κ49

  • Δημιουργός θέματος DeletedUser34627
  • Ημερομηνία έναρξης
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.

DeletedUser34147

Εγώ είμαι άσχετος, δεν παίζω καλά το παιχνίδι, είμαι εδώ μόνο και μόνο για να δικάσω τον Νικολάκη τον νουμπά, τον φίλο του τον Γιώργο που νομπλάρει 1.700αρια χωριά Ο ΚΑΚΑΣΧΕΤΟΣ και τους άλλους κακάσχημους (θα κλάψετε αν τους δείτε από κοντά) που το παίζουν fans τους, κάτι theoputsak κλπ κλπ


tenor.gif
 

DeletedUser34748

αφού είσαι άσχετος και δεν έχεις ιδέα μην γράφεις . απλό είναι

άσχετε ούτε την πρώην σου δεν μπορείς να δικάσεις γτ σε δίκασε αυτή πάτα μια διαγραφή και τελείωσες
 

DeletedUser20419

τολμάς και κοροϊδεύεις έναν από τους τοπ players in gr .

ενώ εσύ ούτε στην 20αδα δεν μπορείς να μπεις .




και ναι είναι ένας από τους τοπ players και όποιος φέρνει αντιρηση είναι ψεύτης - τυφλός ή έχει νοητικά προβλήματα ( όπως εσύ πχ)

Υ.Γ. Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΣΟΥ

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ετυμολογία του γλείφτης παρακαλώ.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Φουγκλα Μαλντε
 

DeletedUser33711

όταν γίνεσαι φάρμα

Ξερω οτι εχεις παρει master στο να γινεσαι φαρμα, αλλα...Επειδη καποιοι απο εδω μεσα εχετε φτασει τοσο μακρυα μεχρι το σημειο που σας κανουν φαρμα , δε σημαινει οτι στον πολεμο δεν υπαρχει το ντοτζ οταν σου στελνουν ολη μερα εκαθαριστικες και κατεδαφισεις. Μονο οι νουμπαδες βγαινουν να πανηγυρισουν που τους επιστρεφει η νουκ και εριξαν 2 επιπεδα ενος κτηριου.

τα παραπάνω ήταν τα πρώτα 4 nobles σου στον 33

Τον λογαριασμο ο Βασιλης τον πηρε απο τα μεσα του 33 και υπηρξε η μεγαλυτερη αντισταση στον τσεσναιτ, εναν απο τους καλυτερους παικτες των φυλετικων. Εχει βγει μαλιστα ο ιδιος ο Κωστας και εχει πει μπραβο στον μπιλ. Γρηγορα στην τρυπα σου
 

DeletedUser34147