Αίτηση Υποστήριξης vs Αναφορά προσωπικής επιθετικής κριτικής

  • Δημιουργός θέματος FICEMAN
  • Ημερομηνία έναρξης

DeletedUser

ΑΙΤΗΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

Η Αίτηση Υποστήριξης ΔΕΝ αφορά μηνύματα. Αιτήσεις στις οποίες αναφέρετε ή ποστάρετε μηνύματα που σας έχει στείλει παίκτης, αγνοούνται (καθώς το σύστημα δεν μας επιτρέπει να χειρισθούμε μηνύματα μέσα από Αιτήσεις Υποστήριξης). Για αυτόν τον λόγο υπάρχει η "Αναφορά προσωπικής επιθετικής κριτικής".
Αιτήσεις με διαμαρτυρίες για μη τιμωρία παικτών για υβριστικά/προσβλητικά μηνύματα (τα οποία έχουν σταλεί με Αίτηση και όχι με Αναφορά) θα αγνοούνται και εάν επαναλαμβάνονται θα θεωρηθούν ως spamming του κέντρου υποστήριξης και θα τιμωρούνται ανάλογα.

Εάν σε Αίτηση Υποστήριξης θέλετε να καταγγείλετε κάποιον/κάποιους παίκτη/παίκτες, τότε στην ειδική θέση με επικεφαλίδα "Αναφορά παικτών" θα βάλετε το όνομα του παίκτη (εάν είναι περισσότεροι από ένας τότε θα βάλετε τα ονόματα διαχωρίζοντας τα με το ελληνικό ερωτηματικό ; ).

Πρωτού κάνετε Αίτηση βεβαιωθείτε ότι έχετε διαβάσει τους κανόνες του παιχνιδιού ΕΔΩ καθώς και τις "Ανακοινώσεις" στο forum, τα "Γενικά" (όπου και εκεί περιλαμβάνονται σημαντικά θέματα για το παιχνίδι) καθώς και τους "Οδηγούς" (όπου και θα βρείτε και οδηγίες για την σωστή σύνταξη μίας Αίτησης Υποστήριξης ΕΔΩ).

Αιτήσεις Υποστήριξης γραμμένες με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish) αγνοούνται. Επαναλαμβανόμενη χρήση greeklish θα θεωρηθεί ως spamming του κέντρου υποστήριξης και θα τιμωρείται ανάλογα.


ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ

Εάν κάποιος παίκτης θεωρείτε ότι με τα μηνύματα του σας βρίζει/προσβάλει/ειρωνεύται, τότε στο κάτω μέρος των μηνυμάτων θα βρείτε την επιλογή "Αναφορά προσωπικής επιθετικής κριτικής"

Προσοχή
Στην οθόνη εμφανίζονται μόνον τα τελευταία 5 μηνύματα. Αυτά και θα έρθουν σε εμάς. Εάν υπάρχουν περισσότερα από 5 μηνύματα, πρώτα θα τα εμφανίσετε στην οθόνη σας πατώντας το [Όλα] που βρίσκεται στο πάνω μέρος των μηνυμάτων και μετά θα πατήσετε "Αναφορά προσωπικής επιθετικής κριτικής"

Εάν δεν το κάνετε, σε εμάς θα έρθουν τα τελευταία 5 και θα κρίνουμε με βάση αυτά και μόνον αυτά. Εάν σε αυτά δεν σας βρίζει/προσβάλει/ειρωνεύται τότε θα τα αγνοήσουμε. Εάν σε αυτά εσείς του απαντάτε με τον ίδιο τρόπο σε ότι σας έχει πει στα προηγούμενα μηνύματα (τα οποία και δεν έχουν φτάσει σε εμάς), τότε θα τιμωρηθείτε εσείς και η έφεση αποκλεισμού που ενδεχομένως θα κάνετε θα απορριφθεί.

Εάν μας κάνετε αναφορά μηνύματα που σας έχει προωθήσει συμπαίκτης σας τότε απλά θα αγνοηθούν (καθώς το σύστημα δεν μας επιτρέπει να χειρισθούμε προωθημένα μηνύματα).
Προσοχή εδώ διότι ενδέχεται να μην το προσέξει αμέσως ο διαχειριστής και να τιμωρήσει λάθος παίκτη - η τιμωρία φυσικά θα αφαιρεθεί όταν γίνει αντιληπτό το λάθος αλλά εν τω μεταξύ όλες οι εντολές θα έχουν ακυρωθεί.
Επαναλαμβάνω ότι Αίτησεις Υποστήριξης με διαμαρτυρίες για το συγκεκριμένο θέμα θα απορρίπτονται.

Επίσης
Η "Αναφορά προσωπικής επιθετικής κριτικής" αφορά ΜΗΝΥΜΑΤΑ. Το να κάνετε αναφορά για να μας πείτε ότι κάποιος παίκτης έχει απαράδεκτα ονόματα στα χωριά του ή απαράδεκτα σχόλια στο profile του ή παραβιάζει τους κανόνες, απλά θα αγνοείται η αναφορά σας. Για αυτό υπάρχει η Αίτηση Υποστήριξης.

Εάν δεν έχετε εφαρμόσει αυτά, τότε κάθε Αίτηση Υποστήριξης με διαμαρτυρία για μη τιμωρία παίκτη ή για τιμωρία λάθος παίκτη θα θεωρείται ως spamming του κέντρου υποστήριξης και θα τιμωρείται ανάλογα.
 
Κορυφή