DeletedUser
για να μπαινω αμεσως στο ψητο, αυτες ειναι οι δυο ιδεες μου σχετικα με το παιχνιδι.
1. Εχοντας υποψιν ολα τα δρωμενα της εποχης μας και της δυσκολίας της, πολλα παιδια αναγκαζονται και εγκαταλειπουν τις φυλετικες καθαρα λογω οικονομικων. Προτιμουν να αγορασουν μισο κιλο μαριδα για την οικογενεια τους παρα να δωσουν χρηματα απο την πιστωτική ή paysafe (κάτι απολυτως λογικοτατο).
Θετω λοιπον το ζητημα μείωσης των χρηματων που απαιτουνται για την αγορα πόντων premium. Πρεπει να λαβουμε υποψιν ποσο δυσκολα τα βγαζουμε περα ολοι μας πλεον. Ελπιζω να γινει αποδεκτο αυτο το αιτημα και να μην καταληξει το παιχνιδι -χρονο με το χρονο- για αποκλειστικα και μονο ανθρωπους με οικονομικη ευχερεια.
2. Η δευτερη μου προταση εχει να κανει με τον διαχειριστη λογαριασμου. θα μπορουσε να υπαρχει μια δυνατοτητα στο Διαχειριστής χωριού -> Διαχείριση ομάδων -> Μεσα σε μια ομαδα προτυπου -> κατω απο το " Κατεδαφίστε τα επιπλέον επίπεδα κτιρίων" να υπαρχει ενα δευτερο κουτακι που θα εχει την εξης λειτουργια.
οταν θα ειναι τικαρισμενο οι εκκλησιες δεν θα κατεδαφιζονται ή αναβαθμίζονται, με λιγα λογια δεν θα πειραζονται καθολου. Ενω αντιθετως αν δεν ειναι τικαρισμενο θα μπορουν να κατεδαφιστουν ή αναβαθμιστουν αναλογα με την τιμη του επιπεδου της εκκλησιας που εχουμε δωσει στο προτυπο.
Ο λογος που προτεινω τη δημιουργια αυτου του κουμπιου ειναι ο εξης.
εχω παρατηρησει στους περισσοτερους λογαριασμους τα χωρια που εχουν εκκλησιες ειναι ταυτοχρονα σε τρεις ομαδες.
η μια ομαδα αναφερεται σε ποια ηπειρο ειναι "κ55", η αλλη εχει το ονομα "εκκλησια" και η αλλη ειναι το ειδος του χωριου (αμυντικο, ανιχνευτικο, καταπελτικο, βαρυ ιππικο)
Σε περιπτωση που το χωριο δεν ειχε εκκλησια, δεν θα ανηκε και στην ομαδα "εκκλησια" .
ετσι λοιπον, στον διαχειρηστη λογαριασμου σε περιπτωση που δωθει προτυπο για ολα τα αμυντικα χωρια, προφανως σε αυτο το προτυπο η εκκλησια δεν θα υπαρχει στην ουρα κτισης. ετσι σε οσα χωρια συμπιπτει να ειναι το χωριο και στην ομαδα "εκκλησια" τοτε η εκκλησια λογω του προτυπου θα κατεδαφιζεται.
το ιδιο θα γινει οταν δοθει προτυπο και όλα τα ανιχνευτικα χωρια, στο οποιο προτυπο παλι δεν θα υπαρχει εκκλησια και κατα συνεπεια οσα χωρια ανηκουν στις ομαδες "ανιχνευτικο" και "εκκλησια" , η εκκλησια θα κατεδαφιζεται παλι.
Οπως γινετε ευκολα κατανοητο, το ιδιο θα γινει και για τις υπολοιπες ομαδες.
ξερω πολλα παιδια που εχουν αυτο το προβλημα και θα ηταν αρκετα χρησιμο. αν εφαρμοστει τοτε ολο και περισσοτεροι θα χρησιμοποιουσαν τον διαχειριστη λογαριασμου με αμεσο οφελος προς το παιχνιδι (λογω premium) αλλα και οφελος προς ολους εμας που θα γινει πιο απλη η ολη διαδικασια.
