Προστασία Αρχαρίων

  • Δημιουργός θέματος DeletedUser32596
  • Ημερομηνία έναρξης
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.

DeletedUser32596

Καλό μας χειμώνα και φέτος!
Αφορμής δοθείσης από την έναρξη του Κόσμου 31 είπα να εκφράσω και μία σκέψη που με χτύπησε, για να δούμε πώς θα κρατήσουμε κανέναν παίκτη στο παιχνίδι, να πάει καλά και η νέα σεζόν (ο νταλκάς μου εμένα, οι νέοι παίκτες).
Λοιπόν, έχουμε και λέμε: σε όσους κόσμους θυμάμαι η προστασία αρχαρίων είχε μία διάρκεια που ήταν άμεσα εξαρτημένη από τον χρόνο και ήταν σταθερή π.χ. 3 μέρες ή 5 μέρες ανάλογα με την ταχύτητα του κόσμου και τις λοιπές ρυθμίσεις. Αυτού του είδους η προστασία - time-based, που λέμε και στο χωριό μου - αφενός επιτρέπει να φανεί ο πιο επιδέξιος σε θέμα αρχικής ανάπτυξης, αφετέρου καταρρακώνει οποιονδήποτε νέο παίκτη αποφασίζει να ασχοληθεί με το άθλημα, αφού, όπως και να το κάνουμε, κανείς μας δεν μπήκε στον πρώτο του κόσμο και έκανε παπάδες.

Παλιότερα αυτό δεν αποτελούσε και κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα, αφού ένας παίκτης και μετά από μία, δύο και παραπάνω πυξίδες είχε την ευχέρεια (μιλάμε πάντα για έναν κόσμο) να μάθει κάποια πράγματα. Τώρα μετά την πρώτη πυξίδα είσαι λίγο έως πολύ καταδικασμένος - για τους γνωστούς λόγους, μικρά rims, πολλοί δεξιοτέχνες του είδους κλπ κλπ. Τώρα όμως περισσότερο ισοπεδώνει, παρά ευνοεί τους αρχάριους, αυτή η "προστασία" τους. Θα μπορούσε όμως αυτή η περίοδος "χάριτος" να μην είναι ίδια για όλους. Εξηγούμαι. Θα μπορούσαν να υπάρχουν ποικίλα κριτήρια για να τερματίζεται η προστασία όπως τα παρακάτω:
i)Κατόπιν της πρώτης επίθεσης του παίκτη. Έτσι, παίκτης που δεν έχει επιθετική δραστηριότητα δεν μπορεί και να δεχτεί επίθεση. Βεβαίως θα πει τώρα κάποιος: "Ναι, αλλά μπορεί να κάθεται όλη την ώρα και να βγάζει επιθετικά και μόλις γεμίσει το αγρόκτημα να πάει για κάποιον παίκτη." Όλοι νομίζω ξέρουμε τη διαφορά έχει το να παίζεις χωρίς farming. Δεν υπάρχει πιθανότητα κάποιος που κάθεται και ανεβάζει πόρους και στρατό χωρίς φάρμες να προλάβει να έχει γεμάτη εκκαθαριστική πριν ο καλός αγρότης γείτονάς του να τον περικυκλώσει. Για τις άμυνες δεν το συζητώ καν. Απλώς κάνει το ξεκαβούκιασμα της "χελώνας" λίγο πιο ενδιαφέρον - ο στρατός είναι αναλώσιμος σε αυτό το παιχνίδι.
ii)Μετά από ένα όριο πόντων. Έτσι ο παίκτης θα έχει κάποιες στοιχειώδεις υποδομές και, λογικά, κάποιον στρατό για να αντεπεξέλθει κάπως καλύτερα στις επιθέσεις των άλλων, πιο ανεπτυγμένων παικτών. Φυσικά αυτό το όριο πόντων θα είναι τέτοιο που δε θα επιτρέπει την απόκτηση κάποιου ιδιαίτερου πλεονεκτήματος.
iii)Μετά την παραμονή του για κάποιο διάστημα σε μία φυλή. Έτσι μπορεί ένας νέος παίκτης να έχει κάποιους γύρω του να τον στηρίξουν και πιθανόν να έχει μάθει και κάτι περί του παιχνιδιού από τους παλιότερους της φυλής του.
iv)Μετά από την ολοκλήρωση κάποιων κτηρίων, όπως π.χ. ο σταύλος στο επίπεδο 3 ή η παραγωγή πόρων στο 10-15 ή όπου αλλού.

