ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΔΕΚΤΗ

  • Δημιουργός θέματος DeletedUser34508
  • Ημερομηνία έναρξης
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.

DeletedUser34508

Παρακολουθω κρυφα απο ολους σας τις εξελιξεις εδω και 6 χρονια στο παιχνιδι μη συμμετεχωντας πουθενα περιμενωντας να μπουν οι καλυτερες φυλες σε εναν κοσμο ωστε να μπω σφηνα να τις διαλυσω

Η BF θα μπει στον κ49 και με τα παρακατω θα σας παραθεσω τις κεντρικες ιδεες μας

Άλλωστε, όπως μεταφράζεται και η ίδια η λέξη «feng shui» = «αέρας και νερό» οι νόμοι της φύσης είναι αυτοί που πρέπει να διέπουν το περιβάλλον στο οποίο ζούμε αν θέλουμε να νιώθουμε χαρούμενοι, υγιείς, εύρωστοι και ελεύθεροι. Και παρόλο που η επιτυχία της φιλοσοφίας του δεν έχει αποδειχθεί επιστημονικά, όσοι έχουν ακολουθήσει τις αρχές του ορκίζονται σε αυτό. Για αυτό και επειδή η θέση νοτιοανατολικά με εμπνέει περισσότερο αποφάσισα στον κόσμο 42 η BF να μπει νοτιοανατολικά γιατί σε αυτή την θέση νιώθω πλήρως σαν άνθρωπος και επίσης σαν Σεφ που είμαι όταν πάω να βράσω λαχανικά τα βάζω κάτω δεξιά στην κατσαρόλα δηλαδή αν χώριζες την κατσαρόλα σε 4μέρη το κάτω δεξιά είναι το νοτιοανατολικό κομμάτι
 

DeletedUser34508

Ένας ενεργός παίκτης στον net με 1000 πόντους VS έναν όχι και τόσο ενεργό με 700 πόντους. Εγώ είχα μόνο μερικά δορατόξιφα και 400 ελαφριά για φάρμινγκ. Τείχος στο μηδέν.

Προηγήθηκαν τρεις επιθέσεις
Μια ανίχνευση με 71 ανιχνευτές που τα είδανε όλα στις 00:09:35 ωρα net
Μια nuke με 462 τσεκουρομάχους και 277 ελαφριά που έκανα dodge στις 13:53:18 ωρα net
Μια ανίχνευση με 54 ανιχνευτές που τα είδανε όλα στις 04:35:24 ωρα net. Τότε ξεκίνησα να ανεβάζω τείχος.

Η ημέρα της κρίσης
Η ώρα είναι 07:25 ώρα net και ετοιμαζόμουνα να κοιμηθώ. Όμως είδα τρεις εισερχόμενες επιθέσεις και η πρόκληση ήταν μεγάλη. Έπρεπε να παίξω. Απλά δεν κοιμήθηκα εκείνη τη μέρα.

Πρώτο πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε: "Οι φυλετικές έχουνε μια κατάρα. Είναι το μόνο παιχνίδι που συχνά καθορίζει το πότε θα το παίξεις. Όταν δέχεσαι επίθεση, είσαι αναγκασμένος να ασχοληθείς με το παιχνίδι. Είμαστε καταδικασμένοι να παίξουμε με αυτούς τους όρους του παιχνιδιού, από την στιγμή που από μόνοι μας αποφασίσαμε να εγγραφούμε σε αυτό."

Αναγνώρισα τις τρεις επιθέσεις και ήταν οι εξής:
1)noob.001 today at 08:36:54:930 [nuke]
2)noob.001 today at 08:36:57:116 [cats]
3)noob.001 today at 08:36:58:767 [cats]
Είχα μια ώρα χρόνο να προετοιμαστώ.

Δεύτερο πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε: Όταν δεχόμαστε επίθεση, τα πολλά λόγια δεν χρειάζονται στο φόρουμ. Προτιμάτε να αναγράφετε τις επιθέσεις που δέχεστε, σε μορφή πίνακα, όπως ακριβώς έκανα κι εγώ.

Πρώτη μου δουλειά ήταν να υπολογίσω σε ποια ώρα ακριβώς θα επέστρεφε η πρώτη του επίθεση πίσω στο χωριό του. Η απόσταση μεταξύ μας ήταν 1:30 ακριβώς. Οπότε έκανα πρόσθεση τις δύο ώρες μαζί [8:36:54:930] + [01:30:00:000] = [10:06:54:930]. Μετά στρογυλλοποίησα τα 930 ms προς τα κάτω. Η ακριβή ώρα επιστροφής της πρώτης επίθεσης ήταν στις 10:06:54:000 λοιπόν.

Τρίτο πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε: Κάθε επίθεση που γίνεται, επιστρέφει πάντοτε με στρογγυλοποιήμενα τα ms προς τα κάτω. Είναι πάντοτε 000.

Μετά ετοίμασα στα γρήγορα έναν πρόχειρο πίνακα attack planner και τον αποθήκευσα στο σημειωματάριο μου. Υπολόγισα την ώρα που θα πρέπει να στείλω ξίφος, μετά δόρυ και μετά ελαφρύ, για να τον χτυπήσω ελάχιστα ms μετά τις 10:06:54. Ο πίνακας είχε ώς εξής:

αν επιτιθεται με κριο...10:06:54:000 μπαινει μεσα αυτος
09:00:54+ φευγω με ξιφος για backtime
09:12:54+ φευγω με δορυ για backtime
09:36:54+ φευγω με ελαφρυ για backtime

Τέταρτο πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε: Για να κάνεις μια backtime θέλει πάντα να έχεις προετοιμάσει έναν τέτοιον πίνακα από πριν. Αυτό γιατί πρόκειται για στάνταρ δεδομένα που δεν αλλάζουνε στην εξέλιξη των γεγονότων. Αυτός είναι ο πίνακας backtime και πρέπει να έχει αυτήν ακριβώς την δομή.

