσει ο ίδιος για το παιχνίδι, δεν αντιπροσωπεύει το σκεπτικό μας για τον τρόπο παιχνιδιού. Εάν κάποιος παίκτης επιθυμεί να ασχοληθεί με τις επιθέσεις του είναι κάτι διαφορετικό, αλλά θα πρέπει να υπάρχει μία βασική και βολική λύση. Αυτή τη στιγμή αναζητούμε τρόπους για να κάνουμε το προχωρημένο παιχνίδι λιγότερο απαιτητικό σε χρόνο.

Το παλιό δεν σημαίνει και καλό
Υπάρχουν αρκετά πράγματα που είναι ξεκάθαρα στους παλιούς παίκτες και είναι ασαφή στους νέους παίκτες. Δεν υπάρχει λόγος να βασανίζονται στο να κατανοήσουν ορισμένα πράγματα όπως γινόταν όταν ξεκινήσαμε :)
Αντιλαμβανόμαστε πως έχετε συνηθίσει ορισμένα πράγματα όπως ακριβώς ήταν (όπως και εμείς άλλωστε!), αλλά αυτό δεν σημαίνει πως έτσι είναι καλύτερα ή πως είναι πιο κατανοητά. Θα γίνουμε περισσότερο συγκεκριμένοι παρακάτω, με παραδείγματα.

Scripts και άλλα εξωτερικά εργαλεία
Είναι σπουδαίο που παίκτες με την απαραίτητη τεχνική κατάρτιση χρησιμοποιούν τις δυνατότητές τους για να προσφέρουν περισσότερη άνεση ή εξατομίκευση επιλογών προς άλλους παίκτες, με τα scripts και τα διάφορα εργαλεία που προσφέρουν.
Ενώ όλα αυτά μπορούν να προσφέρουν βελτιώσεις σε ορισμένους παίκτες, πιστεύουμε πως το παιχνίδι πρέπει να παίζεται χωρίς αυτά τα εξωτερικά εργαλεία. Και το πιστεύουμε ακράδαντα, για διαφόρους λόγους:
  1. Αργά ή γρήγορα θα σταματήσουν να λειτουργούν εξαιτίας μίας αναβάθμισης, λόγω του τρόπου που αλληλεπιδρούν με το παιχνίδι. Ναι μεν προσπαθούμε να το αποφύγουμε όταν είναι εφικτό και οι scripters προσπαθούν πάντα να είναι λειτουργικά τα scripts τους, αλλά συνήθως είναι μία χαμένη μάχη. Επειδή αλλάζουμε μέρη του παιχνιδιού, τα scripts πρέπει να ανανεώνονται είτε στο ένα σημείο είτε στο άλλο καθ’ όλη την διάρκεια της χρήσης τους. Αυτό είναι άσχημο για όλους τους εμπλεκόμενους: για τους scripters που πρέπει να τα αναβαθμίζουν, για τους παίκτες που πρέπει να βρίσκουν τη νέα έκδοση, και με όσους ενοχλούνται επειδή σταματούν να λειτουργούν προσωρινά μετά από μία αναβάθμιση.
  2. Η δημιουργία ενός εξωτερικού εργαλείου είναι μία σύνθετη διαδικασία και όχι κάτι που μπορεί να κάνει ο οποιοσδήποτε.
  3. Τα εργαλεία αυτά συνήθως είναι διαθέσιμα σε συγκεκριμένους παίκτες. Εάν τυχαίνει να έχετε κάποιο μέλος της φυλής σας που είναι ειδικός στην τεχνολογία, μπορείτε να αισθάνεστε τυχεροί. Οι περισσότεροι όμως δεν έχουν, και υπάρχουν παίκτες που δεν γνωρίζουν καν την ύπαρξη των scripts και τον τρόπο λειτουργία τους.
  4. Όλα τα εξωτερικά εργαλεία έχουν έναν κίνδυνο ασφαλείας για τον λογαριασμό σας. Εάν τρέξετε ένα script στον λογαριασμό σας, αυτό επιτρέπει στον δημιουργό του να κάνει ό,τι αλλαγές θέλει στον λογαριασμό σας, και το μόνο που έχετε είναι το λόγο του πως το script κάνει μόνο μία συγκεκριμένη ενέργεια. Το μόνο που χρειάζεται είναι ένα άτομο με κακόβουλες προθέσεις για να διαλύσει τον λογαριασμό σας και το παιχνίδι σας.
Αυτός είναι και ο βασικότερος λόγος που προσπαθούμε να λύσουμε αυτά τα θέματα, ενσωματώνοντας δημοφιλείς λειτουργίες απευθείας στο παιχνίδι: είναι πιο αξιόπιστα, εύκολα, προσβάσιμα από όλους και το βασικότερο, ασφαλή.