Τα παραπάνω αποτελούν απλά ενδεικτικές προτάσεις, όπως και τα παραδείγματα σε αυτές. Καλό θα ήταν να εφαρμοστούν παράλληλα δύο ή περισσότερες από τέτοιες ρυθμίσεις, για να αποφευχθούν οι οποιεσδήποτε καταχρήσεις.

Αυτά για αρχή. Καλή μας σεζόν!
 

DeletedUser2088

[aig]Το θέμα είναι ενδιαφέρον και παρακαλώ όσους συμμετάσχουν σε αυτό να παραμείνουν αυστηρά εντός θέματος.

προς τον δημιουργό....
καταλαβαίνετε ότι από εδώ δεν θα ανακοινωθεί άμεσα καμιά απάντηση στην πρότασή σας από εμάς.[/aig]
 

DeletedUser32060

Επίσης θα μπορούσε να υπάρχει και προστασία για τους παίκτες που παίζουν πρώτη φορά το παιχνίδι(δεν έχουν παίξει σε άλλον κόσμο)
 

-Sweetest Love x3

Δεινόσαυρος του forum
Βαθμολογία αντίδρασης
103
Επίσης θα μπορούσε να υπάρχει και προστασία για τους παίκτες που παίζουν πρώτη φορά το παιχνίδι(δεν έχουν παίξει σε άλλον κόσμο)

Αυτο ειναι απιθανο, καθε πυξιδιαρης θα αλλαζει names να κερδιζει προστασια. Καλη ιδεα θα ταν πιστευω αν δινονταν πιο ουσιαστικες αποστολες, πιο γενναιοδωρες, δινοταν εξηγηση για το νοημα του στρατου καθως και τη χρησιμοτητα του. Τελος, ακομα ενα εγχειρημα θα ηταν να μαζευτουν 15-20 ατομα με ορεξη και να στειλουν σε ολο το server oδηγους για το παιχνιδι η ακομα και να δημιουργηθουν φυλες η να ανοιξει κοσμος Casual για τα νεα μελη
 

DeletedUser32060

Συμφωνώ και ίσως να βάλουν κάποιες βασικές συμβουλές στην περιγραφή των αποστολών καθώς δεν νομίζω να βλέπουν πάρα πολλοί την σελίδα στο wiki
 

DeletedUser

Συμφωνώ και ίσως να βάλουν κάποιες βασικές συμβουλές στην περιγραφή των αποστολών καθώς δεν νομίζω να βλέπουν πάρα πολλοί την σελίδα στο wiki

Η ιστοσελίδα του wiki έχει να ενημερωθεί εδω και καιρό
 

DeletedUser33200

Αν ανοιξουν νεο κοσμο καζουαλ πρωτος απο ολους θα εμπαινε ο αλλανταλλων χαχα.
Τελος η προστασια θελει μεγαλη συζητηση παντως η ιδεα δεν ειναι και τοσο σωστη
 

DeletedUser32596

Αν ανοιξουν νεο κοσμο καζουαλ πρωτος απο ολους θα εμπαινε ο αλλανταλλων χαχα.
Τελος η προστασια θελει μεγαλη συζητηση παντως η ιδεα δεν ειναι και τοσο σωστη

Επειδή πρότεινα την ιδέα θα ήθελα να μου εξηγήσεις γιατί δεν είναι τόσο σωστή, για να γίνει και μία ουσιώδης συζήτηση επί του θέματος.
Πειραματικά θα μπορούσαν να συνδυαστούν κάποιες από τις προαναφερθείσες ρυθμίσεις και με το άνοιγμα ενός επόμενου κόσμου (προφανώς δεν αναφέρομαι στον 31).

Η ιδέα ενός δεύτερου Casual έχει κάποια βάση, καθ'ότι ο υπάρχων έχει γεμίσει και δεν έχει και κάποια στοιχειώδη ανταγωνιστικότητα. Καλό θα ήταν να υπάρχει ακόμα και σε κόσμους τύπου "Casual" μια ανταγωνιστικότητα, για να έχει ενδιαφέρον για τους νέους παίκτες. Ειδάλλως, το πολύ το "Κύριε Ελέησον" το βαριέται κι ο παππάς.

@apollong3: Νομίζω ότι αυτό που λέει ο Sweetest Love x3 είναι αυτό που θα συνέβαινε σε τέτοια περίπτωση.

@Sweetest Love x3: Αυτό με τον Casual για νέα μέλη θα μπορούσε να εφαρμοστεί και μάλιστα να εμφανίζεται ως επιλογή , κατά την εγγραφή ενός νέου μέλους. Αν δε, οι ρυθμίσεις του είναι παραπλήσιες του παλιού, θα είναι και αποθαρρυντικές για οποιονδήποτε πεπειραμένο να εγγραφεί, για να κάνει καριέρα.
 