Πάμε στις τρεις εισερχόμενες τώρα. Έκανα προσομειωτή και έβαλα τυχαία νούμερα στα στρατεύματα του εχθρού. Ακόμα και με την βοήθεια της εθνοφρουράς, δεν είχα το επιθυμητό αποτέλεσμα. Δεν έπρεπε σε καμία περίπτωση να πολεμήσω την nuke. Θα έχανα όλα μου τα αμυντικά και μετά κάθε τρεις ώρες θα με ξαναχτυπούσε με τις μηχανές του. Ήθελα να εξασφαλίσω πως θα κάνει μέρες να μου επιτεθεί ξανά. Να κερδίσω χρόνο, ώστε μετά από 10 μέρες να δώσουμε μια ακόμα μάχη. Αλλά εκείνη τη φορά, όποιος χάσει, χάνεται οριστικά.

Πέμπτο πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε: Τα επιθετικά αναπληρώνονται πιο γρήγορα από τα αμυντικά στρατεύματα. Γι' αυτό είπα πως σε 10 μέρες θα ξαναπολεμήσουμε. Επειδή τότε αυτός θα έχει ξανά στην διάθεση του μια ικανοποιητική επίθεση και θα αρχίσει να με "ενοχλεί" ξανά.

ο Α τρόπος, να κάνει κανείς snipe:
Είχα μέσα 200 δόρατα, 200 ξίφη, 20 ανιχνευτές και 60 ελαφριά. Τα έβαλα να επιτεθούνε στο διπλανό βάρβαρο και πάτησα [εντάξει]. Μόλις ο εχθρός με πλησίασε στα 44 λεπτά, πάτησα το [ΟΚ]. Το κοπάδι που έβαλα να επιτεθεί, θα ταξίδευε με ταχύτητα ξίφους (22 λεπτά). Οπότε τα στρατεύματα μου θα χτυπούσανε το βάρβαρο, θα βρίσκονταν στον δρόμο της επιστοφής, θα δεχόμουνα την πρώτη επίθεση, θα έμπαιναν τα στρατεύματα μου πίσω στο χωριό και θα αντιμετώπιζαν τις δυο ακόλουθες επιθέσεις.

ο Β τρόπος, να κάνει κανείς snipe:
Όσο περνούσανε τα λεπτά, τόσο επέστρεφαν από το φάρμινγκ τα ελαφριά μου. 5 λεπτά πριν την nuke, επέστρεφαν τα τελευταία που προλάβαιναν. Εγώ βρισκόμουνα ήδη στο μέρος συγκέντρωσης, με τις συντεταγμένες ενός βάρβαρου δηλωμένες σε ένα παράθυρο στα αριστερά και σε ένα παράθυρο στα δεξιά έβλεπα τα δευτερόλεπτα που απομένουνε από την nuke. Mόλις μπήκανε τα ελαφριά, πάτησα γρήγορα να επιτεθώ με όλα μου τα στρατεύματα και [εντάξει]. Την στιγμή που η ώρα έγραφε 3:00 λεπτά για την nuke, πάτησα το [ΟΚ] και την στιγμή που η ώρα έγραφε 1:30 λεπτά για την nuke, πάτησα την [ακύρωση].

Μετά κατανάλωσα τους πόρους μου, γιατί ακόμα και τα ελαφριά που φτάσανε την τελευταία στιγμή στο χωριό μου, είχανε φέρει καλό πακέτο. Επίσης να σημειώσω ότι ενδιάμεσα στις δύο snipe, είχα υπολογίσει πως ενεργοποιώντας τις 300 εθνοφρουρές μου, θα του σκοτώσω περίπου 30 ελαφριά. Οπότε αυτός θα έχανε 14.000 πόρους κι εγώ 3500 για 5 ώρες. Οπότε στην nuke αμύνθηκα με εθνοφρουρά.

Εδώ πάτησα print screen, για να αποδώσω σε εικόνα την έννοια snipe A και Β. Μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις:
[SPOIL]
snipel.png
[/SPOIL]

Έκτο πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε: Αν δέχεσαι τρένο που έχει ώρες άφιξης...
10:30:01:100
10:30:01:500
10:30:01:800
10:30:02:200
...και θέλεις να κάνεις snipe, αντιμετωπίζοντας μόνο την τελευταία επίθεση, προτίμησε την snipe A. Έχει περισσότερα πλεονεκτήματα:
1)Γιατί στο δευτερολεπτο που θα πρέπει να την στείλεις, θα έχεις μια κλίμακα μεταξύ 001 και 999 ms, να σου ξεφύγει το κλικ. Αφού όπως είπαμε, πάντα τα ms γίνονται 000, όταν επιστρέφουνε στο χωριό σου από επίθεση. Ενώ με την snipe B, αν θέλεις να αμυνθείς μόνο στην τελευταία επίθεση, έχεις κλίμακα 400 ms, για να σου ξεφύγει το κλικ.
2)Γιατί έχεις πολλές ευκαιρείες να πετύχεις αυτό που θέλεις, αν ξεκινήσεις να επιτίθεσαι σε μακρινά χωριά. Θα στείλεις 1 ώρα μακριά την επίθεση σου, όταν η nuke θα απέχει 2 ώρες. Μετά κοιτάς τους χρόνους και εαν δεν είσαι ικανοποιημένος, ανακαλλείς και ξαναδοκιμάζεις. θα στείλεις ξανά, όταν οι χρόνοι θα είναι 44 λεπτά για να επιτεθείς και 1:28 για να φας την nuke. Και πάει λέγοντας. Ενώ με την snipe B, θα έχεις μια και μοναδική ευκαιρεία. Αν δεν κάνεις καλά το κλικ, χάνεις το χωριό σου.
3)Γιατί σε περίπτωση που αμυνθείς με την snipe A, στέλνοντας τα αμυντικά σου επίθεση 1 ώρα μακριά πχ, μετά δεν θα χρειάζεται να κάτσεις στον υπολογιστή σου για τις επόμενες δύο ώρες. Μπορεί να έχεις κι άλλες δουλειές να κάνεις. Ενώ με την snipe B, θα πρέπει να περιμένεις να σε πλησιάσει η nuke έστω στα 20 λεπτά. Γιατί θα πρέπει να επιτεθείς και να ανακαλλέσεις. Ως γνωστόν, μπορείς να ανακαλλείς τα στρατεύματα σου εως και 10 λεπτά μετά την αποστολή τους.
4)Και το μόνο αρνητικό που έχει η snipe A, είναι το αντίστροφο του πλεονεκτήματος 3. Είναι ότι μπορείς να την χρησιμοποιήσεις το αργότερο εως ότου σε φτάσει η nuke στα 44 λεπτά. Αν είχες τα αμυντικά σου βόλτα και φτάνουνε μετά από αυτήν την ώρα, είσαι αναγκασμένος να κάνεις snipe B.


