Μειωση επιπεδου παρατηρητηριου

theotsak21.

Δεινόσαυρος του forum
Βαθμολογία αντίδρασης
705
Ο λογος που θα προτεινω αυτη την ιδεα ειναι επειδη σχεδον ολοι οι κοσμοι με παρατηρητηρια κλεινουν αδοξα τελειως. Ο λογος που προστεθηκαν πιστευω πως ηταν για να διευκολυνθουν οι αρχαριοι παιχτες μικραινωντας την ψαλιδα μεταξυ των πολυ καλων με των αρχαριων.

Η ιδεα μου ειναι η εξης. Οσο περνα ο καιρος να μειωνεται απο το συστημα το μεγιστο επιπεδο παρατηρητηριου. Σε προχωρημενο σταδιο θεωριτικα οι πολυ αρχαριοι θα εχουν μαθει τα βασικα αν ασχολουνται αλλα δυσκολα θα καταφερουν να κλεισουν κοσμο με πολεμο καθως η φυλη τους ειτε θα τα παρατησει ειτε θα κανει ενωση για να κλεισει ο κοσμος λογω κουρασης απο τα καρφωμενα πλανα λογω παρατηρητηριου. Να υπηρχε δηλαδη ενα οριο για παραδειγμα

Μεχρι τον 2ο μηνα 20 επιπεδα
Μεχρι τον 3ο 18 επιπεδα
Μεχρι τον 4ο 15 επιπεδα
Μεχρι τον 5ο 11 επιπεδα
Μεχρι τον 6ο 5επιπεδα
και σε καποιο σημειο να καταργουνται τελειως ειτε να μενουν πολυ χαμηλα σε επιπεδα υπο του 7-8.

Με αυτον τον τροπο θα δινεται κινητρο να παιχτει κοσμος που θα ειναι στασιμος λογω του 20 παρατηρητριου καθως οι παιχτες δεν θα βλεπουν το παιχνιδι ως μια βαρετη ρουτινα και θα πεισμωνουν επειδη θα ξερουν οτι στο τελος ειτε θα καταργηθουν ειτε θα πεσουν χαμηλα τα παρατηρητηρια και θα επικρατησει ο πραγματικα καλυτερος.Ειναι κριμα κοσμοι οπου οι φυλες εχουν παρομοιο επιπεδο οπως ο 47 και 48 να κλεισουν με τετοιον τροπο μονο και μονο λογω παρατηρητηριων ενω θα μπορουσε να επικρατησει καποια φυλη εναντι της αλλης

Με την ιδεα αυτη αν εφαρμοστει θα κρατανε παραπανω οι κοσμοι κιολας,
 

DeletedUser23832

καντε το παιχνιδι οπως ηταν στην αρχη χωρις ανταλακτηρια και τετοια κλασσικα πραγματα
 

noesis

ex CM
InnoGames
Βαθμολογία αντίδρασης
211
Το έστειλα στην Εταιρεία, αλλά έχω την εντύπωση πως δεν θα το δεχτούν.
Εξηγώ:
  1. πρέπει να βρεθεί τρόπος να κατεδαφίζεται το παρατηρητήριο σε όσα χωριά είναι πάνω από το νέο επιτρεπτό επίπεδο. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποια τέτοιο στο παιχνίδι.
  2. αυτοί που το έχτισαν, πρέπει να αποζημιωθούν με κάποιο τρόπο για τους πόρους ή/και το premium που χρησιμοποίησαν. Αυτό είναι το σωστό τουλάχιστον.
  3. και στην τελική, αν ξέρεις πως μετά από x μήνες το παρατηρητήριο θα φτάνει μόνο μέχρι το y επίπεδο, εξ αρχής δεν έχει νόημα να το αναβαθμίζεις. Το πας μέχρι το μέγιστο επίπεδο που θα φτάσει μετά από x μήνες και γλιτώνεις χρόνο/πόρους/premium.

Μ' αρέσει σαν ιδέα και μακάρι να το δεχτούν, αλλά δεν εξαρτάται από εμένα αν θα εφαρμοστεί.
 

Φυγας

Δεινόσαυρος του forum
Βαθμολογία αντίδρασης
62
θα μπουρεσε ομως σε καποιους να υπηρχε το παρατηρητηριο σε καποιο διαφορετικο μεγιστο επιπεδο ; (π.χ να φτανει μεχρι το 15 καθ'ολη τη διαρκεια του κοσμου)
 

theotsak21.