DeletedUser32060

Επειδή πρότεινα την ιδέα θα ήθελα να μου εξηγήσεις γιατί δεν είναι τόσο σωστή, για να γίνει και μία ουσιώδης συζήτηση επί του θέματος.
Πειραματικά θα μπορούσαν να συνδυαστούν κάποιες από τις προαναφερθείσες ρυθμίσεις και με το άνοιγμα ενός επόμενου κόσμου (προφανώς δεν αναφέρομαι στον 31).

Νομίζω πως αυτό που θέλει να πει είναι πως είναι λίγο δύσκολο να βοηθήσει έναν νέο παίκτη...Δεν είσαι σίγουρος πως θα μπει σε μια φυλή που θα τον βοηθήσει,επίσης η προστασία με την επίθεση δεν θα δουλέψει γιατί υπάρχει αποστολή που σου λέει να Επιτεθείς σε βάρβαρο.Για το όριο πόντων νομίζω υπάρχει ήδη μια απαγόρευση.
 

DeletedUser32596

Νομίζω πως αυτό που θέλει να πει είναι πως είναι λίγο δύσκολο να βοηθήσει έναν νέο παίκτη...Δεν είσαι σίγουρος πως θα μπει σε μια φυλή που θα τον βοηθήσει,επίσης η προστασία με την επίθεση δεν θα δουλέψει γιατί υπάρχει αποστολή που σου λέει να Επιτεθείς σε βάρβαρο.Για το όριο πόντων νομίζω υπάρχει ήδη μια απαγόρευση.

Μπορεί απλά να εξαιρεθεί η συγκεκριμένη αποστολή ή να μη λαμβάνεται υπ'όψιν στην προστασία. Όσον αφορά την φυλή, έχεις διασφαλίσει ότι είναι σε μία ομάδα, έστω και δυσλειτουργική - κοινώς, απ' το ολότελα, καλή κι η Παναγιώταινα. Μιλώντας για όριο πόντων, εννοώ να μην μπορεί κάποιος να επιτεθεί σε έναν παίκτη αν αυτός (ο δυνητικά αμυνόμενος) δεν είναι πάνω από Χ πόντους.

Επαναλαμβάνω ότι καμία ρύθμιση από τις ανωτέρω δεν μπορεί να σταθεί μόνη της χωρίς καταχρήσεις, αλλά πρέπει κανείς να τις δει συνδυαστικά. Επίσης δεν είναι μονόδρομος οι παραπάνω ρυθμίσεις, απλώς έναυσμα για περαιτέρω σκέψη πάνω στο ζήτημα.
 

DeletedUser31340

-1 αλλαζει το στυλ ολου του παιχνιδιου και αν γινει αυτο σε κοσμο θα διωξει πολλους παιχτες. Η λυση ειναι μια. Μεγαλωστε την διασταση του χαρτη για να υπαρχει μεγαλο ριμ. Η μονη λυση για να επιστρεψει το παιχνιδι σε περασμενα μεγαλεια ειναι αυτη και θα την επαναλμβανω συνεχεια ως λυση μεχρι αν μου απαντησει καποιος αν ειναι εφικτο η οχι
 

DeletedUser32596

-1 αλλαζει το στυλ ολου του παιχνιδιου και αν γινει αυτο σε κοσμο θα διωξει πολλους παιχτες. Η λυση ειναι μια. Μεγαλωστε την διασταση του χαρτη για να υπαρχει μεγαλο ριμ. Η μονη λυση για να επιστρεψει το παιχνιδι σε περασμενα μεγαλεια ειναι αυτη και θα την επαναλμβανω συνεχεια ως λυση μεχρι αν μου απαντησει καποιος αν ειναι εφικτο η οχι

Αν τόσο πολύ θέλεις μεγάλους κόσμους μπορείς να μπεις στον .net ή στον .de που είναι μεγάλοι servers και οι κόσμοι φτάνουν ως εκεί πέρα. Το να γεμίσουμε τον κόσμο βάρβαρα δε νομίζω να έχει κάποιο ενδιαφέρον, διότι απλά θα είναι δύσκολο να υπάρχουν επιθέσεις μεταξύ των παικτών (σκέψου απόσταση) και το να αυξηθεί η κατά μέσον όρο απόσταση μεταξύ των παικτών θα έχει πάλι το ίδιο αποτέλεσμα.

Το ότι αλλάζει το στυλ του παιχνιδιού είναι αλήθεια, όμως δεν είναι απαραίτητο ότι μία αλλαγή στο στυλ θα έχει αρνητικές επιπτώσεις (λογικό άλμα). Πάρε ως παράδειγμα τους κόσμους του .net που δεν υπήρχε farming (no-haul worlds, που λέμε και στο χωριό μου). Είχαν περισσότερα μέλη από τους χρονικά κοντινούς σε αυτούς κόσμους.
 