Για την ιστορια, οι τρεις μάχες:
[SPOIL]The attacker has won
Luck (from attacker's point of view)
-19.5% Misfortune

Luck
Morale: 100%
Attacker: noob
Origin: noob.001 (324|682) K63

Quantity: 0 0 532 0 230 0 27 30 0
Losses: 0 0 60 0 26 0 3 3 0

Defender: unpaiktable
Destination: i am pro and i know it (324|679) K63

Quantity: 1 0 0 0 0 0 0 0 0 300
Losses: 1 0 0 0 0 0 0 0 0 300

Haul: 69 838 907/21.040
Damage by rams: The wall has been damaged and downgraded from level 8 to level 2
Damage by catapults: The Smithy has been damaged and downgraded from level 8 to level 3
Important Information: Your troops were detected by your enemy[/SPOIL]
[SPOIL]The defender has won
Luck (from attacker's point of view)
-7.7% Misfortune

Luck
Morale: 100%
Attacker: noob
Origin: noob.001 (324|682) K63

Quantity: 0 0 0 0 20 0 0 6 0
Losses: 0 0 0 0 20 0 0 6 0

Defender: unpaiktable
Destination: i am pro and i know it (324|679) K63

Quantity: 212 194 0 21 272 0 0 0 0 0
Losses: 6 5 0 1 7 0 0 0 0 0[/SPOIL]

[SPOIL]The defender has won
Luck (from attacker's point of view)
-9.9% Misfortune

Luck
Morale: 100%
Attacker: noob
Origin: noob.001 (324|682) K63

Quantity: 0 0 0 0 20 0 0 5 0
Losses: 0 0 0 0 20 0 0 5 0

Defender: unpaiktable
Destination: i am pro and i know it (324|679) K63

Quantity: 206 189 0 20 265 0 0 0 0 0
Losses: 5 5 0 1 7 0 0 0 0 0[/SPOIL]

Έκανα ένα λάθος. Δεν έπρεπε να αμυνθώ με τα 272 ελαφριά μου στις επιθέσεις 2 και 3, γιατί έχασα 14 άλογα χωρίς λόγο. Απλά τα είχα τεχνολογία 2 και ήθελα όπωσδήποτε να δόσω δυο κόκκινες, μη γνωρίζοντας την πραγματική δύναμη του εχθρού.

Έβδομο πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε: Όταν γράφετε σε φόρουμ, κάθε φορά που θα δημοσιεύετε αναφορά, εικόνα, ή διάλογο να τα βάζετε μέσα σε spoiler.

Tώρα ήρθε η στιγμή, να κάνω εγώ την κίνησή μου. Διαρκώς επέστρεφαν όλο και περισσότερα ελαφριά από το φάρμινγκ. Ως την στιγμή που θα έπρεπε να ξεκινήσω με ξίφος, θα είχα στο χωριό μου 303 ελαφριά. Με βόλευε, γιατί έτσι και αλλιώς γνώριζα πως θα πήγαιναν σε επίθεση αυτοκτονίας και ήθελα να κρατήσω 100 ελαφριά πίσω, για το βασικό μου φάρμινγκ.

Όγδοο πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε: Ποτέ μα ποτέ μην στέλνετε όλα σας τα ελαφριά στις nuke. Αν χαθούνε όλα, θα πρέπει να αναπληρώσετε τα στρατεύματα σας με τους πόρους που θα παρράγουνε αποκλειστικά τα ποραδικά σας. 100 ελαφριά θα πρέπει πάντα να μένουνε εν ζωή και να φέρνουνε περίπου 8000 πόρους κάθε 5 ώρες. Τα 100 πρώτα ελαφριά δεν είναι ούτε επιθετικά, ούτε φυσικά αμυντικά. Είναι βασική μονάδα φάρμινγκ (ειδική κατηγορία που λέμε). Όποιος δεν το κάνει, δεν έχει νόημα να παίζει φυλετικές. Κάποιοι μπορεί να γελάσουνε, επειδή βάζω πολύ χαμηλά τον πήχη, στα 8000 ανα 5 ώρες. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσες εκατοντάδες παίκτες το παίζουνε pro και δεν το κάνουνε. Βρίσκονται ανάμεσά μας.
 

DeletedUser34508

Οι φυλετικές δεν είναι ζήτημα ζωής και θανάτου. Είναι κάτι απείρως πιο σοβαρό.
Όσοι λένε πως η νίκη στις φυλετικές δεν είναι το παν, μάλλον δεν έχουνε νικήσει ποτέ τους.
Η μεγαλύτερη απόλαυση στις φυλετικές, είναι να είσαι μέλος μιας μαχητικής φυλής και να πονοκεφαλιάζεις τους πάντες γύρω σου.


