Τεχνικά προβλήματα Κόσμου 6

  • Δημιουργός θέματος FICEMAN
  • Ημερομηνία έναρξης

DeletedUser

....

καλησπερα κ παλι..

στο θεμα περι "εθελοντισμου" που γραφετε καθε τοσο κ λιγακι μπορω να σας απαντησω με ολοκληρη εκθεση για να δειτε ποσο ακυροι εισαστε αλλα θα χασω το χρονο μου να γραφω , οποτε θα σας δωσω δειγμα αυτης..

φιλε αντμιν αν μου ριξεις μπαν εδω επειδη κανω τα παραπονα μου, μου εχεις κανει τη μουρη κρεας.. αν παρατηρισεις δεν ειμαι φορουμακιας..

οταν εχω προβλημα με την τηλεοραση μου δεν παιρνω τηλεφωνο τον ιδρυτη της sony, αλλα απευθυνομαι στην αντιπροσωπια.. τωρα αν οι αντιπροσωποι δουλευουν εθελοντικα μαλλον εχουν πιαστει κοροιδα, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι εγω δεν θα κανω τα παραπονα μου.. αλλος λογος ειναι που ειστε εθελοντες εδω κ οχι η καλη καρδια σας..

εθελοντισμος σημαινει να προσφερεις σε συναθρωπους σου κ οχι να δινεις αυταρχικες απαντησεις οταν σου κανουν παραπονα για αυτους που αντιπροσωπευεις.. αυτο που κανετε εδω δεν λεγεται εθελοντισμος κ προσβαλετε την εννοια της λεξης..

δεν θα το συνεχισω, αλλα θα κανω αυτο που πρεπει οταν ερθει ο καιρος..

δεν το συνεχιζω γιατι σεβομαι τη φυλη μου κ τον κοπο οσων ξενυχτανε.. εχω μια εντυπωση πως αμα το συνεχισω οι εξουσιομανεις του παιχνιδιου θα με μπαναρουν κ μεσα στο παιχνιδι.. οχι οτι εχω προβλημα να τα παρατησω ετσι οπως εχει κανει η εταιρια το παιχνιδι με τα προβληματα καθε τοσο κ λιγακι, αλλα θα τα παρατησω οποτε θελω εγω χωρις να κρεμασω τους συμπαιχτες μου..
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser21936

iris-dp
co-Community Manager (η απλά... co-coMad) Εγγραφή: 09-03-2009
Μηνύματα: 1.036




--------------------------------------------------------------------------------

γνωρίζετε πολύ καλά ότι οι περισσότεροι από εμάς είμαστε και παίκτες και μπορούμε να κατανοήσουμε το πως νιώθετε την ώρα που δεν μπορείτε να συνδεθείτε ή έχει καθυστέρηση στη φόρτωση της σελίδας, αλλά από την πλευρά σας πρέπει κι εσείς να κατανοήσετε πως όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο προσπαθούμε να ενημερώνουμε την εταιρία και να λύνουμε τυχών προβλήματα όσο πιο σύντομα μπορούμε.

σεβαστείτε κι εσείς λοιπόν το χρόνο που διαθέτουμε για να σας εξυπηρετούμε όσο το δυνατόν καλύτερα και αντί να φωνάζετε θα μπορούσατε αναφέροντας απλά και μόνο το πρόβλημα αναλυτικά να κάνετε και το δικό μας έργο πιο εύκολο .

Kαλησπέρα θα ήθελα να σου απαντήσω αγαπητέ να σεβαστείς εσύ εμάς για το χρόνο και το οικονομικό κόστος που αφιερώνουμε σε ένα παιχνίδι που απαίτουμε το πιο λογικό να μας αφήσετε να το ευχαριστηθούμε εαν δεν μπορείτε να το εξασφαλίσετε αυτο μπορείτε να μας το πείτε,επιπροσθέτως δεν πρέπει εμείς να σας αναφέρουμε τα πρόβλήματα αλλά εσεις να έχετε την τεχνολογία και την γνώση να τα προβλέτετε και να τα επιλύετε,όπως κάνουμε και εμείς στην δουλεία μας ,όχι πως είμαστε αλάθητοι αλλά δεν επαναλαμβάνουμε τα ίδια λάθοι και πρόβλήματα.
 