Δεινόσαυρος του forum
Βαθμολογία αντίδρασης
705
  1. πρέπει να βρεθεί τρόπος να κατεδαφίζεται το παρατηρητήριο σε όσα χωριά είναι πάνω από το νέο επιτρεπτό επίπεδο. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποια τέτοιο στο παιχνίδι.
  2. αυτοί που το έχτισαν, πρέπει να αποζημιωθούν με κάποιο τρόπο για τους πόρους ή/και το premium που χρησιμοποίησαν. Αυτό είναι το σωστό τουλάχιστον.
  3. και στην τελική, αν ξέρεις πως μετά από x μήνες το παρατηρητήριο θα φτάνει μόνο μέχρι το y επίπεδο, εξ αρχής δεν έχει νόημα να το αναβαθμίζεις. Το πας μέχρι το μέγιστο επίπεδο που θα φτάσει μετά από x μήνες και γλιτώνεις χρόνο/πόρους/premium.
.

1)Δεκτο αυτο αλλα και αλλα πραγματα δεν υπηρχαν στο παιχιδι και μπηκαν αργοτερα
2)Δεν ειναι απαραιτητο να αποζημιωθουν αν μπει ως ρυθμιση ετσι και αλλιως οσο καιρο θα το εχουν στο ανωτατο επιτρεπτο επιπεδο θα επωφεληθουν απο αυτο και στο late game οι ποροι για να παει στο 20 ειναι μηδαμινοι στα πολλα χωρια
3)Οπως ειπα οταν θα το χουν στο μεγιστο επιπεδο θα εποφελουνται οι παιχτες οποτε θα συμφερει να το ανεβασεις ψηλα.Απο κει και περα ειναι στο χερι του καθενος το τι θα κανει
 

noesis

ex CM
InnoGames
Βαθμολογία αντίδρασης
211
θα μπουρεσε ομως σε καποιους να υπηρχε το παρατηρητηριο σε καποιο διαφορετικο μεγιστο επιπεδο ; (π.χ να φτανει μεχρι το 15 καθ'ολη τη διαρκεια του κοσμου)
Ή υπάρχει ή δεν υπάρχει καθόλου ένα κτήριο στον κόσμο. Δεν μπορεί στον Kx το μέγιστο επίπεδο να είναι στο 20 και στον Κx+1 να είναι στο 15. Είναι ένας ο κώδικας της δυνατότητας και είτε ενεργοποιείται είτε δεν ενεργοποιείται καθόλου σε έναν κόσμο. Με τις υπάρχουσες συνθήκες πάντα.

1)Δεκτο αυτο αλλα και αλλα πραγματα δεν υπηρχαν στο παιχιδι και μπηκαν αργοτερα
2)Δεν ειναι απαραιτητο να αποζημιωθουν αν μπει ως ρυθμιση ετσι και αλλιως οσο καιρο θα το εχουν στο ανωτατο επιτρεπτο επιπεδο θα επωφεληθουν απο αυτο και στο late game οι ποροι για να παει στο 20 ειναι μηδαμινοι στα πολλα χωρια
3)Οπως ειπα οταν θα το χουν στο μεγιστο επιπεδο θα εποφελουνται οι παιχτες οποτε θα συμφερει να το ανεβασεις ψηλα.Απο κει και περα ειναι στο χερι του καθενος το τι θα κανει

  1. Δεν υπάρχει αντίστοιχη δυνατότητα σε υπάρχον κτήριο του παιχνιδιού (να μπορεί να ρίχνει μόνο του το μέγιστο επίπεδο μετά από x μήνες). Είναι εξ αρχής νέα λειτουργία που πρέπει να γίνει από το μηδέν. Και οκ, είναι πανεύκολο να θέσεις το αρχικό επίπεδο ενός κτηρίου αλλά όχι το μέγιστο.
  2. Το θέμα της αποζημίωσης είναι καθαρά προσωπική μου άποψη, γιατί αυτό θεωρώ δίκαιο. Συμφωνούμε πως αυτός που θα το ανεβάσει στο επίπεδο 20 θα ωφεληθεί για τους μήνες που θα το έχει, αλλά και τα ~250k κατά μ.ο. από κάθε πόρο για την αναβάθμιση στο επίπεδο 20, δεν είναι καθόλου αμελητέα ποσότητα. Όπως και να έχει, είναι καθαρά προσωπική μου άποψη αυτή της αποζημίωσης και σαφώς εάν αποφασίσουν να το εφαρμόσουν σαν ιδέα δεν συνεπάγεται πως θα δοθεί και αποζημίωση για τα επίπεδα που θα αφαιρεθούν.
  3. Σαφώς και είναι απόφαση του καθενός το μέγιστο επίπεδο που θα αναβαθμίσει τα κτήρια, αλλά όταν εξ αρχής γνωρίζεις πως το παρατηρητήριο μετά τους 4 μήνες πχ θα πέσει από το επίπεδο 20 στο επίπεδο 18, δεν έχεις κανένα απολύτως κίνητρο να το πας στο επίπεδο 20. Ίσα ίσα που με τους πόρους που δεν θα χαλάσεις, κόβεις 8-10 νομίσματα χωρίς σημαίες και διπλασιασμούς. Πάλι προσωπική μου άποψη αυτό.
Αυτό που ξέρω είναι πως τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή δουλεύουν σε κάτι καινούριο και πριν το τελειώσουν και μπει στο παιχνίδι, δεν πρόκειται να ασχοληθούν με άλλη -νέα- δυνατότητα. Εάν λοιπόν αποφασίσουν να ενσωματώσουν τη συγκεκριμένη ιδέα στο παιχνίδι, θα γίνει σίγουρα μετά το πρώτο τρίμηνο του 2019 (μη πω καλύτερα μετά το πρώτο εξάμηνο).
 