1. Εχοντας υποψιν ολα τα δρωμενα της εποχης μας και της δυσκολίας της, πολλα παιδια αναγκαζονται και εγκαταλειπουν τις φυλετικες καθαρα λογω οικονομικων. Προτιμουν να αγορασουν μισο κιλο μαριδα για την οικογενεια τους παρα να δωσουν χρηματα απο την πιστωτική ή paysafe (κάτι απολυτως λογικοτατο).
Θετω λοιπον το ζητημα μείωσης των χρηματων που απαιτουνται για την αγορα πόντων premium. Πρεπει να λαβουμε υποψιν ποσο δυσκολα τα βγαζουμε περα ολοι μας πλεον. Ελπιζω να γινει αποδεκτο αυτο το αιτημα και να μην καταληξει το παιχνιδι -χρονο με το χρονο- για αποκλειστικα και μονο ανθρωπους με οικονομικη ευχερεια.
2. Η δευτερη μου προταση εχει να κανει με τον διαχειριστη λογαριασμου. θα μπορουσε να υπαρχει μια δυνατοτητα στο Διαχειριστής χωριού -> Διαχείριση ομάδων -> Μεσα σε μια ομαδα προτυπου -> κατω απο το " Κατεδαφίστε τα επιπλέον επίπεδα κτιρίων" να υπαρχει ενα δευτερο κουτακι που θα εχει την εξης λειτουργια.
οταν θα ειναι τικαρισμενο οι εκκλησιες δεν θα κατεδαφιζονται ή αναβαθμίζονται, με λιγα λογια δεν θα πειραζονται καθολου. Ενω αντιθετως αν δεν ειναι τικαρισμενο θα μπορουν να κατεδαφιστουν ή αναβαθμιστουν αναλογα με την τιμη του επιπεδου της εκκλησιας που εχουμε δωσει στο προτυπο.
Ο λογος που προτεινω τη δημιουργια αυτου του κουμπιου ειναι ο εξης.
εχω παρατηρησει στους περισσοτερους λογαριασμους τα χωρια που εχουν εκκλησιες ειναι ταυτοχρονα σε τρεις ομαδες.
η μια ομαδα αναφερεται σε ποια ηπειρο ειναι "κ55", η αλλη εχει το ονομα "εκκλησια" και η αλλη ειναι το ειδος του χωριου (αμυντικο, ανιχνευτικο, καταπελτικο, βαρυ ιππικο)
Σε περιπτωση που το χωριο δεν ειχε εκκλησια, δεν θα ανηκε και στην ομαδα "εκκλησια" .
ετσι λοιπον, στον διαχειρηστη λογαριασμου σε περιπτωση που δωθει προτυπο για ολα τα αμυντικα χωρια, προφανως σε αυτο το προτυπο η εκκλησια δεν θα υπαρχει στην ουρα κτισης. ετσι σε οσα χωρια συμπιπτει να ειναι το χωριο και στην ομαδα "εκκλησια" τοτε η εκκλησια λογω του προτυπου θα κατεδαφιζεται.
το ιδιο θα γινει οταν δοθει προτυπο και όλα τα ανιχνευτικα χωρια, στο οποιο προτυπο παλι δεν θα υπαρχει εκκλησια και κατα συνεπεια οσα χωρια ανηκουν στις ομαδες "ανιχνευτικο" και "εκκλησια" , η εκκλησια θα κατεδαφιζεται παλι.
Οπως γινετε ευκολα κατανοητο, το ιδιο θα γινει και για τις υπολοιπες ομαδες.
ξερω πολλα παιδια που εχουν αυτο το προβλημα και θα ηταν αρκετα χρησιμο. αν εφαρμοστει τοτε ολο και περισσοτεροι θα χρησιμοποιουσαν τον διαχειριστη λογαριασμου με αμεσο οφελος προς το παιχνιδι (λογω premium) αλλα και οφελος προς ολους εμας που θα γινει πιο απλη η ολη διαδικασια.