DeletedUser6091

Kαλησπέρα θα ήθελα να σου απαντήσω αγαπητέ να σεβαστείς εσύ εμάς για το χρόνο και το οικονομικό κόστος που αφιερώνουμε σε ένα παιχνίδι που απαίτουμε το πιο λογικό να μας αφήσετε να το ευχαριστηθούμε εαν δεν μπορείτε να το εξασφαλίσετε αυτο μπορείτε να μας το πείτε,επιπροσθέτως δεν πρέπει εμείς να σας αναφέρουμε τα πρόβλήματα αλλά εσεις να έχετε την τεχνολογία και την γνώση να τα προβλέτετε και να τα επιλύετε,όπως κάνουμε και εμείς στην δουλεία μας ,όχι πως είμαστε αλάθητοι αλλά δεν επαναλαμβάνουμε τα ίδια λάθοι και πρόβλήματα.

[mad]Εξηγήστε μου πως θα μπορούσα να προβλέψω σήμερα πως ένας πάροχος μας από την Αγγλία θα έπεφτε για κάποια ώρα?

Μπορείτε να προβλέψετε εσείς ποτε θα πέσει η γραμμή του οτε η της οποιας εταιρίας συνεργάζεστε? Μπορείτε να προβλέψετε ποτε ο τηλεοπτικός σταθμός που παρακολουθείτε θα χάσει ξαφνικά το σήμα του για λίγο? Εάν έχετε τις απαντήσεις στα παραπάνω παρακαλώ ενημερώστε με για να μπορέσω την επομενη φορα να προβλέψω και εγώ την βλάβη ενός εξωτερικού παράγοντα.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

[/mad]
 

DeletedUser21936

Οταν αναλαμβάνεις να φέρεις εις πέρας ένα στόχο πρέπει να ξέρεις τι θα αντιμετωπίσεις δεν θα σου δώσω έγω τις απαντήσεις στις ερωτήσεις σου,απλά θα επαναλάμβω ότι εγώ στην δουλειά μου λάθος επαναλαμβανόμενο παύει να είναι λάθος και εδω δυστυχώς το λάθος κοντεύει να γίνει ρουτίνα φίλε μου και εγώ το πληρώνω είτε υλικά είτε απο τον ελεύθερο μου χρόνο και απαιτώ να μπορώ να παίζω χωρίς διακοπές και προβλήματα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser6091

[mad]Σας έχουμε ενημερώσει πολύ πριν πληρώσετε για τα προβλήματα που τυχαίνουν σε όλους τους servers όλων των εταιριών μέσα από τους ορους μας. Υποτίθεται πως τους διαβάσατε και μετά τους αποδεχτήκατε. Γραφει ξεκάθαρα εκεί πως το παιχνίδι είναι διαθέσιμο κατά 97% σε ετήσια βάση κάτι που σημαίνει πως μπορεί λόγο προβλημάτων να μην είναι διαθέσιμο για κάτι λιγότερο από 11 μέρες η αλλιώς 11 24ώρα. Δεν έχουμε αγγίξει ούτε καν το 20% αυτού του χρόνου.

Δεν λέμε πως δεν νιώθουμε άσχημα που δεν μπορείτε να απολαύσετε κατά 100% το παιχνίδι, απλά δεν μπορούμε να δεχτούμε καμια κατηγορια για ανευθυνότητα όταν εμείς πρώτοι σας έχουμε ενημερώσει γραπτά πριν ακόμα γίνετε μέλος μας. Το αν εσείς το αποδεχτήκατε δίχως να το διαβάσετε είναι κάτι που αφορά σας και σε καμια περίπτωση δεν φέρουμε ευθύνη για την ελλιπή σας ενημέρωση περί όσων δεχτήκατε.

[/mad]
 

DeletedUser21936

Εγώ θα απαντήσω φίλε μου δεν μπορώ.

Δηλαδή μου παραδέχεσαι ότι σου έγραψα πριν από λίγο,αλλά δεν μου απαντάς σε ένα κύριο θέμα εαν το έκανες αυτο το πρόβλημα στην επαγγελματική σου καριέρα που θα βρισκόσουν αυτή την στιγμή?
 

DeletedUser6091

[mad]Επαγγελματικά βρίσκομαι εδώ αγαπητέ μου. Δεν ξέρω το αντικείμενο της εργασίας σας αλλα είμαι σίγουρος πως δεν έχει σχέση με το internet. Είμαι επίσης σίγουρος πως δεν έχετε παίξει σε αλλα browser games. Δεν θα συνεχίσω κάποια αντιπαράθεση μαζί σας στο forum, είναι φανερό πως δεν είστε γνωστης της παροχής υπηρεσιών μέσω διαδικτύου και όλα τα απρόβλεπτα που κανείς άνθρωπος δεν μπορεί να προβλέψει 100% στον πλανήτη. Κανένας τεχνικός, καμιάς εταιρίας σε καμια χωρα του πλανήτη δεν μπρορεί να προβλέψει σφάλματα server η κάποιας εκ των 10 εταιριών που συνεργάζεσαι για να βγάλεις ένα game στον "αέρα". Αν έχετε βρει τέτοιον τεχνικό ενημερώστε τον πως τον αναζητούν εδώ και χρονια χιλιάδες εταιρίες για να τον κάνουν διευθυντή τους.