DeletedUser36004

@noesis το παλικάρι από πάνω σας εξηγεί ότι προφανώς και συμφέρει να το πας επίπεδο 20 στην αρχή του κόσμου, γιατί θα σε βοηθήσει στα πρώτα μεγάλα πλάνα του παιχνιδιού, οπότε δεν τίθεται θέμα αποζημίωσης αφού θα το χεις εκμεταλλευτεί ήδη.
Αν ήταν έτσι, θα αγόραζα εγώ ένα καινούριο αυτοκίνητο και μετά από καιρό θα το πούλαγα στην αρχική του τιμή, αφού το έχω χρησιμοποιήσει,κάτι το οποίο προφανώς δεν υφίσταται :D
 

Suicidal Angels

Μέλος
Βαθμολογία αντίδρασης
19
Καλησπέρα σας, κοίταξα αυτή την ιδέα και μπορώ να πω πως είναι αρκετά ενδιαφέρουσα.

Σαν πρώτη σκέψη αφού διάβασα τι έγραψε ο καθένας και δίνοντας έμφαση στα προβλήματα που αναφέρθηκαν, μου ήρθε μια πιθανή λύση.

Αντί να πρέπει να κατεδαφίζεις το παρατηρητήριο από 20 στο 15 και όλο αυτός πανικός μαζί του, θα ήταν προτιμότερο και πολύ πιο απλό να ρυθμίζονται τα πεδία ανάλογα το επίπεδο.

Για να το θέσω απλά, με παρατηρητήριο 20, έχουμε 15 πεδία ακτίνα. Κάλλιστα μπορεί, σε βάθος 3μηνών (εντελώς τυχαία νούμερα), να έχουμε 10 πεδία ακτίνα με παρατηρητήριο 20 απαράλαχτο.

Σαν μαθηματική φόρμουλα, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί αυτή των νομισμάτων στους casual κόσμους, όπου ανάλογα την ηλικία του κόσμου, μειώνεται και το κόστος του νομίσματος (δεν είμαι γνώστης των casual, αλλά κάτι τέτοιο πρέπει να ισχύει).

Επομένως μια αντίστοιχη λειτουργία, ακόμα και στον πηγαίο κώδικα είναι εν μέρει χτισμένη, για να εφαρμοστεί σε παρατηρητήρια. Με άλλα λόγια, να υπάρξει μείωση απόδοσης του παρατηρητηρίου κατά κάποιο ποσοστό, π.χ. να χάνει ακτίνα 2% για κάθε μήνα, μετά τους πρώτους 3-5 μήνες έναρξης (ώστε να υπάρξει και η τωρινή ακτίνα σε αξιοποίηση).


Δηλαδή, ίδια κόστη και πληθυσμοί, για χαμηλότερη απόδοση, όσο γερνάει ο κόσμος, με πάγιο τους πρώτους μήνες.
Άνετα θα μπορούσε να οριστεί και ως ρύθμιση κόσμου (βλ. ταχύτητα κόσμου, μονάδων, κόστος νομισμάτων)

Ελπίζω να έδωσα τροφή για σκέψη!
 

noesis

ex CM
InnoGames
Βαθμολογία αντίδρασης
211
Σίγουρα είναι πιο ευήκοο να μειώνεται η ακτίνα του παρατηρητηρίου με την πάροδο του χρόνου από το να χάνει ήδη χτισμένα επίπεδα το κτήριο. Αλλά δεν είναι το ίδιο με τα νομίσματα. Δεν θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα: στα νομίσματα κερδίζεις από τη μείωση κόστους, ενώ στο παρατηρητήριο θα χάνεις πόρους από τη μείωση της ακτίνας.
Θα το ξαναστείλω με μείωση ακτίνας αυτή τη φορά και βλέπουμε.
 
Κορυφή