Ορισμένες αλλαγές που προκάλεσαν σύγχυση
Έχοντας στα υπόψιν τα παραπάνω, εδώ είναι μερικές από τις αλλαγές που κάναμε τους προηγούμενους μήνες και είτε προκάλεσαν σύγχυση είτε τις υποδεχθήκατε με δυσπιστία.

Μετακίνηση του πλήκτρου πρόσβασης στον Χάρτη

ddd5e62bb9b9e3e2.png

Το πλήκτρο πρόσβασης στον Χάρτη ήταν δίπλα από το όνομα του χωριού, λίγο χαμηλότερα από το βασικό μενού. Υπήρχε εκεί από την αρχή σχεδόν του παιχνιδιού. Φυσικά, όταν το μετακινήσαμε στο βασικό μενού, σας πήρε κάποιο χρόνο έως ότου συνηθίσετε τη νέα του θέση. Οπότε, γιατί το κάναμε;
Παρατηρήσαμε πως ορισμένοι παίκτες είχαν πρόβλημα να βρουν το πλήκτρο για το Χάρτη. Ήταν άβολο όταν μετακινήθηκε το πλήκτρο πρόσβασης στο Χάρτη, λόγω του ότι όλοι ξέραμε που βρίσκεται εξαιτίας των επαναληπτικότητας και της προσδοκίας πως θα είναι στη γνωστή του θέση.
Φυσιολογικά, οι παίκτες που δεν είναι εξοικειωμένοι με τις Φυλετικές Μάχες, δεν έχουν το προνόμιο της επανάληψης για να γνωρίζουνε εκ των προτέρων που βρίσκεται κάτι – το μόνο που έχουν είναι προσδοκία. Η προσδοκία τους, κατέληξε να είναι κάτι απολύτως φυσιολογικό: όλες οι σημαντικές περιοχές του παιχνιδιού φαίνεται να είναι προσβάσιμες από το κεντρικό μενού, επομένως αν ψάχνανε για τον χάρτη, θα κοιτάζανε στο κεντρικό μενού. Κανείς δεν περίμενε πως μία σημαντική επιλογή του παιχνιδιού θα ήταν σε διαφορετικό μέρος και με ελάχιστα διαφορετικό χρώμα από τα υπόλοιπα. Μετακινήσαμε λοιπόν το πλήκτρο πρόσβασης στον Χάρτη στο κεντρικό μενού έτσι ώστε η συνολική πλοήγηση να είναι πιο εύχρηστη και να υπάρχει συνοχή.
Παρεμπιπτόντως, αυτή η παραδοχή πως το κεντρικό μενού είναι για όλες τις σημαντικές πλοηγήσεις και επιλογές εντός του παιχνιδιού, ήταν η αιτία που στην Αναβάθμιση 8.22 ορίσαμε την "Επισκόπηση" να σας κατευθύνει στο χωριό σας εάν έχετε ένα (ακόμη και αν δεν έχετε λογαριασμό Premium). Παρατηρήσαμε πως οι νέοι παίκτες συχνά χρησιμοποιούσαν αυτή την επιλογή όταν θέλανε να επιστρέψουν στο χωριό τους.

Αναζήτηση στο Μέρος Συγκέντρωσης
Προσθέσαμε τη δυνατότητα αναζήτησης στο Μέρος Συγκέντρωσης, καθώς τα "x" και "y" είναι άγνωστες έννοιες σε πολλούς και οι ακριβείς συντεταγμένες δεν είναι κάτι που κάποιος μπορεί να θυμάται εύκολα. Το συνδυάσαμε με την εμφάνιση πληροφοριών του στόχου προτού χρειαστεί να μεταβεί στην οθόνη επιβεβαίωσης – κάτι που πιστεύουμε πως έλειπε για μεγάλο χρονικό διάστημα. Γνωρίζουμε πως η αναζήτηση είναι χρήσιμη μόνο στα αρχικά στάδια ενός κόσμου, και γι’ αυτό το λόγο κρατήσαμε και το παλιό σύστημα συντεταγμένων για όσους παίκτες χρειάζονται περισσότερη ακρίβεια ή για όσους χρησιμοποιούν scripts.