Η μαχητικότητα ΔΕΝ έχει να κάνει με την επιθετικότητα, αλλά απαιτώνται:

1)ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ! Χρειάζεται να έχεις για συμπαίκτες κάποια άτομα, τα οποία δεν θα σε προδώσουνε ποτέ τους. Αν κάποιος από αγανάκτηση ανοίξει το στοματάκι του, μπορεί να καταστρέψει μέσα σε μια στιγμή τα πάντα στην φυλή σου. Ή όταν του λες του άλλου να μπείτε οργανωμένα μετά από 5 μέρες από το άνοιγμα ενός κόσμου και αυτός από περιέργεια ξεκινάει άλλον λογαριασμό από την πρώτη μέρα και μετά έρχεται και μαζί σου... και μετά από έναν μήνα παιχνιδιού τρώει αποκλεισμό. Πως να εμπιστευτείς τέτοια άτομα;

2)ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ! Χρειάζεται να γνωρίζουνε απόλυτα το σύστημα μάχης. Μερικά παραδείγματα:
-όταν τους λες πως στην ολοκήρωση του αρχικού tutorial πρέπει να ανακαλλούνε την επίθεση των 5 δορατοφόρων, γιατί τζάμπα χάνονται 2. Τα 5 δόρατα θα πρέπει να παραμείνουνε εν ζωή, για να πάνε συνοδεία με τον πάλαντιν στα φαρμαρίσματα. Όταν τους το λες τόσο αναλυτικά και δεν το κάνουνε, δεν ξέρουνε από ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ!
-όταν δέχεσαι επίθεση από εχθρό και ζητάς από τον συμπαίκτη σου, να σου επιτεθεί με ελαφριά, για να σου αδειάσει τους πόρους και δεν σου επιτίθεται, επειδή απλά είστε συμπαίκτες, σε καμία περίπτωση δεν σκαμπάζει από ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ!
-όταν δέχεσαι ανίχνευση και ζητάς από τον γείτονα σου να σου στείλει για βοήθεια τσεκούρια και πάλαντιν, για να τρέξουνε με ταχύτητα αλόγου και να δελεάσουνε τον εχθρό να επιτεθεί και εκείνος κολυσιεργεί, δεν μπορείς να περιμένεις πολλά από αυτόν
-το να κάνεις μια κίνηση στις φυλετικές, είναι σαν να παίζεις ποκερ. Δεν κάνεις κάποια κίνηση, όταν ο εχθρός περιμένει πως θα την κάνεις και κάνεις κάποια κίνηση, όταν ο εχθρός δεν περιμένει ότι θα την κάνεις.
*δεν θα αποκαλλύψω περισσότερα εδώ στο external

3)ΣΥΝΟΜΩΣΙΑ! Εαν αποφασίσουμε για παράδειγμα να κανιβαλίσουμε κάποιο απλό μέλος, δεν πρέπει κάποιο μέλος του βασικού κορμού να είναι τόσο στενόμυαλο, που να μας σταθεί εμπόδιο στα ύπουλα μας σχέδια. Έτσι ωμά! Άλλωστε έχει αποδεικτεί πως οι πιο "ηθικοί" είναι οι πραγματικοί "ανήθικοι" εδώ μέσα.

4)ΔΙΚΤΑΤΩΡΕΙΑ! Μια φυλή δεν πρέπει να έχει δημοκρατία. Πρέπει να έχει πρόγραμμα και αυστηρούς κανόνες. Όπως γίνεται και στον στρατό. Ούτε ο στρατηγός δεν μπορεί να προβεί σε αλλαγές. Όλα τα μέλη της φυλής τους τηρούνε πιστά, σαν ρομποτάκια και αγωνίζονται μοναχά για το συμφέρον της φυλής. Στον στρατό, όταν ο στρατηγός απουσιάζει, ο υποστράτηγος παίρνει την θέση του και όταν ο λοχαγός απουσιάζει, ο υπολοχαγός τον αντικαθιστά. Ακόμα κι έτσι όμως, τα πάντα θα λειτουργήσουνε ομαλά. Κι αυτό επειδή... όλοι στον στρατό κατανοούνε το πρόγραμμα και τους κανόνες. Έτσι κι εγώ σαν αρχηγός unpaiktable, θέλω όλοι μου οι συμπαίκτες να είναι αντικαταστάτες μου. Θέλω όλοι να είναι anti-unpaiktable. Γι'αυτό δεν μοιράζω τίτλους. Αρχηγοί της φυλής και υπεύθυνοι για τα πάντα, είναι διαρκώς αυτοί που είναι O-N-L-I-N-E.

5)ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ! Έχουμε δικό μας λεξιλόγιο. Κοπάδι είναι η αποστολή βοήθειας με συνοδεία πάλαντιν, για να τρέξει με ταχύτητα αλόγου. Ανιστοίχως χρησιμοποιούμε διαρκώς κι άλλες ονομασίες, όπως μικρή βοήθεια μεγάλης διάρκειας, μεγάλη βοήθεια μικρής διάρκειας, ορμητήριο, επιθετικός λογαριασμός, αμυντικός λογαριασμός, ποντικοπαγίδα, φάλαγγα κλπ. Επίσης έχουμε πολλούς χάρτες, πίνακες και σχεδιαγράμματα. Ο κάθε ένας πχ, έχει με συγκεκριμένο άτομο co-play και αφήνει σε συγκεκριμένο λογαριασμό επιτήρηση. Δεν είμαι σε θέση, μέσω skype να λεω μεμονομένα στον καθ' ένα τι να κάνει (όλοι αυτό θέλουνε, μόλις με γνωρίσουνε). Θα πρέπει να μπορούνε να παρακολουθούνε τις εξελίξεις.

Αυτές οι 5 δοκιμασίες βαθμολογούνται με άριστα το 10. Στο πρώτο θέλει οπωσδήποτε άριστα. Στα υπόλοιπα 4 ζητάω τουλάχιστον 6/10. Αν με βαθμολογούσα, θα μου έβαζα πέντε δεκάρια. Για εμένα προσωπικά, μου φαίνεται πολύ εύκολη υπόθεση. Αλλά ώντας παίκτης φυέτικών 4 χρόνια (με μεγάλες διακοπές ενδιάμεσα), έχω διαπιστώσει πως είναι πραγματικά πολύ δύσκολο το να βρω παίκτες που να μου κάνουνε. Όποτε κι αν παίζω, το μόνο που λαχταρώ να κάνω, είναι να βοηθάω παίκτες να βελτιώνουνε "την βαθμολογία τους". Επισημαίνω δημοσίως στο φόρουμ τα λάθη τους και συχνά κάποιοι καλοθελητές με κατηγορούνε. Ενώ εγώ απλά επεδίωκα να παραδειγματίσω και τα υπόλοιπα μέλη της φυλής, εξηγώντας τους αναλυτικά το λάθος και το σωστό. Έχω ρισκάρει πολλά. Συμπαίκτες μου, μου έχουνε διαλύσει φυλή τρεις φορές, μια φορά μου κάνανε φανερό ένα μήνυμα που έγραψα στα κρυφά και δυο φορές μου διαγράψανε τα πάντα στο φόρουμ. Έχω αφιερώσει αμέτρητες ώρες για αυτές τις σαχλαμάρες και λυπάμαι πραγματικά που έχανα διαρκώς τον χρόνο μου, προσπαθώντας να εκπαιδεύσω "χαμηλοτάβανους":