DeletedUser18899

κοσμοι με επιπεδα γνωσης του παιχνιδιου
και για να προχωρησεις στο επομενο επιπεδο το Nick θα πρεπει να εχει καποιες προυποθεσεις...
το θεμα βεβαια που θα δημιουγηθει ειναι που θα βρεθουν τοσοι νεοι παιχτες για αυτο το παιχνιδι
(παρατηρηση οταν ξεκινησα να παιζω στο κοσμο 2 η εταιρεια διαφημιζαι οτι εχει 120000 παιχτες, τωρα στο κοσμο 31 ποσους εχει)
γενικα βεβαια δεν φταιει η εταιρεια σε αυτο αλλα οι παιχτες που χαλανε τους κοσμους, με τις γνωστες μεθοδους
 

Ash Ketchum

Δεινόσαυρος του forum
Βαθμολογία αντίδρασης
29
κοσμοι με επιπεδα γνωσης του παιχνιδιου
και για να προχωρησεις στο επομενο επιπεδο το Nick θα πρεπει να εχει καποιες προυποθεσεις...
το θεμα βεβαια που θα δημιουγηθει ειναι που θα βρεθουν τοσοι νεοι παιχτες για αυτο το παιχνιδι
(παρατηρηση οταν ξεκινησα να παιζω στο κοσμο 2 η εταιρεια διαφημιζαι οτι εχει 120000 παιχτες, τωρα στο κοσμο 31 ποσους εχει)
γενικα βεβαια δεν φταιει η εταιρεια σε αυτο αλλα οι παιχτες που χαλανε τους κοσμους, με τις γνωστες μεθοδους

χωρις καλη σκεψη ιδεα φαινεται καλη αλλα να το ξανασκεφτουμε δεν ειναι τοσο καλη ιδεα...πολλοι εμπειροι παιχτες φτιαχνουν νεα acc συχνα συνεπως πολλοι εμπειροι θα ειναι στο πρωτο σταδιο και θα μπορουν να κατακτησουν ευκολα τον κοσμο...σε αλλη περιπτωση οπου οι παιχτες διαλεγουν σε τι επιπεδο θα ειναι θα λενε ψεματα....πολλοι εμπειροι θα μπαινουν με τους αρχαριους η το αντιθετο
 

DeletedUser32596

κοσμοι με επιπεδα γνωσης του παιχνιδιου
και για να προχωρησεις στο επομενο επιπεδο το Nick θα πρεπει να εχει καποιες προυποθεσεις...
το θεμα βεβαια που θα δημιουγηθει ειναι που θα βρεθουν τοσοι νεοι παιχτες για αυτο το παιχνιδι
(παρατηρηση οταν ξεκινησα να παιζω στο κοσμο 2 η εταιρεια διαφημιζαι οτι εχει 120000 παιχτες, τωρα στο κοσμο 31 ποσους εχει)
γενικα βεβαια δεν φταιει η εταιρεια σε αυτο αλλα οι παιχτες που χαλανε τους κοσμους, με τις γνωστες μεθοδους

Καλό είναι, οποιοσδήποτε περιορισμός να είναι καθολικός, διότι κανονισμοί που ισχύουν για συγκεκριμένες ομάδες είναι λόγοι δημιουργίας εντάσεων (βέβαια αυτό ισχύει κυρίως σε κοινωνικό επίπεδο) και κάνουν μία οποιαδήποτε κατάχρηση ευκολότερη.
 

DeletedUser31340

ασε που μπορουν να το εκμεταλευτουν μερικοι και αν εχουν μιση νουκ και να ναι ακομα υπο προστασια με αυτα που ειπατε μερικοι
 

DeletedUser32596

ασε που μπορουν να το εκμεταλευτουν μερικοι και αν εχουν μιση νουκ και να ναι ακομα υπο προστασια με αυτα που ειπατε μερικοι

Ωραία, θα έχει μισή εκκαθαριστική. Πότε θα την έχει όμως; Όταν οι άλλοι θα του παίρνουν το χωριό. Η προϋπόθεση για κάτι τέτοιο είναι να μην έχει κάνει καμία επίθεση, ούτε σε βάρβαρο. Άρα πώς θα φαρμάρει; Δεν είναι εύκολο να παίζεις χωρίς farming, αν έχεις παίξει σε τέτοιο κόσμο καταλαβαίνεις ότι μιλάμε για άλλους χρόνους, τελείως.
 
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.
Κορυφή