Προτεραιότητες
Γιατί λοιπόν πολλές από τις πρόσφατες αλλαγές μας φαίνονται να προσανατολίζονται προς τους νέους παίκτες; Επειδή ενδιαφερόμαστε για τους νέους παίκτες και το ίδιο πρέπει να κάνετε και εσείς! Εσείς: οι παίκτες, είστε το πιο σημαντικό κομμάτι κάθε online παιχνιδιού. Χωρίς εσάς, δεν θα υπήρχαν Φυλετικές Μάχες. Είναι ένα ατυχές γεγονός, πως κανείς δεν πρόκειται να παίζει μόνο ένα παιχνίδι για πάντα. Χωρίς μία σταθερή ροή νέων παικτών που θα μάθουν, θα αγαπήσουν και θα απολαμβάνουν το παιχνίδι όπως και εσείς, σύντομα δεν θα υπάρχουν Φυλετικές Μάχες. Πολλές από τις αλλαγές που γίνανε αφορούσαν λεπτομέρειες για την καλύτερη ενσωμάτωση ενός νέου παίκτη στο παιχνίδι, που θα έχει ως αποτέλεσμα να του αρέσει και να γίνει ένα πλήρες μέλος της Κοινότητας.

Φυσικά αυτό δεν σημαίνει πως εσείς, οι υπάρχοντες παίκτες δεν είστε σημαντικοί – το αντίθετο μάλιστα. Όλοι οι παίκτες είναι σημαντικοί για τις Φυλετικές Μάχες: φίλοι, συμπαίκτες, αντίπαλοι ή μελλοντικοί στόχοι – ο καθένας συμβάλει στην ισχυρή κοινότητα ενός εκ των μακροβιότερων browser games. Αν και μπορεί να μην είναι προφανές, μαθαίνουμε όλες τις απόψεις είτε αυτές προέρχονται από τα θέματα του forum είτε από τις αιτήσεις σας. Ένα από τα σημαντικότερα καθήκοντα ενός Community Manager είναι να μας ενημερώνει για τις απόψεις, τις ιδέες και τις ανάγκες σας.
Ωστόσο, δεν είναι μόνο οι απόψεις σας που μας καθοδηγούν στη λήψη αποφάσεων. Μία πληθώρα άλλων παραγόντων επηρεάζουν τις τελικές μας αποφάσεις. Μερικά παραδείγματα, είναι: η γνώμη των παικτών μας, πόσο εύκολο είναι κάτι στη χρήση του, η ασφάλεια, οι επιδόσεις, η εμπειρία από προηγούμενες περιπτώσεις, οι επιπτώσεις από χρήση premium, οι επιπτώσεις στην ικανοποίηση των παικτών και τι λένε τα στατιστικά χρήσης.

Θα προσπαθήσουμε να χρησιμοποιήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες έχουμε στη διάθεσή μας, για να πάρουμε τις καλύτερες αποφάσεις για τις Φυλετικές Μάχες: ως παιχνίδι, ως Εταιρεία και ως Κοινότητα. Αντιλαμβανόμαστε πως αυτό δεν είναι πάντα τόσο σαφές όσο θα έπρεπε να είναι, και γι’ αυτό θα συνεχίσουμε να είμαστε περισσότερο ανοιχτοί σχετικά με τους λόγους, τους στόχους και τις εκτιμήσεις που μας οδήγησαν στο να λάβουμε την οποιαδήποτε απόφαση.

Ευελπιστούμε πως αυτό το κείμενο έλυσε αρκετές από τις απορίες σας, και σας ευχαριστούμε που το διαβάσατε έως τέλους. Θα σας παρακαλέσουμε να μην σταματήσετε να καταθέτετε τις απόψεις σας, το τι σκέφτεστε, τι σας αρέσει και τι όχι!


Θέμα Συζήτησης

Για την Ομάδα Ανάπτυξης των Φυλετικών Μαχών,
Mad18
 
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.
Κορυφή