άτομα τα οποία έχουνε ήδη φτάσει ήδη στο ύψιστο ταβάνι των γνώσεων τους και πλέον δεν μπορούνε άλλο να βελτιώσουνε τις γνώσεις και τις ικανότητες τους. Παίκτες οι οποίοι όπως έπαιξαν σε προηγούμενους κόσμους, έτσι θα παίξουνε και στον Κ42. Χωρίς καμία περεταίρω βελτίωση. Προτιμώ να παίζω με άτομα που θέλουνε να παίξουνε διαστημικές φυλετικές μάχες. Εγώ προσωπικά, δεν έχω πάψει να βελτιώνω τις γνώσεις μου για το παιχνίδι αυτό (και δεν μιλάω για σκριπτακια, αλλά για θέματα διαχείρησης φυλής, συστήματα ανάπτυξης κλπ)

Πάρτε το μήνημα αυτό σαν re-union. Στείλτε μου προσωπικό μήνυμα, για να μετρηθούμε και να οργανώσουμε καμία συνδιάσκεψη ξανά. Επίσης θα χρειαστεί να βρούμε νέο έμψυχο δυναμικό. Οπότε αν τα παραπάνω λόγια σε εκφράζουνε, μην διστάσεις να μου το πεις. Στο χέρι μας είναι, να τρελάνουμε τους πάντες... ή να τα κάνουμε θάλασσα.

Ξέρετε ποιος,
Τασος
 

xxxThe Ripperxxx

Δεινόσαυρος του forum
Βαθμολογία αντίδρασης
31
Ένας ενεργός παίκτης στον net με 1000 πόντους VS έναν όχι και τόσο ενεργό με 700 πόντους. Εγώ είχα μόνο μερικά δορατόξιφα και 400 ελαφριά για φάρμινγκ. Τείχος στο μηδέν.

Μιλάμε για Τιτανομαχία όχι αστεία. Και snipe και όλα τα χρειάζεσαι. Από εμένα ένα μεγάλο μπράβο.
 

DeletedUser34508

Επίσης μετά τα 100 ελαφριά χωριζόμαστε σε αμυντικούς και επιθετικούς λογαριασμούς.

Οι επιθετικοί θα βοηθηθούνε με πόρους από τους αμυντικούς, ώστε να τερματίσουνε τους στρατώνες τους και να βγάζουνε διαρκώς τσεκούρια και κριούς. Δεν εξερευνούνε τόξα και καταπέλτες. Μοναχά αυτοί σπάνε χωριά.

Οι αμυντικοί βγάζουνε άμυνες και καταπέλτες και δεν εξερευνούνε τσεκούρια και κριούς.


-Όταν αμυνόμαστε, αμυνόμαστε με φουλ άμυνες προερχόμενες από 3 τουλάχιστον αμυντικά χωριά.
-Όταν επιτεθόμαστε, σκάμε την nuke και από πίσω ακριβώς σκάνε οι καταπέλτες των αμυντικών (ή ακόμα και τα δόρατα, αν το χωριό έχει μέσα πολλούς πόρους).

Οι επιθετικοί λογαριασμοί παραμένουνε διαρκώς με 4-5 χωριά, για να χτυπάνε πάντοτε με υψηλό ηθικό. Βοηθιούνται να παίρνουνε χωριά με μπονους στον στρατώνα και χωριά σε μέτωπα. Και μετά τους χτίζουμε σωστά τα ορμητήρια αυτά. Ότι χωριό επιθετικού βυθίζεται μέσα στο γαλάζιο χρώμα, παραχωρείται σε αμυντικό λογαριασμό.

Σε έπεισα τώρα πως μια φυλή ΜΠΟΡΕΙ να έχει και κανόνες και υπευθύνους; Κανόνες γραφής στο φόρουμ και κανόνες ανάπτυξης... και σπαταλώ πολλή ενέργεια, όταν είμαι μόνος μου σε μια φυλή. Θέλω άτομα, τα οποία μπορούνε να με ξεκουράζουνε. Θέλω μια φυλή με 40 δούκες. Όλοι να αγωνίζονται για το καλό της φυλής. Είναι εξουθενωτικό, να ρωτάω διαρκώς τον καθ'ένα μεμονομένα, αν έχει τον παλαντιν του και τις άμυνες του αραγμένες στο χωριό του. Κάποια πράγματα, όπως αυτό, θα πρέπει να θεωρούνται δεδομένα.

Και όλα αυτά που έχω αναφέρει εως τώρα, είναι μόνο το 30% των όσων κάνουμε στην ιστορική Blind Faith. Στην φυλή που έχω εγώ στο μυαλό μου δηλαδή. Θέλω παίκτες που να τα έχω Blind Faith όμως.
 

DeletedUser34508

Θα επιδιώξω αυτή τη φορά το recruit μου να μην απαρτίζει άτομα τα οποία έχουνε για υποχρέωση το να "σταθούνε στα πόδια τους". Γιατί έχω διαπιστώσει πως αυτοί δεν ενδιαφέρονται τόσο στο "να την ψάξουνε". Όπως έχω πει, θέλω όλα μας τα μέλη να είναι συνάμα και αρχηγοί της φυλής και διαχειρηστές φόρουμ.

Τις αναφορές που παίρνουμε, τις δημοσιεύουμε με έναν συγκεκριμένο τρόπο στο φόρουμ.
ΣΤΟΧΟ αποκαλλούμε κάθε χωριό που πρέπει να σπάσουμε.
ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ αποκαλλούμε κάθε χωριό που δεν πρέπει να σπάσουμε (ακόμα).
ΨΑΡΙ αποκαλλούμε κάθε χωριό που έχουμε μόλις σπάσει.
ΦΑΡΜΑ αποκαλλούμε κάθε εγκαταλελλειμένο χωριό παίκτη.