Καλή συνεχεια και καλο Πάσχα εύχομαι.

[/mad]
 

DeletedUser21936

Δεν μου απαντάτεται στα ερωτήματα που εχω θέσει αλλά απλά αντιπαραθέτεται διάφορα ερώτηματα ίσως για να ικανοποιήσετε τις δικές σας αδυναμίες δυστύχως.
Καλό Πάσχα και σε εσάς!
 

DeletedUser

καταρχην θα ηθελα να πω οτι μια σοβαρη εταιρια σαν και σας εχει αναθεσει τους σερβερ της σε καποια αλλη σοβαρη εταιρια(γιατι κακα τα ψεμματα δεν ειστε τοσο μεγαλη εταιρια να διαθετετε δικου σας)........πρωτου γινει ενα συμβολαιο αγαπητε mad για servers μπαινει ενα πλαφον downtime τον μηνα γιατι λαθοι γινονται και σερβερς πεφτουν.....αν ομως ξεπεραστουν αυτες οι ωρες 'η τα λεπτα η εταιρια που εχει αναλαβει το εργο να σας φιλοξενει στους server της πληρωνει την ρητρα που εχει συμφωνηθει σε περιπτωση περισσοτερων ωρων offline.........αυτα τα γνωριζεται?η εταιρια δεν χανει τπτ με μερικες παραπανω ωρες offline γιατι απλα πληρωνετε βαση του συμβολαιου....εμεις ομως?........μπορειτε να μας ενημερωσετε τo τι συμβολαιο εχει γινει να ξερουμε και μεις αν δινουμε τα λεφτα μας σε σοβαρους ανθρωπους και επιχειρηματιες ή σε χομπιστες...........???




ευχαριστω για τον χρονο σας
 

DeletedUser6091

[mad]Φυσικά και έχουμε ιδιόκτητους servers εδώ και 2 χρονια περίπου αλλα δεν νομίζω να είναι αυτό το θέμα μας ούτε και το τι συμβόλαιο κάνουμε με τους εξωτερικούς μας συνεργάτες αλλα σαφώς ούτε και η απόδειξη του αν είμαστε σοβαρή εταιρία η όχι. Το έχουμε αποδείξει παρα μα παρα μα παρα πολλές φορες αυτό.

Το θέμα αφορά τεχνικά προβλήματα που έχετε και όχι συζήτηση περί πάντως επιστητού. Επικεντρωθείτε στο θέμα και αναφέρετε τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζετε αυτή τη στιγμή. Θυμηθείτε και το δικό σας "συμβόλαιο" μαζί μας που λέει πως με την εγγραφη σας αποδέχεστε να τηρείτε τους κανόνες του forum.

[/mad]
 

DeletedUser21936

MEITAI
Spammarω σίγουρα Εγγραφή: 17-09-2010
Μηνύματα: 15






Δεν μου απαντάτεται στα ερωτήματα που εχω θέσει αλλά απλά αντιπαραθέτεται διάφορα ερώτηματα ίσως για να ικανοποιήσετε τις δικές σας αδυναμίες δυστύχως.
Καλό Πάσχα και σε εσάς!
 

DeletedUser

Εγω ένα θα πώ. Νομίζω οτι ψάχνεται μερικοί αφορμή για αντιπαραθέσεις με την "υποτιθέμενη" για εσάς εξουσία.
 

DeletedUser21936

Επειδή αναφερέσαι σε μένα προσωπικά μπορώ να σου εξηγήσω ότι δεν εχω κανένα πρόβλημα με την εξουσία εαν κατάλαβες αυτό λυπάμαι δεν θα σου εξηγήσω τα αυτονόητα.
 

DeletedUser

Οχι εξηγησέ μου, τι κακό σου έκανε εσένα αυτή η διακοπή του σέρβερ και δικαιολογεί να κάθεσε να γράφεις ακόμα για ένα θέμα που έχει λήξει εδώ και 1 μήνα σχεδόν.

Κατεγραψέ μας την ζημιά σου.