Χωρίζουμε τα χωριά των άλλων σε περιοχές-πυρήνες [spear-sword-axe-archer κλπ] και έχουμε ένα ξεχωριστό thread για τον κάθε πυρήνα στο φόρουμ μας. Μέσα στο εκάστοτε thread, έχουμε ένα θέμα για κάθε χωριό ξεχωριστά. Αν για παράδειγμα ανιχνεύσω απλά ένα χωριό, για τίτλο θέματος θα γράψω ΣΤΟΧΟΣ --> tourloubouki, ή ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ --> tourloubouki. Και δημοσιεύω την αναφορά, βάζοντας την μέσα σε spoiler και από πάνω τους πόντους που έχει το χωριό εκείνη τη στιγμή. Για όσο ο τίτλος του θέματος θα λέει ΣΤΟΧΟΣ --> tourloubouki, εγώ και οι συμπαίκτες μου θα πρέπει διαρκώς να φροντίζουμε να δημοσιεύονται νέες αναφορές στο συγκεκριμένο θέμα μέσα. Αν σπάσουμε το χωριό, θα πρέπει την στιγμή που θα δημοσιευτεί η αναφορά, να μετονομαστεί ο τίτλος σε ΨΑΡΙ --> tourloubouki.

Για εμένα αυτά τα πράγματα είναι πάρα πολύ απλά. Δέχομαι πως διαβάζοντας τα τώρα, μπορεί να ακούγονται λιγάκι περίπλοκα. Γι' αυτό κι εγώ κάθομαι διαρκώς πάνω από τους συμπάικτες μου και τους καθοδηγώ. Και τους εξηγώ δημοσίως τα λάθη τους. Τα προβλήματα που αντιμετωπίζω διαρκώς:

-είχα για μέλη μου παίκτες που αναλάμβαναν να κάνουνε ανιχνευτάδικα και δεν καθόντουσαν να μου πάρουνε επιμελώς τις αναφορές τους. Συνήθως τις διαβίβαζαν απλά όλες σε εμένα και με άφηναν μετά να βγάζω μόνος μου τα μάτια μου..
-συνήθως ξεχνούσαν να μετονομάζουνε τον τίτλο του θέματος (ΣΤΟΧΟΣ-ΨΑΡΙ-ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ-ΦΑΡΜΑ)
-βγαίνανε απλά και λέγανε πως όλα αυτά είναι μπούρδες...
-δημοσιεύανε λάθος ΣΤΟΧΟΥΣ σε λάθος πυρήνες
-δημοσιεύανε την αναφορά στο φόρουμ και αμέσως μετά την διαγράφανε από την λίστα με τις αναφορές, με αποτέλεσμα να βλέπουμε στο φόρουμ ένα απόλυτο τίποτα μέσα σε spoiler

*Αν καθιερώσω αυτό το πράγμα να γίνεται αυτόματα, χωρίς να βγάζω τα μάτια μου εγώ, θα μπορέσει να λειτουργήσει η φυλή χωρίς "αδειες επιθέσεων", γιατί πολύ απλά, χτυπάμε τα πάντα, εκτός από τις καραντίνες. Βέβαια υπάρχει επίσης συγκεκριμένος τρόπος, με τον οποίο χτυπάμε ΣΤΟΧΟΥΣ, τον οποίο τον διδάσκω μέσα στο παιχνίδι...Είπαμε πως εγώ έχω τον τρόπο, να μειώσω τις ώρες παιχνιδιού στο ελάχιστο και να ανεβάσω την απόδοση στο μέγιστο. Το οτι δεν έχουμε άδειες επιθέσεων, είναι ένα ακόμα τρικ, γιατί τα ίδια μας τα μέλη αποφασίζουνε ποια χωριά θα χτυπάμε. Είναι σκέτος πονοκέφαλος η διαχείρηση των αδείων επιθέσεων.

Όλοι οι μεγάλοι "δάσκαλοι" των φυλετικών διδάσκουνε στους νέους το πως να φαρμάρουνε, το πως να κάνουνε backtime, το πως να κάνουνε start up με τσεκούρια κλπ. Όλα αυτά για εμένα, είναι δευτερεύοντα. Εστιάζω περισσότερο στο να διορθώνω λάθη, όπως αυτά που έχω αναφέρει πιο πάνω. Οι καλοί μου BFίτες είναι διαρκώς ετοιμοπόλεμοι, μαχητικοί και δραστήριοι. Κάνουνε διαρκώς επιθέσεις. Είτε αυτές είναι nuke, είτε είναι ανιχνεύσεις, είτε είναι shapping. Το παν είναι να πέφτουνε οι αναφορές βροχή και να μην κάνουμε απόλειες. Και σε περιπτώσεις άμυνας, το παν είναι, να υπάρχουνε άμυνες σε ετοιμότητα και να πολεμάμε και πάλι χωρίς να κάνουμε απόλειες. Όλα αυτά διδάσκονται. Μέχρι και το πως ακριβώς θα πρέπει να είναι οι άμυνες σε ετοιμότητα...

Σε προηγούμενους κόσμους δεν πετύχαμε τίποτα, απλά επειδή είχα για μέλη του βασικού κορμού παίκτες που σκέφτονται όπως ο markap και ο DEATHWINNER (το 95% των παικτων έτσι σκέφτεται βασικά), να μου βάζουνε τρικλοποδιές. Και επειδή εξαφανίστηκα πολλές φορές για μεγάλα χρονικά διαστήματα, μου είναι πολύ δύσκολο να κάνω reuinion, συγκριτικά πχ με τον tourloubouki, που βρίσκει 80 μέλη premade για πλάκα.

Πάντως συνεχίζω να δέχομαι προσωπικά μηνύματα από παίκτες που ενδιαφέρονται να ακολουθήσουνε το παρεάκι μας. Οπότε ένα έχω να πω: Τρέμετε, γιατί η BF έρχεται!!!
 

DeletedUser34912

χρονια πριν...οταν ο τασος εβλεπε μακρια..

Οι άρχοντες του σκότους επέλεγαν τους καλύτερους τους πολεμιστές, για να τους αναθέσουνε αποστολές, όταν πίστευαν πως θα μπορέσουνε να τις πραγματοποιήσουνε. Την ίδια μέθοδο θα χρησιμοποιήσουμε κι εμείς, διαχωρίζοντας τα μέλη σε βαθμίδες. Να γνωρίζετε πως δεν είναι απαραίτητο κάποιος να έχει προνόμια, για να ασχοληθεί με μια δουλειά στην φυλή μας. Φαίνεται ποιοι εργάζονται και ποιοι όχι.


Χαμηλόβαθμοι είναι οι πράσινοι
Υψηλόβαθμοι είναι οι κόκκινοι

1) GOBLIN είναι τα απλά μας μέλη, από τα οποία δεν έχουμε καμία απαίτηση και καμία προσδωκία.

2) ORCS είναι τα απλά μας μέλη, τα οποία μας κίνησαν την περιέργια. Θα τους προσεγγίσουμε, για να βεβαιωθούμε για το άτομό τους και θα τους προετοιμαστούνε κατάλληλα, για να πάρουνε τα βασικά προνόμια.

3) URUK-HAI είναι όσοι τους δίνεται η ευκαιρεία, έχοντας προνόμια στην κατοχή τους, να μας δείξουνε τι μπορούνε να κάνουνε με αυτά. (προσκλήσεις, μηνύματα, φόρουμ, έμπιστα)

4) OLOG-HAI είναι όσοι τους εμπιστεύομαι απόλυτα και θα τους άφηνα να επιτηρήσουνε τον λογαριασμό μου, χωρίς να σβήσω μηνύματα στο ταχυδρομείο μου και χωρίς να μου βγάλω τα προνόμια. Είναι η κατώτερη βαθμίδα των υψηλόβαθμων. (προσκλήσεις, μηνύματα, φόρουμ, έμπιστα)

5) BARROW WRIGHT είναι όσοι δοκιμάζονται για να ανέβουνε ακόμα πιο ψηλά, έχοντας στην κατοχή τους ακόμα περισσότερα προνόμια. (προσκλήσεις, μηνύματα, φόρουμ, έμπιστα, κρυφά)

6) NAZGUL είναι αυτοί που κάνουνε αξιοζήλευτη προσπάθεια, να κρατηθεί η φυλή μας σε τάξη, γνωρίζουνε την νοοτροπία της φυλής μας και έχουνε την πυγμή που χρειάζεται, για να επιβάλλουνε τάξη και πειθαρχία.

7) LORDS είναι οι απόλυτοι αφέντες μέσα στην φυλή. Αλλα τρέχουνε διαρκώς με 10 ταχύτητες πιο πάνω από όλους τους άλλους.

.
γίγαντας: είναι ο επιθετικός που έχει αρετές και μπορεί σε περίπτωση που τροφοδοτηθεί από τους συμπαίκτες του με πόρους, να πολεμήσει με τους πάντες γύρω του και να φέρει τα καλύτερα αποτελέσματα.

ταϊστής: είναι αυτός που προσπαθεί να εξοικονομεί πόρους, για να τους χαρίζει στον γίγαντα της περιοχής του. Συνήθως τον αφήνει να έρθει να τα πάρει μόνος του με τα ελαφριά του, όταν ο αμυνόμενος αδειάζει το χωριό του.

λογαριασμός εκκαθαριστικών: είναι λογαριασμοί που στο late game θα παίζονται από τους καλύτερους. Θα επιλέγουνε λίγα χωριά σε στρατηγικά διασκορπισμένα σημεία και θα τροφοδοτούνται διαρκώς από τους συμπαίκτες τους. Θα σπάνε χωριά με 100% ηθικό και θα αφήνουνε τους συμπαίκτες τους, να τα κατακτάνε.

λογαριασμός υποστηρίξεων: τροφοδοτούνε και βγάζουνε άμυνες για τους εκκαθαριστικούς. Ότι χωριό σπάει ο εκκαθαριστικός, αυτοί το κατακτάνε/κατεδαφίζουνε από πίσω. Παραμένουνε με χαμηλά κτήρια στις νέες τους κατακτήσεις, γιατί χτίζουνε μόνο τα απαραίτητα που χρειάζονται επιπρόσθετα.


και Αισωπο εχει το μενου

χελώνα και λαγός: Είναι όταν στέλνουμε πρώτα κριούς με συνοδεία και μετά nuke χωρις μηχανές. Όπως στο παραμύθι, έτσι κι εδώ. Πρώτα πρέπει να "τερματίζει τον αγώνα" η χελώνα. Μόνο που στην δική μας περίπτωση, η χελώνα και ο λαγός συνεργάζονται.



η αρχηγαρα εδω μας εξηγει την φορμα της φυλης βασιζομενη στο προτυπο "Χ"


Από τον Κ6 που πλέον γνώριζα παρα πολλά για τις φυλετικές, προσπαθώ να κατασκευάσω ένα συγκεκριμένο στυλ παιχνιδιού, στο οποίο πολλοί παίκτες θα είναι σε θέση να παίζουνε σαν να είναι ένα account όλοι τους μαζί.

Προκειμένου όμως να 'εχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα, θα πρέπει να ακολουθήσουνε όλοι τους ένα συγκεκριμένο πρότυπο. Χρησιμοποιούσα λανθασμένα τον εαυτό μου ως πρότυπο, μιας και αυτό δυσανασχετούσε τα νέα μέλη που δεν έχουνε πιάσει την φιλισοφία της φυλής μας.

Από εδώ και πέρα, θα αναφέρομαι διαρκώς στον κύριο x, ως το ιδανικό πρότυπο παίκτη, όπου όλοι θα έχουνε την δυνατότητα, να μάθουνε να παίζουνε σαν αυτον.

Φυσικά όποιος θέλει να παίξει αυτόνομα, μπορεί να μας το δηλώσει. Εμείς θέλουμε κάθε μια από τις 4 φυλές μας, να παίζει σαν ένα account και να επεκτείνεται προς μια συγκεκριμένη κατεύθυνση, με σκοπό να περιφράξουμε την Κ44.