Αν δηλαδή η HOL, CONNEX και τα συναφή σου έριχναν το δίκτυο για 1 μέρα, τι θα έκανες? και αυτούς τους πληρώνεις. Και πιστεψέ με...ΑΚΡΗ εκεί δεν βγάζεις, γιατί σιγουρα ποτέ δεν θα μιλήσεις με υπευθυνο

Αν το αυτοκινητό σου κάνει επαναλαμβανομενα σφάλματα....θα το πετάξεις? Εαν ο γιος της Κας Αννας απέναντι κάνει επαναλαμβανόμενα σφάλματα στην ορθογραφία....θα τον ρίξουμε στην πυρά?

Μην ψάχνεστε τόσο για να πιαστείται απο κάπου. Την συγκεκριμένη μερά έχασα 4 τρένα για 4 χωριά λόγω της ειρήνης που έγινε. Άλλον τον βόλεψε. Αν είναι σε αυτην την ζωή να ζητάμε ολοι τα ρέστα για οτιδήποτε κάνουν στραβό οι άλλοι και να μην βλέπουμε ότι κάνουμε και εμείς παρόμοια είτε στην δουλεία μας είτε στην προσωπική μας ζωή.....ε τι θα κανουμε δηλαδή?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser2879

Καλα απο χαμενα τρενα αλλο τπτ εκεινη την μερα. Παμε παρακατω παιδια...δεν εγινε και τπτ...γνωμη μου προσωπικα.
 

DeletedUser19386

[mad]Εξηγήστε μου πως θα μπορούσα να προβλέψω σήμερα πως ένας πάροχος μας από την Αγγλία θα έπεφτε για κάποια ώρα?

Μπορείτε να προβλέψετε εσείς ποτε θα πέσει η γραμμή του οτε η της οποιας εταιρίας συνεργάζεστε? Μπορείτε να προβλέψετε ποτε ο τηλεοπτικός σταθμός που παρακολουθείτε θα χάσει ξαφνικά το σήμα του για λίγο? Εάν έχετε τις απαντήσεις στα παραπάνω παρακαλώ ενημερώστε με για να μπορέσω την επομενη φορα να προβλέψω και εγώ την βλάβη ενός εξωτερικού παράγοντα.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

[/mad]


τουλαχιστον να μην υπαρχει ειρωνικο υφος απο την πλευρα της ενημερωσης!!!οπως εχουμε υπογραψει συμβολαιο για τους κανονες του φορουμ,το ιδιο ισχυει και για τους πελατες!!οποτε σεβασμο στους πελατες γτ πληρωνουμε πρεμιουμ 2 χρονια τωρα και αν κατσουμε να υπολογισουμε ποσα εχουμε δωσει,ειναι καποιο σεβαστο ποσο σε χαλεπους καιρους!!

το προβλημα ποιο ειναι???το τελευταιο διαστημα κολλουσαμε συχνα,σχεδον καθημερινα καποιες ωρες!!!σαφως και δεν μπορουμε να προβλεψουμε ποτε θα πεσει καποιος σερβερ αλλα.....σε ενα νοσοκομειο αν πεσει το ρευμα και δεν εχουν γεννητρια τι θα πουν??συγνωμη αλλα τα 40 ατομα στην εντατικη πεθαναν??η αν πιασει μια φωτια και τα πυροσβεστικα δεν εχουν νερο,οι πυροσβεστες τι θα πουν??συγνωμη αλλα δεν ειχαμε νερο και καηκε μια πολη ολοκληρη??

λοιπον επειδη σεβομαστε την δουλεια που κανετε για να κρατησετε τους ελληνικους σερβερς σε καποιο επιπεδο καλο θα ηταν να υπαρχουν και plans b σε τετοιες περιπτωσεις!!!

αυτα!!!
 

DeletedUser21936

Ειρωνικό ύφος ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ επιτέλους κάποιος με κατάλαβε.
 

DeletedUser

κολλα στον κοσμο6 αργει να φορτωσει επισησ ο χαρτησ μου φαινεται παραξενα μερικεσ φορεσ τα χωρια αργουν να βγουν πανω στον χαρτη και γενικα αργει πολυ
 

DeletedUser

κολλα στον κοσμο6 αργει να φορτωσει επισησ ο χαρτησ μου φαινεται παραξενα μερικεσ φορεσ τα χωρια αργουν να βγουν πανω στον χαρτη και γενικα αργει πολυ

Aυτο σε εμενα γινεται σε ολους του κοσμους
Αλλα ο 6 κολλαει πολυ αφανταστα λιγο μπηκα κ βγηκα αμεσως!
 
Κορυφή