ποντικοπαγίδα: όταν δεχόμαστε ανίχνευση, μπορύμε να ξέρουμε πότε θα δεχτούμε την nuke, αν αμέσως μας επιτεθεί ο εχθρός. Γι' αυτό κοιτάζουμε πρώτα να υπάρχουνε κοπάδια καθ' οδόν που να μπαίνουνε μετά την ανίχνευση και πριν τη nuke. Και παράλληλα ετοιμάζουμε κατάλληλα το χωριό, ώστε να δελεάσουμε τον εχθρό να επιτεθεί.

κυνηγόσκυλο: είναι όταν υπάρχει δική μας nuke σε θέση ετοιμότητας και θέλουμε απλά το κυνηγόσκυλο με οποιονδήποτε τρόπο, να "σηκώσει" την εχρθική nuke, για να την πιάσουμε σε backtime.
aggro: Είναι όταν ο εχθρός έχει μανία να χτυπάει έναν συγκεκριμένο παίκτη. Όταν ξέρουμε ποια μέλη μας έχουνε μεγάλο aggro, είμαστε λίγο πιο ξέγνοιαστοι οι υπόλοιποι. Αισθανόμαστε ασφαλής και μόνο που τους έχουμε στο πλευρό μας. Παίκτες με μεγάλο aggro μας είναι πολύτιμοι στην φυλή. Όχι το χωριό τους, αλλά η παρουσία τους. Στην ανάγκη φαρμάρουμε κι εμείς αυτούς τους παίκτες, για να μην καταλήγουνε οι πόροι του χωριού σε εχθρικά χέρια. Μόλις ασφαλιστεί η περιοχή, αυτοί οι παίκτες θα βοηθηθούνε από την φυλή να ανακάμψουνε, αν ήταν αρκετά συνεργάσιμοι.



ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΧΩΡΙΑ....



ορμητήριο: χωριό σε στρατηγικό σημείο που το κατακτάει λογαριασμός εκκαθαριστικών. Προτιμάται να έχει μπόνους σε στρατώνα. Με το που γίνεται η κατάκτηση του, το στακάρουμε με άμυνες και του χαρίζουμε διαρκώς πόρους. Ανεβάζει επιτελείο και τείχος και μετά τερματίζει στρατώνα. Κάθε χωριό που σπάει/κατακτάει, μετά βοηθάει να το κατακτήσει λογαριασμός υποστηρίξεων.

κεντρική αποθήκη: χωριό με μπόνους σε αγορά και αποθήκη που το κατακτάει λογαριασμός υποστηρίξεων. Τερματίζουμε αυτά τα δυο κτήρια και έχουμε σε αυτό 525 εμπόρους και 800.000 χωρητικότητα. Όσοι πόροι "δεν χρειάζονται", τους στέλνουμε δωρεά σε αυτό. Τα κτήρια μας θα τα τερματίζουμε με αποθήκη 24 και αγρόκτημα 29, οπότε μοιραία θα φτάνουμε διαρκώς σε σημείο, να κοκκινίζουνε οι αποθήκες μας. Και για να μην συμβαίνει ποτέ αυτό, θα στέλνουμε διαρκώς δωρεές στην κεντρική αποθήκη, για να δώσει αυτή με την σειρά της τους πόρους μαζεμένους αλλού δωρεά, για να συμπληρωθεί μονομιάς καρέ αρίστων σε μια περιοχή.

ελικόπτερο πάνω από κανονική επίθεση: Όταν δεχόμαστε κανονική επίθεση, μετά ξέρουμε ακριβώς πότε η επίθεση αυτή θα επιστρέψει στο χωριό εκκίνισης. Επίσης την στιγμή εκείνη ξέρουμε βάσει αποστάσεων και το πότε ακριβώς θα ξαναχτυπήσει ο εχθρός. Ελικόπτερο σηκώνουμε, όταν γνωρίζουμε όλους αυτούς τους χρόνους. Το ελικόπτερο χάνεται, όταν ο εχθρός γυρίσει στο χωριό εκκίνισης και δεν επιτεθεί αμέσως ξανά.




ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ..........!!!!!!!!1

σας θυμιζει κατι σημερα?

1)την εποχή του κυνηγιού του θυσαυρού (26 εως 300 ποντοι)
2)την εποχή των γιγάντων και των ταϊστών τους (300 εως 10000 πόντοι)
3)την εποχή των λογαριασμών εκκαρθαριστικών και υποστήριξης (10000 κι έπειτα)

Τις εποχές αυτές τις τηρούνε κατά γράμμα οι υψηλόβαθμοι της φυλής.

τον τυπο αυτον καποτε τον χλευαζαμε ολοι.θησαυρους.παγετωνες,ελικοπτερα και ρουνους μονο αυτος τα εβλεπε.
 

DeletedUser6740

Άλλωστε, όπως μεταφράζεται και η ίδια η λέξη «feng shui» = «αέρας και νερό» οι νόμοι της φύσης είναι αυτοί που πρέπει να διέπουν το περιβάλλον στο οποίο ζούμε αν θέλουμε να νιώθουμε χαρούμενοι, υγιείς, εύρωστοι και ελεύθεροι. Και παρόλο που η επιτυχία της φιλοσοφίας του δεν έχει αποδειχθεί επιστημονικά, όσοι έχουν ακολουθήσει τις αρχές του ορκίζονται σε αυτό. Για αυτό και επειδή η θέση νοτιοανατολικά με εμπνέει περισσότερο αποφάσισα στον κόσμο 42 η BF να μπει νοτιοανατολικά γιατί σε αυτή την θέση νιώθω πλήρως σαν άνθρωπος και επίσης σαν Σεφ που είμαι όταν πάω να βράσω λαχανικά τα βάζω κάτω δεξιά στην κατσαρόλα δηλαδή αν χώριζες την κατσαρόλα σε 4μέρη το κάτω δεξιά είναι το νοτιοανατολικό κομμάτι


Εχω την εντυπωση οτι αργησες στο 42 αρα ειτε κατω δεξια μπεις ειτε πανω αριστερα το ιδιο θα ειναι
 
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.
Κορυφή